Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 hours ago, manolo8 said:

Μιλησα με epay και μου ειπαν οτι το VX520 εχει μαλλον βλαβη γιαυτο δεν  συνδεεται με την ταμειακη. Θα ερθει τεχνικος δικος τους μεσα στην εβδομαδα να το ελεγξει και αν οντως εχει βλαβη θα μου φερουν καινουριο POS.

  Κλασική περίπτωση...

On 30/12/2023 at 19:58, ekrepali said:

Υπάρχουν τεχνικοί που ξέρουν να κάνουν τη διασύνδεση, μην αγχώνεστε.

3.jpg.66da92ae41469fdabd5b0ba61f37c75b.jpg

Κοίτα να δεις... αν όντως έχει βλάβη θα πρέπει να το αντικαταστήσουν τζάμπα με άλλο pos και να μη χρεωθείς τη επίσκεψη τεχνικού. Τουλάχιστον στον @1comment έτσι έγινε με την Epay και του έδωσαν το Α80. Αν σου φέρουν Ingenico, κατά 99% δε θα έχεις πρόβλημα με τη διασύνδεση.

Aλλά αν οι τεχνικοί κρίνουν ότι δε φταίει το pos, ακόμα κι αν έχουν άδικο θα πληρώσεις 30 ευρώ επίσκεψη.

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
12 ώρες πριν, verylife78 είπε

εγω παντως που τα εκανα διαγραφη απο την ααδε (δεν το αποδεχομαι δηλαδη) στον επομενο μηνα ηταν παλι εκει.
Οποτε μαλλον οπως λεει και ο φιλος @Finn η καλυτερη λυση θα ειναι να γινει διαγραφη απο μεσα απο το περιβαλλον της vivawallet

Ύστερα απο μεγαλη προσπάθεια να εξηγήσω στην vivawallet οτι δεν θελω να φαίνονται τα softpos στην Αδεε μου ειπαν να μην τα διαγράψω για να φαίνονται σαν ιστορικό αλλα να τα απενεργοποιήσω και οτι θα κανουν τις απαραίτητες ενέργειες  αυτοί ωστε να μην φαίνονται στην αδεε.. Αυτην την ενημέρωση εχουν απο την Αδεε οχι διαγραφή αλλα απενεργοποίηση..

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, ekrepali είπε

  Κλασική περίπτωση...

Κοίτα να δεις... αν όντως έχει βλάβη θα πρέπει να το αντικαταστήσουν τζάμπα με άλλο pos και να μη χρεωθείς τη επίσκεψη τεχνικού. Τουλάχιστον στον @1comment έτσι έγινε με την Epay και του έδωσαν το Α80. Αν σου φέρουν Ingenico, κατά 99% δε θα έχεις πρόβλημα με τη διασύνδεση.

Aλλά αν οι τεχνικοί κρίνουν ότι δε φταίει το pos, ακόμα κι αν έχουν άδικο θα πληρώσεις 30 ευρώ επίσκεψη.

Μου ειπε στο τηλεφωνο η epay οτι δεν μπορουν να ξερουν αν εχει βλαβη... Πρεπει να το δει ο τεχνικος... Το θεμα ειναι οτι μεχρι τωρα δεν πληρωνα εξοδα συντηρησης... οποτε .. μαλλον θα πληρωσω.. Μου ειπαν οτι το pos θα ειναι το ingenico desk 3200. Δεν ξερω αν μπορω να διαλεξω.. Εχεις ιδεα αν το ingenico συνεργαζεται με subtotal ταμειακη/?

Δημοσ.
7 ώρες πριν, leon235 είπε

Εμένα μου ειπαν 320 ευρώ για την ταμειακή + 160 για την εγκατάσταση/διασύνδεση + 10 ευρώ τον μήνα. Έχω αλλάξει ήδη δύο ταμειακές με τις αλλαγές του κράτους και έρχονται και άλλες. Τουλάχιστον τώρα δεν ξανα αλλάζω και εμένα προσωπικά με ενδιαφέρει να κάνω την δουλειά μου. Ακόμα και να ηταν ποιο ακριβό πάλι θα το επέλεγα για να μην έχω προβλήματα, θα δώσω 50 ή 100 ευρώ παραπάνω (που στην προκειμένη δεν ισχύει) για να δουλεύω απρόσκοπτα. Απο εκεί και πέρα αναμφισβήτητα είναι επιλογή του καθενός με ποιον τρόπο θα επιλέξει να τρέξει την δουλειά του. 

Επειδή πουλάω ταμειακές καμμιά 35 χρόνια τα νούμερα που αναφέρεις δεν υπάρχουν.

Στα 160 ευρώ που αναφέρεις για εγκατάσταση και σύνδεση τρέχει εδώ και καιρό 112,50 ευρώ voucher,όσο αφορά το 10 ευρώ το μήνα είναι κόστος από την εταιρεία του pos και όχι από την ταμειακή . Με το all in one και τους παρόχους οι χρεώσεις σε λίγο θα είναι τρελές.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, aris1964 είπε

Επειδή πουλάω ταμειακές καμμιά 35 χρόνια τα νούμερα που αναφέρεις δεν υπάρχουν.

Στα 160 ευρώ που αναφέρεις για εγκατάσταση και σύνδεση τρέχει εδώ και καιρό 112,50 ευρώ voucher,όσο αφορά το 10 ευρώ το μήνα είναι κόστος από την εταιρεία του pos και όχι από την ταμειακή . Με το all in one και τους παρόχους οι χρεώσεις σε λίγο θα είναι τρελές.

 

Φιλαράκι, με όλο τον σεβασμό στο επάγγελμα σου, είμαι στην αγορά απο το '81. Οι ταμειακές δεν λειτουργούν με την διασύνδεση, έχουν όλο προβλήματα και οι τιμές είναι αυτές που ανέφερα. Επίσης με το voucher δεν πληρώνεις τίποτα για τον πρώτο χρόνο στο All in One.

Οι τιμές των παρόχων, γνωρίζεις πολύ καλά οτι θα πέσουν, δεν θα ανέβουν καθώς θα γίνει υποχρεωτική η ηλεκτρονική τιμολόγηση μέσω παρόχου σε όλη την αγορά, έχει υπογράψει δέσμευση η Ελλάδα για αυτό στην Ε.Ε. .

Σέβομαι την ανάγκη σου να πουλήσεις αλλά χρειάζεται ειλικρίνεια προς τον πελάτη. Καλώς ή κακώς η τεχνολογία των ταμειακών δεν μπορεί να σηκώσει τις ανάγκες που έχει θεσπίσει το κράτος, μας έβγαλαν καλά τόσα χρόνια αλλά ήρθε η ώρα τους να αποσυρθούν. Αντί να προσπαθείς να βγάλεις σκάρτες και ακριβές τις νέες λύσεις θα πρότεινα (με σεβασμό) να τις ελέγξεις και να τις εντάξεις στα είδη προς πώληση ώστε να μπορούμε και εμείς να αγοράσουμε απο εσένα.

  • Like 1
Δημοσ.

Φιλαράκι καλημέρα,τις νέες λύσεις δεν τις έβγαλα ΠΟΥΘΕΝΑ  σκάρτες αλλά μόνο ακριβές,διότι είναι και θα γίνουν και περισσότερο,μιας και ήδη τις έχω εντάξει στα είδη προς πώληση ,γιατί τυγχάνει να ασχολουμε και με τον τομέα της πληροφορικής.

Οσο αφορά τις ταμειακές,που  έχω συνδέσει καμμία 100 μέχρι τώρα ,τα προβλήματα που έχουν είναι  λίγα  και οφείλονται  στην προχειρότητα του όλου έργου που γίνεται χωρίς καθόλου δοκιμαστική περίοδο αλλά με ασφυχτικές ημερομηνίες και απειλές εξοντωτικών προστίμων ,που  θα αναγκάσουν  τον κόσμο να καταφύγει στις all in one λύσεις που εκθειάζειςκαι οι οποίες για την ώρα είναι καθαρά μονοπωλιακές γιατί μιλάμε για 2-3 όλες και όλες μέχρι τώρα.

Το αποτέλεσμα όλων αυτών θα είναι το κλείσιμο όλων των μικρών επιχειρήσεων που καλά καλά δεν μπορούν να αγοράσουν μια ταμειακή όχι να επωμισθούν 200+ ευρώ τον χρόνο κόστος για all in one λύσεις 

Σεβαστή η άποψη σου,αλλά αυτά τα περί ειλικρίνειας προς τον πελάτη που αναφέρει καλό είναι να μην τα λες διότι ούτε με ξέρεις ούτε εάν είμαι ειλικρινής προς τον πελάτη ξέρεις 

Αυτα.

 

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, aris1964 είπε

Φιλαράκι καλημέρα,τις νέες λύσεις δεν τις έβγαλα ΠΟΥΘΕΝΑ  σκάρτες αλλά μόνο ακριβές,διότι είναι και θα γίνουν και περισσότερο,μιας και ήδη τις έχω εντάξει στα είδη προς πώληση ,γιατί τυγχάνει να ασχολουμε και με τον τομέα της πληροφορικής.

Οσο αφορά τις ταμειακές,που  έχω συνδέσει καμμία 100 μέχρι τώρα ,τα προβλήματα που έχουν είναι  λίγα  και οφείλονται  στην προχειρότητα του όλου έργου που γίνεται χωρίς καθόλου δοκιμαστική περίοδο αλλά με ασφυχτικές ημερομηνίες και απειλές εξοντωτικών προστίμων ,που  θα αναγκάσουν  τον κόσμο να καταφύγει στις all in one λύσεις που εκθειάζειςκαι οι οποίες για την ώρα είναι καθαρά μονοπωλιακές γιατί μιλάμε για 2-3 όλες και όλες μέχρι τώρα.

Το αποτέλεσμα όλων αυτών θα είναι το κλείσιμο όλων των μικρών επιχειρήσεων που καλά καλά δεν μπορούν να αγοράσουν μια ταμειακή όχι να επωμισθούν 200+ ευρώ τον χρόνο κόστος για all in one λύσεις 

Σεβαστή η άποψη σου,αλλά αυτά τα περί ειλικρίνειας προς τον πελάτη που αναφέρει καλό είναι να μην τα λες διότι ούτε με ξέρεις ούτε εάν είμαι ειλικρινής προς τον πελάτη ξέρεις 

Αυτα.

 

Θα μπορούσες να μας αναφέρεις τις λύσεις All in One που έχεις εντάξει στα είδη προς πώληση;

Δημοσ.
4 ώρες πριν, leon235 είπε

Θα μπορούσες να μας αναφέρεις τις λύσεις All in One που έχεις εντάξει στα είδη προς πώληση;

Εάν δεν κάνω λάθος εσυ ήδη αγόρασες,από εκεί και πέρα δεν είμαι στο forum για να διαφημίζω την δουλειά μου νομίζω ότι δεν επιτρέπετε κιόλας.

Ότι άλλο με pm

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εντάξει είναι ξεκάθαρο οτι όλη η ιστορία γίνεται για να πάει η κατάσταση προς τους παρόχους.Βολεύει τον κρατικό μηχανισμό αφου με λίγους παρόχους θα περνάνε νομοσχέδια και οι αλλαγές αυτές θα ενσωματώνονται αυτόματα χωρίς να καταλάβεις τι έγινε.....επίσης όντως πολοί μικροί επαγγελματίες χωρίς προσωπικό είναι σίγουρο οτι δεν θα αντέξουν τα έξοδα (μετα την τεκμαρτή φορολόγηση ειδικά) και θα οδηγηθούν στο λουκέτο,ήδη έχω υπόψιν κόσμο που έκλεισε και άλλους που το σκέφτονται.

Επεξ/σία από babisgr
  • Like 1
Δημοσ.

Το ότι κάποιες υπάρχουσες ταμείακες μπορεί στο μέλλον να έχουν θέμα είναι κάτι που κανείς δεν μπορεί να το προβλέψει, 

Τα υπάρχοντα προβλήματα όμως είναι κυρίως γιατί οι παρόχοι Pos περιμένανε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή να βγάλουν τις λύσεις τους με αποτέλεσμα να υπάρχουν θέματα με την συνεργασία με ταμειακές που είχανε κάνει την αναβάθμιση εδώ και μήνες.

Μέχρι τέλη Φλεβάρη, υπήρχανε μόνο 2 all in one λύσεις που είχανε έγκριση τώρα έχει 7

Ο κάθε ενας τα βάζει κάτω και βλέπει τι τον βολεύει και συμφέρει και τι όχι

 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, spapas83 είπε

Καλησπέρα παιδιά! Έχει καταφέρει κανείς να διασυνδέσει Incotex 777 με VX520 epay;

Σε ενα λινκ που είχε παραθέσει ένας φίλος σχετικά με νέα αναβάθμιση της incotex, έγραφε όχι verifone. Ότι δηλαδή δεν συνδέεται. Θα σου πρότεινα να μιλήσεις με epay, να αναφέρεις το πρόβλημα και αιτηθείς για επίσκεψη τεχνικού.

Spoiler

INCOTEX 133 WEB & INCOTEX 133 & INCOTEX 777
ΣΥΝΔΕΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:
MELLON (ΟΧΙ GPRS)
E-PAY (OXI VERIFONE)
CARDLINK (OXI ΠΡΟΦΟΡΤΩΜΕΝΕΣ ΣΕ VERIFONE)
NEXI
VIVA (PROLIN S800 ΡΥΘΜΙΣΗ TIMEOUT 400)
VIVA Soft Pos
EDPS

 

Επεξ/σία από 1comment
Δημοσ.
2 ώρες πριν, 1comment είπε

Σε ενα λινκ που είχε παραθέσει ένας φίλος σχετικά με νέα αναβάθμιση της incotex, έγραφε όχι verifone. Ότι δηλαδή δεν συνδέεται. Θα σου πρότεινα να μιλήσεις με epay, να αναφέρεις το πρόβλημα και αιτηθείς για επίσκεψη τεχνικού.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

INCOTEX 133 WEB & INCOTEX 133 & INCOTEX 777
ΣΥΝΔΕΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:
MELLON (ΟΧΙ GPRS)
E-PAY (OXI VERIFONE)
CARDLINK (OXI ΠΡΟΦΟΡΤΩΜΕΝΕΣ ΣΕ VERIFONE)
NEXI
VIVA (PROLIN S800 ΡΥΘΜΙΣΗ TIMEOUT 400)
VIVA Soft Pos
EDPS

 

Σε ευχαριστώ πολύ! Όποτε λογικά πάμε για άλλο pos γιατί το VX520 δεν… Θα ρωτήσω για αγορά Ingenico από ότι διαβάζω αυτά δουλεύουν.

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, spapas83 είπε

Σε ευχαριστώ πολύ! Όποτε λογικά πάμε για άλλο pos γιατί το VX520 δεν… Θα ρωτήσω για αγορά Ingenico από ότι διαβάζω αυτά δουλεύουν.

Λογικά μέσα στην εβδομάδα θα έχουμε νέα για το vx 520… Λογικά θα συνδεθεί. Λίγο υπομονή αν δεν θες να μπεις σε έξοδα. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ppmarkos είπε

Λογικά μέσα στην εβδομάδα θα έχουμε νέα για το vx 520… Λογικά θα συνδεθεί. Λίγο υπομονή αν δεν θες να μπεις σε έξοδα. 

Έχουμε φτάσει στο σημείο να λέμε ας πληρώσω για να μη γίνει καμία στραβή! Έχω κάνει αναβάθμιση στη μηχανή μέσα Φεβρουαρίου και από τότε παίρνω τον τεχνικό και κάθε φορά μου λέει άλλη δικαιολογία. Τους καταλαβαίνω και αυτούς αλλά άμα φάμε το πρόστιμο πάμε για λουκέτο. Θα πάρω αύριο το πρωί στην Admate που είναι ο αντιπρόσωπος να μου πούνε αν γίνεται να δουλέψει με το VX520. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...