Προς το περιεχόμενο

Ο CEO της Toyota δεν έχει πειστεί ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι το -μόνο- μέλλον


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον είναι το ποδήλατο.

Και μάλιστα με σχάρα για συνεπιβάτη.

Με την ακρίβεια που υπάρχει, σε λίγο ούτε τα ηλεκτρικά θα φορτίζει ο κόσμος....

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 105
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, CptBill είπε

Ολοι οι συγχρονοι φορτιστες μπορουν να παιξουν με rfid tokens και διαφορετικα προφιλ. Οποτε με τον ιδιο φορτιστη μπορουν να φορτιζουν πχ 5 διαφορετικα EV και να γινεται διαχωρισμος καταναλώσεων. 

ταυτόχρονα 😂

επίσης δε συμφέρει να φορτίζεις απο το κοινόχρηστο έστω με μετρητή , όλοι παραπάνω πληρώνουν

1 ώρα πριν, vasilisbasil είπε

https://www.newsauto.gr/news/stin-kipseli-sto-pagkrati-afti-ine-i-polikatikia-tou-2030/

 

Στην Κυψέλη, στο Παγκράτι: Αυτή είναι η πολυκατοικία του 2030;

Μία εικόνα με πολλούς φορτιστές τον έναν πάνω στον άλλο μας δίνει μια γεύση από την αναρχία που θα μπορούσε να φέρει η ηλεκτροκίνηση στο άμεσο μέλλον.

221129125728_fortistes-1.webp

όχι , οι ρίψεις μπαλαντέζας απο μπαλκόνι είναι το μέλλον στο Ελλαδιστάν 😁

Επεξ/σία από korakios
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, ppanos7 είπε

Με την ακρίβεια που υπάρχει, σε λίγο ούτε τα ηλεκτρικά θα φορτίζει ο κόσμος....

Σε λίγο? :lol: Θες ένα 30αρι να πάρεις ένα βασικό ηλεκτρικό. Φόρτιση? Στην πολυκατοικία στο Γαλάτσι και στο Ιλιον δεν την βλέπω. Θα φορτίζεις σε πάρκα φόρτισης με το αντίστοιχο αντίτιμο (όχι χαμηλό βεβαίως). Βάλε και τους φόρους και τα τέλη που έρχονται οσωνούπω μόλις αρχίσει ο "πλεμπαίος" να ηλεκτροκινείται....

Επεξ/σία από dtk-386
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, james01gr είπε

Πως μπορείς να μεταδώσεις ασύρματα ενέργεια; θα περνάει μέσα από δένδρα, ανθρώπους και ζώα; θα φορτίζει και θα πολωνει τον αέρα; η λύση πρέπει να βρεθεί με κάποιο ανάλογο καύσιμο της βενζίνης που έχει ουδέτερο αποτύπωμα στο περιβάλλον. 

Φίλε μου το πρόβλημα ειναι η μπαταρια. Πρέπει το ίδιο το αυτοκίνητο να παράγει την ενέργεια και όχι να αποθηκεύεται σε αυτό. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με το υδρογόνο άμεσα. Εάν υπάρχει άλλη ιδέα την ακούμε. 

Αυτο που εξυποννοειται μονο ο μουστακιας(ΠΖ) το εχει καταφερει (με αλχημειες) . Το προβλημα ειναι οτι εδω και τοσα χρονια

ως αλλος αλχημιστης που ανακαλυψε τη κοτα που κανει τα χρυσα αυγα, κραταει την συνταγη προς ιδιον οφελος.

 

Επεξ/σία από nepomuk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, The__Blade είπε

Εινσι epic να εισαι διευθυντης της Toyota και να σε λενε Toyoda, αν ειναι τυχαιο.

Δεν είναι τυχαίο,  Toyoda ήταν ο ιδρυτής της εταιρείας (άρα κάποιος απόγονος του ο τωρινός) απλά μετά το άλλαξαν σε Toyota σαν πιο εύηχο όνομα.

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, dieksodo είπε

εντωμεταξυ η ΕΕσσδ εχει κυκλοφορησει οδηγια πως μεχρι το 2050 καταργουνται τα παντα εκτος ηλεκτρικων

2035 σταματά η πώληση (λένε) ,

στη μπανανία ΦΕΚ (επειδή είμαστε προχωρημένοι) για 2030  ,

μάλιστα βάλαμε και χέρι στην Κομισιόν το 2021 γιατί δεν έδινε ημερομηνία κατάργησης και το πρότυπο του euro7 😂

Spoiler

θέλει η ***** να κρυφτεί αλλά η χαρά δεν την αφήνει με φάγωμα ΕΣΠΑ και επενδύσεις.....

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, The__Blade είπε

Με υδρογονο υπαρχει και τεχνολογια που το μοτερ δεν ειναι ηλεκτρικο αλλα πιο κοντα σε εσωτερικης καυσης η δεν εχω καταλαβει καλα;

toyota prius hydrogen 2025

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, james01gr είπε

Φίλε μου το πρόβλημα ειναι η μπαταρια. Πρέπει το ίδιο το αυτοκίνητο να παράγει την ενέργεια και όχι να αποθηκεύεται σε αυτό. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με το υδρογόνο άμεσα. Εάν υπάρχει άλλη ιδέα την ακούμε. 

