Προς το περιεχόμενο

COSMOTE FIBER - Αδικαιολόγητη καθυστέρηση


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας,

να μοιραστώ την εμπειρία μέχρι στιγμής. Στις 16/02 έκανα αίτηση για νέα σύνδεση γραμμής fiber απ΄τη Cosmote (Ηράκλειο Κρήτης). Στο κατάστημα όταν έκανα την αίτηση και παρέλαβα το ρούτερ, η υπάλληλος μου είπε ότι ο τεχνικός θα έρθει για τη σύνδεση σε 10 μέρες περίπου. Να τονίσω επίσης όταν ρωτούσα για προσφορά μια άλλη υπάλληλος μου είχε πει και κείνη πάνω κάτω μια βδομάδα ότι  θα έχω ιντερνετ. Όντως την ίδια μέρα έλαβα γραπτό μήνυμα ότι έχει κανονιστεί ραντεβού στην οικία μου για 22/02. Και λέω, μωρέ μπράβο ταχύτητα! Στις 22/02 δε παρουσιάστηκε κανένας, και  είχα λάβει μάλιστα ξανά μήνυμα τη παραμονή της 22/02 να μου υπενθυμίσει το ραντεβού. Έκτοτε, δε γνωρίζω τίποτα. Εστειλα στις 23/02 μέσω chat στη Cosmote, ότι κανένας τεχνικός δε παρουσιάστηκε και ότι εγώ δεσμεύτηκε ολόκληρη μέρα. Η απαντηση τους;  "Αναφορικά με το θέμα που έχει προκύψει με το ραντεβού, έχει καταχωρηθεί αίτημα για έλεγχο και το συντομότερο δυνατό με την ολοκλήρωση του , θα λάβεις ενημέρωση"  ( επίσης μου είχαν ζητήσει και αριθμό κινητού για επικοινωνία)

Σήμερα, 8 Μαρτίου, δύο εβδομάδες μετά την ακύρωση του ραντεβού δεν έχω καμία ενημέρωση και όπως  φαίνεται όπου να ΄ναι θα κλείσω 1 μήνα αναμονή. Μπορώ να κάνω καταγγελία; Να ξαναπιέσω; Έχω έρθει σε επαφή τρεις φορές και τρεις φορές ίδια απάντηση.

 

Σας ευχαριστώ

Επεξ/σία από Mathiu1883
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για οπτική ίνα ο χρόνος αναμονής και εγκατάστασης είναι τουλάχιστον ένας μήνας. Δεν ξέρω γιατί σου είπαν τόσο μικρό διάστημα. Καταγγελία όχι δεν χρειάζεται, πρέπει να σταματήσετε με κάθε τι να σκέφτεστε την καταγγελία. Απλά αυτό, έχε στον νου σου ότι θα περιμένεις κάνα μήνα. 

Επεξ/σία από TheoAlex50
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
23 ώρες πριν, Mathiu1883 είπε

Γεια σας,

να μοιραστώ την εμπειρία μέχρι στιγμής. Στις 16/02 έκανα αίτηση για νέα σύνδεση γραμμής fiber απ΄τη Cosmote (Ηράκλειο Κρήτης). Στο κατάστημα όταν έκανα την αίτηση και παρέλαβα το ρούτερ, η υπάλληλος μου είπε ότι ο τεχνικός θα έρθει για τη σύνδεση σε 10 μέρες περίπου. Να τονίσω επίσης όταν ρωτούσα για προσφορά μια άλλη υπάλληλος μου είχε πει και κείνη πάνω κάτω μια βδομάδα ότι  θα έχω ιντερνετ. Όντως την ίδια μέρα έλαβα γραπτό μήνυμα ότι έχει κανονιστεί ραντεβού στην οικία μου για 22/02. Και λέω, μωρέ μπράβο ταχύτητα! Στις 22/02 δε παρουσιάστηκε κανένας, και  είχα λάβει μάλιστα ξανά μήνυμα τη παραμονή της 22/02 να μου υπενθυμίσει το ραντεβού. Έκτοτε, δε γνωρίζω τίποτα. Εστειλα στις 23/02 μέσω chat στη Cosmote, ότι κανένας τεχνικός δε παρουσιάστηκε και ότι εγώ δεσμεύτηκε ολόκληρη μέρα. Η απαντηση τους;  "Αναφορικά με το θέμα που έχει προκύψει με το ραντεβού, έχει καταχωρηθεί αίτημα για έλεγχο και το συντομότερο δυνατό με την ολοκλήρωση του , θα λάβεις ενημέρωση"  ( επίσης μου είχαν ζητήσει και αριθμό κινητού για επικοινωνία)

Σήμερα, 8 Μαρτίου, δύο εβδομάδες μετά την ακύρωση του ραντεβού δεν έχω καμία ενημέρωση και όπως  φαίνεται όπου να ΄ναι θα κλείσω 1 μήνα αναμονή. Μπορώ να κάνω καταγγελία; Να ξαναπιέσω; Έχω έρθει σε επαφή τρεις φορές και τρεις φορές ίδια απάντηση.

 

Σας ευχαριστώ

Στην οικοδομή έχει γίνει εγκατάσταση? Η μιλάμε για κατασκευή από την αρχή?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/3/2023 στις 7:30 ΠΜ, TheoAlex50 είπε

πρέπει να σταματήσετε με κάθε τι να σκέφτεστε την καταγγελία

Αυτο θα μπορουσες βεβαια να το εκφρασεις και στην εταιρεια η οποια με καθυστερηση πληρωμης απο πλευρας του πελατη καταγγελλει (=διακοπτει) την παροχη της υπηρεσιας (συνεχιζοντας μαλιστα να τη χρεωνει), γιατι ετσι.

Δε γινεται μονα ζυγα δικα μας.

Φυσικα και θα επρεπε ο φιλος να κανει καταγγελια, ειναι απολυτα λογικο ο χρονος που δεσμευσε τσαμπα και βερεσε να του ειναι πολυτιμος και να θελει να αποζημιωθει για αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, lector είπε

συνεχιζοντας μαλιστα να τη χρεωνει

Δεν ανέφερε κάτι τέτοιο ο συμφορουμιτης. 

 

3 λεπτά πριν, lector είπε

με καθυστερηση πληρωμης απο πλευρας του πελατη καταγγελλει (=διακοπτει) την παροχη της υπηρεσιας

Έτσι δεν θα έπρεπε να κάνει; (Φραγή λέγεται, όχι διακοπή ούτε καταγγελία) 

Επεξ/σία από TheoAlex50
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, TheoAlex50 είπε

Δεν ανέφερε κάτι τέτοιο ο συμφορουμιτης. 

 

Έτσι δεν θα έπρεπε να κάνει; (Φραγή λέγεται, όχι διακοπή ούτε καταγγελία) 

1) Γενικα μιλαω, οχι για την περιπτωση του συμφορουμιτη.

2) Οχι, δε θα επρεπε να χρεωνει για μια υπηρεσια που δεν παρεχεται.

3) Η φραγη της υπηρεσιας απο την εταιρεια ειναι η αντιστοιχη αμυντικη τακτικη απο πλευρας της εταιρειας με την καταγγελια απο την πλευρα του πελατη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, lector είπε

Οχι, δε θα επρεπε να χρεωνει για μια υπηρεσια που δεν παρεχεται.

Η υπηρεσία δεν παρέχεται; Είσαι σίγουρος για αυτό; Δεν μιλάω για τις 1-2-3 μέρες που θα έχει μπει φραγή αλλά για τον ολόκληρο μήνα πχ που έχει μείνει απλήρωτο για να μπει φραγή μετά. Άλλωστε πλέον η cosmote ακόμα και σε φραγή παρέχει ίντερνετ απλά σε μειωμένη ταχύτητα. 

 

10 λεπτά πριν, lector είπε

Η φραγη της υπηρεσιας απο την εταιρεια ειναι η αντιστοιχη αμυντικη τακτικη απο πλευρας της εταιρειας με την καταγγελια απο την πλευρα του πελατη. 

Κάπως πρέπει να βεβαιωθούν ότι θα πληρωθούν. Είναι το ίδιο με το να μην δανείσεις εσύ σε κάποιον γνωστό ξανά χρήματα αν δεν σου δώσει τα προηγούμενα. 

ΥΓ. Σπαμαρουμε χωρίς λόγο το ποστ του παιδιού και χωρίς κάποια επιπλέον λύση προς μεριάς του άρα αν δεν έχεις κάτι ουσιαστικό η επεικοδομητικο ας μείνει εδώ. Αν απαντήσεις βέβαια θα λάβεις και απάντηση. Απλά δεν υπάρχει λόγος. 

Επεξ/σία από TheoAlex50
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Στις 9/3/2023 στις 7:30 ΠΜ, TheoAlex50 είπε

Για οπτική ίνα ο χρόνος αναμονής και εγκατάστασης είναι τουλάχιστον ένας μήνας. Δεν ξέρω γιατί σου είπαν τόσο μικρό διάστημα. Καταγγελία όχι δεν χρειάζεται, πρέπει να σταματήσετε με κάθε τι να σκέφτεστε την καταγγελία. Απλά αυτό, έχε στον νου σου ότι θα περιμένεις κάνα μήνα. 

Γενικά δεν είμαι άνθρωπος που κάνω με το παραμικρό καταγγελίες αλλά να τηρείται υπευθυνότητα απ'τη πλευρά τους. Γιατί να υπενθυμίσω, πέρα οτι μου το είπαν δύο υπάλληλοι, την ίδια μέρα έλαβα γραπτό μήνυμα απ'τον ΟΤΕ για ραντεβού και τη παραμονή του ραντεβού έλαβα ξανά μηνυμα για επιβαίωση καθώς και συγκεκριμένες ώρες για την επίσκεψη. Ας μου έλεγαν απ'την άρχη 20-25 εργάσιμες μέρες και όχι τώρα να μαντεύω ποια μέρα τελικά θα έρθουν. 11/03 σήμερα, καμία ενημέρωση. 16/02 έκανα την αίτηση.

Στις 9/3/2023 στις 12:07 ΜΜ, cumulus είπε

Σου εχουν περασει την ινα;

Δε ξέρω πως το εννοείς. Παλιά υπήρχε γραμμή ΟΤΕ.  Για ίνα απλά τσέκαραν αν είναι εφικτή η εγκατάσταση. Στο σπίτι απ'οσο γνωρίζω μάλλον δεν έχει περαστεί.

Στις 9/3/2023 στις 11:31 ΜΜ, Inuyasha είπε

Στην οικοδομή έχει γίνει εγκατάσταση? Η μιλάμε για κατασκευή από την αρχή?

Δε γνωρίζω,απλά έκανα την αίτηση και είδαν οτι μπορεί να γίνει σύνδεση. (νέα σύνδεση)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνηθως 2 μηνες και πανω παιρνει.

Περασμα  ινας,χωματουργικο,κολλησεις,ενεργοποιηση.

4 σταδια απο διαφορετικα συνεργεια που το ενα συνηθως ειδοποιει το αλλο και ενας γενικος χαμος.

Εμενα εδινε διαθεσιμοτητα και η καμπινα δεν ηταν τελικα ενεργοποιημενη! Εγιναν ολες οι εργασιες και ιντερνετ γιοκ.

Οποτε υπομονη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
2 ώρες πριν, Mathiu1883 είπε

Fiber

Και πάλι δεν απαντάς, έκανες αίτηση για οπτική ίνα στο σπίτι (ftth fiber to the home) η για το βαφτησμενο από αυτούς fiber που είναι vdsl (fttc fiber to the cabin)

Ξεκαθάρισε για τι έκανες αίτηση γιατί το πρώτο (ftth) ειδικά αν δεν έχει γίνει εγκατάσταση στην οικοδομή μπορεί να πάρει και αρκετά πάνω από μήνα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
23 λεπτά πριν, Inuyasha είπε

Και πάλι δεν απαντάς, έκανες αίτηση για οπτική ίνα στο σπίτι (ftth fiber to the home) η για το βαφτησμενο από αυτούς fiber που είναι vdsl (fttc fiber to the cabin)

Ξεκαθάρισε για τι έκανες αίτηση γιατί το πρώτο (ftth) ειδικά αν δεν έχει γίνει εγκατάσταση στην οικοδομή μπορεί να πάρει και αρκετά πάνω από μήνα

ftth. Μ'αυτά που διαβάζω καταλαβαίνω την όλη εργασία που χρειάζεται, άρε σε πρώτη φάση ο τεχνικός έπρεπε ήδη να έχει περάσει να δει το χώρο. άρα κανα διμηνο η δουλειά 😑

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
18 λεπτά πριν, Mathiu1883 είπε

ftth. Μ'αυτά που διαβάζω καταλαβαίνω την όλη εργασία που χρειάζεται, άρε σε πρώτη φάση ο τεχνικός έπρεπε ήδη να έχει περάσει να δει το χώρο. άρα κανα διμηνο η δουλειά 😑

Μπορεί και παραπάνω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...