Psycho_Warhead Δημοσ. Σάββατο στις 12:29 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:29 πμ Παίζω το Mafia 2 τώρα ξανά και το PhysX τα σπάει σε πολλά σημεία, π.χ πυροβολείς τζάμι, πέφτουν τα κομμάτια στο έδαφος και ΔΕΝ εξαφανίζονται. Επίσης τα ρούχα του Vito ΔΕΝ κλιπάρουν λόγω του PhysX.. Η βιομηχανία ήταν στο PhysX, πήγε στο tessellation και τώρα στο RT/PT αφήνοντας πίσω το AI/Physics. Είχα μια ελπίδα να δούμε τίποτα καλό και σ' αυτά τώρα που οι κονσόλες έχουν Zen 2 αλλά μάλλον ούτε αυτός είναι αρκετός για να χωρέσει και τα υπόλοιπα. 5
ilos Δημοσ. Σάββατο στις 12:43 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:43 πμ 11 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Το FSR 4 είναι αρκετά βελτιωμένο σε σχέση με το 3 αλλά δεν φτάνει το DLSS 4, είναι ένα βήμα πίσω οι κόκκινοι και από support σε παιχνίδια άστα να πάνε, προς το παρόν. Το ΤΑΑ εάν έχει σωστό implementation τα σπάει, για παράδειγμα στο Space Marine 2 δείχνει πολύ καλύτερο από το DLSS γιατί το δεύτερο δεν έχει καλό implementation. Γενικά όπου ο dev δίνει sharpness slider μαζί με το ΤΑΑ, φέρνεις την εικόνα να δείχνει και πεντακάθαρη και χωρίς jaggies(2 παραδείγματα τέτοια είναι τα Gears of War(4/5) και το Rainbow Six: Siege). Το Unreal TSR κι' αυτό ανάλογα το implementation είναι, στο Mafia TOC δείχνει καλύτερα από DLSS 4 πάλι γιατί το δεύτερο δεν έχει καλό implementation. Το MSAA δεν ήταν ούτε είναι φοβερό όπως νομίζεις, στο Forza Horizon 4 που τα υποστηρίζει όλα μάντεψε ποιο είναι το καλύτερο ΑΑ..Το ΤΑΑ.. Ότι είναι port από κονσόλα (από ps4 era και μετά) πάντα θα δείχνει καλύτερα με TAA. Δεν αντιλέγω γιατί είναι φτιαγμένα με βάση αυτό. Αυτό που λέω είναι τι είχαμε πριν (πχ 2010) και τι τώρα το 2025. Έχουμε κάνει αρκετά βήματα μπρος αλλά ταυτόχρονα χάσαμε το clarity και το feel που είχαν τα non TAA based games. Ορίστε στεγνό και από τα χειρότερα 2010 ports (Split Second). 30 fps locked με forced full motion blur και 0 graphical options. Δε ξέρω καν τι AA έχει στο very high graphic preset.🤣 Και δες εδώ πάλι από τα χειρότερα ports MH Wilds σε FSR4 Quality max settings (pure rast το RT δουλεύει μόνο σε μια λίμνη στην έρημο🤣)που χρειάζεται 100 φορές δυνατότερο μηχάνημα για να τρέξει. Φυσικά το complexity στα μοντέλα, την γεωμετρία και τα textures καθώς και το lighting και οι σκιές έχουν προοδεύσει σε σχέση με τότε. Αλλά ταυτόχρονα χάνει σε ευκρίνια πολύ από την πρώτη εικόνα αφού έχει "πασαλειφτεί" με έστω αυτό το μικρό bluriness του FSR4. Αν κάποος έχει ακόμα χειρότερη κάρτα και δε μπορεί να το τρέξει έτσι και παίζει με τίποτα FSR3 performance τα αποτελέσματα είναι ακόμα πιο εξώφθαλμα και τραγικά βέβαια: Εδώ μπορώ να πω στα ίσια το Split Second για τα γούστα μου δείχνει καλύτερα. 2
Psycho_Warhead Δημοσ. Σάββατο στις 12:53 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:53 πμ (επεξεργασμένο) Καλά το MHW είναι γνωστό για τον απαράδεκτο τεχνικό τομέα του(Το DSOG το ετοιμάζει για τη λίστα ''10 worst optimized games του 2025''). Η RE Engine στα open-worlds έχει αποδειχθεί μάπα, ενώ στα corridor games σαν τα RE τα σπάει. Τα περισσότερα παιχνίδια πλέον(δυστυχώς) είναι και θα είναι σε UE 5 οπότε τα visuals θα ψιλομοιάζουν μεταξύ τους, τα προβλήματα με το traversal stuttering θα υπάρχει σχεδόν σε όλα κλπ. Λίγες είναι οι εταιρείες που κράτησαν την in-house engine τους(DICE - Frostbite, Capcom - RE Engine, 4A Games - 4A Engine, Asobo Studio(Plague Tale, MFS κλπ). Επεξ/σία Σάββατο στις 12:54 πμ από Psycho_Warhead
just getting started Δημοσ. Σάββατο στις 12:56 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:56 πμ 9 minutes ago, ilos said: Έχουμε κάνει αρκετά βήματα μπρος αλλά ταυτόχρονα χάσαμε το clarity και το feel που είχαν τα non TAA based games. Τρανταχτό παράδειγμα για αυτό για όσους δεν βαριούνται είναι να γυρίσουν το Witcher 3 enhanced από το steam πίσω σε pre-enhanced version. Ή μέρα με την νύχτα το clarity. Στο καινούργιο ένιωθα ότι είχα μυωπία με το TAA, τόσο που λέω δεν παίζει να έπαιζα έτσι το 16. Και όντως το γυρνάω πίσω και ήταν πολύ πιο καθαρό, ακόμα και σε χαμηλότερη ανάλυση. 2
Psycho_Warhead Δημοσ. Σάββατο στις 12:58 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:58 πμ Δεν φταίει το ΤΑΑ όμως, φταίει η εταιρεία που δεν έκανε σωστό implementation. Είναι και στο κάθε engine πως δουλεύει βέβαια, στο CP 2077 δεν θυμάμαι πως δείχνει.
ilos Δημοσ. Σάββατο στις 01:02 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 01:02 πμ 1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε Καλά το MHW είναι γνωστό για τον απαράδεκτο τεχνικό τομέα του(Το DSOG το ετοιμάζει για τη λίστα ''10 worst optimized games του 2025''). Η RE Engine στα open-worlds έχει αποδειχθεί μάπα, ενώ στα corridor games σαν τα RE τα σπάει. Τα περισσότερα παιχνίδια πλέον(δυστυχώς) είναι και θα είναι σε UE 5 οπότε τα visuals θα ψιλομοιάζουν μεταξύ τους, τα προβλήματα με το traversal stuttering θα υπάρχει σχεδόν σε όλα κλπ. Λίγες είναι οι εταιρείες που κράτησαν την in-house engine τους(DICE - Frostbite, Capcom - RE Engine, 4A Games - 4A Engine, Asobo Studio(Plague Tale, MFS κλπ). Ναι για αυτό το σύγκρινα με το Split Second που είναι από τα χειρότερα ports του 2010 για να είναι πιο δίκαια τα πράγματα. Μιλάμε για παιχνίδι που σχόλασαν τους devs σχεδόν με το που κυκλοφόρησε και έχει 15 χρόνια τώρα save game file corruption glitch που θα σου συμβεί 100% αν δε κάνεις τα workarounds και δεν έχει φτιαχτεί lol. Υπάρχουν κάποια games που ακόμα και το FSR3 ήταν πολύ καλή υλοποίηση όπως πχ το Remnant 2 αλλά για μένα αυτά είναι η μειοψηφία. Τα περισσότερα early DLSS/FSR1/FSR2 games έχουν μεγάλα θέματα αν δε τα μοντάρεις. 5 λεπτά πριν, just getting started είπε Τρανταχτό παράδειγμα για αυτό για όσους δεν βαριούνται είναι να γυρίσουν το Witcher 3 enhanced από το steam πίσω σε pre-enhanced version. Ή μέρα με την νύχτα το clarity. Στο καινούργιο ένιωθα ότι είχα μυωπία με το TAA, τόσο που λέω δεν παίζει να έπαιζα έτσι το 16. Και όντως το γυρνάω πίσω και ήταν πολύ πιο καθαρό, ακόμα και σε χαμηλότερη ανάλυση. Όντως άλλο ένα άθλιο remaster. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. Σάββατο στις 02:39 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 02:39 πμ (επεξεργασμένο) Εντάξει πολύ κακές εξαιρέσεις υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρξουν. Το TW3 δεν το λες remaster, απλά έβαλαν RT το οποίο κάνει μεγάλη διαφορά και αξίζει. Απλά δεν έκατσαν να κάνουν optimize και στις πόλεις πέφτουν αρκετά τα frames. Επίσης μην ξεχνάμε ότι η Fool's Theory εκτός απ' το remake του 1, ετοιμάζει και νέο expansion για το 3. Επεξ/σία Σάββατο στις 02:40 πμ από Psycho_Warhead
Super Moderators Snoob Δημοσ. Σάββατο στις 09:00 πμ Super Moderators Δημοσ. Σάββατο στις 09:00 πμ Γλυκόπικρα τα νέα για το Menace, το νέο παιχνίδι των Overhype Studios (Battle Brothers), αυτή τη φορά με τη στήριξη της αξιόλογης Hooded Horse: Τέλη Σεπτεμβρίου αναμένεται playable demo, αλλά ξεχνάμε τελείως το Q3 για full release (απαλείφθηκε ήδη και η σχετική αναφορά από τη σελίδα του παιχνιδιού στο Steam, το αναφέρουν και επίσημα στη σχετική ανακοίνωση). Περιοριζόμαστε πλέον σε ένα αόριστο 2025, αλλά προσωπικά θεωρώ εξαιρετικά απίθανο να δούμε το παιχνίδι ολοκληρωμένο μέσα στη χρονιά. Είναι πολύ φιλόδοξος τίτλος (όπως πρέπει στο στούντιο από το Αμβούργο που εμφανίστηκε από το πουθενά και επαναπροσδιόρισε την έννοια του TBT με το Battle Brothers), με πολύ πιο σύνθετο στρατηγικό κομμάτι, πέρα από τα RPG στοιχεία και τις τακτικές μάχες. Οπότε, μάλλον απίθανο να προλάβουν ουσιαστικά σε δυόμισι μήνες (Οκτώβριος με μέσα Δεκεμβρίου) να συλλέξουν feedback, να το αξιολογήσουν και να ενσωματώσουν ό,τι κρίνουν σκόπιμο, να ολοκληρώσουν και τις δικές τους ιδέες, και να βγουν στην αγορά με v. 1.0. Aπό την άλλη, με δεδομένη την εξαιρετική στήριξη που είχε όλα αυτά τα χρόνια το Battle Brothers, μπορούμε βάσιμα να μιλάμε με το Menace για τίτλο-επένδυση για τους φίλους του είδους. 5
psof Δημοσ. Σάββατο στις 02:11 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 02:11 μμ @Snoob Let them Cook που λένε στο χωριό μου. Ξέρουν τι κάνουν και άλλωστε στο επόμενο τρίμηνο γίνεται της τρελής με απανωτά releases δυνατών παιχνιδιών.
_Theo_ Δημοσ. Σάββατο στις 07:43 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 07:43 μμ Έχουμε κάνα νέο από το Half Life 2 RTX ; Πότε θα κυκλοφορήσει; Ζει ;
_Theo_ Δημοσ. Σάββατο στις 10:20 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:20 μμ 6 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Έχει βγει το demo. Το ξέρω και το έχω παίξει, αλλά κανένα νέο από τότε.
Psycho_Warhead Δημοσ. Σάββατο στις 10:28 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:28 μμ 7 λεπτά πριν, _Theo_ είπε Το ξέρω και το έχω παίξει, αλλά κανένα νέο από τότε. Αργούν πολύ τα RTX Remix Projects δυστυχώς. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα