Προς το περιεχόμενο

FORZA HORIZON 4 KAI 5 €0.70 ΤΕΛΟΣ ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΛΑΒΕ, ΠΡΟΛΑΒΕ!


zygorito

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, l3ft3r1s είπε

Το ότι έχουν φτιάξει σύστημα που σου δίνει το προϊόν αμέσως, δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει παραγγελία που υπόκειται σε έλεγχο. Έκανες παραγγελία, που εκτελέστηκε αυτοματοποιημένα. Εαν θα επωμιστεί τον κίνδυνο αυτής της αυτοματοποίσης ή όχι για λόγους marketing, είναι άλλη κουβέντα.

Και πότε η παραγγελία αυτή μετατρέπεται σε ολοκληρωμένη αγορά; Όταν ολοκληρωθεί ο έλεγχός τους; Πόσο χρόνο διαρκεί η διαδικασία ελέγχου, και ποιος ορίζει τα όρια;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 253
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Ίσως υπάρχει στους όρους αυτή η δυνατότητα ακύρωσης αγοράς. 

Βέβαια όπως πάντα τα θέλουμε όλα δικά μας. Εγώ δε θα χαλιωμουν με αυτή την ενέργεια, κάνανε λάθος και το εκμεταλλευτικα, δεν έκατσε πάμε παρακάτω.

Όταν είχα ξεχάσει να κλείσω την αυτόματη ανανέωση game pass και χρεώθηκα ζήτησα τα λεφτά πίσω και μου τα δώσανε. 

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, 1988panos2171 said:

Ίσως υπάρχει στους όρους αυτή η δυνατότητα ακύρωσης αγοράς. 

Βέβαια όπως πάντα τα θέλουμε όλα δικά μας. Εγώ δε θα χαλιωμουν με αυτή την ενέργεια, κάνανε λάθος και το εκμεταλλευτικα, δεν έκατσε πάμε παρακάτω.

Όταν είχα ξεχάσει να κλείσω την αυτόματη ανανέωση game pass και χρεώθηκα ζήτησα τα λεφτά πίσω και μου τα δώσανε. 

Το ερώτημα είναι όμως, αν είχες κάνει χρήση της υπηρεσία gamepass (γιατί πολλοί εδώ κατέβασαν και έπαιζαν) θα σου έκαναν αυτήν την υπαναχώρηση; Να βάζουμε τις ίδιες βάσεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, aissaris είπε

Και πότε η παραγγελία αυτή μετατρέπεται σε ολοκληρωμένη αγορά; Όταν ολοκληρωθεί ο έλεγχός τους; Πόσο χρόνο διαρκεί η διαδικασία ελέγχου, και ποιος ορίζει τα όρια;

Δεν γνωρίζω, υποθέτω σε πιθανή δικαστική διαμάχη η απάντηση θα ήταν ένα κατ' ουσίαν "εύλογο" χρονικό διάστημα. 

Αξίζει να αναφέρουμε ωστόσο, ότι η Microsoft χρησιμοποιεί τον όρο "παραγγελία"/"order" και σε όλες τις επιτυχώς ολοκληρωμένες παραγγελίες, υπάρχει πχ order history / ιστορικο παραγγελιων στο account μας, και όχι ιστορικό αγορών.

Επεξ/σία από l3ft3r1s
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
5 minutes ago, l3ft3r1s said:

Το ότι έχουν φτιάξει σύστημα που σου δίνει το προϊόν αμέσως, δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει παραγγελία που υπόκειται σε έλεγχο. Έκανες παραγγελία, που εκτελέστηκε αυτοματοποιημένα. Εαν θα επωμιστεί τον κίνδυνο αυτής της αυτοματοποίσης ή όχι για λόγους marketing, είναι άλλη κουβέντα.

Δεν συμφωνώ. 

Αν μπορούν να μου βγάλουν game που το αγόρασα πριν 5 μέρες, γιατί να μην μπορούν να μου βγάλουν game που το αγόρασα πριν από 5 χρόνια; Όλη η βιβλιοθήκη μας είναι σε κίνδυνο θεωρητικά. 

Μπορώ να δεχτώ να μου κάνει ιστορία το Netflix ή η disney που χρησιμοποίησα παραθυράκια για να πάρω φθηνές συνδρομές. Ή η MS να μου ανακαλέσει κλειδιά από το eneba. 

Δεν μπορώ να δεχτώ όμως να μου ακυρώνει αγορά που έγινε στο δικό της store. Δημιουργεί πολύ κακό προηγούμενο. 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Off topic αλλα με διαθεση κοινωνικου προβληματισμου, διακρινει κανεις μια καποια επαρση απο τους επιτυχημενους αγοραστες, ακομα και αν ολοι σχεδον αναγνωριζουν οτι ειναι λαθος η τιμη και μαλιστα χαιρονται που καποιος υπαλληλος εκανε λαθος/θα χασει τη δουλεια του/τον γλεντησαν κλπ...

Στον αντιποδα, ολα αυτα μετατρεπονται σε θυμο οταν αναγνωριζεται το λαθος (πχ "ξεφτιλα η microsoft" κλπ) που και οι ιδιοι εχουν αναφερει οτι μπορει να διορθωθει (να δουμε αν θα τα κρατησουμε/να μας τα παρουν πισω κλπ)...

 

Στις 17/11/2022 στις 4:27 ΜΜ, AmixReckless είπε

Καποιος μολις εχασε την δουλεια του lol 

Περα απτην πλακα πολυ τυχερη οσοι προλαβαν. Μεσα και εγω. 

 

Στις 17/11/2022 στις 5:18 ΜΜ, sakis92 είπε

Πω πω οριακα το προλαβα απο τη δουλεια πατουσα οτι να νε δεν ειχα βαλει και translator .. τους γλεντησαμε.. μπραβο στον thread owner για την ανακαλυψη...  

 

 

 

Στις 17/11/2022 στις 7:33 ΜΜ, bonorov είπε

Τι αγορά κάνατε;;;Τους πετσοκοψατε εκεί στην Microsoft 😂

 

Στις 18/11/2022 στις 10:48 ΠΜ, kirileman είπε

Για την ώρα, παίζω λίγο Fortune island που δεν είχα (ευχαριστούμε τον άγνωστο υπάλληλο της χρονιάς) και όταν πιάσουν τα κρύα θα ξεκινήσω το 5.

Γιατί να μην δουλέψει;

 

  • Confused 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάμε παρακάτω για εσάς που νομίζετε ότι τα ψηφιακά αντικείμενα/παιχνίδια/λογισμικό σας ανοίκει όπως ένας φυσικός δίσκος/media/βιβλίο. 

ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΝΗΚΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. 

Είστε subscribers και ΔΑΝΕΙΖΕΣΤΕ το ψηφιακο περιεχόμενο για χρήση ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ. Που σημαίνει ότι παιδιά, σκυλιά, γυναίκες, ξαδέρφια, κλπ. απαγορεύετε να χρησιμοποιήσουν τα ψηφιακά παιχνίδια σας - να παίξουν την κονσόλα-pc σας ακόμα και αν βρίσκονται μέσα στο σπίτι σας. Γιατί; Γιατί αυτά που δανείζεστε ΑΝΗΚΟΥΝ στην μαμά εταρεία, Valve, Ubisoft, MS, Sony, κλπ. Αν θελετε να παιξετε μαζί τους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο 2-Player Mode. Το Single Player mode ανήκει μόνο στον κάτοχο του license (στον subscriber δηλαδή εσάς). Αλλιώς χρησιμοποείτε family sharing/library sharing. ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΑΡΑΝΟΜΕΙΤΕ (σύμφωνα με τα ToS που υπογράψατε). 

Στους συνδρομητές της Valve δεν ανήκει τίποτα, απολύτως τίποτα. Όποτε θέλει η Valve σας απαγορεύσει την χρήση του ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ της και σας μπανάρει και τo/τα account, μπλοκάρει την IP, κλπ. Εδώ όμως είναι το μεγαλύτερο ανέκδοτο (πραγματικότητα) αν χρησιμοποείσετε VPN πάλι παρανομείτε γιατί δίνετε ψευδή στοχιεία στην εταιρεία με την τοποθεσία σας. 

Επίσης, εσείς που αγοράζετε από διαφορετικά stores, κλπ και αλλάζετε regions, αυτό απαγορεύτε από τις περισσότερες εταιρείες. (Η Nintendo το επιτρέπει γιατί το αναφέρει σαν FAQ στο σάιτ της). Πρέπει μόνο να αγοράζετε από το store της περιοχής, δηλαδή το store που σας κάνει re-direct ο browser σας ή σας δίνει η κονσόλα σας. Σε κάθε άλλη περίπτωση είστε ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ. 

Το ξέρω ότι όλα αυτά ακούγονται περίεργα αλλά έτσι είναι. Σωστά η MS ακυρώσε τις παραγγελίες ΓΙΑΤΙ μπορεί και ΓΙΑΤΙ αυτό ΥΠΟΓΡΑΨΕΤΕ. 

Μόνο ΦΥΣΙΚΟΣ δίσκος σας ανήκει γιατί υπόκειτε σε διαφορετική νομοθεσία από ότι το ψηφισιακό περιεχόμενο. Επίσης,  eneba, κλπ είναι Gray - ΠΑΡΑΝΟΜΑ markets και ουκ ολίγες φορές έχει η Valve μπανάρει λογιαριασμούς που χρησιμοποιηούν τέτοια κλειδιά. Humble Bundle και Fanatical και GreenManGaming είναι επίσημοι πωλητές. 

Προφανώς GamePass παιχνίδια και λοιπά είναι ακόμα πιο προφανώς ότι τα δανείζεστε κανονικά (σαν Netflix subscription).

Μόνο η Γερμανία (ναι σαν χώρα) αλλά και η Αυστραλία έχουν νόμους που προστατεύουν αποκλειστικά τους κατοίκους τους-πελάτες και τα ψηφιακά αντικείμενα που αγοράζουν είναι σαν φυσικά. Επίσης, στην Γερμανία πολλές εταιρείες πουλάνε ακόμα ΚΑΝΟΝΙΚΟΥΣ δικούς σε PC games και όχι απλά keys για αυτό τον λόγο.

Αν θα μπορούσε η MS να αγνοήσει τι έγινε, ΠΡΟΦΑΝΩΣ και ΜΠΟΡΕΙ. Σαν άλλη Nintendo όμως ΘΕΛΕΙ να δείξει ότι μπορεί να κάνει ότι ΘΕΛΕΙ όποτε ΘΕΛΕΙ. Τόσο απλά. 

H επιλογές είναι 3, ή αποδέχεστε ότι είστε πλέον απλά ενοικιαστές/συνδρομιτές και ΤΙΠΟΤΑ ψηφιακό δεν σας ανήκει ΑΚΟΜΑ και το ΠΛΗΡΩΣΑΤΕ με τα ΛΕΦΤΑ σας ή απλά το παίζετε κουρσάρος ή πάτε σε φυσικό δίσκο.

Διαλέξτε τι θέλετε. 

Πραγματικά στεναχωριέμαι αυτούς που δίνουν $70αρια σε ψηφιακά αντικείμενα με την ψευδαίσθηση ότι τους ανήκουν. 

https://www.vg247.com/valve-bans-modern-warfare-2-keys-bought-on-gray-market

image.png

Επεξ/σία από insomniac01
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Malthador είπε

Δεν συμφωνώ. 

Αν μπορούν να μου βγάλουν game που το αγόρασα πριν 5 μέρες, γιατί να μην μπορούν να μου βγάλουν game που το αγόρασα πριν από 5 χρόνια; Όλη η βιβλιοθήκη μας είναι σε κίνδυνο θεωρητικά. 

Γιατί αυτό δεν θα ήταν ένα εύλογο χρονικό διάστημα.

Όσον αφορά το λεκτικό του ζητήματος, να παραπέμψω στην εξής πρόταση: "Σε περίπτωση τέτοιας τιμολόγησης ή άλλων σφαλμάτων, διατηρούμε το δικαίωμα είτε (α) να ακυρώσουμε την παραγγελία σας ή την αγορά σας είτε (β) να επικοινωνήσουμε μαζί σας με εναλλακτικές επιλογές."

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηλεκτπαραγγελια η πραγματική είναι ίδιο. δηλαδή το πήρες το κρατάς.

αν πήγαινες στο μσικροσοφτ στορ στο κατάστημα έφευγες θα στο έπαιρναν πίσω??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kinitos είπε

το ίδιο θα κάνω και εγώ. αλλά δυστυχώς δεν βλέπω να βγαίνει άκρη.

βασικά σε περίοδο black Friday μπορεί όντως να ήθελαν να ανεβάσουν πωλήσεις άρα δεν ήταν ότι έγινε λάθος .εγώ θεώρησα ότι επιτέλους έκαναν μια καλή προσφορά.

Σε λιγο θα παρω τηλέφωνο να δω .γιατι οντως μπερδευει το πραγμα .αν αρχισουμε να τραβαμε πισω οτι πουλάμε.

δηλαδή αν είχαν στείλει σε κουτί με DVD θα ζητάγανε να το στείλουμε πίσω?

Αι αν εγώ το είχα κάνει δώρο κάπου?μιλάμε για ρεζιλίκι από τα λίγα. τουλάχιστον έπρεπε να παίξει επικοινωνία για να δούμε τι και πως

δεν θα το εστελναν :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, kinitos είπε

Ηλεκτπαραγγελια η πραγματική είναι ίδιο. δηλαδή το πήρες το κρατάς.

αν πήγαινες στο μσικροσοφτ στορ στο κατάστημα έφευγες θα στο έπαιρναν πίσω??

Δεν είναι γιατί αποκτάς ψηφιακό περιεχόμενο όχι φυσικό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kirileman είπε

Πες τους -σοβαρά- ότι θα αγόραζα xbox. Τώρα, πες τους, ότι θα τους στείλω σέλφι που θα παίζω God of War Ragnarok. Πες τους.

ναι θα κλαψουν για 1 χβοχ απο τα μυρια που πουλανε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...