Αυτό είναι μία καλή ιδέα, αλλά πιστεύω ότι απέχουμε ακόμα από μία τέτοια υλοποίηση. Αρχικά θα πάει σε αποθήκευση ενέργειας στη μπαταρία. Αυτό δεν θα ήταν τόσο κακή ιδέα ΑΝ είχαμε καλύτερες μπαταρίες (μεγαλύτερη χωρητικότητα, πιο γρήγορη φόρτιση) και η ηλεκτρική ενέργεια παράγονταν από ανανεώσιμες πηγές.

7 ώρες πριν, verylife78 είπε

οσο η τεχνολογια της "μπαταριας" ως μοναδα αποθηκευσης δεν αλλαζει τεχνολογια ΔΕΝ ειναι καθολου πρασινες!!!
Στοιχιζουν και στην εξορυξη και στην παραγωγη αλλα το μεγαλο προβλημα ειναι η μολυνση απο την μη δυνατοτητα ανακυκλωσης.
Αρα για τι πρασινο μιλαμε εκτος απο πρασειν αλογα?

Συμφωνώ, αλλά μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η εξόρυξη καυσίμων (πετρέλαιο) και η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από "βρώμικες" πηγές (πχ λιγνίτης). Ολόκληρα χωριά έχουν αποδεκατιστεί από καρκίνους σε περιοχές κοντα στις  μονάδες εξόρυξης της ΔΕΗ...

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, bad_freddy είπε

Δεν είναι τυχαίο,  Toyoda ήταν ο ιδρυτής της εταιρείας (άρα κάποιος απόγονος του ο τωρινός) απλά μετά το άλλαξαν σε Toyota σαν πιο εύηχο όνομα.

Εγγονος του ιδρυτη ειναι  και οταν μιλαει ο Ακιο  οι αλλοι σωπαινουν  και πεφτουν και παιρνουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα έρμα τα υβριδικά αποδεδειγμένα περιορίζουν την κατανάλωση βενζίνης και τους ρύπους, οπότε θα μπορούσαν να είναι μια γέφυρα μέχρι να φτάσουμε σε βελτιστοποιημένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Αντ' αυτού κατακλύζεται η αγορά από σκοτώστρες 2+ τόνων (άντε να σε τρακάρουν με τέτοιο αυτοκίνητο, να μην αναφερθώ ότι βάζουν ταμπούρα και άλλα τέτοια ωραία σε αυτοκίνητα με τέτοιο βάρος), με περιορισμένη αυτονομία και δίκτυο φόρτισης που παγκοσμίως είναι για γέλια. Σε όλα αυτά δε βάζω τις εξωφρενικές τιμές αγοράς των μοντέλων σε σχέση με τις ICE εκδοχές τους  (και ούτε καν το σχεδιαστικό κομμάτι που τα περισσότερα είναι ψυγεία με ρόδες και led φωτάκια).

Το ιδανικό θα ήταν να υπάρξει δυνατότητα εναλλακτικών καυσίμων για τους ICE κινητήρες, ώστε να μην αναγκαστεί ο κόσμος να μεταβεί σε ηλεκτρικά. Ακόμα πιο ιδανικά, engine replacement και μετατροπή σε ηλεκτρικά με ένα κόστος που θα είναι π.χ. αντίστοιχο του να βάλεις υγραέριο.

Επεξ/σία από butters
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, CptBill είπε

Οχι προς θεου, ειναι πολυ σχετικη η toyota. Για την toyoda δεν ξερω

 

6 ώρες πριν, lneam είπε

αυτος .... ο το yoda ειναι ... συγγενης του yoda απο τον πολεμο των αστρων ??????

spacer.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, decentintocerberon είπε

το εξ ορισμού απο που προκύπτει ;

δεν αναφέρομαι κάπου σε φόρτιση.

 

Σε τι αναφερεσαι δηλαδη; Στην ασυρματη φορτιση χανεται σημαντικο ποσοστο ενεργειας στο περιβαλλον και ο αερας δεν ειναι σε καμια περιπτωση καλυτερος αγωγος απο ενα καλωδιο ωστε να γινεται πιο γρηγορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Volga είπε

Μου θυμίζει λίγο κάτι αναφορές σε παλιά βιβλία για το πόσο άθλια είναι τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης σε σχέση με τα άλογα και τις άμαξες.

  • Είναι πανάκριβα
  • Δεν μπορούν να πάνε μακριά
  • Για να ανεφοδιαστείς πρέπει να βρεις φαρμακείο να αγοράζεις ένα μπιτόνι βενζίνη
  • Χρειάζεται ειδικούς δρόμους για να πατήσει και δεν μπορεί να πάει παντού

 

Χμμμ... βρείτε τα κοινά σημεία και κερδίστε!!

Μόνο που τα αυτοκίνητα αντικατέστησαν τις άμαξες μέσα σε 15 περίπου χρόνια. Βλέπεις κάτι αντίστοιχο να συμβαίνει με τα ηλεκτρικά; 

spacer.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...