@pnea1973 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2 ώρες πριν, Red_Bear είπε Tην έχει κάποιο γνωστό και (εμπορικά) αξιόπιστο άτομο της πόλης ? , Είναι ο αντιπρόσωπος της Renault και Dacia. Ξεχωριστό κατάστημα σχεδόν δίπλα από το κεντρικό κτίριο που ήδη έχει με τις παραπάνω αντιπροσωπείας.. 1 ώρα πριν, Jiakometi είπε Περίεργο που δεν έχουν ενημερώσει την σελίδα τους ακόμη. Φαντάζομαι θα το κάνουν τις επόμενες ημέρες. Πάντως αν αναλογιστεί κανείς ότι είναι περίπου ένα χρόνο στην Ελλάδα, βρίσκονται σε καλό σημείο. Μολις πριν λίγο πέρασα από τον δρόμο.. Πρέπει να έχει και 2 ή 3 οχήματα μέσα. Σαν Αττο3 μου φάνηκαν.. 1
Vasilisxd Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2 hours ago, mader said: Εγώ πάλι νομίζω πως τα BYD θα φάνε τα Tesla Πολύ αμφιβάλω. Ενα Model 3 έχει 40.000€ και ένα Atto 3 έχει 38.000€. Το Model 3 είναι σαφώς ανώτερο σε ταχύτητες φόρτισης, κατανάλωση, ιπποδύναμη και τεχνολογία. 1
Dante80 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) @Vasilisxd Νομίζω πως το Seal τοποθετείται στην κατηγορία του Model 3. 40 χιλιάδες έχει το BYD SEAL Excellence AWD. Το αντίστοιχο LR AWD Model 3 έχει δέκα χιλιάρικα παραπάνω (50). Εκτός αν έχουν αλλάξει οι τιμές τελευταία... Επεξ/σία 2 Φεβρουαρίου από Dante80 λάθος τιμές 1
jaguar13 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 15 λεπτά πριν, Dante80 είπε @Vasilisxd Νομίζω πως το Seal τοποθετείται στην κατηγορία του Model 3. 40 χιλιάδες έχει το BYD SEAL Excellence AWD. Το αντίστοιχο LR AWD Model 3 έχει δέκα χιλιάρικα παραπάνω (50). Εκτός αν έχουν αλλάξει οι τιμές τελευταία... Δεν έχει 40 το seal, 50 έχει. Με την επιδότηση πάει 40. Το ίδιο και το M3 lr. 1
Red_Bear Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 42 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε Πολύ αμφιβάλω. Ενα Model 3 έχει 40.000€ και ένα Atto 3 έχει 38.000€. Το Model 3 είναι σαφώς ανώτερο σε ταχύτητες φόρτισης, κατανάλωση, ιπποδύναμη και τεχνολογία. Μάλλον να μην αμφιβάλλεις.... Η BYD άρχισε να πουλά αυτοκινητα στην Ελλάδα τον Απρίλιο (αφήνω έξω τα 6 αυτοκινητα που πουλησε το Μάρτιο) Εχουμε και λέμε λοιπόν για το 9μηνο Αν μάλιστα αφαιρέσουμε τους 3 πρώτους "αναγνωριστικούς" μήνες της παρουσίας της στην Ελληνική αγορά (δλδ Απρίλιο, Μάϊο και Ιουνιο που πουλησε μονο 59 αυτοκίνητα) και συγκρίνουμε από Ιούλιο και μετά, τότε η πρωτιά της BYD ειναι συντριπτική και αδιαμφισβήτητη. 50% περισσότερα αυτοκινητα πουλησε η BYD στο διαστημα Ιούλιος - Δεκέμβριος!!!!! Εγώ πάλι δεν έχω καμμία αμφιβολία οτι η BYD το 2025 θα είναι πρώτη και με διαφορά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα 1
h3342 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου ναι η ΒYD θα πουλάει περισσότερο γιατί βγάζει μοντέλα κάτω από 30000 ευρώ,dolphin και λογικά atto2. σε τιμές 40-60 χιλιάρικα πραγματι ως τώρα τουλάχιστον η tesla δείχνει να έχει προβάδισμα. 1
basilis_k6 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Μόλις τώρα, h3342 είπε ναι η ΒYD θα πουλάει περισσότερο γιατί βγάζει μοντέλα κάτω από 30000 ευρώ,dolphin και λογικά atto2. σε τιμές 40-60 χιλιάρικα πραγματι ως τώρα τουλάχιστον η tesla δείχνει να έχει προβάδισμα. προφανως. τα dolphin ειναι το 50% των πωλησεων και με αυτα τα λεφτα παιρνεις μισο τεσλα. επισης η τεσλα δεν εχει suv. τα νουμερα ειναι φουσκωμενα στο β εξαμηνο μαλλον γιατι ολες οι παραγγελίες εφτασαν ελλαδα προς το τελος του ετους. https://www.4troxoi.gr/agora/dynamiki-i-eisodos-tis-byd-stin-elliniki-agora-to-2024/
QuantumWanderer Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Η BYD ήδη από το 2025, θα παίζει «μπάλα» μόνη της στις πωλήσεις ηλεκτρικών στην Ελλάδα και οι άλλοι απλά θα επιδιώκουν τις επόμενες θέσεις μετά την πρώτη. Αυτή θα είναι η εξίσωση για το επόμενο διάστημα, πιστεύω. Το μόνο που μπορεί να την φρενάρει, βλέπω, είναι η πλήρης απουσία δικτύου Service. Αυτή τη στιγμή, δεν έχει φτάσει ακόμα στα κέντρα Περιφερειών με σημείο πώλησης και Service έχει μόνο Αθήνα. Αν οι υπόλοιποι παίκτες που έχουν ήδη ανεπτυγμένα δίκτυα στην ελληνική επικράτεια, εμφανίσουν αξιοπρεπή ηλεκτρικά μοντέλα σε καλές τιμές, αρκετός κόσμος εκτός Αθήνας δεν θα πάει να πάρει κάτι που θα θέλει εκατοντάδες χιλιόμετρα ταξίδι για να το πάει για έλεγχο σε Service. Το πρώτο σοβαρό μοντέλο που έρχεται φέτος και θεωρεί ικανοποιεί καλά κριτήρια για τέτοια εξίσωση είναι το Skoda Elroq και μπορεί να κλέψει πωλήσεις από την BYD εκτός Αθήνας. 2
basilis_k6 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 52 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Η BYD ήδη από το 2025, θα παίζει «μπάλα» μόνη της στις πωλήσεις ηλεκτρικών στην Ελλάδα και οι άλλοι απλά θα επιδιώκουν τις επόμενες θέσεις μετά την πρώτη. Αυτή θα είναι η εξίσωση για το επόμενο διάστημα, πιστεύω. Το μόνο που μπορεί να την φρενάρει, βλέπω, είναι η πλήρης απουσία δικτύου Service. Αυτή τη στιγμή, δεν έχει φτάσει ακόμα στα κέντρα Περιφερειών με σημείο πώλησης και Service έχει μόνο Αθήνα. Αν οι υπόλοιποι παίκτες που έχουν ήδη ανεπτυγμένα δίκτυα στην ελληνική επικράτεια, εμφανίσουν αξιοπρεπή ηλεκτρικά μοντέλα σε καλές τιμές, αρκετός κόσμος εκτός Αθήνας δεν θα πάει να πάρει κάτι που θα θέλει εκατοντάδες χιλιόμετρα ταξίδι για να το πάει για έλεγχο σε Service. Το πρώτο σοβαρό μοντέλο που έρχεται φέτος και θεωρεί ικανοποιεί καλά κριτήρια για τέτοια εξίσωση είναι το Skoda Elroq και μπορεί να κλέψει πωλήσεις από την BYD εκτός Αθήνας. καλα η ελλαδα δεν εχει λεφτα για τεσλα λογικο ειναι να παει πρωτη η byd. το elroq ειναι απαραδεκτα ακριβο και αν κρινω απο το depreciation του enyaq ειναι αυτοκτονικη αγορα. το ev3 τα ίδια, ζητανε λεφτα που παιρνεις gla. 1
engelo Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου η BYD έχει και υβριδικά, η TESLA μονο αμιγώς ηλεκτρικά https://www.evstats.gr/el 1
SaFiS Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Και επίσης, τα BYD βλέπονται και δεν μοιάζουν με υπόθετα ή σερβιέτες σαν τα Tesla... 8
Ntinaras Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Επισης η BYD ηταν αγνωστη για το μεγαλυτερο μερος του πληθυσμου, και εγινε γνωστη στην εκθεση αυτοκινητου τον Οκτωβριο. 1
@pnea1973 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Στις 2/2/2025 στις 1:36 ΜΜ, @pnea1973 είπε Ενημέρωση. Στα Ιωάννινα άνοιξε αντιπροσωπεία. Πέρασα σήμερα. Είναι υπό κατασκευή. Λογικά εντός του μήνα θα έχει ανοίξει.. 1
Zakzam Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Είναι ξεκάθαρο ότι η Κίνα έχει το πάνω χέρι πλέον στις αγορές, έτσι και στο χώρο του αυτοκινήτου έχει περάσει μπροστά από την Ευρώπη απλά δεν έχουμε όλες τις επιλογές διαθέσιμες στην Ελλάδα καθώς έχει πολλά μοντέλα πλέον σε παραγωγή όλων των κατηγοριών που όχι μόνο ανταγωνίζονται τα ευρωπαϊκά αλλά ίσως να είναι και μπροστά σε σχέση ποιότητας - τιμής. Το πρόβλημα είναι ότι είμαστε στο πλέον ανοργάνωτο και ανεύθυνο κράτος της Ευρώπης με υψηλό κόστος ζωής και λίγα χρήματα στην τσέπη, οποιοδήποτε καινούργιο αυτοκίνητο είναι απαγορευτικό. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα