Προς το περιεχόμενο

Η VW κερδίζει την Tesla και παρουσιάζει ένα προσιτό ηλεκτρικό όχημα κόστους 25.000€


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, liberostelios είπε

Το point σου έχει να κάνει με την τεχνογνωσία ή με το brand name και την αναγνωρισιμότητα; Αν είναι το δεύτερο, καταλαβαίνω τι λες αλλά δεν μου λέει κάτι. Όπως σου ακούγεται σήμερα η BYD, ακουγόταν τη δεκαετία του 50 και του 60 η Toyota. Τότε, αντίστοιχα, ο κόσμος νόμιζε ότι οι Γιαπωνέζοι είναι μόνο φθηνές απομιμήσεις και ότι την GM δεν την ακουμπάει κανένας. Σήμερα οι Κινέζοι είναι πολύ μπροστά στο κομμάτι του ηλεκτρικού αυτοκινήτου και θα είναι πολύ δύσκολο για τους παραδοσιακούς παίκτες να ακολουθήσουν τις ανταγωνιστικές τους τιμές. Στη Βόρεια Ευρώπη έχουν ήδη αρχίσει να χτίζουν το brand name τους σιγά σιγα. Αλλά θα το δεις και στην πράξη, πόσο γρήγορα θα αλλάξει η αγορά.

Δεν αμφισβητώ ότι κάποια στιγμή η αγορά θα αλλάξει και αυτη η αλλαγή  μπορεί να εχει μεσα και κινεζικες αυτοκινητοβιομηχανίες δεν θα ειναι σύντομα ετσι πιστευτώ προσωπική άποψη παντα γιατι αυτες εκφέρουμε εδω....ξερεις ομως τι πολυ δυσκολα θα αλάξει να αποκτήσει το status μια mercedes μιας maclaren μιας lamborgini εστώ μιας BMW μια ενα κινεζικο brand αυτο φαντάζει αδύνατον.

Για τους Ιάπωνες που λές δεν ξέρω πόσο πίσω μιλάς αλλά τέλη δεκαετίας του 70 φτιάχνανε τα supra και τα celica και πιτσιρικάδες μας τρέχανε τα σάλια....όταν οι κινέζοι το καταφέρουν αυτό ξαναμιλάμε..μην υποτιμάς τη δύναμη του brand ειδικά οταν μιλάμε για αυτοκίνητα και τι σημασία έχουν για τον άνθρωπο δεν μιλάμε ουτε για σκούπα όυτε τηλεόραση ούτε κινητά έχουν μια ιδιαίτερη θέση στην καθημερινότητα  μας.

Θα σε παραδεκτώ την ημέρα που θα βγεί το FASTandFURIUS 325 και ο vin diesel της εποχης θα οδηγεί με υπερηφάνια ενα κινέζικο brand.

Επεξ/σία από gliogas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 196
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

22 λεπτά πριν, trelos1333 είπε

Ξέχασες να συμπληρώσεις ότι η κατεστραμμένη οικονομία τους έγινε ισχυρή οργανωμένη και δυνατή μετά τον β παγκόσμιο πόλεμο έχοντας ως γρανάζια τους κάθε λογής μετανάστες από Ελλάδα Τουρκία Πολωνία και την τότε Τσεχοσλοβακία. Γερμανοί είναι το ισχυρό έθνος που έθεσαν σαν όρο για την πραγματοποίηση της δικής της Νυρεμβέργης ότι θα έπαιρναν την μερίδα του λέοντος από το αμερικανικό σχέδιο διάσωσης Μάρσαλ καθώς και απαραίτητη προϋπόθεση ΟΛΕΣ οι αμερικανικές εταιρείες που θα άνοιγαν εργοστάσια στην Ευρώπη να ανοίξουν στην Γερμανία. Γερμανοί είναι το έθνος που έχει χωσει την μύτη της στα πολιτικοοικονομικα παρασκήνια σε τουλάχιστον 10 από τις 29 χώρες της Ε.Ε

Γερμανοί το πιο γλειωδες έθνος που πηδάνε τα ίδια τους τα παιδιά και μπεκροπινουν σαν τυφλοί.

