Προς το περιεχόμενο

Η VW κερδίζει την Tesla και παρουσιάζει ένα προσιτό ηλεκτρικό όχημα κόστους 25.000€


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 ώρες πριν, Nakis93 είπε

Γι αυτό είμαστε σταθερά στο τοπ 5 της πιο ακριβής ενέργειας στην Ευρώπη; Επειδή έχουμε 36% απε; Τρέμω στη σκέψη του πόσο θα μας κοστίζει να βράσουμε ένα τσάι όταν φτάσουμε στο 60% απε..

Κάποτε δεν είχαμε ΑΠΕ και είχαμε πιο φθηνό ρεύμα. Τώρα έχουμε ΑΠΕ και έχουμε πιο ακριβό ρεύμα. Το καταλαβαίνεις ότι ναι μεν αυτά (σαν γεγονότα) ισχύουν, αλλά δεν υπάρχει καμία απολύτως (αναγκαστική) σύνδεση μεταξύ τους, ώστε να ισχύει και το συμπέρασμα, έτσι; Formal fallacy λέγεται αυτό, ή στα ελληνικά, ανακολουθία.

Ενδεικτικά, η Σουηδία, παράγει άνω του 60% του ρεύματός της με ΑΠΕ, ενώ γενικά με "καθαρούς" τρόπους (συμπεριλαμβανομένων πυρηνικών, κ.λπ) άνω του 90%. Παρόλα αυτά, έχουν < 55€ / mWh. Εμείς έχουμε > 120€ / mWh. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 196
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

46 minutes ago, Haldol said:

Κάποτε δεν είχαμε ΑΠΕ και είχαμε πιο φθηνό ρεύμα. Τώρα έχουμε ΑΠΕ και έχουμε πιο ακριβό ρεύμα. Το καταλαβαίνεις ότι ναι μεν αυτά (σαν γεγονότα) ισχύουν, αλλά δεν υπάρχει καμία απολύτως (αναγκαστική) σύνδεση μεταξύ τους, ώστε να ισχύει και το συμπέρασμα, έτσι; Formal fallacy λέγεται αυτό, ή στα ελληνικά, ανακολουθία.

Ενδεικτικά, η Σουηδία, παράγει άνω του 60% του ρεύματός της με ΑΠΕ, ενώ γενικά με "καθαρούς" τρόπους (συμπεριλαμβανομένων πυρηνικών, κ.λπ) άνω του 90%. Παρόλα αυτά, έχουν < 55€ / mWh. Εμείς έχουμε > 120€ / mWh. 

κάποτε το ρεύμα δεν ήταν στο χρηματιστήριο και δεν επέλεγαν τιμή πώλησης βάση της ποιο ακριβής παραγωγής (πχ αέριο στην περίπτωση μας)
 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Black Demis είπε

κάποτε το ρεύμα δεν ήταν στο χρηματιστήριο και δεν επέλεγαν τιμή πώλησης βάση της ποιο ακριβής παραγωγής (πχ αέριο στην περίπτωση μας)

είναι και αυτό , αλλά μεταξύ πάρα πολλών άλλων. Βέβαια για τη συγκεκριμένη περίπτωση αναγκάστηκαν να δώσουν πίσω το κέρδος (απο το ΤΕΜ) αλλιώς θα κατέρρεε η οικονομία τελείως .

3 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Επειδη έχουν ανοίξει πολλά τέτοια thread στο παρελθόν, και στο μπλα μπλα ακόμα. Θυμάμαι συζήτηση που έκανα εδώ με κάτοχο ηλεκτρικού και μου έλεγε ότι η απόδοση της μπαταρίας του είχε μειωθεί ελάχιστα μετά από 7 χρόνια. Οπότε συμπερανα από τότε πως πρακτικά μέχρι να χρειαστεί να αλλάξεις μπαταρία, θα έχεις αγοράσει άλλο ηλεκτρικό, και αυτά για ηλεκτρικό που είχε αγοραστεί πριν 7-8 χρόνια, η τεχνολογία των μπαταριών θα έχει βελτιωθεί σίγουρα, και νομίζω ότι με τα σημερινά δεδομένα την 15ετια την βγάζεις εκτός ειδικών περιπτώσεων πολύ σκληρής χρήσης του ΙΧ.

Σε αυτό μπορεί να μας διαφωτίσει κάποιος κάτοχος ηλεκτρικού ΙΧ να μας πει αν κρατάει καλά η μπαταρία μετά από Χ χρονια και κύκλους φόρτισης. 

θα φανεί σύντομα όταν θα κυκλοφορήσουν αρκετά tesla ταξί εδώ ,μιας και βγαίνει η τιμή τους τώρα στα 21 χιλιάρικα περίπου. (βέβαια εμείς τα πληρώνουμε τα υπόλοιπα...)

δε νομίζω να έχει ποστάρει μέλος που κάνει κανονική χρήση με ηλεκτρικό , δες αν είναι το νήμα της ηλεκτροκίνησης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, korakios είπε

 

δε νομίζω να έχει ποστάρει μέλος που κάνει κανονική χρήση με ηλεκτρικό , δες αν είναι το νήμα της ηλεκτροκίνησης

Έχει περάσει πολύς καιρός, πολύ πιθανό να γράφτηκε εκεί. Υπήρχαν 2 άτομα θυμάμαι που είχαν δικό τους ηλεκτρικό και φόρτιζαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Black Demis είπε

κάποτε το ρεύμα δεν ήταν στο χρηματιστήριο και δεν επέλεγαν τιμή πώλησης βάση της ποιο ακριβής παραγωγής (πχ αέριο στην περίπτωση μας)

Γνωστό. Αλλά αυτό ακριβώς προσπαθώ να εξηγήσω στον @Nakis93. Ότι οι ΑΠΕ δεν έχουν ανεβάσει το κόστος, όπως λανθασμένα πιστεύει. Ίσα-ίσα που την τρέχουσα στιγμή, όπως λες, ο πιο ακριβός τρόπος παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας είναι με ΦΑ. Μακάρι να 'χαμε κι άλλα φωτοβολταϊκά ή υδροηλεκτρικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Θυμάμαι συζήτηση που έκανα εδώ με κάτοχο ηλεκτρικού και μου έλεγε ότι η απόδοση της μπαταρίας του είχε μειωθεί ελάχιστα μετά από 7 χρόνια. Οπότε συμπερανα από τότε πως πρακτικά μέχρι να χρειαστεί να αλλάξεις μπαταρία, θα έχεις αγοράσει άλλο ηλεκτρικό, και αυτά για ηλεκτρικό που είχε αγοραστεί πριν 7-8 χρόνια, η τεχνολογία των μπαταριών θα έχει βελτιωθεί σίγουρα, και νομίζω ότι με τα σημερινά δεδομένα την 15ετια την βγάζεις εκτός ειδικών περιπτώσεων πολύ σκληρής χρήσης του ΙΧ.

Σε αυτό μπορεί να μας διαφωτίσει κάποιος κάτοχος ηλεκτρικού ΙΧ να μας πει αν κρατάει καλά η μπαταρία μετά από Χ χρονια και κύκλους φόρτισης. 

Όταν οι εταιρείες δίνουν 8 χρόνια εγγύηση μπαταρίας σημαίνει ότι το 1-2% των μπαταριών χαλάνε πριν τα 8 χρόνια καθώς είναι ασύμφορο να καλύψουν παραπάνω. Το θέμα είναι ότι από εκεί και μετά η φθορά είναι γεωμετρική. Μπορεί στα 10 χρόνια να έχουν χαλάσει το 20% των μπαταριών και στα 12 χρόνια το 50%. Κάποιοι θα είναι τυχεροί και μπορεί η μπαταρία να τους κρατήσει παραπάνω από 15 χρόνια, όμως θα είναι μια μικρή μειοψηφία.

Οι καλύτερες επαναφορτιζόμενες μπαταρίες που μπορείς να αγοράσεις, τις οποίες σαν καταναλωτής τις πληρώνεις με καπέλο, έχουν ημερομηνία λήξης 10 χρόνια (είτε τις χρησιμοποιήσεις είτε όχι). 

5 ώρες πριν, Haldol είπε

Κάποτε δεν είχαμε ΑΠΕ και είχαμε πιο φθηνό ρεύμα. Τώρα έχουμε ΑΠΕ και έχουμε πιο ακριβό ρεύμα. Το καταλαβαίνεις ότι ναι μεν αυτά (σαν γεγονότα) ισχύουν, αλλά δεν υπάρχει καμία απολύτως (αναγκαστική) σύνδεση μεταξύ τους, ώστε να ισχύει και το συμπέρασμα, έτσι; Formal fallacy λέγεται αυτό, ή στα ελληνικά, ανακολουθία.

Ενδεικτικά, η Σουηδία, παράγει άνω του 60% του ρεύματός της με ΑΠΕ, ενώ γενικά με "καθαρούς" τρόπους (συμπεριλαμβανομένων πυρηνικών, κ.λπ) άνω του 90%. Παρόλα αυτά, έχουν < 55€ / mWh. Εμείς έχουμε > 120€ / mWh. 

Φυσικά και υπάρχει συσχέτιση. Οι ΑΠΕ (με εξαίρεση τα υδροηλεκτρικά) δεν παράγουν ρεύμα όποτε το χρειάζεσαι αλλά όποτε έχει ηλιοφάνεια (φωτοβολταϊκά) ή όποτε έχει ισχυρό άνεμο αλλά όχι πολύ ισχυρό (ανεμογεννήτριες). Η Σουηδία παράγει το 45% του ρεύματος της με υδροηλεκτρικά. Στην Ελλάδα το ποσοστό των υδροηλεκτρικών είναι στο 8% ενώ θα μπορούσε να είναι τουλάχιστον το τριπλάσιο.

spacer.png

Φυσικό Αέριο + Διασυνδέσεις = 46% εξάρτηση από το εξωτερικό

ΑΠΕ = 36% εξάρτηση από τον καιρό

Υδροηλεκτρικά + Λιγνίτης = μόλις 18% ενεργειακή αυτάρκεια

Η κατάσταση είναι απλά τραγική

Επεξ/σία από michael92
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, michael92 είπε

Όταν οι εταιρείες δίνουν 8 χρόνια εγγύηση μπαταρίας σημαίνει ότι το 1-2% των μπαταριών χαλάνε πριν τα 8 χρόνια καθώς είναι ασύμφορο να καλύψουν παραπάνω. Το θέμα είναι ότι από εκεί και μετά η φθορά είναι γεωμετρική. Μπορεί στα 10 χρόνια να έχουν χαλάσει το 20% των μπαταριών και στα 12 χρόνια το 50%. Κάποιοι θα είναι τυχεροί και μπορεί η μπαταρία να τους κρατήσει παραπάνω από 15 χρόνια, όμως θα είναι μια μικρή μειοψηφία.

Οι καλύτερες επαναφορτιζόμενες μπαταρίες που μπορείς να αγοράσεις, τις οποίες σαν καταναλωτής τις πληρώνεις με καπέλο, έχουν ημερομηνία λήξης 10 χρόνια (είτε τις χρησιμοποιήσεις είτε όχι). 

Φυσικά και υπάρχει συσχέτιση. Οι ΑΠΕ (με εξαίρεση τα υδροηλεκτρικά) δεν παράγουν ρεύμα όποτε το χρειάζεσαι αλλά όποτε έχει ηλιοφάνεια (φωτοβολταϊκά) ή όποτε έχει ισχυρό άνεμο αλλά όχι πολύ ισχυρό (ανεμογεννήτριες). Η Σουηδία παράγει το 45% του ρεύματος της με υδροηλεκτρικά. Στην Ελλάδα το ποσοστό των υδροηλεκτρικών είναι στο 8% ενώ θα μπορούσε να είναι τουλάχιστον το τριπλάσιο.

spacer.png

Φυσικό Αέριο + Διασυνδέσεις = 46% εξάρτηση από το εξωτερικό

ΑΠΕ = 36% εξάρτηση από τον καιρό

Υδροηλεκτρικά + Λιγνίτης = μόλις 18% ενεργειακή αυτάρκεια

Η κατάσταση είναι απλά τραγική

Κατάλαβα, δεν είναι αρκετά ενθαρρυντικό αυτό για όποιον σκέφτεται να αγοράσει ηλεκτρικο αυτοκινητο, καθώς σίγουρα θα το αγοράζει με ορίζοντα 15 χρόνια μέσο όρο. Αν από την 10-15ετια θέλει νέες μπαταρίες αυτό το ποσοστό, τότε πρέπει να γίνει μια καλή οικονομική ανάλυση για το αν συμφέρει την τσέπη κάποιου, δεδομένου και της διακύμανσης τιμών καυσίμων και ενέργειας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, michael92 είπε

Γελάει το σύμπαν.

Δε μου λες ρε έξυπνε, το ότι η Kia ξερωγω σου δίνει 7 χρόνια εγγύηση για το αμάξι πάει να πει ότι στα 8 χαλάει ?

Υπάρχουν οι Καλές πρακτικές διατήρησής καλής υγείας μπαταρίας. Εάν φορτίζεις με αργή φόρτιση και κρατάς τα επίπεδα από 20% ~ 80% η μπαταρία είναι ΕΦ ΟΡΟΥ ΖΩΗΣ του αυτοκίνητου, πάρτο χαμπάρι. 

3 ώρες πριν, michael92 είπε

Όταν οι εταιρείες δίνουν 8 χρόνια εγγύηση μπαταρίας σημαίνει ότι το 1-2% των μπαταριών χαλάνε πριν τα 8 χρόνια καθώς είναι ασύμφορο να καλύψουν παραπάνω. Το θέμα είναι ότι από εκεί και μετά η φθορά είναι γεωμετρική. Μπορεί στα 10 χρόνια να έχουν χαλάσει το 20% των μπαταριών και στα 12 χρόνια το 50%. Κάποιοι θα είναι τυχεροί και μπορεί η μπαταρία να τους κρατήσει παραπάνω από 15 χρόνια, όμως θα είναι μια μικρή μειοψηφία.

Οι καλύτερες επαναφορτιζόμενες μπαταρίες που μπορείς να αγοράσεις, τις οποίες σαν καταναλωτής τις πληρώνεις με καπέλο, έχουν ημερομηνία λήξης 10 χρόνια (είτε τις χρησιμοποιήσεις είτε όχι). 

Οι μπαταρίες αυτές είναι με ενεργή ψύξη, δε χαλάνε ούτε στα 15 χρόνια που λες.

Η εγγύηση των 8 χρόνων οφείλετε στο γεγονός ότι εάν κάνεις τη χείριστη δυνατή χρήση, δηλαδή κάθε μέρα ταχυφόρτιση, συνέχεια έως 100% και την αφήνεις να φτάνει στο 0% ,  θα πέσει σταδιακά στο 70% της χωρητικότητας σε 8 χρόνια. Με το κλίμα της Ελλαδας και πρακτικές καλής χρήσης ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ η μπαταρία. 

Επίσης η εγγύηση αφορά την χωρητικότητα ΟΧΙ την λειτουργία. Δεν χαλάει, πέφτει η χωρητικότητα.  

Δες βιντεάκια από Τεσλα που κυκλοφορούν στο YouTube που έχουν κάνει με ΤΗΝ ΙΔΙΑ μπαταρία 1 εκατομμύριο χλμ.  
 

Δες εδώ τον κυριούλη από το 8:50 λεπτό 

 

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

από ένα σχόλιο που είχα δει για παρόμοιο θέμα στο fb:

Μια μπαταρία αυτοκινήτου για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ζυγίζει περίπου 500 κιλά, ο όγκος είναι το μέγεθος μιας βαλίτσας. Περιέχει 12 kg λίθιο, 30 kg νικέλιο, 20 kg μαγγάνιο, 15 kg κοβαλτίου, 100 kg χαλκού, 200 kg αλουμίνιο (η παραγωγή είναι εξαιρετικά ηλεκτρικά κλειστή), χάλυβα και πλαστικό. Υπάρχουν 6.831 κύτταρα λιθίου μέσα.

Θα πρέπει να ανησυχείτε ότι όλα αυτά τα τοξικά συστατικά προέρχονται από  εξόρυξη. Για να φτιάξετε μια μπαταρία αυτοκινήτου, πρέπει να επεξεργαστείτε 10 τόνους μεταλλεύματος για την παραγωγή λιθίου, 15 τόνους μεταλλεύματος για το κοβάλτιο, 2 τόνους μεταλλεύματος για το νικέλιο και 12 τόνους μεταλλεύματος για το χαλκό. 

Συνολικά, 200 τόνοι εδάφους ( μαζί με τα άγονα) εξορύσσονται για μία μπαταρία.

Ασθένειες και παιδική εργασία βρίσκονται πίσω από το 68% του κοβαλτίου του κόσμου και ένα σημαντικό μέρος μιας μπαταρίας προέρχεται από το Κονγκό. 

