makrixeris Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 εμένα ρε παιδιά το vx520 που έχω δεν έχει καν αυτό το σπιραλ μαύρο καλώδιο έτσι μου το είχαν δώσει ένα καλώδιο τηλεφώνου έχει επάνω τι κάνω σε αυτή την περίπτωση ?
sdikr Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 3 ώρες πριν, makrixeris είπε εμένα ρε παιδιά το vx520 που έχω δεν έχει καν αυτό το σπιραλ μαύρο καλώδιο έτσι μου το είχαν δώσει ένα καλώδιο τηλεφώνου έχει επάνω τι κάνω σε αυτή την περίπτωση ? Πρεπει να μιλήσεις με τον παρόχο του Pos για να σου δώσει καλώδιο και ρυθμίσεις
makrixeris Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 8 λεπτά πριν, sdikr είπε Πρεπει να μιλήσεις με τον παρόχο του Pos για να σου δώσει καλώδιο και ρυθμίσεις δεν σηκωνει ρε φιλε κανενας το τηλεφωνο ουτε η epay ουτε η cardlink
Mr_Terror Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 στα εμαιλ ευτυχως απανταει γρηγορα η cardlink.Στειλε τους ενα εμαιλ και ζητα να σε καλεσουν.
JustGud Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 55 minutes ago, makrixeris said: Καλημέρα. να σε ρωτήσω, έχω κ εγω το vx520 είναι συνδεδεμένο με καλώδιο τηλεφώνου δεν εχω κάποιο καλώδιο λαν και ούτε μου είχαν δώσει τι κάνω σε αυτή την περίπτωση γιατί ήρθε ο υπεύθυνος για την ταμειακή και μ έλεγε δεν είναι δουλειά μ να φτιάξω το pos κ κάτι τέτοια πρέπει να πάρεις στην epay μου λέει να στο συνδέσουν μέσω ίντερνετ κ κάτι τέτοια. Με κάθε επιφύλαξη καθώς δεν είμαι ειδικός. Αν ανοίξεις το καπάκι του 520 από κάτω έχεις πρόσβαση στις θύρες. Αν έχει θύρα LAN, συνδέεις ένα καλώδιο δικτύου από εκεί στο router σου και ακολουθείς την διαδικασία αναβάθμισης/σύνδεσης του παρόχου. Αν για κάποιο λόγο δεν έχει τέτοια θύρα είναι άλλη παραλλαγή του 520, θα πρέπει να μιλήσεις μαζί τους. Κάποιος είχε αναφέρει πως τους έπαιρνε μετά τα μεσάνυχτα για να βρει άνθρωπο να μιλήσει. 2
makrixeris Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 14 λεπτά πριν, JustGud είπε Με κάθε επιφύλαξη καθώς δεν είμαι ειδικός. Αν ανοίξεις το καπάκι του 520 από κάτω έχεις πρόσβαση στις θύρες. Αν έχει θύρα LAN, συνδέεις ένα καλώδιο δικτύου από εκεί στο router σου και ακολουθείς την διαδικασία αναβάθμισης/σύνδεσης του παρόχου. Αν για κάποιο λόγο δεν έχει τέτοια θύρα είναι άλλη παραλλαγή του 520, θα πρέπει να μιλήσεις μαζί τους. Κάποιος είχε αναφέρει πως τους έπαιρνε μετά τα μεσάνυχτα για να βρει άνθρωπο να μιλήσει. έχει θύρα που λεει eth απο κάτω θα το δοκιμάσω έτσι ευχαριστώ. ΜΤΣΤΚ ΓΜΣ ενα μήνυμα που μα ενώνει όλους
abatar Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Έχω δώσει στατιστική ip στο τηλέφωνο μου στο συγκεκριμένο WiFi . Την θύρα που μας ζητείται δεν μπορώ να θυμηθώ γιατί την έβαλα 7900 τόσο στο τηλέφωνο όσο και στην ταμειακή. Παίζει να είναι λάθος; Η σύνδεση του ίντερνετ μου είναι οτενετ , νομίζω με αυτό δεν έχει να κάνει;
chrbodinis Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 2 ώρες πριν, Ee21 είπε Αφήνω αυτό εδώ σε περίπτωση που βοηθήσει κάποιον: Το "διάσημο" VX520 (epay) κατάφερε χθες να επικοινωνήσει με την ΑΑΔΕ. Το πρόβλημα που είχα στην δική μου περίπτωση ήταν ότι είχε μιλήσει με την ταμειακή μου και είχε ανταλλάξει κωδικό, αλλά στο στάδιο που έπαιρνε κωδικό από την ΑΑΔΕ σκάλωνε (έβγαζε Receive Failed). Απενεργοποίησα την ΑΑΔΕ (με άφησε να το κάνω), έκανα μια συναλλαγή με κάρτα (πατώντας το ποσό στο POS), και στη συνέχεια ενεργοποίησα την ΑΑΔΕ ξανά και πάτησα ανανέωση master key. Πήρε κανονικά και το δεύτερο κλειδί (το τσέκαρα και με το χαρτάκι που βγάζει η ταμειακή μου με τους 2 κωδικούς (mac) που τυπώνει). Αυτό φάνηκε να δούλεψε στη δική μου περίπτωση και ελπίζω να δουλέψει και σε όποιον έχει κάποιο αντίστοιχο πρόβλημα. Ακολουθώντας τα παραπάνω βήματα του Ee21, κατάφερα και εγώ να συνδέσω το δικό μου VX520 (epay), που εμφάνιζε ακριβός το ίδιο πρόβλημα (Receive Failed στην ανανέωση master key). POS: EPAY- Verifone VX520 (Version: 20241303) Ταμειακή: RBS Elio WEB Ευχαριστώ πολύ τον Ee21, να είσαι καλά, μας έσωσες! 1
1comment Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Driver_3 είπε Κανένας με αυτή την ταμειακή; https://www.aade.gr/diasyndesipos Βάζοντας εδώ το μοντέλο, εμφανίζει και τα πος mellon. Για πιο σίγουρα, κάλεσε την εταιρία της ταμειακής και ρώτα. 17 ώρες πριν, sdikr είπε οσο και να σου φαίνεται παράξενο, 500.000+ μικρές επιχειρήσεις που κόβουν μαύρα δεν είναι αστείο Η αλήθεια είναι όλοι έχουμε μπει στον πειρασμό (άλλοι το κάνουν για χρόνια) να μην χτυπήσουμε κάποιες κάρτες. Έχει λογική η διασύνδεση στο κομμάτι φοροδιαφυγή, ειδικά αν σκεφτείς πόσες επιχειρήσεις τύπου καφέ που γνωστοποιήθηκαν γιατί πέρασαν από έλεγχο δεν έκοβαν το 80% των καρτών. Και συνήθως τους τσίμπαγαν μετά από επιτόπιο έλεγχο γιατί το κράτος δεν έχει τρόπο να ελέγξει όλους τους τραπ. λογ/σμους για να βρει τις συναλλαγές σε κάθε επιχείρηση. Το θέμα είναι γιατί τόση βιασύνη να γίνει τώρα άμεσα ενώ οι πάροχοι δεν ήταν έτοιμοι. 1 ώρα πριν, abatar είπε Καλησπέρα, φαίνεται πως το viva soft POS και η ICS micro II ταμειακή μου είναι συνδεδεμένα. Όμως όταν κάνω την διαδικασία στην ταμειακή το πόσο δεν εμφανίζεται στο κινητό . Ξέρετε γιατί, μήπως; Και παιδιά για να είμαι ξεκάθαρη , στον τεχνικό μου έχω πάει και δεν ξέρει τι να κάνει με τα soft POS - δεν είναι ότι λυπάμαι να δώσω τα χρήματα. Είμαστε και σε νησιά κάποιοι : με ότι έχουμε κι ότι μας κόβει θα πορευτούμε . Σορυ κιόλας που θα σου το πω. Εφόσον βλέπεις ότι τα softpos και η viva έχουν θέματα με τη διασύνδεση, είχες την επιλογή είτε να αλλάξεις το pos με άλλο ενσύρματο μοντέλο είτε να φύγεις από τη βιβα και να πας π.χ. εθνική που τα πος της 99% συνδέονται μια χαρά. Τώρα το άφησες 10 μέρες πριν λήξει η προθεσμία και δεν μπορείς να κάνεις διασύνδεση. Είναι δικό σου λάθος. Το ίδιο ισχύει για όλους όσους έμειναν με soft pos και αναρωτιούνται τι κάνουν, μιας και βλέπω πολλά μηνύματα. Δεν είστε υποχρεωμένοι να μείνετε στη βιβα. Υπάρχουν κι άλλοι πάροχοι με pos που αποδεδειγμένα συνδέονται. Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2024 από 1comment
makrixeris Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 28 λεπτά πριν, 1comment είπε https://www.aade.gr/diasyndesipos Βάζοντας εδώ το μοντέλο, εμφανίζει και τα πος mellon. Για πιο σίγουρα, κάλεσε την εταιρία της ταμειακής και ρώτα. Η αλήθεια είναι όλοι έχουμε μπει στον πειρασμό (άλλοι το κάνουν για χρόνια) να μην χτυπήσουμε κάποιες κάρτες. Έχει λογική η διασύνδεση στο κομμάτι φοροδιαφυγή, ειδικά αν σκεφτείς πόσες επιχειρήσεις τύπου καφέ που γνωστοποιήθηκαν γιατί πέρασαν από έλεγχο δεν έκοβαν το 80% των καρτών. Και συνήθως τους τσίμπαγαν μετά από επιτόπιο έλεγχο γιατί το κράτος δεν έχει τρόπο να ελέγξει όλους τους τραπ. λογ/σμους για να βρει τις συναλλαγές σε κάθε επιχείρηση. Το θέμα είναι γιατί τόση βιασύνη να γίνει τώρα άμεσα ενώ οι πάροχοι δεν ήταν έτοιμοι. δώσε μας εσυ τα λεφτά για το καινούργιο pos επίσης για να κλείσεις ραντεβού στην τράπεζα κ να συνεννοηθείς θες πάνω απο 10-15 μέρες
abatar Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Οκ, η ICS micro ii είχε και δεύτερη αναβάθμιση που έπρεπε να περασθεί και επίσης να έχεις παραμετροποιήσει και μια δεύτερη επιλογή εκτός της κάρτας. Όσο για τη viva : 1) πόσα σου κρατάνε από την Εθνική σε κάθε συναλλαγή? Εμένα τίποτα 2) πόσα € σου επιστρέφουν στις συναλλαγές με κάρτα; Εμένα 1,7% 3) πόσα σου χρεώνουν για κάθε έμβασμα/πληρωμή από το εξωτερικό; Εμένα τίποτα. Ειδικά δε για την τράπεζα που λες, θα πω πως δε θα ξεχάσω τον όρκο που έκανα να μην την χρησιμοποιήσω ποτέ ως επαγγελματίας, από όταν ήμουν φοιτήτρια και ο τρόπος που μας φέρονταν ήταν ελεεινός και τρισάθλιος. 1
Driver_3 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 40 λεπτά πριν, 1comment είπε https://www.aade.gr/diasyndesipos Βάζοντας εδώ το μοντέλο, εμφανίζει και τα πος mellon. Για πιο σίγουρα, κάλεσε την εταιρία της ταμειακής και ρώτα. Ναι το εμφανίζει. Περιμένω τον τεχνικό ο οποίος συνέχεια με τρενάρει γιατί γίνεται χαμός αλλά πλησιάζει και το τέλος του μήνα. Του είπα να τα συνδέσω μόνος μου μπορώ να περάσω ip και τέτοια αλλά μου είπε όχι γιατί από ότι κατάλαβα πρέπει να κάνει και άλλη αναβάθμιση στην ταμειακή. Αγχωνόμαστε εμείς για πρόστιμα για τα οποία δεν έχουμε οι ίδιοι καμία ευθύνη.
sdikr Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 1 hour ago, 1comment said: Η αλήθεια είναι όλοι έχουμε μπει στον πειρασμό (άλλοι το κάνουν για χρόνια) να μην χτυπήσουμε κάποιες κάρτες. Έχει λογική η διασύνδεση στο κομμάτι φοροδιαφυγή, ειδικά αν σκεφτείς πόσες επιχειρήσεις τύπου καφέ που γνωστοποιήθηκαν γιατί πέρασαν από έλεγχο δεν έκοβαν το 80% των καρτών. Και συνήθως τους τσίμπαγαν μετά από επιτόπιο έλεγχο γιατί το κράτος δεν έχει τρόπο να ελέγξει όλους τους τραπ. λογ/σμους για να βρει τις συναλλαγές σε κάθε επιχείρηση. Το θέμα είναι γιατί τόση βιασύνη να γίνει τώρα άμεσα ενώ οι πάροχοι δεν ήταν έτοιμοι. Το όλο το σκηνικό έχει ξεκινήσει εδώ και δυο χρόνια, δεν ξεκίνησε τώρα το 2024, κλασικά όμως τα αφήνουμε για τελευταία στιγμή, όπως έγινε και με τα Mydata, όπως είχε γίνει παλιότερα με τους φορολογικούς 1 hour ago, 1comment said: Σορυ κιόλας που θα σου το πω. Εφόσον βλέπεις ότι τα softpos και η viva έχουν θέματα με τη διασύνδεση, είχες την επιλογή είτε να αλλάξεις το pos με άλλο ενσύρματο μοντέλο είτε να φύγεις από τη βιβα και να πας π.χ. εθνική που τα πος της 99% συνδέονται μια χαρά. Τώρα το άφησες 10 μέρες πριν λήξει η προθεσμία και δεν μπορείς να κάνεις διασύνδεση. Είναι δικό σου λάθος. Το ίδιο ισχύει για όλους όσους έμειναν με soft pos και αναρωτιούνται τι κάνουν, μιας και βλέπω πολλά μηνύματα. Δεν είστε υποχρεωμένοι να μείνετε στη βιβα. Υπάρχουν κι άλλοι πάροχοι με pos που αποδεδειγμένα συνδέονται. Ειδικά της viva δουλεύει σχετικά καλά απο όσο διαβάζω
james01gr Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 2 ώρες πριν, kolossos είπε Συμφωνώ απόλυτα. ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ για να ξερουμε και ποια συσκευη να αγορασουμε, ωστε με δικη μας επιλογη/ευθυννη να αντεξει στο χρονο, με βαση τις απαιτησεις. Τουλαχιστον να μας ελεγαν για παραδειγμα, παρε αυτο το POS και ας κοστιζει +50€ αλλα εχει μεγαλυτερη ROM πχ και μπορει να δεχθει μεγαλυτερη παραμετροποιηση, και δεν θα ξαναγοραζεις αλλο σε 1-2 χρονια . Ομοια και στις ταμειακες. Το μονο που μου ειπαν εχω αυτη με 280 και αυτη με 450 που εχει ποιο γερα κουμπια και αντεχει. Προτιμησα την ακριβοτερη για να να μου αντεξει στο χρονοα, αλλα που να ξερω οτι σε 2 χρονια θα ζητουσαν ταμειακες με δυνατοτητες μινι κομπιουτερ. Πληρωνουμε για δουλειες του ποδαριου αλλων. φαντάσου πως είχα πάρει ασύρματο POS γιατί ήθελα να το έχω μαζί μου σε παραδόσεις (γιατί κάποιοι ζήταγαν POS να πληρώσουν) και πλέον θα το έχω αναγκαστικά στο κατάστημα γιατί δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω για την δουλειά που το πήρα. και το πλήρωσα ακριβότερα για να έχω αυτήν την δυνατότητα 12 λεπτά πριν, sdikr είπε Το όλο το σκηνικό έχει ξεκινήσει εδώ και δυο χρόνια, δεν ξεκίνησε τώρα το 2024, κλασικά όμως τα αφήνουμε για τελευταία στιγμή, όπως έγινε και με τα Mydata, όπως είχε γίνει παλιότερα με τους φορολογικούς Ειδικά της viva δουλεύει σχετικά καλά απο όσο διαβάζω εγώ αυτό που βλέπω είναι πως για κάποιον (άγνωστο προς το παρόν) λόγο υπάρχει μία ''πρεμούρα'' να περάσουν πολλά νομοσχέδια τώρα λες και έρχεται το τέλος του κόσμου. μιλάμε πως σε 4 μήνες έχουν περάσει τόσα λες και θα αλλάξει η κυβέρνηση και έχουμε εκλογές σύντομα... 1 ώρα πριν, 1comment είπε Σορυ κιόλας που θα σου το πω. Εφόσον βλέπεις ότι τα softpos και η viva έχουν θέματα με τη διασύνδεση, είχες την επιλογή είτε να αλλάξεις το pos με άλλο ενσύρματο μοντέλο είτε να φύγεις από τη βιβα και να πας π.χ. εθνική που τα πος της 99% συνδέονται μια χαρά. Τώρα το άφησες 10 μέρες πριν λήξει η προθεσμία και δεν μπορείς να κάνεις διασύνδεση. Είναι δικό σου λάθος. Το ίδιο ισχύει για όλους όσους έμειναν με soft pos και αναρωτιούνται τι κάνουν, μιας και βλέπω πολλά μηνύματα. Δεν είστε υποχρεωμένοι να μείνετε στη βιβα. Υπάρχουν κι άλλοι πάροχοι με pos που αποδεδειγμένα συνδέονται. το θέμα είναι το εξής. ο καθένας για τους λόγους του έχει κάποιες συνεργασίες. είτε λόγω γνωστών, είτε έχει πετύχει κάποια καλή συμφωνία. εφόσον ΟΛΟΙ λένε πως υπάρχει δυνατότητα διασύνδεσης, δεν είναι λογικό να χαλάσεις συνεργασία απλά για να ''παίξει΄΄ κάτι και να χάσεις χρήματα. έτσι και αλλιώς, δεν υπήρχε απολύτως καμία πρόβλεψη, δεν υπήρχε χρόνος αντίδρασης για να δούμε τι δουλεύει και τι όχι. τρέχουμε όλοι σαν τρελοί. ακόμη και τα ρουτεράκια δημιουργούν προβλήματα στις διασυνδέσεις. πολλοί έχουν παλιά ρούτερ που οι εταιρείες δεν τα έχουν αλλάξει και δημιουργούν προβλήματα... 1
verylife78 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Μιλησα επιτελουε με epia για το μηνυμα λαθους που εμφανιζει στην ταμειακη "sender is not the pos" και μου ειπαν οτι ειναι θεμα του pos. Μα εχει κανει ενημερωση στις 15/3 του απαντω, και μου λεει σε πολλα pos που ειχαμε προβληματα μιλησανε με τους παροχους και τους εστειλαν στο μηχανημα αμεσα ενημερωση μεσω tid και συνδεθηκαν. Οποτε περιμενω μπας και καταφερω και μιλησω με viva και βγαλω ακρη. Απλα και εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι τοση βιασυνη σε ολα τα θεματα. και αν οπως διαβασα και ειπε και ο υπουργος θα χασουμε τα λεφτα απο την ΕΕ, γιατι τοτε σαν κρατος δεν ειχες φροντισει να γινει πιο πριν το ολο θεμα και εθεσες προθεσμιες ενω κανεις δεν ηταν ετοιμος για τετοια πραγματα?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα