Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα.
Εχω διαβασει ολα τα βηματα για την επιστροφη και τα εχω κανει. Δεν ξερω πως εκτυπωνω το return label. μου ειπαν κ απο την acs οτι χρειαζεται μια ετικετα.
παρακαλω βοηθηστε με γτ δεν ξερω που την βρισκω. Μονο αυτο που δειχνω την εικονα φαινεται σε εμενα .

ευχαριστω

Screenshot_20230129_142448.jpg

Δημοσ.

Λογικα σ αυτο το αυτοκολλητο-χαρτι εχει/αναγραφει επανω & το return id NTL7Exxxxxx το οποιο χρειαζεται για να γινει δεκτη η επιστροφη κ το προιον στην κανονικη του συσκευασία.

Δημοσ.

ευχαριστω πολυ.

καταλαβα τωρα απλα το εχω πεταξει. Στελνω στο support και βγαινουν αυτοματοποιημενες απαντησεις.

υπαρχει καποιο email η αλλος τροποσ επικοινωνιας? ετσειλα και στο social κ εκει ρομποτ απανταει

Δημοσ.
5 ώρες πριν, irini_koliva είπε

ευχαριστω πολυ.

καταλαβα τωρα απλα το εχω πεταξει. Στελνω στο support και βγαινουν αυτοματοποιημενες απαντησεις.

υπαρχει καποιο email η αλλος τροποσ επικοινωνιας? ετσειλα και στο social κ εκει ρομποτ απανταει

υπάρχει κ αυτό κατά πόσο θα απαντήσουν ειναι αγνωστο

ανέφερε κ το order number/id στο μαιλ αν κ ξαναδοκίμασε κ ανοιξε ticket μέσα από την σελιδα/λογαριασμο 

 

Αναφορά σε κείμενο

 

Εξυπηρέτηση πελατών SHEIN – Email

Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου υποστήριξης πελατών SHEIN: [email protected].

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...