Προς το περιεχόμενο

Απλό eshop - Ερωτήσεις υλοποίησης


Beefeater
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Billator,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους!

Πρόκειται να ανοίξω ένα μικρό μαγαζί με είδη δώρων, για το οποίο σκοπεύω να φτιάξω και μια σελίδα wordpress. Επειδή έχω γνώσεις digital markerting και elementor/ basic coding  θα φτιάξω το site εξ' ολοκλήρου μόνος, εκτός κάποια custom html - css που μπορεί να απαιτηθούν. 

Επειδή θα υπάρχει φυσικό κατάστημα σε τουριστική περιοχή, το eshop θα δρα συμπληρωματικά, και κυρίως για λόγο προφίλ της επιχείρησης/ prestige μιας και άλλα μαγαζιά στην περιοχή δεν έχουν. Ενδεχομένως να αγοραστεί κάποιο έτοιμο theme από themeforest ή να πάω σε astra που είναι μια δωρεάν καλή λύση.

Η ερώτηση μου είναι η εξής:

Αναφορικά με τα προϊόντα, και το στοκ τους, υπάρχει κάποιος εύκολα υλοποιήσιμος τρόπος να φαίνονται με σωστή διαθεσιμότητα; Οι κωδικοί μου θα είναι γύρω στους 50-60 που είναι σχετικά λίγοι, αλλά δεν είναι και εφικτό με κάθε πώληση του φυσικού καταστήματος να μπαίνω να ανανεώνω διαθεσιμότητα με woocommerce.

Σκεφτόμουν μήπως υπάρχει τρόπος με ένα excel/ xml στο google drive στην μια να φαίνονται τα Url των προϊόντων και στην άλλη η ποσότητα τους, και να την ανανεώνω χειροκίνητα, αλλάζοντας έτσι και την ποσότητα στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Θεωρείτε πως κάτι τέτοιο είναι υλοποιήσιμο; Έχετε κάνει κάτι παρόμοιο;

Ποιές ειναι οι απόψεις σας;  Oποιαδήποτε ιδέα/ άποψη είναι δεκτή.

Υπέρ Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν θα έχεις σύστημα για να κόβεις αποδείξεις? Με μια γέφυρα ανάμεσα στο σύστημα των αποδείξεων και του woocommerce θα ανανεώνεται και το στοκ σου. 

Εάν θα είσαι με απλή ταμειακη... Μάλλον θα πρέπει να το κάνεις με το χέρι 

Επεξ/σία από thiva7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Beefeater είπε

Καλησπέρα σε όλους!

Πρόκειται να ανοίξω ένα μικρό μαγαζί με είδη δώρων, για το οποίο σκοπεύω να φτιάξω και μια σελίδα wordpress. Επειδή έχω γνώσεις digital markerting και elementor/ basic coding  θα φτιάξω το site εξ' ολοκλήρου μόνος, εκτός κάποια custom html - css που μπορεί να απαιτηθούν. 

Επειδή θα υπάρχει φυσικό κατάστημα σε τουριστική περιοχή, το eshop θα δρα συμπληρωματικά, και κυρίως για λόγο προφίλ της επιχείρησης/ prestige μιας και άλλα μαγαζιά στην περιοχή δεν έχουν. Ενδεχομένως να αγοραστεί κάποιο έτοιμο theme από themeforest ή να πάω σε astra που είναι μια δωρεάν καλή λύση.

Η ερώτηση μου είναι η εξής:

Αναφορικά με τα προϊόντα, και το στοκ τους, υπάρχει κάποιος εύκολα υλοποιήσιμος τρόπος να φαίνονται με σωστή διαθεσιμότητα; Οι κωδικοί μου θα είναι γύρω στους 50-60 που είναι σχετικά λίγοι, αλλά δεν είναι και εφικτό με κάθε πώληση του φυσικού καταστήματος να μπαίνω να ανανεώνω διαθεσιμότητα με woocommerce.

Σκεφτόμουν μήπως υπάρχει τρόπος με ένα excel/ xml στο google drive στην μια να φαίνονται τα Url των προϊόντων και στην άλλη η ποσότητα τους, και να την ανανεώνω χειροκίνητα, αλλάζοντας έτσι και την ποσότητα στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Θεωρείτε πως κάτι τέτοιο είναι υλοποιήσιμο; Έχετε κάνει κάτι παρόμοιο;

Ποιές ειναι οι απόψεις σας;  Oποιαδήποτε ιδέα/ άποψη είναι δεκτή.

Υπέρ Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Ο ποιο εύκολος τρόπος είναι με plugin σαν αυτό: https://wordpress.org/plugins/woo-bulk-editor/

Μετά υπάρχει και άλλο plugin που εξάγεις τα προϊόντα σε excel τα επεξεργάζεσαι και τα ξανά ανεβάζεις. Είναι ποιο πολύπλοκο και στην περίπτωση σου δεν έχει νόημα... 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Beefeater είπε

 

Σκεφτόμουν μήπως υπάρχει τρόπος με ένα excel/ xml στο google drive στην μια να φαίνονται τα Url των προϊόντων και στην άλλη η ποσότητα τους, και να την ανανεώνω χειροκίνητα, αλλάζοντας έτσι και την ποσότητα στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

 

Θα μπορούσες να κάνεις έναν Google sheet στο οποία να έχεις τα SKU και την ποσότητα ( και ότι άλλη πληροφορία θες να αλλάζεις μαζικά από εκεί πχ τιμή) , αυτό το Google sheet να το μετατρέπεις σε κάποιο XML ή να το κουμπώσεις κατευθείαν με κάποιο plugin  και να ελέγχεις τα προϊόντα κατευθείαν. 

Αυτή την λογική προσωπικά την λειτουργώ πολύ ειδικά σε άτομα που έχουν χιλιάδες κωδικούς αλλά είναι ακόμα με απλή ταμειακή και δεν σκοπεύουν ακόμα να την αλλάξουν , θα μπορούσες να φτιάξεις και δικά σου barcode ώστε μόλις τα σκανάρεις να μειώνεται αυτόματα η ποσότητα στο Google sheet, οπότε δεν θα χρειάζεται να μπαίνεις ούτε στο Google sheet (μόνο για την προσθήκη νέων κωδικών εκτός και αν με κάποιο Google script τραβάς αυτόματα και τα SKU εκεί). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, Beefeater said:

Καλησπέρα σε όλους!

Πρόκειται να ανοίξω ένα μικρό μαγαζί με είδη δώρων, για το οποίο σκοπεύω να φτιάξω και μια σελίδα wordpress. Επειδή έχω γνώσεις digital markerting και elementor/ basic coding  θα φτιάξω το site εξ' ολοκλήρου μόνος, εκτός κάποια custom html - css που μπορεί να απαιτηθούν. 

Επειδή θα υπάρχει φυσικό κατάστημα σε τουριστική περιοχή, το eshop θα δρα συμπληρωματικά, και κυρίως για λόγο προφίλ της επιχείρησης/ prestige μιας και άλλα μαγαζιά στην περιοχή δεν έχουν. Ενδεχομένως να αγοραστεί κάποιο έτοιμο theme από themeforest ή να πάω σε astra που είναι μια δωρεάν καλή λύση.

Η ερώτηση μου είναι η εξής:

Αναφορικά με τα προϊόντα, και το στοκ τους, υπάρχει κάποιος εύκολα υλοποιήσιμος τρόπος να φαίνονται με σωστή διαθεσιμότητα; Οι κωδικοί μου θα είναι γύρω στους 50-60 που είναι σχετικά λίγοι, αλλά δεν είναι και εφικτό με κάθε πώληση του φυσικού καταστήματος να μπαίνω να ανανεώνω διαθεσιμότητα με woocommerce.

Σκεφτόμουν μήπως υπάρχει τρόπος με ένα excel/ xml στο google drive στην μια να φαίνονται τα Url των προϊόντων και στην άλλη η ποσότητα τους, και να την ανανεώνω χειροκίνητα, αλλάζοντας έτσι και την ποσότητα στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Θεωρείτε πως κάτι τέτοιο είναι υλοποιήσιμο; Έχετε κάνει κάτι παρόμοιο;

Ποιές ειναι οι απόψεις σας;  Oποιαδήποτε ιδέα/ άποψη είναι δεκτή.

Υπέρ Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Η πιο "μπακάλικη" λύση που έχω υλοποιήσει για πολύ χαμηλά budget ήταν ένα barcode scanner συνδεδεμένο με pc στο ταμείο και την ώρα της παραγγελίας στο φυσικό κατάστημα, την περνούσαν και στο eShop με δικό τους account που το είχαμε κάνει exclude από τον υπολογισμό των χρημάτων, τους στόχους σε analytics κλπ. Απλά πρέπει να έχεις περασμένα τα barcode σωστά στα προϊόντα, και είναι κυριολεκτικά 1 σκαναρισμα και 2 κλικ. Νομίζω ακόμη έτσι το έχουν (πάνε 5 χρόνια από τότε).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@leros2004 @thiva7 @Billator @vngls7 Καλημέρα σας και ευχαριστω για τις απαντήσεις. Το μαγαζί θα πουλάει χειροποίητα προϊόντα τα οποία δεν θα είναι και φθηνά. Τα προϊόντα θα είναι λίγα σε αριθμό οπότε η τιμολόγηση θα είναι χειροκίνητη με την ταμειακή. Barcode επίσης δεν θα βάλω γιατί είναι λίγα τα προϊόντα/μικρό το μαγαζί αλλά επίσης δεν ταιριάζει και με την φιλοσοφία των προϊόντων να έχουν barcode. 

Οπότε ψάχνω μια λύση τύπου excel που χειροκίνητα τέλος της ημέρας ανάλογα τις πωλήσεις θα αφαιρώ την διαθεσιμότητα χειροκίνητα από το wordpress. Το plugin που αναφερθηκε με καλύπτει σε αυτό;  Επίσης, κάποιο theme που θα δουλεύει και δεν θα έχει πρόβλημα στην υλοποίηση έχουμε υπόψιν; Ξέρω πως μερικά themes λόγω υλοποίησης είναι πιο δύσκολο στο να τα παραμετροποιήσεις... οπότε να πάω σε κάποιο απλό και δωρεάν ή να πάρω κάποιο από themeforest?

Οποιαδήποτε πληροφορία δεκτή! Σας ευχαριστώ πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Beefeater είπε

@leros2004 @thiva7 @Billator @vngls7 Καλημέρα σας και ευχαριστω για τις απαντήσεις. Το μαγαζί θα πουλάει χειροποίητα προϊόντα τα οποία δεν θα είναι και φθηνά. Τα προϊόντα θα είναι λίγα σε αριθμό οπότε η τιμολόγηση θα είναι χειροκίνητη με την ταμειακή. Barcode επίσης δεν θα βάλω γιατί είναι λίγα τα προϊόντα/μικρό το μαγαζί αλλά επίσης δεν ταιριάζει και με την φιλοσοφία των προϊόντων να έχουν barcode. 

Οπότε ψάχνω μια λύση τύπου excel που χειροκίνητα τέλος της ημέρας ανάλογα τις πωλήσεις θα αφαιρώ την διαθεσιμότητα χειροκίνητα από το wordpress. Το plugin που αναφερθηκε με καλύπτει σε αυτό;  Επίσης, κάποιο theme που θα δουλεύει και δεν θα έχει πρόβλημα στην υλοποίηση έχουμε υπόψιν; Ξέρω πως μερικά themes λόγω υλοποίησης είναι πιο δύσκολο στο να τα παραμετροποιήσεις... οπότε να πάω σε κάποιο απλό και δωρεάν ή να πάρω κάποιο από themeforest?

Οποιαδήποτε πληροφορία δεκτή! Σας ευχαριστώ πολύ.

Όλα τα προϊόντα καλό είναι να έχουν έναν κωδικό προκειμένου να γίνετε καλύτερη και άμεση αναζήτηση και όχι να κάθεσαι να κοιτάς την περιγραφή τους.
Καλό είναι λοιπόν να φτιάξεις ένα κωδικολόγιο και να το ακολουθείς πιστά και σίγουρα όχι κάτι της μορφής 0001, 0002,0003,κλπ.

Καταρχήν φτιάξε κατηγορίες προΪόντων, δώσε ένα νούμερο και μετά πρόσθεσε τον αριθμό του είδους για να είσαι ποιό σωστός, π.χ. κατηγορία 10,11,12,13 ανάλογα με τα είδη και μετά είδος 10-001 ή 10001, 11001,12002, κλπ.

Όλα τα παραπάνω μπορούν να αποτυπωθούν με ένα είδος barcode που δεν είναι απαραίτητο να είναι της μορφής ΕΑΝ13, τα γνωστά 13ψήφια τύπου 520139857293 δηλαδή , υπάρχουν και άλλοι τύποι, UPC, ITF κλπ.
Βέβαια αν τα προϊόντα σου είναι λίγα δεν χρειάζεσαι barcode και είναι κάτι που μππορεί να προστεθεί αργότερα αλλά η αρχική σωστή κωδικοποίηση θα σε γλυτώσει από πολύ δουλειά και τρέξιμο αργότερα.
Trust me. :D

Επεξ/σία από dpolal
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Beefeater είπε

@leros2004 @thiva7 @Billator @vngls7Barcode επίσης δεν θα βάλω γιατί είναι λίγα τα προϊόντα/μικρό το μαγαζί αλλά επίσης δεν ταιριάζει και με την φιλοσοφία των προϊόντων να έχουν barcode. 

Το barcode έχει τεράστια ευκολία για την προσθήκη και αφαίρεση στοκ, αν έχεις τόσο λίγους κωδικούς μπορείς να κάνεις ένα ντοσιέ με 5-10 σελίδες και να έχεις τα barcode εκεί για προσθήκη και αφαίρεση των προϊόντων αφού δεν θες να το βάλεις πάνω στα προϊόντα. 

Η υλοποίηση με το excel όπως σκέφτεσαι να το κάνεις θα απαιτεί τον ίδιο χρόνο με το να μπαίνεις στο WooCommerce και να τα αλλάζεις από εκεί. Όταν κάτι απαιτείται να γίνει manual upload χάθηκε το παιχνίδι, μπορεί να το κάνεις στην αρχή συχνά αλλά από ένα σημείο και μετά δεν θα το κάνεις καθόλου.

Σε Google sheet, έχω φτιάξει καμία 15αρια διαφορετικές υλοποιήσεις γύρω από αυτό αν πας προς τα εκεί μπορώ να σου πω μερικές ιδέες, όπως πχ θα μπορούσες να κάνεις τις αλλαγές απλά και από το κινητό σου on the go . (μέσω τα Google forms)

Επεξ/σία από Billator
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, dpolal είπε

Όλα τα προϊόντα καλό είναι να έχουν έναν κωδικό προκειμένου να γίνετε καλύτερη και άμεση αναζήτηση και όχι να κάθεσαι να κοιτάς την περιγραφή τους.
Καλό είναι λοιπόν να φτιάξεις ένα κωδικολόγιο και να το ακολουθείς πιστά και σίγουρα όχι κάτι της μορφής 0001, 0002,0003,κλπ.

Καταρχήν φτιάξε κατηγορίες προΪόντων, δώσε ένα νούμερο και μετά πρόσθεσε τον αριθμό του είδους για να είσαι ποιό σωστός, π.χ. κατηγορία 10,11,12,13 ανάλογα με τα είδη και μετά είδος 10-001 ή 10001, 11001,12002, κλπ.

Όλα τα παραπάνω μπορούν να αποτυπωθούν με ένα είδος barcode που δεν είναι απαραίτητο να είναι της μορφής ΕΑΝ13, τα γνωστά 13ψήφια τύπου 520139857293 δηλαδή , υπάρχουν και άλλοι τύποι, UPC, ITF κλπ.
Βέβαια αν τα προϊόντα σου είναι λίγα δεν χρειάζεσαι barcode και είναι κάτι που μππορεί να προστεθεί αργότερα αλλά η αρχική σωστή κωδικοποίηση θα σε γλυτώσει από πολύ δουλειά και τρέξιμο αργότερα.
Trust me. :D

ευχαριστω πολυ για την απαντηση. το να εχω "εσωτερικα" κωδικους/ barcode οτιδηποτε για τα προϊόντα δεν με πειραζει τοσο... οστοσο δεν γνωριζω πως θα ειναι η υλοποιηση οταν αγοραζεται κατι... θα χρειαστω φανταζομαι Barcode scanner κλπ κλπ?

1 ώρα πριν, Billator είπε

Το barcode έχει τεράστια ευκολία για την προσθήκη και αφαίρεση στοκ, αν έχεις τόσο λίγους κωδικούς μπορείς να κάνεις ένα ντοσιέ με 5-10 σελίδες και να έχεις τα barcode εκεί για προσθήκη και αφαίρεση των προϊόντων αφού δεν θες να το βάλεις πάνω στα προϊόντα. 

Η υλοποίηση με το excel όπως σκέφτεσαι να το κάνεις θα απαιτεί τον ίδιο χρόνο με το να μπαίνεις στο WooCommerce και να τα αλλάζεις από εκεί. Όταν κάτι απαιτείται να γίνει manual upload χάθηκε το παιχνίδι, μπορεί να το κάνεις στην αρχή συχνά αλλά από ένα σημείο και μετά δεν θα το κάνεις καθόλου.

Σε Google sheet, έχω φτιάξει καμία 15αρια διαφορετικές υλοποιήσεις γύρω από αυτό αν πας προς τα εκεί μπορώ να σου πω μερικές ιδέες, όπως πχ θα μπορούσες να κάνεις τις αλλαγές απλά και από το κινητό σου on the go . (μέσω τα Google forms)

γενικα ειμαι αρχαριος και δεν ξερω ποια θα ειναι η καλυτερη λυση για ενα μικρο μαγαζι με 50-60 κωδικους. το να φτιαξω barcodes για εσωρικη χρηση δεν μου ειναι προβλημα, αλλα φανταζομαι θα θελει και καταλληλο λογισμικο, scanners κλπ για να τρεξουν αυτα που σημαινουν κοστος. Και επειδη ειναι αρχη το κοστος μπορω να το δωσω καπου αλλου..... στην θεση μου τι θα κανατε εσεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Beefeater είπε

ευχαριστω πολυ για την απαντηση. το να εχω "εσωτερικα" κωδικους/ barcode οτιδηποτε για τα προϊόντα δεν με πειραζει τοσο... οστοσο δεν γνωριζω πως θα ειναι η υλοποιηση οταν αγοραζεται κατι... θα χρειαστω φανταζομαι Barcode scanner κλπ κλπ?

Άλλο οι κωδικοί, άλλο τα barcodes.

Οι πρώτοι είναι απαραίτητοι προκειμένου να έχεις μία σωστή οργάνωση και να μπορείς να παρακολουθείς κινήσεις/πωλήσεις κλπ.
Δεν θα σου κοστίσουν κάτι εκτός από τον χρόνο προκειμένου να οργανώσεις σωστά την αποθήκη σου.

Τα δεύτερα μπορούν να υλοποιηθούν σε δεύτερο χρόνο αν και για π.χ. 20-30 κωδικούς ειδών μάλλον δεν θα τα χρειαστείς.
Παρόλα αυτά για να τα έχεις απαιτούνται θερμικός εκτυπωτής αυτοκόλλητων καρτελών, αν θες να τα κολλήσεις επάνω στα είδη και σκάνερ χειρός για να περνάς στον υπολογιστή.

Ξεκίνα με τους κωδικούς και βλέπεις μετά τί θα γίνει.
 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, dpolal είπε

Άλλο οι κωδικοί, άλλο τα barcodes.

Οι πρώτοι είναι απαραίτητοι προκειμένου να έχεις μία σωστή οργάνωση και να μπορείς να παρακολουθείς κινήσεις/πωλήσεις κλπ.
Δεν θα σου κοστίσουν κάτι εκτός από τον χρόνο προκειμένου να οργανώσεις σωστά την αποθήκη σου.

Τα δεύτερα μπορούν να υλοποιηθούν σε δεύτερο χρόνο αν και για π.χ. 20-30 κωδικούς ειδών μάλλον δεν θα τα χρειαστείς.
Παρόλα αυτά για να τα έχεις απαιτούνται θερμικός εκτυπωτής αυτοκόλλητων καρτελών, αν θες να τα κολλήσεις επάνω στα είδη και σκάνερ χειρός για να περνάς στον υπολογιστή.

Ξεκίνα με τους κωδικούς και βλέπεις μετά τί θα γίνει.
 

ευχαριστω πολυ. καμια συμβουλη πριν μπω στα "βαθια" ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Beefeater είπε

ευχαριστω πολυ για την απαντηση. το να εχω "εσωτερικα" κωδικους/ barcode οτιδηποτε για τα προϊόντα δεν με πειραζει τοσο... οστοσο δεν γνωριζω πως θα ειναι η υλοποιηση οταν αγοραζεται κατι... θα χρειαστω φανταζομαι Barcode scanner κλπ κλπ?

γενικα ειμαι αρχαριος και δεν ξερω ποια θα ειναι η καλυτερη λυση για ενα μικρο μαγαζι με 50-60 κωδικους. το να φτιαξω barcodes για εσωρικη χρηση δεν μου ειναι προβλημα, αλλα φανταζομαι θα θελει και καταλληλο λογισμικο, scanners κλπ για να τρεξουν αυτα που σημαινουν κοστος. Και επειδη ειναι αρχη το κοστος μπορω να το δωσω καπου αλλου..... στην θεση μου τι θα κανατε εσεις;

Αν έχεις εκτυπωτή Α4 αρκεί, υπάρχουν Α4 φύλλα με stickers σε διάφορα μεγέθη, και αν έχεις κινητό επίσης αρκεί για το σκαναρισμα χωρίς σκανερ. 

Οπότε δεν χρειάζεται πρακτικά κάποιον εξοπλισμό παραπάνω, αρκεί να υπάρχει διάθεση για το "χτίσιμο" και την οργάνωση των προϊόντων. 

Απλά κατά την συσκευασία του προϊόντος (στις online πωλήσεις) ή κατά την πώληση στο ταμείο η ευκολία του barcode είναι δεδομένη.

(Μπορεί να γίνει πχ με κάποιο type 39 / type 128 τα SKU=BARCODE data χωρίς την ανάγκη ΕΑΝ / UPC )

Φυσικά αν υπάρχει διαθέσιμος χρόνος στο μαγαζί και δεν υπάρχει "πιεστική" δουλειά όπως και να καταλήξει ίσως να είναι workable και το manual update, αλλά πιστεύω ότι μπορείς να διαθέσεις το χρόνο που θα χάνεις καθημερινά άλλου ώστε να αναπτυχθεί η προσπάθεια που πας να κάνεις. Απλά όταν ξεκινάς κάτι από την αρχή, όσο πιο σωστά ξεκινήσει τόσο μεγαλύτερη πιθανότητα έχει για να εξελιχθεί και να προχωρήσει, δεν σου λέω να στηθεί όλο day one, αλλά πρέπει να μπει στο βραχυπρόθεσμο πλάνο.

Για εμένα ο έλεγχος αγορών/πωλήσεων και ο έλεγχος του inventory είναι το πιο βασικό που πρέπει να υπάρχει σε κάθε κατάστημα ανεξάρτητα το μέγεθος του καταστήματος. Έχοντας δουλέψει και σε πολύ μικρά μαγαζιά και σε μεγάλες εταιρείες, και στην δική μου επιχείρηση τα λεφτά / χρόνο που γλιτώνεις κάθε χρόνο αν ξέρεις τι συμβαίνει στην επιχείρηση σου (και τα λάθη που σώζεις) είναι πολλά. Δηλαδή και "επαγγελματική" λύση από εταιρεία να πάρεις θα γίνει απόσβεση σίγουρα σε 1 χρόνο αν κάνεις τζίρο τουλάχιστον 20.000-30.000 το χρόνο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, Billator είπε

Αν έχεις εκτυπωτή Α4 αρκεί, υπάρχουν Α4 φύλλα με stickers σε διάφορα μεγέθη, και αν έχεις κινητό επίσης αρκεί για το σκαναρισμα χωρίς σκανερ. 

Οπότε δεν χρειάζεται πρακτικά κάποιον εξοπλισμό παραπάνω, αρκεί να υπάρχει διάθεση για το "χτίσιμο" και την οργάνωση των προϊόντων. 

Απλά κατά την συσκευασία του προϊόντος (στις online πωλήσεις) ή κατά την πώληση στο ταμείο η ευκολία του barcode είναι δεδομένη.

(Μπορεί να γίνει πχ με κάποιο type 39 / type 128 τα SKU=BARCODE data χωρίς την ανάγκη ΕΑΝ / UPC )

Φυσικά αν υπάρχει διαθέσιμος χρόνος στο μαγαζί και δεν υπάρχει "πιεστική" δουλειά όπως και να καταλήξει ίσως να είναι workable και το manual update, αλλά πιστεύω ότι μπορείς να διαθέσεις το χρόνο που θα χάνεις καθημερινά άλλου ώστε να αναπτυχθεί η προσπάθεια που πας να κάνεις. Απλά όταν ξεκινάς κάτι από την αρχή, όσο πιο σωστά ξεκινήσει τόσο μεγαλύτερη πιθανότητα έχει για να εξελιχθεί και να προχωρήσει, δεν σου λέω να στηθεί όλο day one, αλλά πρέπει να μπει στο βραχυπρόθεσμο πλάνο.

Για εμένα ο έλεγχος αγορών/πωλήσεων και ο έλεγχος του inventory είναι το πιο βασικό που πρέπει να υπάρχει σε κάθε κατάστημα ανεξάρτητα το μέγεθος του καταστήματος. Έχοντας δουλέψει και σε πολύ μικρά μαγαζιά και σε μεγάλες εταιρείες, και στην δική μου επιχείρηση τα λεφτά / χρόνο που γλιτώνεις κάθε χρόνο αν ξέρεις τι συμβαίνει στην επιχείρηση σου (και τα λάθη που σώζεις) είναι πολλά. Δηλαδή και "επαγγελματική" λύση από εταιρεία να πάρεις θα γίνει απόσβεση σίγουρα σε 1 χρόνο αν κάνεις τζίρο τουλάχιστον 20.000-30.000 το χρόνο. 

ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια.

Γνωρίζουμε πως σκανάρεται στο κινητό το barcode και πως θα "επικοινωνεί" με την βάση δεδομένων για να αφερεί από το inventory? όπως λέτε το κάνω από την αρχή και θα ήθελα να το κάνω σωστά....

Επίσης αναφορικά με τα barcodes- sku's που θα εχω για δικη μου χρηση και μονο, μπορω να τα δημιουργησω υποθετω με καποιο free barcode generator?

Επεξ/σία από Beefeater
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Λύση
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, Beefeater είπε

ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια.

Γνωρίζουμε πως σκανάρεται στο κινητό το barcode και πως θα "επικοινωνεί" με την βάση δεδομένων για να αφερεί από το inventory? όπως λέτε το κάνω από την αρχή και θα ήθελα να το κάνω σωστά..

Google: "Barcodes Google Forms"
https://www.youtube.com/watch?v=yEmexs9yzWw

https://www.youtube.com/watch?v=XGS3ctyVbHA

Προσωπικά χρησιμοποίησα την εφαρμογή Scan to Web βγαίνει κάπου 3-10 ευρώ το χρόνο η paid συνδρομή.
Επειδή είναι Google forms υπάρχει τεράστια παραμετροποίηση για το πως θες να στήσεις το input, είτε αυτό σημαίνει barcode είναι αυτό σημαίνει dropdown list etc.

Το google forms θα δίνει τις τιμές σε ένα Google sheet, και στην ουσία εσύ το πιο απλό πράγμα που μπορείς να κάνεις είναι να κάνεις count τα σκαναρίσματα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα δεδομένα για προσθήκη ή αφαίρεση στοκ.

- Μετά για την δημιουργία QRCODE , δωρέαν API υλοποίηση είναι της Google : 
https://chart.googleapis.com/chart?chs=200x200&chld=H|1&cht=qr&chl=10
200x200 --> size
chld=H --> Correction level
chld=H|1--> Margins
chl=10 --> το value του QRCODE
Το παραπάνω είναι δωρεάν φυσικά χωρίς πραγματικούς περιορισμούς χρήσης, υπάρχει και αυτό https://goqr.me/ σαν εναλλακτική.
Οπότε στην ουσία μπορείς αυτοματοποιημένα να δημιουργήσεις τα QRCODE στα μέτρα σου με φόρμουλα.

- Για την δημιουργία Barcode , δωρεάν (αλλά εδώ και 1 μήνα έγινε limited και πρέπει να αλλάζεις το key που δίνουν κάθε 2 μήνες) υλοποίηση είναι το http://generator.onbarcode.com/ , όπου σου προτείνω για την χρήση του Code 39 / Code 128 όπου εμπεριέχει και γράμματα και αριθμούς (το code 128 δέχεται και ειδικούς χαρακτήρες). Όπου μπορείς να ελέγξεις την παραμετροποίηση του πάλι μέσω του URL οπότε μόλις φτιάξεις μία φόρμουλα, κατευθείαν μπορείς να κάνεις dropdown και να δημιουργηθούν αυτόματα όλα τα barcodes.

Μετά μπορείς να ψάξεις για Google Sheet inventory Managment, ή να κάνεις τις βασικές λειτουργείες μόνος σου.
Θέλεις στην ουσία 3 καρτέλες,  ΠΡΟΙΟΝΤΑ (που δείχνει το στοκ τώρα) , ΑΓΟΡΕΣ , ΠΩΛΗΣΕΙΣ , και μπορείς να το κάνεις όσο πιο απλό ή πολύπλοκο θες.

Το ιδανικό για την μεταφορά των δεδομένων από ένα sheet σε ένα άλλο είναι μέσω Google script το οποίο θα γίνεται trigger κάθε 30 λεπτά / 1 ώρα, μπορείς όμως να ξεκινήσεις γιατί έχεις πολύ λίγους κωδικούς με την φόρμουλα IMPORTRANGE όπου στην ουσία "Live" μεταφέρει τα δεδομένα από ένα Google sheet σε ένα άλλο δυναμικά. Επίσης μία άλλη φόρμουλα για ταυτοποίηση στοιχείων γιατί η VLOOKUP δεν θα σου δουλέψει σωστά τις περισσότερες φορές είναι η INDEX - MATCH φόρμουλα. Ίσως σε βοηθήσει και η φόρμουλα FILTER για επιλογή συγκεκριμένων δεδομένων από 1 λίστα (πχ για να ξεχωρίσεις τα διαφορετικά input προσθήκη / αφαίρεση στοκ από το Google forms).

Για όλα τα παραπάνω υπάρχουν δεκάδες έτοιμες υλοποιήσεις αν ψάξεις στo Google, αλλά αν χρησιμοποιείς excel / google sheet μπορείς με λίγο κόπο να τα στήσεις και όλα μόνος σου από το μηδέν.

Το τελικό Google sheet, με κάποια εφαρμογή μπορείς να το κουμπώσεις κατευθείαν στο woocomerce ή μπορείς να το κάνεις πρώτα XML (όπου είναι λίγο δύσκολο κομμάτι γιατί με basic coding ίσως τυραννηθείς να το στήσεις).

Και τέλος αν δεν βρίσκεις κάτι εύκολα στο Google κάνε ένα account στο chat gpt , και ζήτα του λεκτικά τις φόρμουλες που χρειάζεσαι (και αν θες και λεπτομέρειες για το πως λειτουργούν), ίσως μπερδεύει τις φόρμουλες μεταξύ των διάφορων spreadsheets που υπάρχουν αλλά με trial error θα σου λύσει τα χέρια αν κάτι δεν μπορείς να το εντοπίσεις στο Google ώστε να μην κολλήσεις πουθενά στα παραπάνω. 

Επεξ/σία από Billator
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Billator είπε

Google: "Barcodes Google Forms"
https://www.youtube.com/watch?v=yEmexs9yzWw

https://www.youtube.com/watch?v=XGS3ctyVbHA

Προσωπικά χρησιμοποίησα την εφαρμογή Scan to Web βγαίνει κάπου 3-10 ευρώ το χρόνο η paid συνδρομή.
Επειδή είναι Google forms υπάρχει τεράστια παραμετροποίηση για το πως θες να στήσεις το input, είτε αυτό σημαίνει barcode είναι αυτό σημαίνει dropdown list etc.

Το google forms θα δίνει τις τιμές σε ένα Google sheet, και στην ουσία εσύ το πιο απλό πράγμα που μπορείς να κάνεις είναι να κάνεις count τα σκαναρίσματα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα δεδομένα για προσθήκη ή αφαίρεση στοκ.

- Μετά για την δημιουργία QRCODE , δωρέαν API υλοποίηση είναι της Google : 
https://chart.googleapis.com/chart?chs=200x200&chld=H|1&cht=qr&chl=10
200x200 --> size
chld=H --> Correction level
chld=H|1--> Margins
chl=10 --> το value του QRCODE
Το παραπάνω είναι δωρεάν φυσικά χωρίς πραγματικούς περιορισμούς χρήσης, υπάρχει και αυτό https://goqr.me/ σαν εναλλακτική.
Οπότε στην ουσία μπορείς αυτοματοποιημένα να δημιουργήσεις τα QRCODE στα μέτρα σου με φόρμουλα.

- Για την δημιουργία Barcode , δωρεάν (αλλά εδώ και 1 μήνα έγινε limited και πρέπει να αλλάζεις το key που δίνουν κάθε 2 μήνες) υλοποίηση είναι το http://generator.onbarcode.com/ , όπου σου προτείνω για την χρήση του Code 39 / Code 128 όπου εμπεριέχει και γράμματα και αριθμούς (το code 128 δέχεται και ειδικούς χαρακτήρες). Όπου μπορείς να ελέγξεις την παραμετροποίηση του πάλι μέσω του URL οπότε μόλις φτιάξεις μία φόρμουλα, κατευθείαν μπορείς να κάνεις dropdown και να δημιουργηθούν αυτόματα όλα τα barcodes.

Μετά μπορείς να ψάξεις για Google Sheet inventory Managment, ή να κάνεις τις βασικές λειτουργείες μόνος σου.
Θέλεις στην ουσία 3 καρτέλες,  ΠΡΟΙΟΝΤΑ (που δείχνει το στοκ τώρα) , ΑΓΟΡΕΣ , ΠΩΛΗΣΕΙΣ , και μπορείς να το κάνεις όσο πιο απλό ή πολύπλοκο θες.

Το ιδανικό για την μεταφορά των δεδομένων από ένα sheet σε ένα άλλο είναι μέσω Google script το οποίο θα γίνεται trigger κάθε 30 λεπτά / 1 ώρα, μπορείς όμως να ξεκινήσεις γιατί έχεις πολύ λίγους κωδικούς με την φόρμουλα IMPORTRANGE όπου στην ουσία "Live" μεταφέρει τα δεδομένα από ένα Google sheet σε ένα άλλο δυναμικά. Επίσης μία άλλη φόρμουλα για ταυτοποίηση στοιχείων γιατί η VLOOKUP δεν θα σου δουλέψει σωστά τις περισσότερες φορές είναι η INDEX - MATCH φόρμουλα. Ίσως σε βοηθήσει και η φόρμουλα FILTER για επιλογή συγκεκριμένων δεδομένων από 1 λίστα (πχ για να ξεχωρίσεις τα διαφορετικά input προσθήκη / αφαίρεση στοκ από το Google forms).

Για όλα τα παραπάνω υπάρχουν δεκάδες έτοιμες υλοποιήσεις αν ψάξεις στo Google, αλλά αν χρησιμοποιείς excel / google sheet μπορείς με λίγο κόπο να τα στήσεις και όλα μόνος σου από το μηδέν.

Το τελικό Google sheet, με κάποια εφαρμογή μπορείς να το κουμπώσεις κατευθείαν στο woocomerce ή μπορείς να το κάνεις πρώτα XML (όπου είναι λίγο δύσκολο κομμάτι γιατί με basic coding ίσως τυραννηθείς να το στήσεις).

Και τέλος αν δεν βρίσκεις κάτι εύκολα στο Google κάνε ένα account στο chat gpt , και ζήτα του λεκτικά τις φόρμουλες που χρειάζεσαι (και αν θες και λεπτομέρειες για το πως λειτουργούν), ίσως μπερδεύει τις φόρμουλες μεταξύ των διάφορων spreadsheets που υπάρχουν αλλά με trial error θα σου λύσει τα χέρια αν κάτι δεν μπορείς να το εντοπίσεις στο Google ώστε να μην κολλήσεις πουθενά στα παραπάνω. 

άψογα, κάτι τέτοιο νομίζω πως θα κάνω. Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...