Γερμανοί της λέσχης Μπίλντερμπεργκ και της τριεθνους συμφωνίας.

τέτοια σκόνη στην χαρίζω

Το παραπάνω post αποδεικνύει γιατί δεν πρόκειται να αλλαξουμε ποτέ σαν χώρα και σαν λαός.

Δεν έχουν σημασία όλα αυτά που γράφεις, το αποτέλεσμα και το που βρισκόμαστε εμείς τώρα έχει σημασία. Λεφτά πήραμε και εμείς με το σχέδιο Μάρσαλ και αργότερα με τις επιδοτήσεις της ΕΕ, δεν κάναμε σχεδόν τίποτα για να εξελίξουμε την χώρα μας. Δεν μας φταίει κανένας. Η Ιαπωνία που είχε τα χάλια της μετά τον Β' παγκόσμιο και τις ατομικές βόμβες έγινε μια ισχυρότατη χώρα σε χρόνο dt μεταπολεμικά. Η Ολλανδία ήταν μια φτωχή χώρα και βρήκε το φυσικό αέριο, η Νορβηγία έχει τα πετρέλαια. 

Για ψάξε για την οικονομία της Νότιου Κορέας πως ήταν παλιά και πως έγινε, θυμήσου λίγο πως ήταν η Τουρκία και πως έγινε που πήγαινε να μας φάει λάχανο και στον τουρισμό. Παρακολούθησε την πορεία από το ΑΕΠ της Ρουμανίας την τελευταία 10ετια. Τα επιχειρήματα σου είναι άκυρα διότι υπήρξαν και άλλοι με προβλήματα σε χειρότερη θέση από εμάς που μας έφτασαν η μας ξεπέρασαν κατά πολύ. 

Το πρόβλημα με τους βιασμούς παιδιών είναι παγκόσμιο, αν γίνεται περισσότερο γνωστό σε κάποιες χώρες είναι διότι καταγγελεται ευκολότερα. Αν νομίζεις ότι εμείς εξαιρουμαστε είσαι χοντρά γελασμενος. 

Κι αν δεν γουστάρεις την Γερμανία, σου βρίσκω καμία 20αρια τουλάχιστον άλλες χώρες, μην τολμήσω να πω και βαλκανικές που εν μέρη έχουν καλύτερους τομείς από εμάς.

Οι νέοι συνεχιζουν και φεύγουν στο εξωτερικό για κράτη με καλύτερες υπηρεσίες υγείας, παιδείας, τομείς οικονομίας, ανάπτυξης, νοοτροπίας, σεβασμού και συμπεριφοράς. Εσύ κάτσε να ψάχνεις να υπερασπιστείς τα καλά της Ελλάδας με το σουβλάκι, το τσιφτετέλι, την φραπεδια, την παραλία και το γκρικ καμάκι. Τουλάχιστον αστείος. 

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, gliogas είπε

Δεν αμφισβητώ ότι κάποια στιγμή η αγορά θα αλλάξει και αυτη η αλλαγή  μπορεί να εχει μεσα και κινεζικες αυτοκινητοβιομηχανίες δεν θα ειναι σύντομα ετσι πιστευτώ προσωπική άποψη παντα γιατι αυτες εκφέρουμε εδω....ξερεις ομως τι πολυ δυσκολα θα αλάξει να αποκτήσει το status μια mercedes μιας maclaren μιας lamborgini εστώ μιας BMW μια ενα κινεζικο brand αυτο φαντάζει αδύνατον.

Για τους Ιάπωνες που λές δεν ξέρω πόσο πίσω μιλάς αλλά τέλη δεκαετίας του 70 φτιάχνανε τα supra και τα celica και πιτσιρικάδες μας τρέχανε τα σάλια....όταν οι κινέζοι το καταφέρουν αυτό ξαναμιλάμε..μην υποτιμάς τη δύναμη του brand ειδικά οταν μιλάμε για αυτοκίνητα και τι σημασία έχουν για τον άνθρωπο δεν μιλάμε ουτε για σκούπα όυτε τηλεόραση ούτε κινητά έχουν μια ιδιαίτερη θέση στην καθημερινότητα  μας.

Θα σε παραδεκτώ την ημέρα που θα βγεί το FASTandFURIUS 325 και ο vin diesel της εποχης θα οδηγεί με υπερηφάνια ενα κινέζικο brand.

Καλά, για το status που λες στην συγκεκριμένη κατηγορίά δεν θα διαφωνήσω. Αν και μάρκες όπως η Niο παίζουν πολύ δυνατά στην premium κατηγορία.

Αλλά μάρκες όπως οι VW, Cupra ή τα περισσότερα σήματα της Stellantis θα δυσκολευτούν πολύ με την είσοδο κινέζων, γιατί απευθύνονται κυρίως στον μέσο καταναλωτή. Και όσο κι αν η VW είναι πιο αναγνωρίσιμη έναντι της κινέζικης MG, όταν το iD.3 κοστίζει όσο ένα Tesla Model 3 ενώ ένα MG4 κοστίζει 10.000€ λιγότερα και έχει καλύτερες επιδόσεις, κρατήματα και εξοπλισμό, πόσο να κρατήσει τον πελάτη το brand name;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πόσοι λαοί αντέχουν οικονομικά τέτοιες αλλαγές(αυτοκινήτου ή και μπαταρίας) κάθε 10 χρόνια;

Οι περσσοτεροι -λαοι - της Ευρωπης , αντεχουν. Οπως και οι ΗΠΑ , Ιαπωνια ,Αυστραλια και γενικα  σχεδον ολοι των 20 μεγαλυτερων οικονομιψν του κοσμου που κρατανε τα αυτοκιμητα τους λιγοτερο απο 10ετια. Δεν κανουν τα σχεδια τους οι αυτοκινητοβιομηχανιες εχοντας κατα νου την Ελλαδα ,Τουρκια , Βουλγαρια κλπ.  

Και προφαμως εχουν κανει πολλες μελετες και 'τρεχουν ' διαφορα οικονομοτγεχνικα μοντελα που τουε δειχνουν οτι ειναι βιωσιμη η εξελιξη και κυριαρχια της 4κινησης.

Στις 20/3/2023 στις 9:56 ΠΜ, dtk-386 είπε

Είναι λογική αντίδραση στο ατελείωτο κήρυγμα ότι ο πλανήτης θα σωθεί από τα μπαταριοκίνητα ΙΧ οχήματα.

Δεν εχω ακουσει ΠΟΤΕ και ΚΑΝΕΝΑ να λεει οτι θα σωθει ο πλανητης απο τα ηλεκτροκινητα. Ασ μην ειμαστε υπερβολικοι .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, simos1974 είπε

Πόσοι λαοί αντέχουν οικονομικά τέτοιες αλλαγές(αυτοκινήτου ή και μπαταρίας) κάθε 10 χρόνια;

Οι περσσοτεροι -λαοι - της Ευρωπης , αντεχουν. Οπως και οι ΗΠΑ , Ιαπωνια ,Αυστραλια και γενικα  σχεδον ολοι των 20 μεγαλυτερων οικονομιψν του κοσμου που κρατανε τα αυτοκιμητα τους λιγοτερο απο 10ετια. Δεν κανουν τα σχεδια τους οι αυτοκινητοβιομηχανιες εχοντας κατα νου την Ελλαδα ,Τουρκια , Βουλγαρια κλπ.  

Και προφαμως εχουν κανει πολλες μελετες και 'τρεχουν ' διαφορα οικονομοτγεχνικα μοντελα που τουε δειχνουν οτι ειναι βιωσιμη η εξελιξη και κυριαρχια της 4κινησης.

Δεν εχω ακουσει ΠΟΤΕ και ΚΑΝΕΝΑ να λεει οτι θα σωθει ο πλανητης απο τα ηλεκτροκινητα. Ασ μην ειμαστε υπερβολικοι .

Οι περισσότερες χώρες τις Ευρώπης έχουν κατά μέσο όρο ΙΧ παλαιότερα των 10 ετών:

https://www.acea.auto/figure/average-age-of-eu-vehicle-fleet-by-country/

Και φυσικά όσο συνεχίζουν να μην υπάρχουν οικονομικά καινούργια αυτοκίνητα, ο μέσος όρος θα συνεχίσει να ανεβαίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, simos1974 είπε

Πόσοι λαοί αντέχουν οικονομικά τέτοιες αλλαγές(αυτοκινήτου ή και μπαταρίας) κάθε 10 χρόνια;

Δεν θα σου απαντήσω στο υπόλοιπο. Ποιο αυτοκίνητο θέλει μπαταρία κάθε 10 χρόνια υποχρεωτικά; Το ότι έχει εγγύηση 10 χρόνια δεν σημαίνει ότι θα χαλάσει κιόλας.

17 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Το παραπάνω post αποδεικνύει γιατί δεν πρόκειται να αλλαξουμε ποτέ σαν χώρα και σαν λαός.

Δεν έχουν σημασία όλα αυτά που γράφεις, το αποτέλεσμα και το που βρισκόμαστε εμείς τώρα έχει σημασία. Λεφτά πήραμε και εμείς με το σχέδιο Μάρσαλ και αργότερα με τις επιδοτήσεις της ΕΕ, δεν κάναμε σχεδόν τίποτα για να εξελίξουμε την χώρα μας. Δεν μας φταίει κανένας. Η Ιαπωνία που είχε τα χάλια της μετά τον Β' παγκόσμιο και τις ατομικές βόμβες έγινε μια ισχυρότατη χώρα σε χρόνο dt μεταπολεμικά. Η Ολλανδία ήταν μια φτωχή χώρα και βρήκε το φυσικό αέριο, η Νορβηγία έχει τα πετρέλαια. 

Για ψάξε για την οικονομία της Νότιου Κορέας πως ήταν παλιά και πως έγινε, θυμήσου λίγο πως ήταν η Τουρκία και πως έγινε που πήγαινε να μας φάει λάχανο και στον τουρισμό. Παρακολούθησε την πορεία από το ΑΕΠ της Ρουμανίας την τελευταία 10ετια. Τα επιχειρήματα σου είναι άκυρα διότι υπήρξαν και άλλοι με προβλήματα σε χειρότερη θέση από εμάς που μας έφτασαν η μας ξεπέρασαν κατά πολύ. 

Το πρόβλημα με τους βιασμούς παιδιών είναι παγκόσμιο, αν γίνεται περισσότερο γνωστό σε κάποιες χώρες είναι διότι καταγγελεται ευκολότερα. Αν νομίζεις ότι εμείς εξαιρουμαστε είσαι χοντρά γελασμενος. 

Κι αν δεν γουστάρεις την Γερμανία, σου βρίσκω καμία 20αρια τουλάχιστον άλλες χώρες, μην τολμήσω να πω και βαλκανικές που εν μέρη έχουν καλύτερους τομείς από εμάς.

Οι νέοι συνεχιζουν και φεύγουν στο εξωτερικό για κράτη με καλύτερες υπηρεσίες υγείας, παιδείας, τομείς οικονομίας, ανάπτυξης, νοοτροπίας, σεβασμού και συμπεριφοράς. Εσύ κάτσε να ψάχνεις να υπερασπιστείς τα καλά της Ελλάδας με το σουβλάκι, το τσιφτετέλι, την φραπεδια, την παραλία και το γκρικ καμάκι. Τουλάχιστον αστείος. 

Φυσικά και όλα αυτά που γράφεις είναι σωστά σχετικά στο παρελθόν και της γερμανίας και πολύ περισσότερο το δικό μας σαν Ελλάδα.

Ωστόσο υπάρχει ένα κλίμα ατιμωρησίας σίγουρα τα τελευταία 20 χρόνια προς τα ιδιωτικά και δημόσια σκάνδαλα της Γερμανίας. Δυο μεγάλα για τα οποία δεν έχει ανοίξει ρουθούνι είναι αυτά της Siemens και του VW Group με το Dieselgate.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, manolis940 είπε

Δεν θα σου απαντήσω στο υπόλοιπο. Ποιο αυτοκίνητο θέλει μπαταρία κάθε 10 χρόνια υποχρεωτικά; Το ότι έχει εγγύηση 10 χρόνια δεν σημαίνει ότι θα χαλάσει κιόλας.

Φυσικά και όλα αυτά που γράφεις είναι σωστά σχετικά στο παρελθόν και της γερμανίας και πολύ περισσότερο το δικό μας σαν Ελλάδα.

Ωστόσο υπάρχει ένα κλίμα ατιμωρησίας σίγουρα τα τελευταία 20 χρόνια προς τα ιδιωτικά και δημόσια σκάνδαλα της Γερμανίας. Δυο μεγάλα για τα οποία δεν έχει ανοίξει ρουθούνι είναι αυτά της Siemens και του VW Group με το Dieselgate.

Σε όλες τις χώρες υπάρχουν σκάνδαλα και προβλήματα, πολλά δεν τα λένε καν σε δίκτυα του εξωτερικού και θα τα μάθεις μόνο αν μένεις και ακούς τα τοπικά ΜΜΕ. Η ουσία είναι ότι έχουν άπειρα αλλα Θετικά που εμείς δεν τα έχουμε. Η Ελλάδα είναι μια πανέμορφη χώρα και προσελκύει ορδές τουριστών σε μόνιμη βάση πλέον. Για τους Ελληνες, τα όσα προβλήματα και αρνητικά έχουμε εδώ, δεν επιτρέπουν να περάσεις μια καλή ζωή και να απολαύσεις τα όσα θετικά υπάρχουν στην χώρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, michael92 είπε

Οι περισσότερες χώρες τις Ευρώπης έχουν κατά μέσο όρο ΙΧ παλαιότερα των 10 ετών:

https://www.acea.auto/figure/average-age-of-eu-vehicle-fleet-by-country/

Και φυσικά όσο συνεχίζουν να μην υπάρχουν οικονομικά καινούργια αυτοκίνητα, ο μέσος όρος θα συνεχίσει να ανεβαίνει.

Ευκαιρια λοιπον να απομακρυνθει η ευρωπη απο το ιχ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ευκαιρια λοιπον να απομακρυνθει η ευρωπη απο το ιχ.

ειδικά Ελλάδα. :lol:🤡

Επεξ/σία από dtk-386
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, dtk-386 είπε

ειδικά Ελλάδα. :lol:🤡

ΟΧι μαν, θα πηγαινω παγκρατι και θα κανω παρκουρ απο τα παρκαρισμενα στο πεζοδρομιο, και σλαλομ στον κηφισο απο τα ζωα στην ΛΕΑ.

παρτε κι αλλα αμαξια! χωραμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Ntinaras είπε

ΟΧι μαν, θα πηγαινω παγκρατι και θα κανω παρκουρ απο τα παρκαρισμενα στο πεζοδρομιο, και σλαλομ στον κηφισο απο τα ζωα στην ΛΕΑ.

παρτε κι αλλα αμαξια! χωραμε

Παγκράτι. Αντιπροσωπεύει την Αθήνα. ΟΚ πάμε παρακάτω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Παγκράτι. Αντιπροσωπεύει την Αθήνα. ΟΚ πάμε παρακάτω.

Ειναι κυριολεκτικα Αθηνα.

Για εσενα Αθηνα τι ειναι? Η Βαρκιζα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ειναι κυριολεκτικα Αθηνα.

Για εσενα Αθηνα τι ειναι? Η Βαρκιζα?

Η Αθήνα είναι 5 εκ. κόσμος απλωμένος. Δεν ζούμε στο 1960 για να κατοικούμε στο Παγκράτι.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 21/3/2023 στις 5:15 ΜΜ, Basilhs23___ είπε

Οι νέοι συνεχιζουν και φεύγουν στο εξωτερικό για κράτη με καλύτερες υπηρεσίες υγείας, παιδείας, τομείς οικονομίας, ανάπτυξης, νοοτροπίας, σεβασμού και συμπεριφοράς. Εσύ κάτσε να ψάχνεις να υπερασπιστείς τα καλά της Ελλάδας με το σουβλάκι, το τσιφτετέλι, την φραπεδια, την παραλία και το γκρικ καμάκι. Τουλάχιστον αστείος. 

Ενώ Ισπανοί και Πορτογάλοι άρχισαν να ζουν έξω στο δρόμο γιατί βαρέθηκαν την υπερβολική χλιδή.

π.χ.: https://www.reuters.com/article/spain-housing-cities-idUKL8N2942VW

Τουλάχιστον γλίτωσαν από τα "λόμπι των δραχμών", τους ανεύθυνους που θέλουν διαγραφή και προοδεύουν με τα δικά τους μνημόνια.

Στο ερώτημά σου γιατί οι νέοι πάνε έξω σε επιλεγμένα κράτη, όπως η Γερμανία, απλά παρακολούθησε τα εμπορικά ισοζύγια της με τις χώρες του Νότου από τότε που μπήκαν στο ευρώ. Συνοπτικά:

Χώρα με εμπορικά πλεονάσματα λόγω ανεμπόδιστου εμπορίου, κοινής δασμολογικής πολιτικής και τεχνολογικής υπεροχής -> Συσσώρευση χρημάτων στις τράπεζές της -> δάνεια σε τράπεζες χώρων με ελλείμματα -> δάνεια σε καταναλωτές ελλειμματικών χωρών -> Φούσκες σε ακίνητα στις ελλειμματικές λόγω υπερδανεισμού -> Ανεξέλεγκτο χρέος -> μνημόνια/λιτότητα για να σωθούν οι τράπεζες της πλεονασματικής χώρας -> στέρηση χρήματος από πραγματική οικονομία -> διαρκής πτώση βιοτικού επιπέδου και δυσκολία στην αποπληρωμή των χρεών που επιτείνει τις δυσκολίες -> Παραμύθια στους πολίτες για να μην βλέπουν την πραγματική αιτία παρακμής. -> περισσότερα παραμύθια με πλασματικές απειλές για επιβολή περίεργων πολιτικών(π.χ. ενεργειακών) που ευνοούν ελάχιστους.

9 ώρες πριν, manolis940 είπε

Δεν θα σου απαντήσω στο υπόλοιπο. Ποιο αυτοκίνητο θέλει μπαταρία κάθε 10 χρόνια υποχρεωτικά; Το ότι έχει εγγύηση 10 χρόνια δεν σημαίνει ότι θα χαλάσει κιόλας.

Αυτό το αυτοκίνητο που έχει ήδη μέτρια αυτονομία καινούργιο. Και με δεκαετή χρήση θα πέσει αρκετά χαμηλότερα.

Επεξ/σία από pirmen56
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Η Αθήνα είναι 5 εκ. κόσμος απλωμένος. Δεν ζούμε στο 1960 για να κατοικούμε στο Παγκράτι.

ΛΟΛ

αρα μου λες οτι μονο στο παγκρατι υπαρχει προβλημα με το παρκαρισμα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...