ekoufonikou Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 Στις 18/2/2024 στις 10:35 ΠΜ, kolossos είπε Καλημερα, Viva με POS S800, και αναβαθμιση δεν εχει γινει ακομα. Στο chat bot της Viva τα μηνυματα κονσερβας λενε τα γνωστα, να γινει η διασυνδεση εως τις 29/2/24. Ο προμηθευτης της ταμειακης μου λεει οτι και στον maverick290402 πιο πανω. Μας παιζουν μπαλακι, και εχουμε και τη φοβερα προστιμου! Το δευτερο προβλημα που αναφερθηκε και απο αλλο σχολιαστη ειναι το "Τα τιμολόγια που κόβω απο τον υπολογιστή πως θα συνδεθεί αυτό με το POS για τον πελάτη που θα με πληρώνει με κάρτα και εγώ δεν θα μπορώ να πληκτρολογήσω κανένα ποσό στο POS?" Καθε 1-2 χρονια οι κοπριτες αλλαζουν απαιτησεις και εμεις ειμαστε αναγκασμενοι να τα χωνουμε συνεχεια. Καλημέρα κατάφερες να κάνεις την διανυσνδεση της ταμειακης με το pos s800 της vivawallet? Το έχει καταφέρει κάποιος έως τώρα? Ο τεχνικός της ταμειακης μου λέει φταίει το μηχανάκι pos κ ότι πρέπει να το αλλάξω παρόλο που έτυχε να βγάλει στις πολλές δοκιμές 2 αποδείξεις με ολοκληρωμένη διαδικασία διασυνδεσης. Έκτοτε μου βγάζει error 200 σαν μνμ στην ταμειακη. Ξέρει κάποιος τι μπορεί να φταίει? Μέσα από το chat που είχα χθες με την viva περιμένω ενημέρωση από τεχνικό τους.
leon235 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 17 ώρες πριν, 4saken είπε Χρησιμοποιει κανεις το συγκεκριμενο?Αξιζει να ξεκινησω συνεργασια με Πειραιως (εχω μονο Εθνικη) η να περιμενω μηπως βγαλουν κατι αντιστοιχο? https://primer.gr/epayetameiaki/ Το έχω εγώ, δουλεύει απροβλημάτιστα. Ταλαιπωρήθηκα λίγο για να πάρω το POS στα χέρια μου (pax), αλλά μετά όλα πήγαν ρολόι. Μείνετε μακριά απο ταμειακές, τελείωσαν. Έφαγα την ζωή μου για να διασυνδέσω την ταμειακή, το κατάφερα, μετά έχανε την ip, μετά δεν έβρισκα τον τεχνικό, μετά δεν ξαναδούλευε, ΜΑΚΡΙΑ! Έβαλα το συγκεκριμένο All in One και δεν χρειάστηκε να κάνω τίποτα, όλα δούλευαν απο την αρχή ρολόι, δεν είχα ποτέ πρόβλημα. 2
manolo8 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 42 λεπτά πριν, leon235 είπε Το έχω εγώ, δουλεύει απροβλημάτιστα. Ταλαιπωρήθηκα λίγο για να πάρω το POS στα χέρια μου (pax), αλλά μετά όλα πήγαν ρολόι. Μείνετε μακριά απο ταμειακές, τελείωσαν. Έφαγα την ζωή μου για να διασυνδέσω την ταμειακή, το κατάφερα, μετά έχανε την ip, μετά δεν έβρισκα τον τεχνικό, μετά δεν ξαναδούλευε, ΜΑΚΡΙΑ! Έβαλα το συγκεκριμένο All in One και δεν χρειάστηκε να κάνω τίποτα, όλα δούλευαν απο την αρχή ρολόι, δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Κοστος? Πληρωνεις μονο συνδρομη? Στις 21/10/2023 στις 1:35 ΜΜ, 1comment είπε Μίλησα μόλις με την epay (τερματικό πειραιώς). Τελικά αν δεν ενδιαφερθούμε οι ίδιοι, μην περιμένετε οι πάροχοι να κάνουν αναβάθμιση από μόνοι τους. Μου είπε η υπάλληλος ότι αναβαθμίζεται το pos μου, άρα γλιτώνω την αντικατάσταση. Θα μου στείλουν ένα μήνυμα με κάποια πράγματα που θέλουν να τους πληροφορήσω (αν έχω στατική ip κ.α.) και θα τους πάρω τηλ να τους τα πω ώστε να κάνουν την παραμετροποίηση. Αυτά για αρχή. Το μήνυμα που μου έστειλαν. Ακαταλαβίστικο, ελπίζω ο τεχνικός να το καταλάβει. Και κομμένο στη μέση. Αν δεν μπορούν ούτε ένα μήνυμα να στείλουν.... Μπορεις να μου πεις τι ακριβως ζητησαν?
leon235 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) 41 λεπτά πριν, manolo8 είπε Κοστος? Πληρωνεις μονο συνδρομη? Μπορεις να μου πεις τι ακριβως ζητησαν? Πληρώνω συνδρομή, γύρω στα 12 ευρώ τον μήνα + 50 το έτος για υποστήριξη αν θυμάμαι καλά. Εγώ το πήρα με voucher και είναι δωρεάν για έναν χρόνο (πληρώνεις μόνο ΦΠΑ). Όταν λες τι ζήτησαν, εννοείς απο χαρτιά κλπ; Γιατί δεν μου ζήτησαν τίποτα, η αναβάθμιση γίνεται απο το τερματικό, κατεβάζεις την εφαρμογή, πατάς αγορά και βάζεις κάρτα για να πληρώσεις. Στην πραγματικότητα δεν χρειάζεται καν να επικοινωνήσεις μαζί τους. Επεξ/σία 17 Μαρτίου 2024 από leon235
aris1964 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 44 λεπτά πριν, leon235 είπε Πληρώνω συνδρομή, γύρω στα 12 ευρώ τον μήνα + 50 το έτος για υποστήριξη αν θυμάμαι καλά. Εγώ το πήρα με voucher και είναι δωρεάν για έναν χρόνο (πληρώνεις μόνο ΦΠΑ). Όταν λες τι ζήτησαν, εννοείς απο χαρτιά κλπ; Γιατί δεν μου ζήτησαν τίποτα, η αναβάθμιση γίνεται απο το τερματικό, κατεβάζεις την εφαρμογή, πατάς αγορά και βάζεις κάρτα για να πληρώσεις. Στην πραγματικότητα δεν χρειάζεται καν να επικοινωνήσεις μαζί τους. 200 ευρώ τον χρόνο ,ενώ μια ταμειακή κάνει 300 ευρώ για 6 με 7 χρόνια ,δεν το λες και συμφέρον 2
leon235 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 5 λεπτά πριν, aris1964 είπε 200 ευρώ τον χρόνο ,ενώ μια ταμειακή κάνει 300 ευρώ για 6 με 7 χρόνια ,δεν το λες και συμφέρον Εμένα μου ειπαν 320 ευρώ για την ταμειακή + 160 για την εγκατάσταση/διασύνδεση + 10 ευρώ τον μήνα. Έχω αλλάξει ήδη δύο ταμειακές με τις αλλαγές του κράτους και έρχονται και άλλες. Τουλάχιστον τώρα δεν ξανα αλλάζω και εμένα προσωπικά με ενδιαφέρει να κάνω την δουλειά μου. Ακόμα και να ηταν ποιο ακριβό πάλι θα το επέλεγα για να μην έχω προβλήματα, θα δώσω 50 ή 100 ευρώ παραπάνω (που στην προκειμένη δεν ισχύει) για να δουλεύω απρόσκοπτα. Απο εκεί και πέρα αναμφισβήτητα είναι επιλογή του καθενός με ποιον τρόπο θα επιλέξει να τρέξει την δουλειά του. 1
manolo8 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 5 ώρες πριν, leon235 είπε Πληρώνω συνδρομή, γύρω στα 12 ευρώ τον μήνα + 50 το έτος για υποστήριξη αν θυμάμαι καλά. Εγώ το πήρα με voucher και είναι δωρεάν για έναν χρόνο (πληρώνεις μόνο ΦΠΑ). Όταν λες τι ζήτησαν, εννοείς απο χαρτιά κλπ; Γιατί δεν μου ζήτησαν τίποτα, η αναβάθμιση γίνεται απο το τερματικό, κατεβάζεις την εφαρμογή, πατάς αγορά και βάζεις κάρτα για να πληρώσεις. Στην πραγματικότητα δεν χρειάζεται καν να επικοινωνήσεις μαζί τους. Ειπες ''Θα μου στείλουν ένα μήνυμα με κάποια πράγματα που θέλουν να τους πληροφορήσω (αν έχω στατική ip κ.α.) '' .Σε ρωταω γιατι αν καταφερω και τους πετυχω στο τηλεφωνο να τα εχω απο πριν τα στοιχεια...
leon235 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 13 λεπτά πριν, manolo8 είπε Ειπες ''Θα μου στείλουν ένα μήνυμα με κάποια πράγματα που θέλουν να τους πληροφορήσω (αν έχω στατική ip κ.α.) '' .Σε ρωταω γιατι αν καταφερω και τους πετυχω στο τηλεφωνο να τα εχω απο πριν τα στοιχεια... Κάποιος άλλος πρέπει να το έγραψε αυτό που λες, εμένα δεν μου ζήτησαν τίποτα. Ούτε χαρτιά, ούτε ip, τίποτα. Μόνο να υπάρχει υπόλοιπο στην κάρτα μου για να γίνει η αγορά, μετά με καθοδήγησαν για το πως να αγοράσω/αναβαθμίσω, η όλη διαδικασία έγινε μέσα απο το τερματικό (κατεβάζεις την εφαρμογή στο τερματικό της epay, πατας αγορά, νομίζω μετά διαλέγεις το πακέτο που θέλεις και βάζεις κάρτα για να πληρώσεις). Η όλη διαδικασία πήρε περίπου 10 λεπτά. Μετά πρέπει ο λογιστής να δηλώσει στο taxisnet τον πάροχο/all in one, μου ήρθαν οδηγίες σε email, τις προώθησα στον λογιστή.
manolo8 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 Μιλησα με epay και μου ειπαν οτι το VX520 εχει μαλλον βλαβη γιαυτο δεν συνδεεται με την ταμειακη. Θα ερθει τεχνικος δικος τους μεσα στην εβδομαδα να το ελεγξει και αν οντως εχει βλαβη θα μου φερουν καινουριο POS. Το θεμα ειναι 30 συν ΦΠΑ επισκεψη τεχνικου epay, 100 συν ΦΠΑ καινουριο POS ... Αντε να δω ποσα ακομα θα πληρωσω. Χωρις να ειμαι και σιγουρος αν θα γινει η διασυνδεση με την ταμειακη χωρις προβληματα... Ρε παιδια το νεο pos ειναι φυσιολογικο να το πληρωσω? Και αν ναι τι να επιλεξω? Μου ειπε στο τηλεφωνο οτι θα φερουν το Ingenico Desk 3200... Τελικα δεν ξερω αν θα συμφερει η ταμειακη ή ο παροχος...
nikx Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 Από την στιγμή που πληρώνεις έξοδα συντήρησης όπως όλοι η αντικατάσταση σε βλάβη που δεν φταις εσύ λογικά πρέπει να είναι δωρεάν.
manolo8 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 3 λεπτά πριν, nikx είπε Από την στιγμή που πληρώνεις έξοδα συντήρησης όπως όλοι η αντικατάσταση σε βλάβη που δεν φταις εσύ λογικά πρέπει να είναι δωρεάν. Για καποιο λογο δεν πληρωνα εξοδα συντηρησης... Χωρις να το ξερω. Οποτε μαλλον θα πρεπει να το πληρωσω... 1
Mr_Terror Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 Στις 16/3/2024 στις 11:12 ΠΜ, Mr_Terror είπε Αν και έχει απαντηθεί το ξαναρωταω για επιβεβαίωση. Εμείς που έχουμε eshop με e-commerce pos δεν είναι υποχρεωτικό να γίνει διασύνδεση με την ταμειακή μηχανή.Η διασύνδεση ταμειακής μηχανής με pos αφορά αποκλειστικά τα φυσικά pos.Τα λέω σωστα; Ενημερωνω τι απαντησε η cardlink.Οποτε η επομενη φαση ειναι καποια στιγμη και τα e-commerce pos να συνδεθουν.Τωρα πως θα το καταφερουν να γινει, και τι κοστος θα εχει αυτο ειμαι πολυ περιεργος. θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως στην παρούσα φάση γίνεται αναβάθμιση με σκοπό τη διασύνδεση με την ΑΑΔΕ για τα φυσικά POS με τις ταμειακές μηχανές/ταμειακά συστήματα. Για τη διασύνδεση των e-commerce POS αναμένουμε σχετικές προδιαγραφές και προθεσμίες από την ΑΑΔΕ. Παραμένουμε στη διάθεσή σας Cardlink Customer Service
manolo8 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 18 λεπτά πριν, Mr_Terror είπε Ενημερωνω τι απαντησε η cardlink.Οποτε η επομενη φαση ειναι καποια στιγμη και τα e-commerce pos να συνδεθουν.Τωρα πως θα το καταφερουν να γινει, και τι κοστος θα εχει αυτο ειμαι πολυ περιεργος. θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως στην παρούσα φάση γίνεται αναβάθμιση με σκοπό τη διασύνδεση με την ΑΑΔΕ για τα φυσικά POS με τις ταμειακές μηχανές/ταμειακά συστήματα. Για τη διασύνδεση των e-commerce POS αναμένουμε σχετικές προδιαγραφές και προθεσμίες από την ΑΑΔΕ. Παραμένουμε στη διάθεσή σας Cardlink Customer Service Οταν βλεπεις να λεει '' Για τη διασύνδεση των e-commerce POS αναμένουμε...''' καταλαβαινεις.. Ετοιμαστειτε και για αλλες αλλαγες και εξοδα προφανως...
ekrepali Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 Μέλος Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 24 minutes ago, Mr_Terror said: Ενημερωνω τι απαντησε η cardlink.Οποτε η επομενη φαση ειναι καποια στιγμη και τα e-commerce pos να συνδεθουν.Τωρα πως θα το καταφερουν να γινει, και τι κοστος θα εχει αυτο ειμαι πολυ περιεργος. θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως στην παρούσα φάση γίνεται αναβάθμιση με σκοπό τη διασύνδεση με την ΑΑΔΕ για τα φυσικά POS με τις ταμειακές μηχανές/ταμειακά συστήματα. Για τη διασύνδεση των e-commerce POS αναμένουμε σχετικές προδιαγραφές και προθεσμίες από την ΑΑΔΕ. Παραμένουμε στη διάθεσή σας Cardlink Customer Service Κράτα το mail... κάντο και εκτύπωση σε PDF. Γιατί η ΑΑΔΕ είναι ικανή να συνεχίσει να στέλνει mail για προσθεσμίες.
spapas83 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2024 Εγώ σε Incotex 777 και VX520(epay) κατάφερα να δει η ταμειακή το TID του POS όμως μετά μου εμφανίζει Disconnected και φυσικά δε μπορώ να πάρω master key από το POS. Η ταμειακή έκανε 2 OTA updates μετά την εγκατάσταση του firmware από τον τεχνικό. Έχω δώσει static ip και σε ταμειακή και POS. Μπάχαλο!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα