nikx Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) Ελαβα Mail απο την ΑΑΔΕ οτι αναγνωριζουν οτι δεν ειναι απο δικη μου υπαιτιότητα η μη διασυνδεση αλλα λογω ταμειακης σαπιας και δινουν προθεσμια μεχρι 10 ιουνιου να γινει ανετα η διασυνδεση. Επανηλθε η εμπιστοσυνη μου στο συστημα αν και περιμεναν τελευταια μερα να το πουνε. Επεξ/σία 30 Απριλίου 2024 από nikx 2
christos1284 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 12 λεπτά πριν, daskalo1980 είπε Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είναι ενεργό από τις 5 με 6 Απριλίου περιπου 13 λεπτά πριν, daskalo1980 είπε Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είναι ενεργό από τις 5 με 6 Απριλίου περιπου Σε ευχαριστώ. Χρήσιμη πληροφορία που αφήνει τη θεωρία μου ότι υπάρχει ένα purgatory της ΑΑΔΕ πριν τη δυνατότητα διασύνδεσης των pos ανοιχτή (αν μου έλεγες ότι ενεργοποιήθηκε πριν μια βδομάδα και καταφερες να το διασυνδέσεις ήδη, τότε θα ήταν 100% ευθύνη της ταμειακής μου αυτό το φιάσκο)
aggelos1410 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, Είμαι κάτοχος της ταμειακής μηχανής Perfect M που προσφέρει η εταιρεία DIGINET, καθώς επίσης και του POS Ingenico iWL 220 που προσφέρει η εταιρεία MELLON. Έπειτα από επικοινωνία με την DIGITNET, το firmware της ταμειακής για το συγκεκριμένο POS στάλθηκε στους τεχνικούς την Παρασκευή 26.04.2024. Το firmware του POS είχε ενημερωθεί ήδη πριν από εβδομάδες. Σύμφωνα με τον τεχνικό είναι αδύνατη η σύνδεση του POS με την ταμειακή. Η DIGINET μου απάντησε ότι το firmware της είναι ενημερωμένο και λειτουργεί κανονικά. Δε ξέρω τι να κάνω. Σε λίγες ώρες λήγει η προθεσμία και κινδυνεύω να φάω πρόστιμο. Υπάρχει κάποια ενέργεια που μπορώ να κάνω για να το αποφύγω; Είμαι σε απόγνωση....... Στην ΑΑΔΕ φαίνεται το POS μου έτσι: https://ibb.co/6gyP1QY Επεξ/σία 30 Απριλίου 2024 από aggelos1410 Προσθήκη link με εικόνα
sdikr Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 1 hour ago, christos1284 said: Σημερα έκανα σύνδεση σε πελάτη που παρέλαβε το Pos του εχθές (ict220 attica) και δούλεψε. Στην αρχή με ζόρισε, ενώ έβαζα ΑΦΜ δεν το αναγνώριζε μετά στην εκτύπωση παραμέτρων, μετά απο μερικές δοκιμές προχώρησε κανονικά 1
ekrepali Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 11 minutes ago, aggelos1410 said: 1) Έπειτα από επικοινωνία με την DIGITNET, το firmware της ταμειακής για το συγκεκριμένο POS στάλθηκε στους τεχνικούς την Παρασκευή 26.04.2023. 2) Σε λίγες ώρες λήγει η προθεσμία και κινδυνεύω να φάω πρόστιμο. Υπάρχει κάποια ενέργεια που μπορώ να κάνω για να το αποφύγω; 1) 2023 ήθελες να γράψεις ή 2024; Αν είναι το τελευταίο firmware απ'το 2023, σίγουρα θα υπάρχουν προβλήματα. Αν είναι 26/4/2024, δεν υπάρχει αρκετός χρόνος να δοκιμαστεί αν λειτουργεί σωστά. 2) Όλες αυτές τις απαντήσεις από πάροχο, εταιρία ταμειακής και τεχνικό... τις έχεις γραπτά ή προφορικά; Θα σου πρότεινα να ζητήσεις παράταση της προθεσμίας σου όπως ο nikx παραπάνω... μέχρι να πάρεις γραπτές απαντήσεις (κυρίως απ'τον τεχνικό σου για ποιο λόγο είναι αδύνατη η διασύνδεση). https://www1.aade.gr/inquiry/newInquiry.htm Κατηγορία "Μητρώο - Διασύνδεση μέσων πληρωμών POS" Yπάρχουν άλλοι 2 συμφορουμήτες με Perfect M (με άλλα POS) επίσης με προβλήματα. Από τότε που πόσταραν, δε μας είπανε αν τελικά λύθηκαν τα προβλήματα τους... @pavloa @dimitrischalaris On 26/03/2024 at 11:51, pavloa said: Pos vx520 με ταμειακή Perfect M εδώ και 2 βδομάδες έχει γίνει η σύνδεση και προς το παρόν δουλεύουν μια χαρά. Απλά μερικές φορές όταν ανοίγω την ταμειακή δεν βρίσκει το pos και πρέπει να πατήσω το κουμπί μετρητά για να ξανα κάνει αναζήτηση το pos και έτσι συνδέεται. Λίγο άκυρο με το θέμα, αν θέλει κάποιος αν μου στείλει προσωπικό μήνυμα. Γνωρίζει κάποιος πως μπορώ να κατεβάσω απο την πειραιώς τις προμήθειες απο το pos? Τα θέλει ο λογιστής αλλά δεν μπορώ να βρω που πρέπει να μπω για να τα βρω. Πήγα στην πειραιώς και μου είπαν να πάρω τηλ, πήρα τηλ και είμαι μια ώρα σε αναμονή.. On 29/03/2024 at 11:49, dimitrischalaris said: Καλημέρα παιδιά. Θα ήθελα μια βοήθεια κι εγώ καθώς δεν βγαίνει άκρη. Υπάρχει το εξής πρόβλημα: πελάτης έχει την ταμειακή Daisy Perfect M και το pos της ingenico ict220 και epay. Ενώ η διασύνδεση έγινε κανονικά και λειτουργούσε κάποιες μέρες. Του βγάζει πλέον πως δεν μπορεί να γίνει στο pos καμία συναλλαγή και δεν κλείνει το πακέτο. Και φαίνεται να είναι θέμα της ταμειακής που υποθέτω πως δεν δίνει την πληροφορία στο pos για να κλείσει το πακέτο και να το στείλει. Και προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη για να δηλωθεί βλάβη στο pos πρώτα στην σελίδα της ααδε (που δεν την βρίσκω αυτή την σελίδα πουθενά) και μετά να δώσουμε εντολή βλάβης στο pos για να σταματήσει η διασύνδεση μεταξύ τους και μπας καταφέρουμε να στείλουμε το πακέτο χωρίς το pos να βλέπει την ταμειακή. Γνωρίζεται λοιπόν αν υπάρχει αυτή η σελίδα για την δήλωση της βλάβης του pos; Έχουμε στείλει αρκετά μηνύματα στην ααδε και απάντηση ουσιαστική δεν έχουμε προς το παρόν, παρά μόνο ότι το ζήτημα μας εξετάζεται. Ελπίζω να έγινα κατανοητός για την περιγραφή του προβλήματος..
pavloa Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 8 λεπτά πριν, ekrepali είπε Υρχουν άλλοι 2 συμφορουμήτες με Perfect M (με άλλα POS) επίσης με προβλήματα. Από τότε που πόσταραν, δε μας είπανε αν τελικά λύθηκαν τα προβλήματα τους... @pavloa@dimitrischalaris Πριν λίγες μέρες έχασε την σύνδεση με το pos.. εκανα επανεκκίνηση την ταμειακή και το pos αλλά τίποτα.. τελικά πήρα τηλ τον τεχνικό και μέσω του μενού έκανα reset την ταμειακή και έτσι ξανά συνδέθηκε με το pos. Επίσης η συγκεκριμένη ταμειακή πήρε update και αν θέλω να κόψω τιμολόγιο και να πληρωθώ με κάρτα τότε στην ταμειακή παταω το πλήκτρο επίπεδο, μετά το πλήκτρο +, μετά βάζω το ποσό και μετά αν θυμάμαι καλά το πλήκτρο μετρητά, έτσι ανοίγει το pos χτυπάω την κάρτα και μετά μπορώ να κόψω το τιμολόγιο. Ενώ στην αρχή έπρεπε να κόψω απόδειξη λιανικής να περάσω το ποσό στο pos να κόψω το τιμολόγιο και στο τέλος να ακυρώσω την απόδειξη λιανικής. 1
christos1284 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Παιδιά, εφορμώμενος από προηγούμενο ποστ, διαπιστώνω ότι ενώ το παλιό μου, και ακόμα ενεργό, POS (ενεργό από 2/24) του οποίου η διασύνδεση απέτυχε (Move 2500 από Mellon) εμφανίζεται στο Μητρώο POS (όταν μπαίνω από Στοιχεία Επιχείρησης), αλλά στην εφαρμογή για τις ταμειακές (gsis.gr/tameiakes/ κτλ) παίρνω κενά αποτελέσματα για το συγκεκριμένο POS (ενώ η ταμειακή μου εμφανίζεται μια χαρά). Επισυνάπτω screenshot εδω (σόρρυ, δεν με αφήνει να κάνω attach εικόνα κατευθείαν): https://ibb.co/kqLj0yJ Είναι φυσιολογικό αυτό? Αυτοί της Mellon μου έλεγαν ότι το σφάλμα 103 κατά την απόπειρα διασύνδεσης στις 18/19/24 Απριλίου που δοκιμάσα μπορεί να οφείλεται σε μη σωστή καταχώριση του τερματικού σωστά στην ΑΑΔΕ. Είναι δυνατόν να ειχαν δίκιο? Έχει κάποιος αντίστοιχα αποτελέσματα? Δηλαδή, ενεργό pos (αδιασύνδετο ή διασυνδεδεμένο) που να φαίνεται στο Μητρώο POS από τα Στοιχεία Επιχείρησης αλλά να είναι κενό στο gsis.gr/tameiakes/ ? Δεν μου φαίνεται φυσιολογικο. 59 λεπτά πριν, sdikr είπε Σημερα έκανα σύνδεση σε πελάτη που παρέλαβε το Pos του εχθές (ict220 attica) και δούλεψε. Στην αρχή με ζόρισε, ενώ έβαζα ΑΦΜ δεν το αναγνώριζε μετά στην εκτύπωση παραμέτρων, μετά απο μερικές δοκιμές προχώρησε κανονικά Ενδιαφέρον, άρα η θεωρία του προβλήματος εκ μέρους ταμειακής ενισχύεται.
nikx Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 https://www.cnn.gr/oikonomia/chrima/story/417419/diasyndesi-pos-me-tameiakes-paratasi-os-10-iouniou-anakoinose-i-aade-gia-poious-isxyei?utm_source=notification&utm_medium=push&utm_campaign=breaking
stefrom66 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 6 λεπτά πριν, nikx είπε https://www.cnn.gr/oikonomia/chrima/story/417419/diasyndesi-pos-me-tameiakes-paratasi-os-10-iouniou-anakoinose-i-aade-gia-poious-isxyei?utm_source=notification&utm_medium=push&utm_campaign=breaking και το κοστος αγορας των νεων ταμειακων ή pos ποιος θα το πληρωσει?......αφου δεν υπαρχουν vouchers και ολοι τους λεγανε οτι τα μηχανακια σας διασυνδεονται και δε κανανε χρηση καποιου voucher
nikx Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Άστα να πάνε ,δικές τους μην πω τις πληρώνουμε εμείς. Εγώ και νέα ταμειακή και νέο POS που και τα δύο ήταν συμβατά με τις αναβαθμίσεις τους θα χρειαστώ και μάλλον θα πω και ευχαριστώ που δεν έπεσε το 10χιλιαρο.
jobnick Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα. Έχω την ταμειακή dtec-100 extra και το pos VX250 και ενώ έχει γίνει η διαδικασία διασύνδεσης μεταξύ τους και η Cardlink με διαβεβαίωσε ότι το τερματικό είναι εντάξει, όταν δοκιμάζω να χτυπήσω το ποσό στη ταμειακή ώστε να περάσει στο pos μου βγάζει mac error και η ταμειακή κάνει διαρκή έλεγχο σύνδεσης. Γνωρίζει κάποιος κάτι για αυτό; Επεξ/σία 1 Μαΐου 2024 από jobnick
Choutas Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 Δύο λαλούν και τρεις χορεύουν εμένα πάντως μήνυμα από την ΑΑΔΕ δεν έχει έρθει ότι έχω παράταση. Τι μεγάλο έργο μεγάλο φιάσκο είναι.
1comment Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, Choutas είπε Δύο λαλούν και τρεις χορεύουν εμένα πάντως μήνυμα από την ΑΑΔΕ δεν έχει έρθει ότι έχω παράταση. Τι μεγάλο έργο μεγάλο φιάσκο είναι. Απ' ότι είπε ο υπουργός, μήνυμα παράτασης θα λάβουν όσοι αποδεδειγμένα έχουν αδυναμία διασύνδεσης (δεν ταιριάζουν πος-ταμειακή). Δεν πήραν όλοι μαζικά παράταση. Το λέει το κείμενο. Επεξ/σία 1 Μαΐου 2024 από 1comment
nikx Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 Βασικά λέει ότι τα στοιχεία για το ποιος χρειάζεται παράταση τα πήρανε από Αναφορά σε κείμενο με βάση τα στοιχεία που έλαβε από τον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Κατασκευαστών Ταμειακών συστημάτων (ΣΕΚΤ) και από τους Παρόχους Μέσων Πληρωμών (NSPs) 1
sdikr Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 46 minutes ago, nikx said: Βασικά λέει ότι τα στοιχεία για το ποιος χρειάζεται παράταση τα πήρανε από Σωστά, όποιος δει στο πινακάκι που έχει εδω https://www.aade.gr/syndyasmoi-tameiakon-mihanon-pos Και είναι στα κοκκίνα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα