Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, 1comment είπε

Τεχνικό δεν έχεις για την ταμειακή;

Για την ταμειακη εχω, αλλα δεν ασχολειται αυτος με τα POS μου εδωσε οδηγιες πως βαζω IP στη ταμειακη και τπτ αλλο.

Με αλλα λογια καποιον αλλον ψαχνω για διασυνδεση που ασχολειται με τα POS

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, s1mplement είπε

Για την ταμειακη εχω, αλλα δεν ασχολειται αυτος με τα POS μου εδωσε οδηγιες πως βαζω IP στη ταμειακη και τπτ αλλο.

Αν είναι πιστοποιημένος ταμειακός, νομίζω είναι υποχρεωμένος να ασχοληθεί με τη διασύνδεση. Προφανώς κανένας τεχνικός δεν θα ήθελε να ασχοληθεί με τα πος αλλά είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν.

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, 1comment είπε

Αν είναι πιστοποιημένος ταμειακός, νομίζω είναι υποχρεωμένος να ασχοληθεί με τη διασύνδεση. Προφανώς κανένας τεχνικός δεν θα ήθελε να ασχοληθεί με τα πος αλλά είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν.

Εγω επρεπε να του φερω την ταμειακη για να μου κανει αναβαθμιση οποτε δυσκολα πιστευω οτι θα ερθει στο μαγαζι μου να κανει διασυνδεση.

Θα καλεσω την εταιρεια απο πανω (ics.gr) και θα τους ρωτησω αν μπορουν να βοηθησουν

Δημοσ.

Εν τω μεταξύ για να ολοκληρωθεί η διασύνδεση τι θα πρέπει εκ των πραγμάτων να έχει ολοκληρωθεί;

Έχω δύο softPOS τα οποία έχουν πάρει master key και πραγματοποιούν κανονικά συναλλαγή σε συνεργασία με την ταμειακή, αλλά μου ήρθε μήνυμα στην ΑΑΔΕ ότι δεν έχει ολοκληρωθεί η διασύνδεση. 

Δημοσ.

εγω με την ics συνεργαζομαι, απο εκει εχω παρει την ταμειακη και οσες φορες χρειαστηκα τεχνικο ηρθε στον χωρο μου.Και το σεταρισμα του καινουργιου pos που πηρα ο τεχνικος της ics ηταν.Ειμαι αρκετα ευχαριστημενος με την τεχνικη υποστηριξη.

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, 1comment είπε

Αν είναι πιστοποιημένος ταμειακός, νομίζω είναι υποχρεωμένος να ασχοληθεί με τη διασύνδεση. Προφανώς κανένας τεχνικός δεν θα ήθελε να ασχοληθεί με τα πος αλλά είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν.

Που το λέει αυτό;

Δημοσ.

Oι ιδιοι το λενε.

Αναφορά σε κείμενο

Μας έδωσαν εντολή να διασυνδέσουμε τις ταμειακές μας με ένα μηχάνημα (EFT/POS), που δεν το έχουμε προμηθεύσει εμείς στους πελάτες μας, που δεν το γνωρίζουμε τεχνικά, και που το λογισμικό του, ακόμα και σήμερα δεν είναι συμβατό με τις ταμειακές μηχανές των πελατών μας. Το κυριότερο, όμως, είναι ότι μας αναγκάζει το κράτος να παρέμβουμε σε κάτι, που δεν επιτρέπετε από το ίδιο το κράτος να επεμβαίνουμε.

Link

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Highlander είπε

Που το λέει αυτό;

Εφόσον η ααδε στις αποφάσεις, στα μεηλ, σε όλα, λέει καθαρά ότι πρέπει να έρθει ο τεχνικός να κάνει τη διασύνδεση, δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Έχουν υποχρεωθεί. Φυσικά δεν το κάνουν τζάμπα. 

Επεξ/σία από 1comment
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, 1comment είπε

Εφόσον η ααδε στις αποφάσεις, στα μεηλ, σε όλα, λέει καθαρά ότι πρέπει να έρθει ο τεχνικός να κάνει τη διασύνδεση, δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Έχουν υποχρεωθεί. Φυσικά δεν το κάνουν τζάμπα. 

Δεν νομίζω οτι υπάρχει νόμος που μπορεί να αναγκαστεί κάποιος να δουλέψει (στον ιδιωτικό τομέα). Αν θέλει έρχεται, αν θέλει πάει Μαλδίβες.

Δημοσ.

Κάπου υπάρχει μια παρανόηση σε όλο αυτό.
Επειδή οι εταιρίες των POS δεν έχουν κόσμο να βγάλουν έξω για διασυνδέσεις, η ΑΑΔΕ "αποφάσισε" να τις κάνουμε εμείς.
Το δεν έχουν κόσμο, εννοείται καθαρά για θέμα κόστους.
Και σκεφτείτε πως οι περισσότεροι έχετε ένα POS με συνδρομή, με προμήθεια ανά συναλλαγή και συνεχίζεται να πιστεύετε πως επειδή το είπε η ΑΑΔΕ είναι δική μας υποχρέωση.

Εμείς ως εξουσιοδοτημένοι τεχνικοί ΦΗΜ  έχουμε δικαίωμα να αρνηθούμε μια και δεν είναι στις υποχρεώσεις μας.

Όσοι δεν αρνηθήκαμε και πήγαμε για διασυνδέσεις, ενημερώσαμε τον πελάτη και χρεώσαμε αναλόγως.
Αν αύριο το πρωί μας υποχρεώσει για οτιδήποτε που δεν μας αρέσει, παραδίδουμε το ζουμπά και ας πάνε στο καλό.

Τέλος το πρόβλημα σε όλο αυτό το έργο είναι οι εταιρίες των POS που δεν τις αγγίζει κανείς.
Και επειδή έχουν μεγαλύτερη επιρροή στο υπουργείο από εμάς, τους έχουν πείσει πως το πρόβλημα είμαστε εμείς.
Το μεγαλύτερο ποσοστό των POS μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου ΔΕΝ ήταν αναβαθμισμένα ενώ στην ΑΑΔΕ έδειχναν αναβαθμισμένα.
POS που ήταν για χρόνια στο κουτί τους, αναβαθμίστηκαν μαγικά (δεν χρειάστηκε καν ρεύμα).
POS που χρειάστηκε να πάρουν 2-3 φορές αναβάθμιση για να γίνει η διασύνδεση.
Ακόμη υπάρχουν POS που δεν έχουν αναβαθμιστεί και είναι πάρα πολλά.

Μιλάμε για ένα τεράστιο μπάχαλο και σε ποιον ρίχνουν το μπαλάκι; Σε εμάς.
 

  • Like 2
Δημοσ.

Καλησπέρα, σε περίπτωση που θέλουμε να αλλάξουμε την ταμειακή πχ γιατί κάτι έπαθε, πώς μπορούμε να συνδέσουμε το pos που ήταν πάνω της κουμπωμένο με κάποια άλλη ταμειακή? Γίνεται?

Δημοσ.
1 hour ago, leon235 said:

Δεν νομίζω οτι υπάρχει νόμος που μπορεί να αναγκαστεί κάποιος να δουλέψει (στον ιδιωτικό τομέα). Αν θέλει έρχεται, αν θέλει πάει Μαλδίβες.

Φυσικά,  μόνο που χάνει την πιστοποίηση για την πώληση και υποστήριξη ταμειακών συστημάτων

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, sdikr είπε

Φυσικά,  μόνο που χάνει την πιστοποίηση για την πώληση και υποστήριξη ταμειακών συστημάτων

Για την πώληση δεν χρειάζεται να είσαι εξουσιοδοτημένος τεχνικός.

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, alexx είπε

Καλησπέρα, σε περίπτωση που θέλουμε να αλλάξουμε την ταμειακή πχ γιατί κάτι έπαθε, πώς μπορούμε να συνδέσουμε το pos που ήταν πάνω της κουμπωμένο με κάποια άλλη ταμειακή? Γίνεται?

Και βεβαια γινεται.Αγοραζεις την καινουργια ταμειακη και ρυθμίζεται το Pos να λειτουργει με την καινουργια.Η παλια ταμειακη ακυρωνεται και πρεπει να την κρατησεις τουλαχιστον δεκα χρονια την παλια και μετα την πετας.Ετσι μου ειχε πει ο λογιστης μου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...