Προς το περιεχόμενο

Τέλος η πώληση βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στην Ευρώπη από το 2035


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 151
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

49 λεπτά πριν, sattack είπε

Οι αερόσακοι και το ABS βγήκαν πρωτα στη Mercedes S class και τώρα έχει και piccanto. 

Το 2017 Tesla έπαιρνε ο "πλούσιος" με 80.000 , το 2023  Tesla  παίρνει ο πλούσιος με 37.000. Το 2026 ή το 2029 Tesla θα παίρνει ο πλούσιος με.... συμπληρώστε εδώ ότι νομίζετε. 

To θέμα είναι η γενικότερη ακρίβεια. Ακόμα και τα θερμικά έχουν φτάσει τα 30k για πλάκα αν θες μικρομεσσαίο ή b suv. Ούτε αυτά μπορούν να αγοράσουν. Αν πάνε σε αυτά τα επίπεδα τα ηλεκτρικά θα έχουν την ίδια μοίρα. Χώρια ότι μία Αθήνα με 3 εκ. ηλεκτρικά δεν ξέρω πόσες υποδομές θα χρειαστεί για να τα υποστηρίξει. Επίσης για τα φορτηγά δεν βλέπω κάτι σοβαρό που είναι η κύρια πηγή ρύπων? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Επίσης για τα φορτηγά δεν βλέπω κάτι σοβαρό που είναι η κύρια πηγή ρύπων? 

 

 

Νομίζω αυτή η λύση είναι από τις σοβαρότερες στα φορτηγά. 
Μοντέλα για last mile delivery (μέχρι 8Τ μικτό βάρος και κυρίως εντός αστικού ιστού), αλλά και μεγαλύτερα οχήματα μέχρι και νταλίκες. Βλέπε λύση και από την Scania εδώ.  Και η MAN επίσης παρούσα.

Και η Renault με ευρεία γκάμα φορτηγών εδώ

Μη ξεχνάμε φυσικά το Tesla Semi και τις πρώτες παραδόσεις στην PepsiCo τον περασμένο Δεκέμβριο.  

Πάντως λύσεις  υπάρχουν και στα οχήματα μεταφορών 

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

... Επίσης για τα φορτηγά δεν βλέπω κάτι σοβαρό που είναι η κύρια πηγή ρύπων? 

Αφού δεν το βλέπεις δεν θα γίνεται κάτι. 

Πάντως αυτή την βδομάδα βγήκε η πρόταση της ΕΕ για τα βαριά οχήματα που ζητά 65 % μείωση το 2035 από τα νούμερα του 2020 και τα καινούργια λεωφορεία στις πόλεις να είναι 100 % ηλεκτρικά από το 2030.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dtk-386 είπε

To θέμα είναι η γενικότερη ακρίβεια. Ακόμα και τα θερμικά έχουν φτάσει τα 30k για πλάκα αν θες μικρομεσσαίο ή b suv. Ούτε αυτά μπορούν να αγοράσουν. Αν πάνε σε αυτά τα επίπεδα τα ηλεκτρικά θα έχουν την ίδια μοίρα. Χώρια ότι μία Αθήνα με 3 εκ. ηλεκτρικά δεν ξέρω πόσες υποδομές θα χρειαστεί για να τα υποστηρίξει. Επίσης για τα φορτηγά δεν βλέπω κάτι σοβαρό που είναι η κύρια πηγή ρύπων? 

Η ακρίβεια γενικά είναι άλλο θέμα. 

Η Αθήνα, θα ακολουθήσει ασθμένως τις εξελίξεις της Αμερικης και της Ευρώπης. Αυτά που θα γίνονται εκεί πρώτα, αργότερα και με χίλια ζόρια θα γίνονται και στην Αθήνα. (Προφανώς στο Κάιρο και στο νέο Δελχί ακόμα πολύ δυσκολότερα και πολύ αργότερα....)

Για τα φορτηγά, έχω την εντύπωση ότι εκεί υπάρχει μεγαλύτερος ανταγωνισμός ήδη. Νομίζω ότι ήδη η Μercedes βγάζει βανακια, η Volvo ήδη βγάζει φορτηγά. Πιστεύω ότι εκεί είναι μια "εύκολη" περίπτωση γιατί εκεί ξέρουν το στάνταρ καθημερινό δρομολόγιο που θα κάνουν οπότε έχουν τις προδιαγραφές και μπορούν άνετα να επιλέξουν το όχημα που τις πληρεί και να προγραμματίσουν που και πως θα φορτισουν. 

Το πιο δυσκολο είναι ένας ιδιώτης που λέει θέλω ένα αυτοκίνητο να τα κάνει όλα, να πηγαίνω κάθε μέρα μόνος μου στη δουλειά μέσα στην Αθήνα, να πηγαίνω μερικές φορές με όλη την οικογένεια μέσα στην Αθήνα και ίσως να πάω και κάποια φορά μεγάλο ταξίδι...

Αν κάποιος πει, θέλω μόνο για μέσα στην Αθήνα και όχι για ταξίδια, αυτο ειναι πολυ πιο ευκολο, ήδη υπάρχουν αρκετές λύσεις, και όσο περνάει ο καιρός θα πολλαπλασιαζονται εκθετικά. Ακόμα και στο γειτονικό σουπερμαρκετ ένα βραδυ 1-2 φορές τη βδομαδα μπορεί να το φορτίζει (το λέω γιατί το συζητάγαμε με μια φίλη μου που δεν έχει ούτε στο σπιτι παρκιγκ ουτε στη δουλειά κατι). 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Αυτό που όλοι επικρίνουν τα ηλεκτρικά γιατί λέει δεν πάνε μεγάλο ταξίδι χωρίς δεύτερη φόρτιση στον δρόμο, λες και πάνε κάθε εβδομάδα Αθήνα - Θεσσαλονίκη και αυτό είναι το μόνο τους κριτήριο.  

Ένα Tesla Model 3 έχει τώρα 37.000€ με την επιδότηση και ένα Model Y 39.000€ με την επιδότηση. Όντως είναι μεγάλη επένδυση, αλλά φουλάρουν με 6,55€ νυχτερινό ρεύμα και δίνουν την ίδια αυτονομία με ένα θερμικό με 13€ το φουλάρισμα. Για να πάει ένας τώρα στο βενζινάδικο να βάλει 13€ να μας πει μέχρι που θα φτάσει ο δείκτης της βενζίνης. 

Ενδεικτικά ένας που κάνει 20.000χλμ τον χρόνο θα γλυτώσει τουλάχιστον 1.600€ αφού για κάθε 100χλμ θα κάψει 2€, ενώ το συμβατικό θα κάψει 10€ στην καλύτερη. Σε μια 10ετία θα έχει πάρει πίσω 16.000€. 37.000€ η άξια του Tesla VS 20.000€ ενός συμβατικού, ήρθαμε στα ίδια λεφτά.  

Πάμε να δούμε και τι αμάξια παίρνεις με 20.000€ ? Έχουν 300 άλογα ? 0-100 σε 5,5 δευτερόλεπτα ?  Θερμαινόμενα μπρος-πισω καθίσματα ? Ηλιοροφή ? Ηλεκτρικά καθίσματα ? Έχει το infotainment πάνω AMD Ryzen επεξεργαστή ? Συστήματα 24ωρης καταγραφής του αυτοκινήτου σε περίπτωση που το πλησιάσει κάποιος ?  Καταγραφή διαδρομής από 4 διαφορετικές γωνίες σε περίπτωση ατυχήματος να βρεις το δίκιο σου  ? Έχουν 650 λίτρα αποθηκευτικό χώρο ? Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ? 

συγκρίνεις 20 χιλιάρικα με 37000+ 🤪

επίσης η πλειοψηφία έχει budget 3000-8000 χιλιάρικα , κάποιοι πάνε στα 15000 και ελάχιστοι στα 25+

βάλε και η έλλειψη χώρου και υποδομών μαζικής φόρτισης και η αμφίβολη διάρκεια ζωής 20ετίας της μπαταρίας και το αμφίβολο κόστος της (με χρήση ως αυτοκίνητο δλδ ταχυφόρτιση-ξεζούμισμα κοκ )

τα 37+ είναι σε κατηγορία που δε θα κοιτάξουν οικονομία αλλά να κάνουν γούστα (με το δίκιο τους εννοείται)

Όποιος θέλει οικονομία βρίσκει ένα μτχ βενζίνης και βάζει υγραέριο , μέχρι εκεί πάει η πραγματικότητα στην Ελλάδα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, korakios είπε

συγκρίνεις 20 χιλιάρικα με 37000+ 🤪

επίσης η πλειοψηφία έχει budget 3000-8000 χιλιάρικα , κάποιοι πάνε στα 15000 και ελάχιστοι στα 25

 

Αυτα τα στατιστικα να υποθέσω τα έβγαλες διαβάζοντας ινσομνια🤪

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 2035 απέχει 12 χρόνια. 12 χρόνια πριν ήταν το 2011 που ακόμα δεν είχε βγει το model S και δεν υπηρχε ουτε ενας DC supercharger στον κοσμο. Ακόμα και αναλογικά να το πάμε επειδή το ανθρώπινο μυαλό είναι πιο εύκολο να σκέφτεται το αναλογικό μοντέλο, μπορείς να φανταστείς μεγάλες εξελίξεις στα επόμενα 12 χρονια. 

Το θέμα είναι ότι οι εξελιξεις αυτες δεν έρχονται αναλογικά αλλά με μορφή S καμπύλης που αρχίζει αργά και ξαφνικά τραβάει μια απότομη στροφή προς τα πάνω. Τώρα είμαστε ακριβώς στην αρχή αυτής της καταιγιστικής πορείας εκτόξευσης. 

Στα επόμενα 3, 6 και 9 χρόνια θα δούμε πράγματα που τώρα δύσκολα τα φανταζόμαστε. 

Σε πόσα χρόνια νομίζεις ότι θα βρίσκεις μεταχειρισμένο tesla model 3 με 15.000 ?

Σε πόσα χρόνια θα υπάρχουν φτηνα κινέζικα καινούργια με 10-12.000?

Με τι ρυθμούς θα βλέπεις να φυτρώνουν θέσεις φόρτισης σε σουπερμαρκετ/παρκιγκ/δρόμους στα επομενα χρονια? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, sattack είπε

Στα επόμενα 3, 6 και 9 χρόνια θα δούμε πράγματα που τώρα δύσκολα τα φανταζόμαστε. 

έξω ίσως , αν και για να ξεκινήσει μπαταρία που να μην είναι λιθίου αλλά άλλης Χ νέας τεχνολογίας θα θέλει αρκετά χρόνια για τη μαζική παραγωγή της

1 λεπτό πριν, sattack είπε

Σε πόσα χρόνια νομίζεις ότι θα βρίσκεις μεταχειρισμένο tesla model 3 με 15.000 ?

σιγά μην πάρεις μτχ ηλεκτρικό , δε ρισκάρεις με τέτοια πράγματα , καλύτερα μάντρα πετρέλαιο 10ετίας με 70000χλμ 😂 ποιο φθηνά θα σου βγει

2 λεπτά πριν, sattack είπε

Σε πόσα χρόνια θα υπάρχουν φτηνα κινέζικα καινούργια με 10-12.000?

ούτε με αυτά , εδώ πατίνια και ποδήλατα δεν κρατάνε , εμπιστεύεσαι την Χιουγρούτσουγρούτσου ? Θα χρειαστείς και δίκτυο υποστήριξης , με Κίνα θα μιλάς σε chat ?

2 λεπτά πριν, sattack είπε

Με τι ρυθμούς θα βλέπεις να φυτρώνουν θέσεις φόρτισης σε σουπερμαρκετ/παρκιγκ/δρόμους στα επομενα χρονια? 

στην Ελλάδα είμαστε μην το ξεχνάς , εκτός απο την έλλειψη θέσεων χώρου είναι και το δίκτυο (επαναλαμβάνω στην Ελλάδα είμαστε)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, korakios είπε

συγκρίνεις 20 χιλιάρικα με 37000+ 🤪

επίσης η πλειοψηφία έχει budget 3000-8000 χιλιάρικα , κάποιοι πάνε στα 15000 και ελάχιστοι στα 25+

βάλε και η έλλειψη χώρου και υποδομών μαζικής φόρτισης και η αμφίβολη διάρκεια ζωής 20ετίας της μπαταρίας και το αμφίβολο κόστος της (με χρήση ως αυτοκίνητο δλδ ταχυφόρτιση-ξεζούμισμα κοκ )

τα 37+ είναι σε κατηγορία που δε θα κοιτάξουν οικονομία αλλά να κάνουν γούστα (με το δίκιο τους εννοείται)

Όποιος θέλει οικονομία βρίσκει ένα μτχ βενζίνης και βάζει υγραέριο , μέχρι εκεί πάει η πραγματικότητα στην Ελλάδα

Έχει γεμίσει ο κόσμος Peugeot 3008 και άλλα διάφορα SUV των 30.000€ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Έχει γεμίσει ο κόσμος Peugeot 3008 και άλλα διάφορα SUV των 30.000€ 

Τα μισά με λιζιγκ. Κοίτα καλά στην πινακίδα πίσω την φίρμα της εταιρείας λιζιγκ που το έχει δώσει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Έχει γεμίσει ο κόσμος Peugeot 3008 και άλλα διάφορα SUV των 30.000€ 

ναι , δεν ξέρουμς τι να τα κάνουμε , 9/10 που κυκλοφορούν τέτοια είναι 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιος μπορεί και παίρνει αυτοκίνητο καινούργιο στην Ελλάδα τέτοια εποχή ένα 10%. Τελείωσαν οι εποχές για καινούργια αυτοκίνητα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...