Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγοράστηκαν κάποια ηλεκτρικά είδη από μεγάλη Αλυσίδα ηλεκτρονικών. Μια Εστία φούρνου ήρθε ελατωματικη, αλλά επειδή αφορούσε νέα οικοδομή και ήταν και γιορτές άργησε ο ηλεκτρολόγος να τη τοποθετήσει για να εμφανιστεί το πρόβλημα και έτσι πέρασε σχεδόν ένα μηνας. Και σήμερα που τη γύρισα πίσω μου είπαν ότι το κατάστημα αναλαμβάνει εξολοκλήρου την διαδικασία αντικαταστασης μόνο για τις πρώτες δεκα μέρες και ότι τώρα πρέπει να μιλήσω με κεντρική αντιπροσωπεία...

Έστω ότι όντως έτσι γίνεται και δε είναι θέμα καταστήματος. Η διαδικασία τώρα που θα κινηθεί ποιον επιβαρύνει. Ας πούμε εγώ κατέβηκα από επαρχεία και έδεσα σε μηχανάκι την εστία με ιμάντες και ταλαιπωρηθηκα να τη πάω έστω και μέχρι το κατάστημα. Αν αύριο πάρω στο Service και μου πουν Φέρτη στο Χαλάνδρι η στο Περιστέρι η στα Μελίσσια. Είμαι υποχρεωμένος εγώ να τρέχω με δεμένη την εστία έως εκεί να καίω βενζίνες και να χάνω τη μέρα μου? Δε δέχονται οι ίδιοι με δικιά τους χρέωση να τους τη στείλω με μεταφορική/κούριερ ξέρω γω τι?

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, therock είπε

Η διαδικασία τώρα που θα κινηθεί ποιον επιβαρύνει. Ας πούμε εγώ κατέβηκα από επαρχεία και έδεσα σε μηχανάκι την εστία με ιμάντες και ταλαιπωρηθηκα να τη πάω έστω και μέχρι το κατάστημα. Αν αύριο πάρω στο Service και μου πουν Φέρτη στο Χαλάνδρι η στο Περιστέρι η στα Μελίσσια. Είμαι υποχρεωμένος εγώ να τρέχω με δεμένη την εστία έως εκεί να καίω βενζίνες και να χάνω τη μέρα μου? Δε δέχονται οι ίδιοι με δικιά τους χρέωση να τους τη στείλω με μεταφορική/κούριερ ξέρω γω τι?

Γιατί δεν τους ρωτάς;

  • Like 1
Δημοσ.
46 minutes ago, therock said:

Αγοράστηκαν κάποια ηλεκτρικά είδη από μεγάλη Αλυσίδα ηλεκτρονικών. Μια Εστία φούρνου ήρθε ελατωματικη, αλλά επειδή αφορούσε νέα οικοδομή και ήταν και γιορτές άργησε ο ηλεκτρολόγος να τη τοποθετήσει για να εμφανιστεί το πρόβλημα και έτσι πέρασε σχεδόν ένα μηνας. Και σήμερα που τη γύρισα πίσω μου είπαν ότι το κατάστημα αναλαμβάνει εξολοκλήρου την διαδικασία αντικαταστασης μόνο για τις πρώτες δεκα μέρες και ότι τώρα πρέπει να μιλήσω με κεντρική αντιπροσωπεία...

Έστω ότι όντως έτσι γίνεται και δε είναι θέμα καταστήματος. Η διαδικασία τώρα που θα κινηθεί ποιον επιβαρύνει. Ας πούμε εγώ κατέβηκα από επαρχεία και έδεσα σε μηχανάκι την εστία με ιμάντες και ταλαιπωρηθηκα να τη πάω έστω και μέχρι το κατάστημα. Αν αύριο πάρω στο Service και μου πουν Φέρτη στο Χαλάνδρι η στο Περιστέρι η στα Μελίσσια. Είμαι υποχρεωμένος εγώ να τρέχω με δεμένη την εστία έως εκεί να καίω βενζίνες και να χάνω τη μέρα μου? Δε δέχονται οι ίδιοι με δικιά τους χρέωση να τους τη στείλω με μεταφορική/κούριερ ξέρω γω τι?

Έχω την εντύπωση πως σύμφωνα με τον νόμο ο πωλητής είναι υπεύθυνος για την διαδικασία(δηλαδή να στείλει το προιον στον αντιπρόσωπο σε περίπτωση σερβς). Απλά επειδή υπάρχει άγνοια νόμου, επειδή ίσως πρώτα πρέπει να περάσει από το δικό τους σέρβις (όπου εκεί μπορούν να σε καλέσουν και να σου πουν πως όντως έχει πρόβλημα και θα το επιστρέψουν στο κατάστημα για να το στείλεις μετά στην αντιπροσωπεία, μου έχει τύχει), η ταχύτητα απόκρισης της κάθε σοβαρής αντιπροσωπείας ή ο φόβος μήπως κάνουν άλλη ζημιά, έχει ως αποτέλεσμα να αναλαμβάνει ο πελάτης την αποστολή και το κόστος αυτής στο επισημο σερβις.

Δημοσ.

Ο πωλητής εινα υποχρεωμενος να αναλαβει όλες της διαδικασιες βαση νομου.Η μονη ενσταση ειναι οτι πιθανως αν το παει ο νηματοθετης στο σερβισε να ξεμπερδευει ποιο γρηγορα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...