Προς το περιεχόμενο

Μεταπτυχιακό στην Κυβερνοασφαλεια χωρίς εξειδικευμένες γνώσεις στον κλαδο


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,  ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος τυγχάνει να έχει παρακολουθήσει το συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών πχ στο ΠΑΠΕΙ  για να μπορεί να μου με πει εάν χρειάζεται να έχει καποιος πολυ ισχυρές βάσεις πληροφορικης από πριν . Ακολουθησα τις ανθρωπιστικες σπουδες αλλά γνωρίζω μετρια προς καλά  Html και Css , λίγο Python και έχω ECDL advance. Αντιλαμβάνομαι πως το συγκεκριμένο πιστοποιητικό ακούγεται αρκετά αστείο για τα άτομα του κλάδου, απλά θέλω να τονισω πως δεν είμαι εξωφρενικά άσχετη. 😅

Ειμαι διαβαστερη επομένως βάζω τον πισινό μου κάτω να το παλέψω. Ωστοσο δεν ημουν ιδιαίτερα ξύπνια στις θετικές επιστήμες στο σχολείο, και το past trauma με κάνει να έχω τις αμφιβολίες μου.

Επεξ/σία από tinachichi20
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η  πολιτικα ορθη απαντηση ειναι οτι μια χαρα μπορεις φτανει να υπαρχει θεληση.Ομως δεν ειναι αληθινη.