Τα ορυχεία τους δεν έχουν έλεγχο της ρύπανσης και απασχολούν παιδιά που πεθαίνουν από αυτό το τοξικό υλικό. 

Πρέπει να μετρήσουμε όλα αυτά τα άρρωστα παιδιά ως μέρος των δαπανών ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ
Το μεγαλύτερο πρόβλημα με τα ηλιακά συστήματα είναι οι χημικές ουσίες που χρησιμοποιούνται για να μετατρέψουν το πυριτικό άλας σε πρώτη ύλη που χρησιμοποιείται για τα πάνελ. Για να παραχθεί επαρκές καθαρό πυρίτιο, πρέπει να υποβληθεί σε επεξεργασία με υδροχλωρικό οξύ, θειικό οξύ, φθόριο, τριχλωροαιθάνιο και ακετόνη.
Επιπλέον, χρειάζονται γάλλιο, αρσενίδιο, δισελενίδιο χαλκού-ίνδιο-γαλλίου και τελλουριούχο κάδμιο, τα οποία είναι επίσης ιδιαίτερα τοξικά. Η σκόνη σιλικόνης αποτελεί κίνδυνο για τους εργαζόμενους και τα πάνελ δεν μπορούν να ανακυκλωθούν.

ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ
Οι ανεμογεννήτριες είναι πανάκριβες (plusultra= τίποτα πέρα από αυτές) από άποψη κόστους και περιβαλλοντικής καταστροφής.
Κάθε ανεμογεννήτρια ζυγίζει 1.688 τόνους (ισοδύναμο βάρους 23 σπιτιών) και περιέχει 1300 τόνους σκυρόδεμα, 295 τόνους χάλυβα, 48 τόνους σιδήρου, 24 τόνους υαλοπίνακας και τα δύσκολα εξορυσσόμενα σπάνια εδάφη Νεοδύμιο ( Nd), Πρασεοδύμιο ( Pr) και Δυσπρόσιο (Dy).
Κάθε μία από τις τρεις λεπίδες ζυγίζει 8.165 κιλά και έχει διάρκεια ζωής από 15 έως 20 χρόνια, μετά από την οποία πρέπει να αντικατασταθούν. Δεν μπορούμε να ανακυκλώσουμε τις χρησιμοποιημένες λεπίδες του ρότορα.
Ομολογουμένως, αυτές οι τεχνολογίες μπορούν να έχουν τη θέση τους, αλλά πρέπει να κοιτάξετε πέρα από τον μύθο της ελευθερίας των εκπομπών.
Το "Going Green" μπορεί να ακούγεται σαν ένα ουτοπικό ιδανικό, αλλά αν κοιτάξετε το κρυμμένο και ενσωματωμένο κόστος με ρεαλιστικό και αμερόληπτο τρόπο, θα διαπιστώσετε ότι το "Going Green" κάνει μεγαλύτερη ζημιά στο περιβάλλον της γης από ό,τι φαίνεται.
Δεν είμαι αντίθετος στην εξόρυξη, ηλεκτρικά οχήματα, αιολική ή ηλιακή ενέργεια. Αλλά δείχνω την πραγματικότητα της κατάστασης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Δε μου λες ρε έξυπνε, το ότι η Kia ξερωγω σου δίνει 7 χρόνια εγγύηση για το αμάξι πάει να πει ότι στα 8 χαλάει ?

Σημαίνει ότι αρχίζει να χαλάει μεγάλος αριθμός μπαταριών πράγμα που κάνει ασύμφορη την εγγύηση για παραπάνω χρόνια. Στα 8 χρόνια το ποσοστό είναι σίγουρα πάνω από 2%.

9 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Υπάρχουν οι Καλές πρακτικές διατήρησής καλής υγείας μπαταρίας. Εάν φορτίζεις με αργή φόρτιση και κρατάς τα επίπεδα από 20% ~ 80% η μπαταρία είναι ΕΦ ΟΡΟΥ ΖΩΗΣ του αυτοκίνητου, πάρτο χαμπάρι. 

Και θα καταφέρεις να το τηρήσεις αυτό στα τόσα χρόνια που θα έχεις το αμάξι;

10 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Οι μπαταρίες αυτές είναι με ενεργή ψύξη, δε χαλάνε ούτε στα 15 χρόνια που λες.

Η ενεργή ψύξη που αναφέρεις υπάρχει για να μην υπερθερμανθούν οι μπαταρίες κατά τη χρήση του αυτοκινήτου.

Γιατί σαν καταναλωτής δεν μπορώ να αγοράσω μπαταρία με ημερομηνία λήξης (ούτε καν εγγύηση) πάνω από 10 χρόνια; Γιατί οι μπαταρίες φθείρονται ακόμα και με μηδενική χρήση. Από τις ποιοτικότερες μπαταρίες (παρότι μη επαναφορτιζόμενες) είναι οι button cell batteries που χρησιμοποιούνται σε ρολόγια, ζυγαριές και για το CMOS των υπολογιστών. Ψάξε να δεις πόσες παλιές μητρικές έχουν πάθει ζημιά από leaking CMOS batteries.

12 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Η εγγύησή των 8 χρόνων οφείλετε στο γεγονός ότι εάν κάνεις τη χείριστη δυνατή χρήση, δηλαδή κάθε μέρα ταχυφόρτιση, συνέχεια έως 100% και την αφήνεις να πέφτει στο 0 συνέχεια θα πέσει στο 70% της χωρητικότητας σε 8 χρόνια. Με το κλίμα τις Ελλαδας και πρακτικές καλής χρήσης ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ η μπαταρία. 

Η εγγύηση έχει και χιλιομετρικό όριο, οπότε ήδη προβλέπουν την αλόγιστη χρήση. Η εγγύηση των 8 χρόνων οφείλεται καθαρά σε οικονομικούς λόγους, όλα τα άλλα είναι παραμύθια. Αν οι μπαταρίες κρατούσαν κατά μέσο όρο 20 χρόνια όπως υποστηρίζεις, θα έδιναν πολύ μεγαλύτερη εγγύηση.

Οι κατασκευαστές RAM γιατί προσφέρουν εγγύηση εφόρου ζωής; Γιατί το κέρδος από το marketing είναι πολύ μεγαλύτερο από το κόστος αντικατάστασης των ελάχιστων προβληματικών RAM DIMMS.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Αν δεν υπηρχε αυτη η επιδοτηση, να βοηθησει early adopters, δεν θα αγοραζε κανεις ηλεκτρικα, και ποτε δεν θα επεφτε η τιμη τους σε ανεκτα επιπεδα για να τα αγορασει η μαζα.

Αυτα ειναι πολιτικες αποφασεις και ευθυνες. Ας προσεχατε οταν ψηφιζατε.

Σε αλλες χωρες το κανανε πιο εξυπνα. Ειπαν επιδοτηση για αυτοκινητα ως ταδε τιμη, οποτε ετσι σπρωξανε να πεσουν και οι τιμες και αυτο ειναι που εχει νοημα. Αυτος που σκαει 100.000 για ενα αυτοκινητο πιστεψε με δεν εχει αναγκη επιδοτησεις και δεν το κανει για να γλιτωσει λεφτα για βενζινη ειναι ηλιθιο. και 800 ιπποι με 2,5 τονους ειναι απλη φυσικη οτι η ενεργεια που θελει ειναι πολλαπλασια απο ενα αμαξι με 80 ιππους κ 1 τονο. Κανενας που ξερει φυσική δεν εχει παρει ηλεκτρικο αυτοκινητο με την ψευδαισθηση οτι εξοικονομει ενεργεια.  Αυτο που λεω ειναι ναι στις επιδοτησεις αλλα σε οικονομικα μοντελα οχι αμαξια πολυτελειας

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, michael92 said:

Όταν οι εταιρείες δίνουν 8 χρόνια εγγύηση μπαταρίας σημαίνει ότι το 1-2% των μπαταριών χαλάνε πριν τα 8 χρόνια καθώς είναι ασύμφορο να καλύψουν παραπάνω. Το θέμα είναι ότι από εκεί και μετά η φθορά είναι γεωμετρική. Μπορεί στα 10 χρόνια να έχουν χαλάσει το 20% των μπαταριών και στα 12 χρόνια το 50%. Κάποιοι θα είναι τυχεροί και μπορεί η μπαταρία να τους κρατήσει παραπάνω από 15 χρόνια, όμως θα είναι μια μικρή μειοψηφία.

Οι καλύτερες επαναφορτιζόμενες μπαταρίες που μπορείς να αγοράσεις, τις οποίες σαν καταναλωτής τις πληρώνεις με καπέλο, έχουν ημερομηνία λήξης 10 χρόνια (είτε τις χρησιμοποιήσεις είτε όχι). 

Απλα οτι νανε με δοσεις αυθαιρέτων συμπεράσματων 

Μαλλον πιστευτε οτι βάζουν μπαταριες απο το περιπτερο κ η μεγιστη προστασια τους ειναι με ανεμιστηρακι λαπτοπ. Οπως σωστα σου απαντησανε δεν ειναι σαλαμακι να ληξει μειωνετε η χωρητικότητα, το ποσο θα  μειωθει εχει να κανει με τα κμ κ την σωστη η κακη χρήση. Γενικά διάβασε πολλες διαφορετικες πηγες αν ενδιαφερεσαι για ενα πράγμα. 

1 hour ago, michael92 said:

Σημαίνει ότι αρχίζει να χαλάει μεγάλος αριθμός μπαταριών πράγμα που κάνει ασύμφορη την εγγύηση για παραπάνω χρόνια. Στα 8 χρόνια το ποσοστό είναι σίγουρα πάνω από 2%

Μπορεις να παραθεσεις τις πηγες σου, πραγματικά; 

1 hour ago, michael92 said:

Και θα καταφέρεις να το τηρήσεις αυτό στα τόσα χρόνια που θα έχεις το αμάξι;

Εύκολα. Πολυ πιο ευκολα απο οσο πιστευεις. Γιατι απλα δεν ασχολείσαι του βαζεις μια φορα να φορτιζει πχ 02.00 με 08.00 το πρωι κ να σταματαει στο 70٪. Μια φορα. Τις φορες που θα χρειαστείς πχ για ταξιδι το αλλαζεις σε 80 90 100٪. Σε αστικές μετακινησεις ποσο ποσοστο νομιζεις καις καθε μερα; να σου ξαναπω μην μπερδευεσαι δεν είναι μπαταρια drone.

SmartSelect_20230320_081353_Chrome.jpg.51736803f648c3328bdea5c0f0d3fa10.jpg

1 hour ago, michael92 said:

Γιατί σαν καταναλωτής δεν μπορώ να αγοράσω μπαταρία με ημερομηνία λήξης (ούτε καν εγγύηση) πάνω από 10 χρόνια;

Γιατι δε μπορει να ελενξει κανεις τις συνθηκες χρήσης τους σε αντιθεση με ενα αμαξι που καταγραφει τα παντα.

Αφου σαρεσουν τα νουμερα , στα 8 χρονια λες έρχεται ο ψοφος. Στον 1.5 χρονο εγω ειμαι στο 19% σου;. Ξεκίνησα day one με ονομαστικη 560 κμ καλοκαίρι εφτασε 570 κ τωρα ειμαι στα 555. Στο 19% του χρονου ζωης που δινεις εσυ. 

SmartSelect_20230320_082837_Chrome.jpg.3873018671dbd5a6a96332069abff263.jpg

Anyway περισσοτερο απανταω μπας κ τα δει κανας πιο ανοιχτομυαλος κ οχι για να σου αλλαξω γνώμη

 

  • Like 5
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, sndev είπε

Απλα οτι νανε με δοσεις αυθαιρέτων συμπεράσματων 

Μαλλον πιστευτε οτι βάζουν μπαταριες απο το περιπτερο κ η μεγιστη προστασια τους ειναι με ανεμιστηρακι λαπτοπ. Οπως σωστα σου απαντησανε δεν ειναι σαλαμακι να ληξει μειωνετε η χωρητικότητα, το ποσο θα  μειωθει εχει να κανει με τα κμ κ την σωστη η κακη χρήση. Γενικά διάβασε πολλες διαφορετικες πηγες αν ενδιαφερεσαι για ενα πράγμα. 

Μπορεις να παραθεσεις τις πηγες σου, πραγματικά; 

Στα αλήθεια υποστηρίζεις ότι οι μπαταρίες των EVs δε φθείρονται από το χρόνο; Και κατηγορείς εμένα ότι λέω ό,τι να 'ναι, το οποίο ούτε καν να το γράψεις σωστά δεν ξέρεις;

Παρέθεσα πηγές. Καμία εταιρεία δεν προσφέρει εγγύηση πάνω από 8 χρόνια και αυτό υπό αυστηρές προϋποθέσεις. Δε σε απασχολεί καθόλου αυτό;

7 λεπτά πριν, sndev είπε

Αφου σαρεσουν τα νουμερα , στα 8 χρονια λες έρχεται ο ψοφος. Στον 1.5 χρονο εγω ειμαι στο 19% σου;. Ξεκίνησα day one με ονομαστικη 560 κμ καλοκαίρι εφτασε 570 κ τωρα ειμαι στα 555. Στο 19% του χρονου ζωης που δινεις εσυ. 

Καταρχάς δεν ισχυρίστηκα ότι στα 8 χρόνια χαλάνε όλα τα ηλεκτρικά. Είπα ότι χαλάνε αρκετά ώστε να είναι ασύμφορο για τις εταιρείες να δώσουν μεγαλύτερη εγγύηση.

Επίσης, η φθορά δεν είναι γραμμική. Το αμάξι σου είναι ολοκαίνουριο. Για να δούμε τι απόδοση θα έχει σε 5 χρόνια και αν θα βγάλει πάνω από 12 χρόνια συνολικά.

Το πότε θα χαλάσει μια οποιαδήποτε συσκευή είναι θέμα στατιστικής. Πρόσεξε όμως κατά πόσο αυξάνεται το ετήσιο ποσοστό αστοχίας π.χ στα ψυγεία από ένα σημείο και μετά:

spacer.png

7 λεπτά πριν, sndev είπε

Anyway περισσοτερο απανταω μπας κ τα δει κανας πιο ανοιχτομυαλος κ οχι για να σου αλλαξω γνώμη

Αν το να είσαι ανοιχτόμυαλος σημαίνει σημαντικό ρίσκο να χρειαστεί να σκάσεις 12.000+€ για αλλαγή battery pack, ας το αφήσουμε καλύτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, klaftop είπε

Σε αλλες χωρες το κανανε πιο εξυπνα. Ειπαν επιδοτηση για αυτοκινητα ως ταδε τιμη, οποτε ετσι σπρωξανε να πεσουν και οι τιμες και αυτο ειναι που εχει νοημα. Αυτος που σκαει 100.000 για ενα αυτοκινητο πιστεψε με δεν εχει αναγκη επιδοτησεις και δεν το κανει για να γλιτωσει λεφτα για βενζινη ειναι ηλιθιο. και 800 ιπποι με 2,5 τονους ειναι απλη φυσικη οτι η ενεργεια που θελει ειναι πολλαπλασια απο ενα αμαξι με 80 ιππους κ 1 τονο. Κανενας που ξερει φυσική δεν εχει παρει ηλεκτρικο αυτοκινητο με την ψευδαισθηση οτι εξοικονομει ενεργεια.  Αυτο που λεω ειναι ναι στις επιδοτησεις αλλα σε οικονομικα μοντελα οχι αμαξια πολυτελειας

Αφου δεν εχει αναγκη επιδοτησεις γιατι το πηρε τοτε και δεν πηρε κατι με ιδια τιμη, αλλα με κεκ και χωρις επιδοτηση?

Γιατι δεν γεμισαμε SL63 και Carrera S και γεμισαμε Tesla και PHEV?

Ολοι οσοι ξερουν φυσικη ξερουν τα οφελη της ηλεκτροκινησης. Οι υπολοιποι που οντως δεν ξερουν, καθονται και γκρινιαζουν και τα κοροιδευουν ως power bank και τηλεκατευθυνομενα, γιατι εχουν κομπλεξ κατωτεροτητας και εχουν αναγκη να ακουνε το βρουμ βρουμ, μιας και εγκεφαλικα ειναι ακομα στο 2001 και βλεπουν ακομα fast and the furious.

13 ώρες πριν, Nakis93 είπε

Δηλαδή κάποιος που έχει να δώσει 100.000 για ένα αυτοκίνητο-γκάτζετ που το πιο πιθανό είναι να το έχει σαν δεύτερο όχημα, δεν θα το αγόραζε χωρίς την επιδότηση; Τα 10.000 του Κούλη στην αγοραστική δύναμη της Ελλαδίτσας μας κάνανε early adopters και πήγαμε την ηλεκτροκίνηση πιο μπροστά; Επίσης δεν ψήφισα καμία από τις "πολιτικές αποφάσεις" αυτές.

Τις ψηφισαν αλλοι, ας προσεχες.

Η γκρινια ειναι αποδεκτη καθε 4 χρονια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...