Προς το περιεχόμενο

Τέλος η πώληση βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στην Ευρώπη από το 2035


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 151
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Εφόσον τα ηλεκτρικα θα γίνονται ολο και πιο φθηνα εχουν και ελαχιστα σερβις....απορω πως θα καλυψουν οι εταιριες τη χασουρα απτα υπερκοστολογημενα ανταλλακτικα που μας πουλανε τοσα χρονια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία... Όταν έρθει Ρώσος τουρίστας με το αυτοκίνητο πετρελαίου η Τούρκος κλπ θα μπαίνει σε χώρα της ΕΕ? 

Με τα πλοία? Με τις αγελάδες? Τι θα γίνει? Θα γίνει ηλεκτρική η αγελάδα? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Titos301 είπε

απορω ποιος ..... εισαγει αυτα τα νομοσχεδια

αυτοί που έχουν εισόδημα για να αγοράζουν τέσλα κάθε 5 χρόνια

 

Επεξ/σία από cghera
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, korakios είπε

ήδη έχουν σαπίσει αρκετές , αλλά δε βλέπω σε καινούρια να είναι απο ανακυκλωμένες . Άσε που το εργοστάσιο θα πρέπει να παίρνει απο 100% ΑΠΕ απευθείας ή αποθηκευμένη σε οικολογικά μέσα

όχι , γενικά είμαι κατά των μπαταριών της παρούσας αρχαίας τεχνολογίας λιθίου σε αμάξια. Μέχρι ποδήλατα/πατίνια το πολύ, το βάρος τους σε σχέση με την ενέργεια που αποδίδουν είναι απαγορευτικό . Το οτι γίνεται μπίζνα και ξεκινά φαγοπότι είναι άλλο κομμάτι ...

το προηγούμενο το ανέφερα για τους δήθεν οικολόγους (υπάρχουν) , που νομίζουν οτι η μπαταρία είναι "πράσινη" απο "πράσινο" εργοστάσιο στο κατα"πράσινο" λιβάδι με τα "πράσινα" άλογα

_________________

Για Ελλάδα η μόνη ρεαλιστική λύση για μείωση ρύπων είναι επιβολή νόμου για την αφαίρεση dpf σε  πετρέλαια ίσως επιδότησής τους με αντικατάσταση καθώς και επιδοτήσεις σε μετατροπές σε lpg/cng με προτεραιότητα στα πιο ρυπογόνα και οικονομικά ιδιοκτητών .

καλύτερα 1000 αμάξια με λιγότερους ρύπους , παρά 1 "πράσινο" ηλεκτρικό και 999 τσιμινιέρες ....

Τίποτα δεν είναι φουλ πράσινο. Η καλύτερη λύση για τη ρύπανση είναι να καταργήσουμε τα αυτοκίνητα. Αλλά τα ηλεκτρικά έχουν μια σειρά από πλεονεκτήματα, όπως το ότι είναι ενεργειακή επένδυση (πχ, σήμερα μπορεί να "καίω" 40% γκάζι και σε 3 χρόνο μόνο 20% αν βελτιωθεί ο μείγμα ενέργειας στην περιοχή μου), ότι με λύσεις τύπου V2G μπορούν να βοηθήσουν στην ενίσχυση της αποθηκευτικής ικανότητας των υπαρχόντων δικτύων. Επίσης, η έξυπνη φόρτισή τους το βράδυ τους επιτρέπει να αξιοποιούν ενέργεια από ΑΠΕ που πολλές φορές πάει χαμένη. Τέλος, είναι πιο εύκολο να γίνουν αυτόνομα στο μέλλον, οπότε θα μπορέσουν να λύσουν γενικά το πρόβλημα των ΙΧ.

Σίγουρα χρειάζεται εξέλιξη στις μπαταρίες, αλλά ήδη τα τελευταία χρόνια η βελτίωση του κόστους κατασκευής και της ενεργειακής τους πυκνότητας είναι πολύ σημαντική.

7 ώρες πριν, laxanoulis είπε

Εγώ σου απάντησα περισσότερο στο "έρευνες" που έγραψες, τόσο ειρωνικά, μέσα σε διαλυτικά.

Επίσης, το 20κ-60κ km από που προκύπτει? Γιατί εγώ βλέπω στο βίντεο ότι αναφέρετε μόνο χρόνος(έτη) και όχι απόσταση. 

Το βίντεο λέει, επίσης, ότι έχει διαφορά από περιοχή σε περιοχή της Αμερικής. Σκέψου από χώρα σε χώρα της Ευρώπης τι θα γίνεται. Χαοτικές διάφορες.

Το έγραψα ειρωνικά γιατί εσύ αναφέρεις ότι ένα ηλεκτρικό θέλει 100k για ισοφαρίσει ένα συμβατικό και ότι μετά καίνε το ίδιο. Το οποίο προφανώς δεν ισχύει. Το βίντεο αναφέρει χρόνο με βάση μια εκτίμηση χιλιομέτρων ανά χρόνο (παίρνει τη μέση ετήσια χρήση των Αμερικανών), οπότε ο χρόνος μεταφράζεται σε χιλιόμετρα.

1 ώρα πριν, ovidius80 είπε

Προσωπικά τα δεχομαι όλα αυτά ότι ισχύουν αλλά... ηλεκτρικό μόνο όταν θα μπορεί έχει τις ιδιες επιδόσεις εμβέλειας (500 + km φορτωμένο πλήρως με το air condition στο φουλ), ταχύτητας ανεφοδιασμού (5 λέπτα ένα πλήρες ντεπόζιτο) και δικτύου ανεφοδιασμού με το θερμικό μου. Κοινώς να μπορώ να κάνω το ταξίδι Αθηνα Θεσσαλονίκη χωρίς στάση ή αν χρειαστεί να κάνω στάση να μην είναι περισσότερο από τα 10 λεπτά που θα χρειαστεί να γεμίσει το ντεπόζιτο του θερμικού και να πάρω τον φραπέ μου στο χέρι. Αλλιώς ολοκαίνουργιο θερμικό το 2034 και βλέπουμε.

Ούτε λίγο, ούτε πολύ έχουμε φτάσει σε αυτό το σημείο. Ένα Model 3 LR έχει πραγματική αυτονομία 450-500χλμ περίπου και φορτίζει στο 80% σε 20'. Δεν έχει μεγάλες διαφορές, δηλαδή, από αυτό που ζητάς. Έχω φίλο με το συγκεκριμένο αμάξι που ήρθε στην Ελλάδα από Ολλανδία σε 2 μέρες (όσο έκανε και άλλος φίλος με συμβατικό).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν ξεσπάσει 3ος παγκόσμιος πόλεμος θα σας πω εγώ για το πότε θα πάρει αναβολή το πετρέλαιοκίνητο όχημα, μέχρι το 3000 :devil:

Επεξ/σία από neo80
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, liberostelios είπε

 

Ούτε λίγο, ούτε πολύ έχουμε φτάσει σε αυτό το σημείο. Ένα Model 3 LR έχει πραγματική αυτονομία 450-500χλμ περίπου και φορτίζει στο 80% σε 20'. Δεν έχει μεγάλες διαφορές, δηλαδή, από αυτό που ζητάς. Έχω φίλο με το συγκεκριμένο αμάξι που ήρθε στην Ελλάδα από Ολλανδία σε 2 μέρες (όσο έκανε και άλλος φίλος με συμβατικό).

Ναι ΑΛΛΑ πρέπει να χαλάσεις 55.000 για να κάνεις κάτι που μπορείς να το κάνεις με το 1/3 ή και λιγότερο των χρημάτων. Οπότε κάνω την δουλειά μου αλλά με τι κόστος? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, liberostelios είπε

Τίποτα δεν είναι φουλ πράσινο. Η καλύτερη λύση για τη ρύπανση είναι να καταργήσουμε τα αυτοκίνητα. Αλλά τα ηλεκτρικά έχουν μια σειρά από πλεονεκτήματα, όπως το ότι είναι ενεργειακή επένδυση (πχ, σήμερα μπορεί να "καίω" 40% γκάζι και σε 3 χρόνο μόνο 20% αν βελτιωθεί ο μείγμα ενέργειας στην περιοχή μου), ότι με λύσεις τύπου V2G μπορούν να βοηθήσουν στην ενίσχυση της αποθηκευτικής ικανότητας των υπαρχόντων δικτύων. Επίσης, η έξυπνη φόρτισή τους το βράδυ τους επιτρέπει να αξιοποιούν ενέργεια από ΑΠΕ που πολλές φορές πάει χαμένη. Τέλος, είναι πιο εύκολο να γίνουν αυτόνομα στο μέλλον, οπότε θα μπορέσουν να λύσουν γενικά το πρόβλημα των ΙΧ.

Σίγουρα χρειάζεται εξέλιξη στις μπαταρίες, αλλά ήδη τα τελευταία χρόνια η βελτίωση του κόστους κατασκευής και της ενεργειακής τους πυκνότητας είναι πολύ σημαντική.

Το έγραψα ειρωνικά γιατί εσύ αναφέρεις ότι ένα ηλεκτρικό θέλει 100k για ισοφαρίσει ένα συμβατικό και ότι μετά καίνε το ίδιο. Το οποίο προφανώς δεν ισχύει. Το βίντεο αναφέρει χρόνο με βάση μια εκτίμηση χιλιομέτρων ανά χρόνο (παίρνει τη μέση ετήσια χρήση των Αμερικανών), οπότε ο χρόνος μεταφράζεται σε χιλιόμετρα.

Ούτε λίγο, ούτε πολύ έχουμε φτάσει σε αυτό το σημείο. Ένα Model 3 LR έχει πραγματική αυτονομία 450-500χλμ περίπου και φορτίζει στο 80% σε 20'. Δεν έχει μεγάλες διαφορές, δηλαδή, από αυτό που ζητάς. Έχω φίλο με το συγκεκριμένο αμάξι που ήρθε στην Ελλάδα από Ολλανδία σε 2 μέρες (όσο έκανε και άλλος φίλος με συμβατικό).

Εγώ σου έστειλα 2 λινκς από πανεπιστήμια που λένε και επαληθεύουν τα 100κ kms. Το ότι, προφανώς κιόλας, δεν ισχύει το λες απλά επειδή δεν σου αρέσει σαν νούμερο. Κανένα επιχείρημα εκτός από το βίντεο που έστειλες. Ένα βίντεο από το YouTube, 4 ετών, το οποίο μιλάει για μια χώρα στην άλλη άκρη του κόσμου με πολύ καλύτερες υποδομές από την Ελλάδα. Τα νούμερα μεταφράζονται πολύ διαφορετικά στην Ελλάδα απ'ότι στην Αμερική. Η απόκλιση των 20κ με 60κ kms, που απλά πέταξες, ξέρεις πόσο μεγάλη είναι? Μάλλον όχι.

Σε παροτρύνω, όπως είδα εγώ το βίντεο σου, που απλά πήρε κάποια στοιχεία από διάφορα sites και τα έβαλε σε ένα βίντεο, να δεις και τα κομμάτια των podcasts που σου έστειλα εγώ για να δεις πως πραγματικά είναι να έχεις στην κατοχή σου EVs. Γιατί αυτοί που το κάνουν αυτό το podcast οδηγούν πολλά αυτοκίνητα και κάποια από αυτά είναι EVs. 

Επεξ/σία από laxanoulis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Αυτο πραγματικά είναι ενα σοβαρό ερώτημα, αλλα τα τσακαλια θα βρουν τροπους, πχ τελη με το χιλιόμετρο στο τέλος του χρόνου.

 

 

 

Προφανώς και αυτά για μειωμένα λειτουργικά έξοδα είναι στάχτη στα μάτια του κόσμου. Μιλάνε για το τι ισχύει τώρα και δεν μας λένε τι θα ισχύει τότε και πως θα κλείσουν την ψαλίδα των χαμένων φόρων καυσίμου. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, LLLEFTERIS είπε

Α καταλαβα το 2035 θα σταματησει ο κοσμος να αγοραζει καινουρια αυτοκινητα.

Τελεια, μπας και αδειασουν οι δρομοι και τα πεζοδρομια απο τον καθε καθυστερημενο που παρκαρει.

13 ώρες πριν, cpc464 είπε

Και το EV που φορτίζει από ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από ορυκτά καύσιμα δεν είναι το ίδιο ρυπογόνο?,η μπαταρία του που είναι άκρως τοξική και με τεράστιο κόστος πού θα ανακυκλωθεί?,το ότι η παραγωγή λιθίου πρέπει να τριπλασιαστεί μέσα σε 12 χρόνια το έχουν σκεφτεί?,ελπίζω το 2035 να έχω πάει στο πατρικό στο χωριό και να έχω ένα ι.χ 1 ίππου να το κυκλοφορώ  με κόστος μερικές μπάλες σανό το μήνα και τελείως βιοδιασπώμενους  ρύπους.

οχι.

13 ώρες πριν, fotaras76 είπε

Η εξόρυξη των μετάλλων για την παραγωγή μπαταριών γίνεται συνήθως σε χώρες με υψηλά ποσοστά διαφθοράς και προκύπτει, πέρα από το περιβαλλοντικό ζήτημα, και ζήτημα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και εκμετάλλευσης. Αυτά όμως είναι ψιλά γράμματα για του "δημοκράτες" της ΕΕ.

 Ενω για πετρελαιο και ΦΑ γινονται ολα με διαγωνισμους τυπου ασεπ.

Operation Desert Storm: 25 Years Since the First Gulf War - The Atlantic

8 ώρες πριν, Tlykog είπε

Μέχρι το 2035 θα ξεχάσουν και οι ίδιοι ότι το ψήφισαν...

Μια χαρα θα ισχυσει, γιατι μεχρι τοτε θα εχουν χαιρετησει οι περισσοτεροι boomers.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλω να δω πως μέσα στην Αθήνα θα γίνεται η φόρτιση των ηλεκτρικών ιχ ειδικά για όσους μένουν στις  πολλές παλιές πολυκατοικίες χωρίς πάρκινγκ...και σταθμεύουν επί του δρόμου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, agap είπε

Θέλω να δω πως μέσα στην Αθήνα θα γίνεται η φόρτιση των ηλεκτρικών ιχ ειδικά για όσους μένουν στις  πολλές παλιές πολυκατοικίες χωρίς πάρκινγκ...και σταθμεύουν επί του δρόμου

Αυτο ειναι το καλο, δεν θα γινεται, και θα ξεφορτωθουμε απο τα απειρα παρκαρισμενα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμπρός... πίσω! Γκρινιάζουμε ότι είμαστε 100 χρόνια πίσω στην Ελλάδα, αλλά τα μυαλά μας είναι ακόμα στον μεσαίωνα και μόνοι μας μας κρατάμε σε αυτή την κατάσταση, με όλες τις προεκτάσεις φυσικά σε πολιτικό και κοινωνικό επίπεδο!

Τα σχόλια που διαβάζω κάθε φορά που ανακοινώνεται κάτι για την ηλεκτροκίνηση (αλλά και σε κάθε τι καινούριο/καινοτόμο, διαφορετικό από τα συνηθισμένα και έξω από τα νερά μας) είναι από αστεία έως επικίνδυνα! Όχι μόνο εδώ, παντού όπου υπάρχουν αντίστοιχα θέματα. Αγράμματοι, αμόρφωτοι, χωρίς ιδέα για το τι λένε, χωρίς να έχουν όχι δοκιμάσει, ούτε καν διαβάσει 5-10 αναφορές και μελέτες από ανθρώπους που ασχολούνται, έρχονται και γράφουν το μακρύ τους και το κοντό τους! Και τους διαβάζουν και άλλοι με αντίστοιχο νοητικό επίπεδο και πάνε και τα αναπαράγουν και αλλού θεωρώντας το δεδομένο! Αφού το διάβασαν από τον... "paidaro45" στο τάδε forum θα ισχύει φυσικά! Σαν ιός που μεταδίδεται ραγδαία η ανθρώπινη βλακεία και χωρίς ελπίδα για αντίδοτο δυστυχώς... Λυπάμαι πολύ...

  • Like 8
  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...