Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Πιστεύεις ότι θα συνεχίσει με τον ίδιο ρυθμό πωλήσεων στις 26000 ευρώ;

οχι αλλα αν εκανε κατι καλυτερο απο το fl που εβαλε ο φιλος απο πανω (και μεσα) νομιζω θα εχανε λιγοτερες. η τιμη παραμενει πολυ καλη για το μεγεθος και τη μπαταρια του. συγκριτικα παντα με αλλα ηλεκτρικα. το ιδιο πιστευω και για το αττο3. πολυ ωραιο αμαξι στα χαρτια αλλα το εσωτερικο του ειναι πολυ δυσπεπτο για τον τυπικο αγοραστη. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε

Πιστεύεις ότι θα συνεχίσει με τον ίδιο ρυθμό πωλήσεων στις 26000 ευρώ;

Ανάλογα με το τι έχει να αντιμετωπίσει.

Προσωπικά και στις 26.000 θα το προτιμούσα για την μπαταρία.

Και νομίζω στο fl. έχει αυξηθεί και η ταχύτητα φόρτισης.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

οχι αλλα αν εκανε κατι καλυτερο απο το fl που εβαλε ο φιλος απο πανω (και μεσα) νομιζω θα εχανε λιγοτερες. η τιμη παραμενει πολυ καλη για το μεγεθος και τη μπαταρια του. συγκριτικα παντα με αλλα ηλεκτρικα. το ιδιο πιστευω και για το αττο3. πολυ ωραιο αμαξι στα χαρτια αλλα το εσωτερικο του ειναι πολυ δυσπεπτο για τον τυπικο αγοραστη. 

Η εμφάνιση και μέσα και έξω είναι καθαρά θέμα γούστου. Προσωπικά δεν με χαλάνε καθόλου τα αυτοκίνητα μέσα ίσα ίσα που μπορώ να πω το αντίθετο και μάλιστα σε σύγκριση με ότι άλλο κυκλοφορεί τώρα στην αγορά, είτε αυτό είναι θερμικό είτε ηλεκτρικό. 

Η τιμή όπως είπες και πιο πίσω πρέπει να είναι πιο χαμηλή για να το ξεχάσεις αλλά σε ένα αυτοκίνητο που έχει normal εμφάνιση και δεν είναι multipla θα πας παρακάτω, θα κοιτάξεις και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά και αυτά θα σε κερδίσουν. 

Όταν πήρα το Dolphin ούτε και εμένα μου άρεσε η μούρη του, ενώ από πίσω είναι ότι πιο ωραίο έχω δει. Σήμερα μετά από σχεδόν 6 μήνες έχω τόσο συνηθίσει την μούρη του που το facelift μου κακοφαίνεται ενώ όταν το αγόρασα ίσχυε το αντίθετο. Όπως επίσης μετά την χρήση θεωρώ ότι κάποια πράγματα που έχουν αφαιρεθεί όπως ο χώρος κάτω απ' την οθόνη, είναι πολύ πρακτικά στην καθημερινότητα όσο άσχημα και αν σου χτυπάνε στο μάτι. 

  • Like 1
Δημοσ.
2 minutes ago, manolis940 said:

Η εμφάνιση και μέσα και έξω είναι καθαρά θέμα γούστου. Προσωπικά δεν με χαλάνε καθόλου τα αυτοκίνητα μέσα ίσα ίσα που μπορώ να πω το αντίθετο και μάλιστα σε σύγκριση με ότι άλλο κυκλοφορεί τώρα στην αγορά, είτε αυτό είναι θερμικό είτε ηλεκτρικό. 

Η τιμή όπως είπες και πιο πίσω πρέπει να είναι πιο χαμηλή για να το ξεχάσεις αλλά σε ένα αυτοκίνητο που έχει normal εμφάνιση και δεν είναι multipla θα πας παρακάτω, θα κοιτάξεις και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά και αυτά θα σε κερδίσουν. 

Όταν πήρα το Dolphin ούτε και εμένα μου άρεσε η μούρη του, ενώ από πίσω είναι ότι πιο ωραίο έχω δει. Σήμερα μετά από σχεδόν 6 μήνες έχω τόσο συνηθίσει την μούρη του που το facelift μου κακοφαίνεται ενώ όταν το αγόρασα ίσχυε το αντίθετο. Όπως επίσης μετά την χρήση θεωρώ ότι κάποια πράγματα που έχουν αφαιρεθεί όπως ο χώρος κάτω απ' την οθόνη, είναι πολύ πρακτικά στην καθημερινότητα όσο άσχημα και αν σου χτυπάνε στο μάτι. 

μεσα ειναι οτι καλύτερο εχω δει σε αυτοκίνητο επιτελούς κάτι που δεν ήταν βαρετό και ποιότητα πολυ καλη ουτε μια ωρα το οδήγησα για το πως καθετε στον δρόμο και γενική ποιότητα εχω να πω πολυ καλά λογία..... το οτι το ξεπατωσα λιγο αλλο αυτο (Δεν ειναι για μενα το οχημα οπως ειπαν πολλοί εδω) 

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν βλέπω εξωτερικά τεραστιες διαφορές. Εξακολουθει να έχει τοσο απλες γραμμές και ταυτοχρονα να ειναι τόσο όμορφο !

Καθολου τυχαια που ειναι τεραστια επιτυχία.

  • Like 2
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Βλέπω μια βελτιωμένη αισθητική σε σημεία, εξωτερικά.

Θα ήθελα να το δω και μέσα αν έρθει, αν βγάζει το κιτς που έβγαζε το προηγούμενο ή το «μαλάκωσαν» λίγο.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Βλέπω μια βελτιωμένη αισθητική σε σημεία, εξωτερικά.

Θα ήθελα να το δω και μέσα αν έρθει, αν βγάζει το κιτς που έβγαζε το προηγούμενο ή το «μαλάκωσαν» λίγο.

το μαυρο μεσα βοηθαει πολυ αλλα ξεκιναει πλεον απο 30κ... απατο

Δημοσ.

Aνταγωνισμος με 60αρα η λιγο μεγαλυτερες μπαταριες και αφαιρεση 3.000 απο την τιμη, στις βασικες εκδοσεις στην κατηγορια c-seagment.

BMW iX1 eDrive20 ,δεν εχει επιδοτηση,με απλο λευκο χρωμα(γελαει ο κοσμος)55.700
Volvo EX40 67ah 46.588
Honda Eny1 67ah   40,390
Vw iD3  σιδερενιες ζαντες και απλο χρωμα 36.900
Skoda Elroq 60ah 35.900
Νissan Ariya 63ah 35.900
Citroën ë-C4 X 54ah 31.700
BYD Atto 3 60ah 30.990
 

 

  • Like 2
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, fabiawrc είπε

Aνταγωνισμος με 60αρα η λιγο μεγαλυτερες μπαταριες και αφαιρεση 3.000 απο την τιμη, στις βασικες εκδοσεις στην κατηγορια c-seagment.

BMW iX1 eDrive20 ,δεν εχει επιδοτηση,με απλο λευκο χρωμα(γελαει ο κοσμος)55.700
Volvo EX40 67ah 46.588
Honda Eny1 67ah   40,390
Vw iD3  σιδερενιες ζαντες και απλο χρωμα 36.900
Skoda Elroq 60ah 35.900
Νissan Ariya 63ah 35.900
Citroën ë-C4 X 54ah 31.700
BYD Atto 3 60ah 30.990
 

 

τυπικα το ev3 ισως ειναι b-suv αλλα εχει μεγαλυτερο χωρο πισω οντας και πιο κοντο σε μηκος. τιμη αν δεν κανω λαθος 33 με επιδοτηση

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε

Το ερώτημα είναι τί παίρνεις στον ανταγωνισμό σε ηλεκτρικό C-SUV.

Μόνο Κινα για την ώρα, σε ev και phev , πλην tesla για πιο γήινες τιμές 

Επεξ/σία από Varnavas89
Δημοσ.
Στις 29/6/2025 στις 9:39 ΠΜ, @pnea1973 είπε

29.978 έχω.

Το έχω σκοπό απλά έχει πέσει δουλειά αυτή την εποχή..

Έχεις 22χλμ προθεσμία.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...