Devil9697 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Οχι ακριβώς η Γερμανία, οι εταιρείες που εδρεύουν εκει. Εσκασε τηλ απο την BMW " αμα δεν επεκτείνεις τους κινητήρες εσωτερικής καύσης μεχρι 2035 τα κλεινω ολα και βουλιάζω την χωρια στον βούρκο" και αντίστοιχα καθε εταιρεία! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Choronzoon Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 23 λεπτά πριν, mindreader είπε Να μας πουν επισης οι Γερμανοι, αν θα μπορεσουν να λειτουργησουν τις βιομηχανιες τους με 'πρασινη αναπτυξη'... Οχι ορυκτα καυσιμα δεν μας λεει η @#$%ΕΕ; Οχι φυσικο αεριο, οχι πετρελαιο. Ενα απο τα κερασακια στην τουρτα ειναι και η καταργηση κινητηρων εσωτ. καυσης! Λες και πειραζει να εχει τη δυνατοτητα ο πολιτης, να διαλεγει αν θελει ηλεκτροκινητο ή βενζινοκινητο. Αλλα οχι. Με το στανιο ηλεκτρικα. Ωραια. Να λειτουργησουν τις βιομηχανιες τους τοτε, με αιολικα και φωτοβολταικα παρκα! Για το περιβαλλον ρε γμτ! πλέον δε θέλουν ουτε τα πυρηνικά οι Γερμανοί , είσαι σίγουρα καλύτερο να βασίζεις την ηλεκτροπαραγωγή σε πηγές μη σταθερής απόδοσης που μάλιστα εξαρτώνται από τα καιρικά φαινόμενα και να μην μπορείς να την αποθηκεύσεις αντί του να χρησιμοποιεις μια μακροπρόθεσμα αποδοτικη και σταθερή πηγή ενέργειας ... οι δικαιολογίες είναι για γέλια ως συνήθως 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alexioannou Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Πεθαίνω στα γέλια όταν ο Μπάμπης δίνει 40.000€ για ένα μέσο ηλεκτρικό αυτοκίνητο για να κάνει οικονομία...... 40.000€ για να κάνει οικονομία!!!!! Δεν μας κάνουν απλα κουμάντο,τους έχουμε δώσει τα κλειδιά της ύπαρξής μας και παίζουν. *Φυσικά οι καλοί οικολόγοι Γερμανοί πέραν του Α παγκόσμιου πολέμου,και του Β παγκόσμιου πολέμου,σήμερα συμετεχουν με κάθε τροπο στην πολεμο της Ουκρανίας όπου προσπαθούν να κόψουν την γη στα δύο απο τους βομβαρδισμούς επάνω της ..... 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimos15 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, forgotten είπε το 2020 και 2021 που η κατανάλωση απολιθωμένων καυσίμων είχε μειωθεί σημαντικά, η συγκέντρωση διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα συνέχισε να αυξάνεται με το ίδιο ρυθμό των προηγούμενων ετών. Εξάλλου, για να μηδενιστεί η παραγωγή διοξειδίου του άνθρακα από τα αυτοκίνητα, θα πρέπει ο ηλεκτρισμός που χρησιμοποιούν να προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και πυρηνικούς αντιδραστήρες. Θα προλάβει η Ευρώπη να αυξήσει την παραγωγή όσο χρειάζεται; Οι Ευρωπαίοι αγοράζουν 15,000,000 αυτοκίνητα το χρόνο και τα ηλεκτρικά καταναλώνουν 20kWh ανά 100 χιλιόμετρα. O μέσος Ευρωπαίος οδηγεί 30km την ημέρα κι άρα θα χρειάζονται 3,750MW μόνο για τα αυτοκίνητα που θα αγοραστούν το 2035. Μετά, κάθε χρόνο άλλα 3,750MW για τα επόμενα 16-17 χρόνια μέχρι να αντικατασταθούν και τα 255,000,000 αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην EE. Δηλαδή