irini_koliva Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2023 Καλησπερα. Εχω διαβασει ολα τα βηματα για την επιστροφη και τα εχω κανει. Δεν ξερω πως εκτυπωνω το return label. μου ειπαν κ απο την acs οτι χρειαζεται μια ετικετα. παρακαλω βοηθηστε με γτ δεν ξερω που την βρισκω. Μονο αυτο που δειχνω την εικονα φαινεται σε εμενα . ευχαριστω
TheoAlex50 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2023 Όταν παρέλαβες είχε ένα χαρτί επιστροφής μέσα, λογικά αυτό ζητούν, αλλιώς μιλάς με το support για να στο παρέχουν κάπως.
aces Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2023 Λογικα σ αυτο το αυτοκολλητο-χαρτι εχει/αναγραφει επανω & το return id NTL7Exxxxxx το οποιο χρειαζεται για να γινει δεκτη η επιστροφη κ το προιον στην κανονικη του συσκευασία.
irini_koliva Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2023 ευχαριστω πολυ. καταλαβα τωρα απλα το εχω πεταξει. Στελνω στο support και βγαινουν αυτοματοποιημενες απαντησεις. υπαρχει καποιο email η αλλος τροποσ επικοινωνιας? ετσειλα και στο social κ εκει ρομποτ απανταει
aces Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2023 5 ώρες πριν, irini_koliva είπε ευχαριστω πολυ. καταλαβα τωρα απλα το εχω πεταξει. Στελνω στο support και βγαινουν αυτοματοποιημενες απαντησεις. υπαρχει καποιο email η αλλος τροποσ επικοινωνιας? ετσειλα και στο social κ εκει ρομποτ απανταει υπάρχει κ αυτό κατά πόσο θα απαντήσουν ειναι αγνωστο ανέφερε κ το order number/id στο μαιλ αν κ ξαναδοκίμασε κ ανοιξε ticket μέσα από την σελιδα/λογαριασμο Αναφορά σε κείμενο Εξυπηρέτηση πελατών SHEIN – Email Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου υποστήριξης πελατών SHEIN: [email protected].
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα