Προς το περιεχόμενο

20% επιστροφή Eurobank σε μεγάλες & μικρές οικιακές συσκευές στα Public εώς 16/11 [ΕΛΗΞΕ]


nikos121

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

My 2 cents:

Στους όρους ήταν ξεκάθαρο, έγραφε πως συμμετείχαν όλες οι ηλεκτρικές συσκευές για συνολική παραγγελία άνω των €199. Επειδή ήθελα να πάρω για άτομο του στενού μου οικογενειακού μου περιβάλλοντος ηλεκτρική σκούπα που δεν είχε το στικεράκι στο σάιτ, πήρα τηλέφωνο και ρώτησα αν ισχύει η επιστροφή για το συγκεκριμένο προϊόν και μου είπαν ότι δεν ισχύει, ενώ στην ερώτηση «καλά δεν ισχύει για όλες τις ηλεκτρικές συσκευές;», η απάντηση του υπάλληλου ήταν ένα κοφτό «όχι».

Αν ήταν ένα προϊόν που ήθελα για εμένα θα προχωρούσα κανονικά σε παραγγελία και θα έκανα στην πορεία ιστορία, αλλά επειδή αφορούσε άλλον που δεν ήθελε να μπλέξει, απλά δεν έβαλα. Σε κάθε περίπτωση, η τακτική τους είναι παραπλανητική.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 235
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπον εγω (που ανοιξα και το νημα) πηρα τελικα σκουπα που με εφαγε η αλλη και σημερα παρατηρησα οτι δεν δικαιουμαι επιστροφη γιατι ειναι κατω απο 199€ 🤣

Και πηγα καμαρωτός πρωι πρωι σε φαση γαααατακια ολοι. Θα το και κοψω και τιμολογιο εκανα τρελο ντιλ

Επεξ/σία από nikos121
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, giokspy said:

Μόλις παρατήρησα ότι μπήκε επιστροφή 3,55€ από τα 355€ που πλήρωσα στα public. Πρέπει να επικοινωνήσω με τη eurobank???

Όχι, είναι το τυπικό 1% που μπαίνει πάντα και άμεσα. Υπομονή λίγες μέρες για το υπόλοιπο 19%.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, giokspy είπε

Μόλις παρατήρησα ότι μπήκε επιστροφή 3,55€ από τα 355€ που πλήρωσα στα public. Πρέπει να επικοινωνήσω με τη eurobank???

 

Spoiler

Σε αγορά που έκανα από αντίστοιχη προσφορά του πλαισίου, έκανε 37 ημέρες να μπει το υπόλοιπο 19%, παλιότερα κάνα μήνα πάλι. Το προϊόν ήταν διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας, πληρώθηκε άμεσα και παραδόθηκε μετά από 2 εβδομαδες από την αγορα.

 

Επεξ/σία από gpapadakis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχτές έφυγε mail στον συνήγορο του καταναλωτή με όλες τις λεπτομέρειες. Για αυτόν που είπε πιο πάνω πως θα γελάνε με το mail μου θα απαντήσω όταν έχω επίσημη απάντηση απο Eurobank, Public ή Συνήγορο καταναλωτή. Μέχρι τότε καλό είναι να μην μιλάει πολύ και ιδιαίτερα σε αυτό το ύφος. Η καταγγελία έγινε όχι μόνο γιατί μου είπαν πως δεν θα πάρω την επιστροφή αλλά για τον απαράδεκτο τρόπο που λειτουργεί το eshop του public, τα φυσικά καταστήματα του public, και η γραμμές εξυπηρέτησης Public & Eurobank. (εαν μπειτε μέσα στο site του public στα κλιματιστικά ακόμα γράφει στα φίλτρα 20% επιστροφή ενώ το πρόγραμμα έχει λήξει. Το πατάς και σου εμφανίζει κλιματιστικά τα οποία μπορεί κάποιος να τα αγοράσει και να περιμένει επιστροφή).
Το κλιματιστικό είναι στην ίδια ακριβώς τιμή που το έχει τώρα και το Praktiker μαζί με εγκατάσταση. Θα μπορούσα κάνω άρνηση παραλαβής απο την courier και να μου βάλουν πίσω τα χρήματά μου και να το πάρω απο Praktiker. Δεν θα κάνω όμως άρνηση παραλαβής, θα το παραλάβω και θα περιμένω την επιστροφή. Εαν δεν έρθει η επιστροφή έχω ενημερώσει ήδη τον συνήγορο του καταναλωτή και προφανώς θα πράξει τα δέοντα.

15 ώρες πριν, Malthador είπε

My 2 cents:

Στους όρους ήταν ξεκάθαρο, έγραφε πως συμμετείχαν όλες οι ηλεκτρικές συσκευές για συνολική παραγγελία άνω των €199. Επειδή ήθελα να πάρω για άτομο του στενού μου οικογενειακού μου περιβάλλοντος ηλεκτρική σκούπα που δεν είχε το στικεράκι στο σάιτ, πήρα τηλέφωνο και ρώτησα αν ισχύει η επιστροφή για το συγκεκριμένο προϊόν και μου είπαν ότι δεν ισχύει, ενώ στην ερώτηση «καλά δεν ισχύει για όλες τις ηλεκτρικές συσκευές;», η απάντηση του υπάλληλου ήταν ένα κοφτό «όχι».

Αν ήταν ένα προϊόν που ήθελα για εμένα θα προχωρούσα κανονικά σε παραγγελία και θα έκανα στην πορεία ιστορία, αλλά επειδή αφορούσε άλλον που δεν ήθελε να μπλέξει, απλά δεν έβαλα. Σε κάθε περίπτωση, η τακτική τους είναι παραπλανητική.

Ακριβώς αυτό φίλε μου. Οποιοσδήποτε διαβάσει το ιστορικό που έστειλα στον συνήγορο του καταναλωτή θα καταλάβει πως θα μπορούσε να παραπλανηθεί ο καθένας. Μέχρι και αυτή την στιγμή έχουν στο eshop φίλτρο που γράφει 20% επιστροφή και όποιος το πατάει εμφανίζει προϊόντα που νομίζει πως συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Δηλαδή εαν δεν έχει διαβάσει απο εχτές τους όρους και πότε λήγει το πρόγραμμα νομίζει πως έχει επιστροφή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα βαλει παραγγελια για ηλεκτρικη σκουπα στις 7/11. Μεχρι τωρα τιποτα. Ενα τηλεφωνο που τους πηρα μου ειπαν ειναι σε διακινηση (απο που?😒)

Θα τους στειλω και ενα email, αλλα επειδη με εχουν εκνευρισει (διοτι το αντικειμενο το εχω πληρωσει, εχει πεσει η χρεωση στην πιστωτικη), αν δεν μου απαντησουν με συγκεκριμενο χρονο παραδοσης, θα προχωρησω σε καταγγελία 

Οποιο και να ειναι το αποτελεσμα, ποτε ξανα απο αυτους. Χ απο εμενα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Ειχα βαλει παραγγελια για ηλεκτρικη σκουπα στις 7/11. Μεχρι τωρα τιποτα. Ενα τηλεφωνο που τους πηρα μου ειπαν ειναι σε διακινηση (απο που?😒)

Θα τους στειλω και ενα email, αλλα επειδη με εχουν εκνευρισει (διοτι το αντικειμενο το εχω πληρωσει, εχει πεσει η χρεωση στην πιστωτικη), αν δεν μου απαντησουν με συγκεκριμενο χρονο παραδοσης, θα προχωρησω σε καταγγελία 

Οποιο και να ειναι το αποτελεσμα, ποτε ξανα απο αυτους. Χ απο εμενα

Μαλλον χανεις και την επιστροφη βαση των ορων της προσφορας. Κριμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Crus είπε

Μαλλον χανεις και την επιστροφη βαση των ορων της προσφορας. Κριμα.

Σε περιπτωση ακυρωσης ναι. Αλλα δεν θα το αφησω ετσι

Στο κατω κατω, ο ισχυρισμος μου θα ειναι οτι ο εμπορος με δολια τακτικη (κραχτης του 20% επιστροφη) δεσμευσε τα χρηματα μου σε παραγγελια που αδυνατουσε να παραδώσει, ενω θα μπορουσα να εχω αγορασει απο αλλο κατάστημα και να εχω επωφεληθει αλλης προσφοράς 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tutuyo είπε

Σε περιπτωση ακυρωσης ναι. Αλλα δεν θα το αφησω ετσι

Στο κατω κατω, ο ισχυρισμος μου θα ειναι οτι ο εμπορος με δολια τακτικη (κραχτης του 20% επιστροφη) δεσμευσε τα χρηματα μου σε παραγγελια που αδυνατουσε να παραδώσει, ενω θα μπορουσα να εχω αγορασει απο αλλο κατάστημα και να εχω επωφεληθει αλλης προσφοράς 

H προσφορά για την επιστροφή αφορούσε προϊόντα που ήταν άμεσα διαθέσιμα και όχι σε παραγγελία. Κρίνοντας από αυτό που γράφεις παραπάνω, καταλαβαίνω ότι το προϊόν ήταν σε παραγγελία. Για αυτό στο λέω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/11/2022 στις 11:48 ΜΜ, PhoneKiller είπε

Μέχρι τότε καλό είναι να μην μιλάει πολύ και ιδιαίτερα σε αυτό το ύφος.

Δεν ειχα σκοπο πραγματικα να ξαναασχοληθω αλλα απευθύνθηκες σε εμένα.
Το ποσο θα μιλαω, δεν θα σου δώσω ευτυχώς αναφορά. Το ύφος είναι άριστο και ευγενέστατο. Απλά δεν σου αρέσει που δεν συμφωνώ με τον πανικό σου. Ειναι ξεκαθαρα φαουλ η αντιμετώπιση του θέματος απο εσένα.
Καθεσαι και ασχολεισαι με το τι λέει ο καθε υπάλληλος απο τους 5000, και όχι με τους γραπτους όρους της ενέργειας. Προκαταβολική καταγγελία στην συνήγορο του καταναλωτή, είναι πραγματικά πρωτόγνωρη διαδικασία, και ναι! ειναι για γέλια! :D

Επεξ/σία από andreaspA
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατά τη γνώμη μου τσαμπα ασχολείστε τώρα καταρχήν να τσακώνεστε καθώς και με καταγγελίες. 

Περιμένετε υπαλλήλους των 500 και πολλά λέω (χωρις να εχω κατι προσωπικα και τουε θαυμαζω που ειναι υπομονετικοι και προθυμοι ολες τις φορες) να είναι καταρτισμενοι σε τέτοιες λεπτομέρειες και που στο κάτω κάτω είναι θέμα της τράπεζας να αποδώσει τα χρήματα.

Η τράπεζα εφόσον δεν έγραφε κάτι ιδιαίτερο στους όρους θα προχωρήσει κανονικά. 

Μπορείτε να τους πάρετε και τηλ. 

Ακόμη και λάθος να έχουν κάνει το διορθώνουν. Είχα παλιότερη εμπειρία. 

Για μένα τσαμπα χαλάτε χρόνο και ψυχολογία. 

Εγώ όπως είπα και πιο πάνω πήρα κουζινομηχανη με 800 ευρώ και δεν έγραφε τίποτα.  Το ρίσκαρα και θα δω. 

Θεωρώ ότι όταν έρθει η ώρα θα μπούνε τα χρήματα της επιστροφής. Ηδη μπηκε και το 1%. Αν όχι τότε θα πράξω ανάλογα. 

Επεξ/σία από panos7
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...