συνολικά 65GW. Η Γαλλία που εξάγει ηλεκτρισμό έχει δυναμικότητα όλη κι όλη 139GW. Τέλος, να σημειώσω ότι η κατασκευή ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης παράγει 6 τόνους διοξείδιο του άνθρακα, ενώ ενός ηλεκτρικού 16. Ηδη υπαρχουν αυτοκινητα που φορτιζουν απο τον ηλιο και κανουν 60 χλμ την μερα τσαμπα. Επισης τα σημερινα φωτοβολταικα εχουν μονο 20% αποδοση ενω με perovskites θα παμε πανω απο 50%. Tα ηλεκτρικα αυτοκινητα που κατασκευαζονται σημερα δεν παραγουν 16 τονους διοξειδιου του ανθρακα σε καμια περιπτωση και αυτο ειναι κατι το οποιο θα μειωθει ακομη περισσοτερο με τις solid state μπαταριες. Επεξ/σία 29 Μαρτίου 2023 από dimos15 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CyanBlue Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 H χώρα με τις δήθεν οικολογικές ανησυχίες... πιέζει τους άλλους να προχωρήσουν σε ένα "βιώσιμο" (τι μοδάτη λέξη!) μέλλον με "πράσινη" ανάπτυξη - Έτσι ώστε να πουλάει τα σχετικά προϊόντα της. Αλλά όταν αφορά τη δική της τσέπη, μια χαρά παρατείνει τη χρήση λιγνίτη και ορυκτών καυσίμων. Τελικά το μόνο ζωηρό πράσινο είναι αυτό του χρήματος. Γιατί αν το ψάξουμε περισσότερο, πολλές "πράσινες" εφαρμογές δεν είναι και τόσο φιλικές προς το περιβάλλον. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ΠάρηςΓ Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 5 ώρες πριν, klaftop είπε Αν δεν κανω λάθος το αρχικο deadline ήταν το 2025 μετα το κανανε 2030 μετά 2035 και τωρα 2035 αλλα με καυσιμα που θα τα βαφτισουμε καλα . Το θεμα ειναι στην Αμερικη ηδη παρα πολλοι και κυριως οσοι δεν εχουν Τεσλα πετάνε σε μόλις 2 χρόνια τα ηλεκτρικα και επιστρεφουν στα βενζινοκίνητα λεγοντας ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ. Google it. Ναι το σουπερ τεσλα που φορτιζει ταχυτατα και κτλ ειναι ωραιο αλλα μη ξεχναμε οτι πολλα ηλεκτρικα θελουν 10 ωρες με μικρη αυτονομια και ξερω προσωπικα 2 περιπτωσεις που ξεκινησαν για σπαρτη και καλαματα και στις 2 στην κορινθο τους εβγαλε λαμπακι. Αφησαν το αμαξι πηγαν με ταξι, κ ο αλλος εφαγε 2 μερες να γυρισει. Υποδομη; ναι στις σκανδιναβικες χωρες που ολα τα παρκινγκ ειναι υπογεια βαζεις και μια πριζα , στην Αθηνα που να το φορτισεις οταν ελαχιστα διαμερισματα εχουν παρκινκ? Τιμες; προς το παρον ειναι διπλασιες και η αλλαγη μπαταριας κανει οσο ενα αυτοκινητο . Οι αυτοκινητοβιομηχανιες τριβουν τα χερια τους γιατι οσο πιο ακριβο τοσα περισσοτερα κερδη και ειδικα με τις επιδοτησεις θυσαυριζουν αλλα για ποσο θα υπαρχουν επιδοτησεις; Εχει αναλυθεί σε αλλο θεμα. Θυμάμαι εδω στο φορουμ μερικους που πανε και διακοπές και δεν εχουν ποτε προβλημα και παντου βρισκουν να φορτισουν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mac Anthropos Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 5 ώρες πριν, Dr.Fuzzy είπε Tίποτα δε θα καταργηθεί στο τέλος! Το μοντέλο με ηλεκτρικά αποκλειστικά όσο promising και να ακούγεται απλά δεν βγαίνει. Ολοι γραφουν την γνωμη τους. Αλλοι γραφουν κατεβατα ολοκληρα. Αλλοι τσακωνονται. Η απαντηση σου ειναι οτι πιο λιτο κ σωστο. Απλα δεν βγαινει! Τα ηλεκτρικα ειναι μια πολυ ωραια προσπαθεια για να γινει ενας ανθρωπος ακομα πιο συνδρομητης στη συγχρονη εποχη. Με περισσοτερο Leasing , ασυμφορες μπαταριες κ λειτουργιες αμαξιου με..... dlc. Οι περισσοτεροι πιστευουν οτι το προβλημα των ηλεκτρικων για μαζικη χρηση ειναι οτι δεν υπαρχουν ακομα φορτιστες...... λες και υπαρχει ή προκειται να υπαρξει τετοια τεραστια παροχη ισχυος, οχι στην Ελλαδα, αλλα κ σε πολυ πιο ανεπτυγμενα κρατη. Οταν θες για δυο μεγαλες μπαταριες αυτοκινητου να φορτισουν σε 15 λεπτα, περιπου την ισχυ εχος μικρου χωριου, πολυ απλα αυτο δεν προκειται να λειτουργησει σε μαζικη παραγωγη..... 4 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filip123go Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Πάντως πολλοί έχετε χάσει το νόημα... Η "πράσινη ενέργεια" στη θεωρία είναι legit και μπορεί να εφαρμοστεί ΠΑΝΤΟΎ. Το πρόβλημα είναι καθαρά στην αποθήκευση. Εάν βρούμε έναν τρόπο να αποθηκεύουμε φθηνά ηλεκτρική ενέργεια, τότε είναι βιώσιμη και με το παραπάνω. Το μεγάλο πρόβλημα είναι πως δεν μπορείς να αποθηκεύσεις την ηλεκτρική ενέργεια σε μεγάλες ποσότητες (όπως πχ το πετρέλαιο) . Την ώρα που παράγεται πρέπει να ξοδεύεται, αλλιώς πάει χαμένη... θεωρητικά πάλι εαν είχαμε μπαταρίες που μπορούσαν να να τροφοδοτήσουν ένα σπίτι για 100 μέρες με ένα γέμισμα, τους έπαιρνε 1 βδομάδα έκθεσης στον ήλιο για να γεμίσουν, ήθελαν αλλαγή κάθε 20 χρόνια και έκαναν 3000-4000 ευρω, σιγά μην έμενε κανένας στη ΔΕΗ. Όλοι με μπαταρίες θα ήμασταν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bazzil Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2023 Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα μείνουν ζωντανοί. Δεν γίνεται αλλιώς. Μόνο αν αλλάξει η τεχνολογία. Προσωπικά δεν πιστεύω πως θα πετύχει η ηλεκτροκίνηση στην μορφή που είναι σήμερα. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cmvrgr Δημοσ. 30 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2023 Να είστε σίγουροι ότι το 2035 θα πάρει αλλά 10 χρόνια παράταση. Εδώ την αλλαγή της ώρας δεν κατάφεραν να εφαρμοσουν. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
invisiblesurfer Δημοσ. 30 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2023 11 ώρες πριν, nefos78 είπε Φυσικά και η Γερμανία μας " πουλάει " και " ρυθμίζει " ότι θέλει , χρόνια τώρα... μας χορεύει στο ταψί της. Το παραμυθιασμα περί κακίας Γερμανίας καλά κρατεί... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dbrillis Δημοσ. 30 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2023 2 ώρες πριν, invisiblesurfer είπε Το παραμυθιασμα περί κακίας Γερμανίας καλά κρατεί... Ελα, πες μας εσυ το σωστό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 30 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2023 Θεωρώ ότι μία υβριδική προσέγγιση στο ζήτημα, όπως αυτό που έγινε, είναι η καλύτερη. Καθώς δεν υπάρχει λύση που να είναι βέλτιστη σε κάθε πιθανή κατάσταση, πρέπει να βρεθούν λύσεις που να ικανοποιούν την πλειοψηφία των σεναρίων. Όσο και αν δε το δέχονται οι πολέμιοι των ηλεκτρικών, για daily driver / commuting, τα ηλεκτρικά με μπαταρία αποτελούν τη βέλτιστη δυνατή λύση. Το ζήτημα της αργής φόρτισης λύνεται με φόρτιση κατά τη διάρκεια της εργασίας, ή της παραμονής στο σπίτι, κάτι που γενικότερα είναι πολύ πιο ορθό σαν ιδέα. Έχουμε όλοι μεν τη νοοτροπία ότι "φουλάρουμε σε 3' στο βενζινάδικο", αλλά το σενάριο αυτό ήδη είναι προβληματικό. Και όπως δε μπορείς να κρίνεις ένα ψάρι απ' την ικανότητά του στο να πετάει, έτσι δε γίνεται να κρίνουμε και τα ηλεκτρικά οχήματα από τη δυνατότητά τους να "φουλάρουν" στο χρόνο που το κάνει ένα θερμικό, χρησιμοποιώντας όμως τη λογική του θερμικού (βενζινάδικο). Πηγαίνοντας όμως σε σενάριο ταξιδίου, ή βόλτας με sport αυτοκίνητα (ναι παιδιά μου, κι αυτό είναι μία "ανάγκη" για κάποιους), εκεί κερδίζει μία προσέγγιση όπου θα υπάρχει (και) μία ΜΕΚ στο όχημα, ώστε να χρησιμοποιείται ως γεννήτρια. Γι' αυτό ακριβώς το λόγο πρέπει να υπάρχει κάποια μορφή χημικής αποθήκευσης ενέργειας. Σίγουρα όμως όχι με τη σημερινή μορφή, ως βενζίνη ή πετρέλαιο, διότι η επιβάρυνση στο περιβάλλον και την υγεία είναι εξωπραγματική. Παρόλα αυτά, τη ΜΕΚ ως κινητήρια δύναμη στο αμάξι, απευθείας συνδεδεμένη με το κιβώτιο ταχυτήτων, (όπως μέχρι τώρα) ξεχάστε τη. Πέθανε. Έτσι απλά. Δεν έχει κανένα απολύτως πλεονέκτημα στο κομμάτι της κίνησης σε σχέση με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, και πάσχει σε κάθε τομέα που μπορούμε να φανταστούμε, αλλά και σε οποιοδήποτε σενάριο χρήσης. Ο ρόλος της στο μέλλον, θα περιοριστεί ως range extender. Αλλά δε θα "χαθεί" γενικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vargas77 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2023 Έτσι κι αλλιώς ηλεκτρικά κουτιά δεν θέλουμε. Ότι και να λέμε τα συμβατικά αυτοκίνητα έχουν ακόμα κ τώρα ψυχή .. έχουν δύναμη ήχο και είσαι εσύ που το πας δεν σε πάει ... Συν ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μας τα πασάρουν ώς οικολογικά προϊόντα μόνο αυτό δεν είναι 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
d4mage Δημοσ. 30 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2023 15 ώρες πριν, filip123go είπε Καλά, ας βγουν μπαταρίες που να κρατάει η φόρτιση τους 2000-3000 χιλιόμετρα και να χρειάζονται αλλαγή κάθε 20 χρόνια, και σε 10 χρόνια δεν θ υπάρχει βενζινοκίνητο ΙΧ. Αλλά μέχρι να φτάσουμε εκεί, συμφωνώ μαζί σου... Έχει πολλά εμπόδια η ηλεκτροδότηση... Και φτερά αν είχαμε θα πετούσαμε και δεν θα χρειαζόταν να έχουμε αυτοκίνητο. Πιστεύω στην Ελλάδα θα πληρώναμε τέλη κυκλοφορίας όμως και ασφάλειες απ`αυτές τις ελληνικές με τα μικρά γράμματα κάπου στο τέλος του συμβολαίου καταλαβαίνεις πως πληρώνεις άλλα δεν καλύπτεσαι από τίποτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα