Προς το περιεχόμενο

Η VW κερδίζει την Tesla και παρουσιάζει ένα προσιτό ηλεκτρικό όχημα κόστους 25.000€


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

26 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

 

και έχει τέτοια μπόλικα με τα ασφαλή συστήματα που λες.

Δεν μου λέει κάτι αυτό. Οταν υπάρξουν στατιστικά στοιχεία που να λένε πόσα ηλεκτρικά και βενζινοκινητα έχουν πάρει φωτια να το συζητήσουμε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 196
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 ώρες πριν, gliogas είπε

ΕΕΕ ποιος ήρθε ποία είναι αυτά.... καλά έπιασες την ολλάνδια τώρα περίπτωση χώρας που οδηγάν όλοι ποδήλατα και όταν ψωνίζουν αφήνουν τα μωρά τους στο καλάθι του ποδηλάτου μέχρι να τελειώσουν τα ψώνια...αυτοί ειναι μια κατηγόρια μόνοι τους...η αγορά του αυτοκινήτου είναι πολύ διαφορετικό πράγμα από την αγορά τεχνολογικών προϊόντων όπου εκεί οι κινέζοι κάνουν δουλίτσα

 

Δεν είναι μόνο η Ολλανδία. Αυτές οι εταιρείες υπάρχουν σε όλη τη Βόρεια Ευρώπη (από Γαλλία και Γερμανία, μέχρι Σκανδιναβία). Πάντως την MG σίγουρα την ξέρεις, υπήρχε και στη χώρα μας πριν κλείσει και την αγοράζουν οι Κινέζοι από τους Άγγλους. Αν δεν σου κάνουν αυτές, πάντως, φαντάζομαι θα σου κάνει η Volvo που είναι επίσης κινέζικη εδώ και χρόνια.

8 λεπτά πριν, michael92 είπε

Σαν καταναλωτής δεν χρειάζομαι σύστημα ψύξης γιατί η διακύμανση της θερμοκρασίας στο ντουλάπι μου είναι μικρότερη από 5 βαθμούς όλο το χρόνο. Επίσης τα 10 χρόνια που αναφέρεις είναι αρκετά κοντά στην εγγύηση, το θέμα είναι τι γίνεται πιο μετά και πότε αρχίζει να πέφτει η απόδοση εκθετικά, κάτι που είναι αναπόφευκτο.
Εξακολουθώ να υποστηρίζω ότι αν ήταν όλα τόσο ρόδινα, οι εταιρείες θα έδιναν πολύ μεγαλύτερες εγγυήσεις απλά και μόνο για marketing. Τα 8 χρόνια που επέλεξαν δεν είναι τυχαία.

Εχουμε μετρήσεις μόνο μέχρι 10 χρόνια, γιατί δεν υπάρχουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα που να κυκλοφορούσαν πριν από αυτό το διάστημα. Γενικά, η χωρητικότητα (και όχι η απόδοση) ξέρουμε ότι πέφτει εκθετικά στην αρχή (συνήθως χάνει ένα 3-5% τα πρώτα δύο χρόνια) και μετά αρχίζει να σταθεροποιείται (πέφτει, αλλά πιο αργά). Δεν ξέρω για ποιό λόγο θεωρείς εσύ ότι για κάποιο λόγο θα αρχίσει να πέφτει εκθετικά αργότερα.

Πάντως η λογική σου δεν βγάζει κανένα νόημα. Όταν οι εταιρείες δίνουν πολύ λιγότερη εγγύηση για κινητήρες εσωτερικής καύσης, το να θεωρείς ύποπτα τα 8 χρόνια (που δεν υπάρχουν πουθενά σε παραδοσιακά αμάξια) είναι παράλογο. Δηλαδή αν πάρω Toyota Yaris που έχει 6 χρόνια εγγύηση, να θεωρήσω ότι σε 10 χρόνια θα έχει χαλάσει ο κινητήρας;

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μέχρι τότε...ζήσε Μαϊ να φας ...Θα έχει βγάλλει πόσα μοντέλα η Tesla που τα εξελίσσει διαρκώς και έχει την εμπειρία κ τεχνογνωσία...Προς το παρόν βλέπουμε αυτά που υπάρχουν τώρα στην αγορά κ την πρόσφατη μείωση 6.000-7000€ χιλ από Elon κ συνεχίζουμε ...

Επεξ/σία από use_your_brain
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, liberostelios είπε

Δεν είναι μόνο η Ολλανδία. Αυτές οι εταιρείες υπάρχουν σε όλη τη Βόρεια Ευρώπη (από Γαλλία και Γερμανία, μέχρι Σκανδιναβία). Πάντως την MG σίγουρα την ξέρεις, υπήρχε και στη χώρα μας πριν κλείσει και την αγοράζουν οι Κινέζοι από τους Άγγλους. Αν δεν σου κάνουν αυτές, πάντως, φαντάζομαι θα σου κάνει η Volvo που είναι επίσης κινέζικη εδώ και χρόνια.

Μας τρολάρεις μάλλον την MG και την VOLVO τις βαφτίζεις κινέζικες επείδη της αγόρασαν κινέζικα funds δεν πάει ετσί φίλε μου δεν τις κάνει κινέζικες η αγορά της από κινέζικα κεφάλαια όσο για τις άλλες που λές δυο μοντέλα ηλεκτρικά βγάλαν κομήτες εταιρείες κάτσε να δούμε την αντοχή τους στο χρόνο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, sndev είπε

Αλλο το φθείρεται κατι κ αλλο νεκρωνει μη πας να μαζεψεις τις υπερβολες σου. το τι πιστευεω εγω αστο ειναι αλλη ιστορία.  σαν κατοχος ασε με να εχω καλυτερη εικόνα κ βαλε στην ακρη του μυαλου σου οτι δεν βγηκα να γραψω γενικότητες με στατιστικά απο ψυγεια πολυθρόνες χαλακια κ μιξερ και το βασικότερο στατιστικα αλλων.

Δεν προσπαθώ να μαζέψω τίποτα, η φθορά προφανώς οδηγεί στη νέκρωση. Όσο για τις γενικότητες που λες, αν ισχύουν μια φορά σε τυχαίες συσκευές, στις μπαταρίες που βασίζονται σε χημικές αντιδράσεις ισχύουν 10.

8 ώρες πριν, sndev είπε

Μακαρι να χα μεγαλυτερο εύρος δικων μου στατιστικων να στα παραθεσω. Παρολαυατα το 18% του χρονου που δινεις εσυ δεν το λες κ λιγο.... Για την ωρα το μονο ακραιο( για τη πραγματικοτητα σου) που μπορω να αναφέρω ειναι οτι γνωρισα ατομο στο σερβισε με αμαξι του 2012 225000 κμ με degradation 4%. Τυχερος που δε βρισκεται στις καμπυλες των ψυγειων σου ετσι; οχι πως είναι ο κανόνας απλα ειναι τα ακρα που παραθετεις.

Τα στατιστικά σου είναι αδιάφορα καθώς ο χρόνος χρήσης είναι τραγικά μικρός. Το στατιστικό του γνωστού σου παρότι outlier είναι πολύ πιο ενδιαφέρον (εφόσον ισχύει), καθώς θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σαν δείγμα για το 99th percentile και να δώσει μια πιο γενική εικόνα. Στον αντίποδα θα βρεις κάποιον που του νέκρωσε στα 9 χρόνια και κάποιον πολύ άτυχο που του έπιασε φωτιά το αμάξι.

8 ώρες πριν, sndev είπε

Να μιλήσουμε κ σοβαρα τώρα; Στην 12 ετια θεωρητικα  εχεις ενα degradation 8 με 10٪ αυτο ξερεις τι συμαινει; ΔΕ χαλαει οπως λες κ πας να αλλαξεις. Αντι να βγαζει 500 θα βγαζει τυπου 420 κμ. Μπορεις να καταλαβεις τω διαφορα ΧΑΛΑΩ απο το ΜΕΙΩΝΩ την αυτονομια και να μη γραφεις ασυναρτησίες; 

Ακου τωρα κ το καλυτερο για το ρίσκο των 12κ .. εαν σε ενα ετος κανω εξοικονόμηση 2κ στα 12 ετη ποσα εξοικονομησα για να ρισκαρω να δωσω, ΑΝ ΔΩΣΩ 12κ?

Το πρόβλημα σου είναι ότι δεν μπορείς να κατανοήσεις ότι η φθορά από ένα σημείο και μετά είναι εκθετική. Αυτό ισχύει για τα πάντα. Επίσης, μην προσποιείσαι ότι μια έκτακτη δαπάνη 12.000€ δε θα σε έτσουζε, όση οικονομία και να έκανες μέσα σε αυτά τα χρόνια.

8 ώρες πριν, sndev είπε

Α.. η πλακα ξερεις ποια είναι δεν ειμαι καν υπερ της ηλεκτροκινησης που τα λεω ολα αυτά αλλα οι αρνητες το χετε παει σε αλλο επιπεδο. 

Δεν είμαι "αρνητής" της ηλεκτροκίνησης, απλά βρίσκω την τωρινή τεχνολογία ανεπαρκή και κυρίως κοστοβόρα. Αν το battery pack έκανε 3000-4000€ δε θα υπήρχε καμία γκρίνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, gliogas είπε

Μας τρολάρεις μάλλον την MG και την VOLVO τις βαφτίζεις κινέζικες επείδη της αγόρασαν κινέζικα funds δεν πάει ετσί φίλε μου δεν τις κάνει κινέζικες η αγορά της από κινέζικα κεφάλαια όσο για τις άλλες που λές δυο μοντέλα ηλεκτρικά βγάλαν κομήτες εταιρείες κάτσε να δούμε την αντοχή τους στο χρόν

Καταρχήν, θα σου πρότεινα να ψάχνεις κάτι προτού εκφέρεις άποψη με τόσο απόλυτο τρόπο.

Και τις δύο εταιρείες δεν τις εχουν αγοράσει funds, αλλά κατασκευαστές αυτοκινήτων. Την MG την έχει αγοράσει η SAIC (Shanghai Automotive) η οποία σχεδιάζει και παράγει όλα τα MG στην Κίνα και απλά χρησιμοποιεί το brand name. Μάλιστα το τελευταίο MG4 (το οποίο και είχα παραγγείλει) γράφει μέχρι και στα φώτα SAIC. Το μόνο μη κινεζικό στην εταιρεία είναι το σήμα. Η Volvo ανήκει στον όμιλο Geely που κατασκευάζει τα Volvo, Polestar, Lynk&Co και τώρα ξεκινά να χρησιμοποιεί το ίδιο το brand της (Geely) στην Κίνα.

Όσο για τις άλλες, αν εσύ νομίζεις ότι η BYD, πχ, είναι μικρό μέγεθος επειδή στην Ευρώπη μέχρι στιγμής έχει φέρει μόνο λίγα μοντέλα, δεν έχεις εικόνα τι συμβαίνει στον κόσμο.

Επειδή μεγαλώσαμε με Toyota και VW δεν σημαίνει ότι θα είναι πάντα έτσι. Πριν 50 χρόνια η Toyota δεν υπήρχε στον Ευρωπαϊκό και τον Αμερικανικό χάρτη και σήμερα είναι αυτή που είναι. Η λογική λέει ότι σε λίγο καιρό, το ίδιο θα γίνει με τα κινέζικα. Απλά κάποιοι είναι πιο ενημερωμένοι και καταλαβαίνουν ότι αυτό έχει αρχίσει ήδη να γίνεται, και κάποιοι δεν ασχολούνται και νομίζουν ότι ο κόσμος θα είναι ο ίδιος με αυτόν που μεγάλωσαν.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, liberostelios είπε

Καταρχήν, θα σου πρότεινα να ψάχνεις κάτι προτού εκφέρεις άποψη με τόσο απόλυτο τρόπο.

Και τις δύο εταιρείες δεν τις εχουν αγοράσει funds, αλλά κατασκευαστές αυτοκινήτων. Την MG την έχει αγοράσει η SAIC (Shanghai Automotive) η οποία σχεδιάζει και παράγει όλα τα MG στην Κίνα και απλά χρησιμοποιεί το brand name. Μάλιστα το τελευταίο MG4 (το οποίο και είχα παραγγείλει) γράφει μέχρι και στα φώτα SAIC. Το μόνο μη κινεζικό στην εταιρεία είναι το σήμα. Η Volvo ανήκει στον όμιλο Geely που κατασκευάζει τα Volvo, Polestar, Lynk&Co και τώρα ξεκινά να χρησιμοποιεί το ίδιο το brand της (Geely) στην Κίνα.

Όσο για τις άλλες, αν εσύ νομίζεις ότι η BYD, πχ, είναι μικρό μέγεθος επειδή στην Ευρώπη μέχρι στιγμής έχει φέρει μόνο λίγα μοντέλα, δεν έχεις εικόνα τι συμβαίνει στον κόσμο.

Επειδή μεγαλώσαμε με Toyota και VW δεν σημαίνει ότι θα είναι πάντα έτσι. Πριν 50 χρόνια η Toyota δεν υπήρχε στον Ευρωπαϊκό και τον Αμερικανικό χάρτη και σήμερα είναι αυτή που είναι. Η λογική λέει ότι σε λίγο καιρό, το ίδιο θα γίνει με τα κινέζικα. Απλά κάποιοι είναι πιο ενημερωμένοι και καταλαβαίνουν ότι αυτό έχει αρχίσει ήδη να γίνεται, και κάποιοι δεν ασχολούνται και νομίζουν ότι ο κόσμος θα είναι ο ίδιος με αυτόν που μεγάλωσαν.

ο CEO της VOLVO όπως και η έδρα της όπως και η ιστορία της όπως και αυτό που είναι στο μυαλό των καταναλωτών της συγκεκριμένης εταιρείας φωνάζουν Σουηδία μην διαστρεβλώνεις ολόκληρη ιστορία αυτοκινητοβιομηχανίας που βγάζει αυτόκίνητα σχεδόν από το 1920 επείδη το 2010 πέσαν μερικά κινέζικα λεφτά με αυτή την λογική άυριο αν ενας κινέζικος όμιλος αγοράσει την FERRARI θα την κάνει κινέζικη ειλικρινά έτσι πιστεύεις ότι δουλεύει το σύστημα?

Οι κινέζοι ακριβώς επείδη το ξέρουν αυτό ότι για να καθιερωθεί μαι αυτοκινητοβιομηχανία στην παγκόσμια αγορά (πλήν της TESLA που αποτελεί από τις λίγες εξαιρέσεις και αυτή με ερωτηματικό) χρειάζονται δεκαετίες πάνε να χωθούν στην γραία ήπειρό και σε μεγάλα ονόματα στο χώρο αγοράζοντας ποσοστά και ιδιοκτησίες επειδή ακριβώς δεν μπορούν οι ίδιοι να κάνουν αυτό που έχει η Ευρώπη και η οποιά για να το αποκτήσει πέρασε ένας αιώνας.

Όσο για το άν έχω εικόνα τι του συμβαίνει στο κόσμο έχεις δίκιο είμαι στο δικο μου κόσμο.

Επεξ/σία από gliogas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 hours ago, michael92 said:

Όταν οι εταιρείες δίνουν 8 χρόνια εγγύηση μπαταρίας σημαίνει ότι το 1-2% των μπαταριών χαλάνε πριν τα 8 χρόνια καθώς είναι ασύμφορο να καλύψουν παραπάνω. Το θέμα είναι ότι από εκεί και μετά η φθορά είναι γεωμετρική. Μπορεί στα 10 χρόνια να έχουν χαλάσει το 20% των μπαταριών και στα 12 χρόνια το 50%. Κάποιοι θα είναι τυχεροί και μπορεί η μπαταρία να τους κρατήσει παραπάνω από 15 χρόνια, όμως θα είναι μια μικρή μειοψηφία.

Οι καλύτερες επαναφορτιζόμενες μπαταρίες που μπορείς να αγοράσεις, τις οποίες σαν καταναλωτής τις πληρώνεις με καπέλο, έχουν ημερομηνία λήξης 10 χρόνια (είτε τις χρησιμοποιήσεις είτε όχι). 

Φυσικά και υπάρχει συσχέτιση. Οι ΑΠΕ (με εξαίρεση τα υδροηλεκτρικά) δεν παράγουν ρεύμα όποτε το χρειάζεσαι αλλά όποτε έχει ηλιοφάνεια (φωτοβολταϊκά) ή όποτε έχει ισχυρό άνεμο αλλά όχι πολύ ισχυρό (ανεμογεννήτριες). Η Σουηδία παράγει το 45% του ρεύματος της με υδροηλεκτρικά. Στην Ελλάδα το ποσοστό των υδροηλεκτρικών είναι στο 8% ενώ θα μπορούσε να είναι τουλάχιστον το τριπλάσιο.

spacer.png

Φυσικό Αέριο + Διασυνδέσεις = 46% εξάρτηση από το εξωτερικό

ΑΠΕ = 36% εξάρτηση από τον καιρό

Υδροηλεκτρικά + Λιγνίτης = μόλις 18% ενεργειακή αυτάρκεια

Η κατάσταση είναι απλά τραγική

το ποιο τραγικό ειναι ότι ακομη έχουμε τον καρκίνο (λιγνίτες) και δεν έχουμε καθολου πυρηνικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, gliogas είπε

ο CEO της VOLVO όπως και η έδρα της όπως και η ιστορία της όπως και αυτό που είναι στο μυαλό των καταναλωτών της συγκεκριμένης εταιρείας φωνάζουν Σουηδία μην διαστρεβλώνεις ολόκληρη ιστορία αυτοκινητοβιομηχανίας που βγάζει αυτόκίνητα σχεδόν από το 1920 επείδη το 2010 πέσαν μερικά κινέζικα λεφτά με αυτή την λογική άυριο αν ενας κινέζικος όμιλος αγοράσει την FERRARI θα την κάνει κινέζικη ειλικρινά έτσι πιστεύεις ότι δουλεύει το σύστημα?

Οι κινέζοι ακριβώς επείδη το ξέρουν αυτό ότι για να καθιερωθεί μαι αυτοκινητοβιομηχανία στην παγκόσμια αγορά (πλήν της TESLA που αποτελεί από τις λίγες εξαιρέσεις και αυτή με ερωτηματικό) χρειάζονται δεκαετίες πάνε να χωθούν στην γραία ήπειρό και σε μεγάλα ονόματα στο χώρο αγοράζοντας ποσοστά και ιδιοκτησίες επειδή ακριβώς δεν μπορούν οι ίδιοι να κάνουν αυτό που έχει η Ευρώπη και η οποιά για να το αποκτήσει πέρασε ένας αιώνας.

Όσο για το άν έχω εικόνα τι του συμβαίνει στο κόσμο έχεις δίκιο είμαι στο δικο μου κόσμο.

Το point σου έχει να κάνει με την τεχνογνωσία ή με το brand name και την αναγνωρισιμότητα; Αν είναι το δεύτερο, καταλαβαίνω τι λες αλλά δεν μου λέει κάτι. Όπως σου ακούγεται σήμερα η BYD, ακουγόταν τη δεκαετία του 50 και του 60 η Toyota. Τότε, αντίστοιχα, ο κόσμος νόμιζε ότι οι Γιαπωνέζοι είναι μόνο φθηνές απομιμήσεις και ότι την GM δεν την ακουμπάει κανένας. Σήμερα οι Κινέζοι είναι πολύ μπροστά στο κομμάτι του ηλεκτρικού αυτοκινήτου και θα είναι πολύ δύσκολο για τους παραδοσιακούς παίκτες να ακολουθήσουν τις ανταγωνιστικές τους τιμές. Στη Βόρεια Ευρώπη έχουν ήδη αρχίσει να χτίζουν το brand name τους σιγά σιγα. Αλλά θα το δεις και στην πράξη, πόσο γρήγορα θα αλλάξει η αγορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και γιατί δεν παίρνει κάποιος το ZOE του Γάλλου; Ήδη υπάρχει, ήδη είναι διαθέσιμο και βγαίνει και αρκετά φθηνότερα. Ναι οκ δεν έχει το μέγεθος του golf αλλά σε όλα τα υπόλοιπα είναι παρόμοιο όπως και στην αυτονομία. 

Επίσης, γενικά με τον τρόπο που κινείται η αγορά το plug in ηλεκτρικό δεν έχει και τόσο μεγάλη απήχηση διότι είναι απαραίτητο να είσαι κάπου σταθερός με δικό σου σπίτι και χώρο για πάρκινγκ. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση το ξεχνάς το ηλεκτρικό ακόμα και αν μπορείς να το πάρεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Και γιατί δεν παίρνει κάποιος το ZOE του Γάλλου; Ήδη υπάρχει, ήδη είναι διαθέσιμο και βγαίνει και αρκετά φθηνότερα. Ναι οκ δεν έχει το μέγεθος του golf αλλά σε όλα τα υπόλοιπα είναι παρόμοιο όπως και στην αυτονομία. 

Επίσης, γενικά με τον τρόπο που κινείται η αγορά το plug in ηλεκτρικό δεν έχει και τόσο μεγάλη απήχηση διότι είναι απαραίτητο να είσαι κάπου σταθερός με δικό σου σπίτι και χώρο για πάρκινγκ. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση το ξεχνάς το ηλεκτρικό ακόμα και αν μπορείς να το πάρεις. 

Γιατί το Zoe δεν έχει αυτονομία 450χλμ, ούτε τέτοιους χώρους. Επίσης έχει 0 αστέρια EuroNCAP 😬

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, liberostelios είπε

Γιατί το Zoe δεν έχει αυτονομία 450χλμ, ούτε τέτοιους χώρους. Επίσης έχει 0 αστέρια EuroNCAP 😬

Ναι αλλά μιλάμε για φθηνά ηλεκτρικά και το μοντέλο της VW δεν υπάρχει ακόμα. Μέχρι να βγει θα υπάρχουν και άλλες πιο εξελιγμένες προτάσεις στην αγορά. 

Ούτως ή άλλως κανένας δεν θα έχει το ηλεκτρικό ως το μοναδικό του αυτοκίνητο οπότε αυτόματα αποκτάει τον τίτλο "δεύτερο αμάξι" και σε αυτό το ZOE μια χαρά καλύπτει τον ρόλο του. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, apostolosapok είπε

Που ακριβώς γράφω ότι έχουμε καλά μέσα μεταφοράς εδώ στην Ελλάδα το ίδιο λέμε.

Είμαστε μια χώρα με ΜΜΜ που καταρρέουν και δίνουμε επιδοτήσεις για πανάκριβα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και καλά για να σώσουμε το περιβάλλον.

Ίσως να έπρεπε να διαβάσω και τα προηγούμενα σου μηνύματα, μάλλον θα μου διέφυγε κάτι στην πορεία. Απομονώνοντας πάντως το τελευταίο μήνυμα, αυτό το νόημα βγάζω.

18 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Ναι αλλά μιλάμε για φθηνά ηλεκτρικά και το μοντέλο της VW δεν υπάρχει ακόμα. Μέχρι να βγει θα υπάρχουν και άλλες πιο εξελιγμένες προτάσεις στην αγορά. 

Ούτως ή άλλως κανένας δεν θα έχει το ηλεκτρικό ως το μοναδικό του αυτοκίνητο οπότε αυτόματα αποκτάει τον τίτλο "δεύτερο αμάξι" και σε αυτό το ZOE μια χαρά καλύπτει τον ρόλο του. 

Βρε αγαπητέ. Το fiesta μου να πέρναγε σήμερα στην Euroncap που είναι δεκαετίας, καλύτερα θα τα πήγαινε. Δεν έχει ούτε τα βασικά στην προστασία του ίδιου του οδηγού. Καλύτερα μείνε στο συμβατικό.

Είναι ντροπή και που κυκλοφορεί το ZOE

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Ναι αλλά μιλάμε για φθηνά ηλεκτρικά και το μοντέλο της VW δεν υπάρχει ακόμα. Μέχρι να βγει θα υπάρχουν και άλλες πιο εξελιγμένες προτάσεις στην αγορά. 

Ούτως ή άλλως κανένας δεν θα έχει το ηλεκτρικό ως το μοναδικό του αυτοκίνητο οπότε αυτόματα αποκτάει τον τίτλο "δεύτερο αμάξι" και σε αυτό το ZOE μια χαρά καλύπτει τον ρόλο του. 

Μα το Zoe ξεκινάει από τα 35-38.000€ (μιλάμε για τιμή χωρίς επιδότηση). Σε αυτά τα λεφτά, είναι δύσκολο να δικαιολογήσει το χαρακτήρα του δεύτερου αυτοκινήτου.

Πάντως συμφωνώ ότι μέχρι να βγει αυτό το αυτοκίνητο θα υπάρχουν πιο εξελιγμένες προτάσεις. Φαντάζομαι μέχρι το 2025 θα έχουμε τόσο το αντίστοιχο μικρό της Tesla, όσο και αρκετά κινέζικα σε αυτήν την τιμή (ήδη, το MG4 είναι στα 30.000€ και θεωρείται μία κατηγορία μεγαλύτερο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/3/2023 στις 5:43 ΜΜ, Basilhs23___ είπε

Γερμανοί, μια δυνατή χώρα, ένα οργανωμένο κράτος, ένα έθνος σαν πολλά άλλα που έχουν ισχυρότατη βιομηχανία, πολύ καλή οικονομία, πολίτες με πειθαρχία, και τρώμε τον καπνό τους από απόσταση σε έτη φωτός. 

Ξέχασες να συμπληρώσεις ότι η κατεστραμμένη οικονομία τους έγινε ισχυρή οργανωμένη και δυνατή μετά τον β παγκόσμιο πόλεμο έχοντας ως γρανάζια τους κάθε λογής μετανάστες από Ελλάδα Τουρκία Πολωνία και την τότε Τσεχοσλοβακία. Γερμανοί είναι το ισχυρό έθνος που έθεσαν σαν όρο για την πραγματοποίηση της δικής της Νυρεμβέργης ότι θα έπαιρναν την μερίδα του λέοντος από το αμερικανικό σχέδιο διάσωσης Μάρσαλ καθώς και απαραίτητη προϋπόθεση ΟΛΕΣ οι αμερικανικές εταιρείες που θα άνοιγαν εργοστάσια στην Ευρώπη να ανοίξουν στην Γερμανία. Γερμανοί είναι το έθνος που έχει χωσει την μύτη της στα πολιτικοοικονομικα παρασκήνια σε τουλάχιστον 10 από τις 29 χώρες της Ε.Ε

Γερμανοί το πιο γλειωδες έθνος που πηδάνε τα ίδια τους τα παιδιά και μπεκροπινουν σαν τυφλοί.

Γερμανοί της λέσχης Μπίλντερμπεργκ και της τριεθνους συμφωνίας.

τέτοια σκόνη στην χαρίζω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...