Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
17 ώρες πριν, papoys1 είπε

Οχι και πολλά.Απλά το δοκίμασαν κάποιοι θαρραλέοι έχω δει και γω 2-3 φορές αλλά σύντομα τους βλέπω να τα πετάνε και να ξαναπηγαίνουν σε scoda oktavia πετρελαιάκι. Σιγουράκι λέμε

Αυτο ειναι εικασια δικη σου επειδη προτιμας το τακα τουκα του diesel?

  • Like 3
Δημοσ.
15 ώρες πριν, h3342 είπε

δλδ αν πάρεις ηλεκτρικο π χ  από τογιότα ή vw υπάρχει πιθανοτητα η αντιπροσωπεία στην πόλη σου να μην έχει service για το ηλεκτρικό σου??δλδ η VW στο Ηράκλειο να σου πει το ID3 σου δεν μπορούμε να το αναλάβουμε??σαν κακό αστείο μ φαίνεται.

Τουλάχιστον στην πόλη μου η Toyota δεν έχει. Είναι σε διαδικασία έκδοσης της αντίστοιχης άδειας συνεργείου (αυτό το ξέρω πολύ καλά!). 
 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλά service τα περισσότερα σου λένε σε δύο χρόνια συν ότι το μόνο που κάνουν είναι αλλαγή φίλτρου καμπίνας και υγρά φρένων

Επεξ/σία από chek2fire
Δημοσ.

Έκλεισε ένα συναδελφος πριν μερικές ημέρες το BYD Dolphin (και έβγαλε πινακίδες).Έψαχνε καιρό (κοίταζε για Dacia και τώρα τελευταία το C3 το ηλεκτρικό). Του είχα πει για το BYD αλλά δεν ψηνόταν λόγω κινέζικου. Τον ειδα με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και φουλ ενθουσιασμένο. Με πήγε μια μικρή βόλτα και πραγματικά εντυπωσιάστηκα και εγω. Το άρπαγμα που έχει (ακόμα κυκλοφορεί με το Eco Mode), δεν ακουγεται καθόλου και φαίνεται να μην έχει να ζηλέψει κάτι από άλλες εταιρείες. Πραγματικα ωραίο και μανιτζέβελο! Και μου λέει από κατανάλωση τίποτα, το χρησιμοποιεί μέσα στην πόλη και το φορτίζει μια φορά την εβδομάδα.

  • Like 4
Δημοσ.

Σύμφωνα με έρευνα https://www.motorfinanceonline.com/news/evs-are-59-less-likely-to-break-down-says-start-rescue/ τα ηλεκτρικά εμφανίζουν 59% λιγότερες βλάβες από τα εσωτερικής καύσης οχήματα. Όμως αυτό δε σημαίνει μηδενικές. Αυτό μαζί με τις ελάχιστες υποδομές ειδικά σε Ελλάδα πρέπει να προβληματίζει μεσοπρόθεσμα όποιον θέλει να κάνει το βήμα προς EV. Επίσης το σκοτεινό τοπίο με την επιδότηση αγοράς που κινείται σε γκρι ασάφεια (εκταμιεύονται με το σταγονόμετρο κάποια λίγα εκ. ευρώ και δεν ξέρει κανείς που αγοράζει τώρα αν θα επιδοτηθεί) αποτελεί άλλο ένα παράγοντα σκεπτικισμού.

Toυλάχιστον όποιος το συζητά για EV ας βάλει στο τραπέζι όλες τις παραμέτρους και όχι το ροζ τοπίο με την εξιδανίκευση που πουλάνε στις αντιπροσωπείες που είδαν το νέο Ελντοράντο με τα ηλεκτρικά. Καλές οι κινέζικες μάρκες, έχουν όντως κάνει κολοσσιαία κατασκευαστικά βήματα αλλά τη μεσοπρόθεσμη αξιοπιστία, την μελλοντική επάρκεια ανταλλακτικών, τα επακόλουθα από τον διαφαινόμενο πόλεμο δασμών με Κίνα κλπ. κανείς δεν μπορεί να προβλέψει ουτε να εγγυηθεί. Και αυτά παίζουν πολύ ρόλο για το μέσο έλληνα που αναγκαστικά λόγω πιεσμένων οικονομικών πρέπει να κάνει σωστό προγραμματισμό. 

  • Like 4
Δημοσ.
7 hours ago, kalmik said:

Σύμφωνα με έρευνα https://www.motorfinanceonline.com/news/evs-are-59-less-likely-to-break-down-says-start-rescue/ τα ηλεκτρικά εμφανίζουν 59% λιγότερες βλάβες από τα εσωτερικής καύσης οχήματα. Όμως αυτό δε σημαίνει μηδενικές. Αυτό μαζί με τις ελάχιστες υποδομές ειδικά σε Ελλάδα πρέπει να προβληματίζει μεσοπρόθεσμα όποιον θέλει να κάνει το βήμα προς EV. Επίσης το σκοτεινό τοπίο με την επιδότηση αγοράς που κινείται σε γκρι ασάφεια (εκταμιεύονται με το σταγονόμετρο κάποια λίγα εκ. ευρώ και δεν ξέρει κανείς που αγοράζει τώρα αν θα επιδοτηθεί) αποτελεί άλλο ένα παράγοντα σκεπτικισμού.

Toυλάχιστον όποιος το συζητά για EV ας βάλει στο τραπέζι όλες τις παραμέτρους και όχι το ροζ τοπίο με την εξιδανίκευση που πουλάνε στις αντιπροσωπείες που είδαν το νέο Ελντοράντο με τα ηλεκτρικά. Καλές οι κινέζικες μάρκες, έχουν όντως κάνει κολοσσιαία κατασκευαστικά βήματα αλλά τη μεσοπρόθεσμη αξιοπιστία, την μελλοντική επάρκεια ανταλλακτικών, τα επακόλουθα από τον διαφαινόμενο πόλεμο δασμών με Κίνα κλπ. κανείς δεν μπορεί να προβλέψει ουτε να εγγυηθεί. Και αυτά παίζουν πολύ ρόλο για το μέσο έλληνα που αναγκαστικά λόγω πιεσμένων οικονομικών πρέπει να κάνει σωστό προγραμματισμό. 

οταν αγοράζεις ένα ev στην ελλαδα χοντρικά βαζεις στο τραπέζι τα εξης

1. το πλήρες κόστος αγοράς (καθώς επιδότηση κινείται εδω και καιρό όχι απλά στο γρι αλλα σε μαυρο φόντο ετσι υπολογίζεις σαν να μην υπάρχει)

2. αν υπάρχει η όχι επίσημο συνεργειο στην πόλη που ζεις η καποια σε πολύ κοντινή απόσταση (ειναι πάρα πολύ σημαντικό αυτό να μην τραβιέσαι μακριά.... και δεν μιλάμε για κλασσικά service αυτα ειναι kline mine υγρα φρένου φίλτρα κανα αντιψυκτικό κλπ τα οποία οποιοδήποτε συνεργειο το κάνει αλλά μηλαμε για βλάβες οπως το να μην δουλεύει κάτι το οποίο ειναι κατι το συνηθισμένο ειδικά σε καινούργια οχήματα

3. προφανώς πολύ σημαντικό ρόλο παιζει ύπαρξη η μη χώρου στάθμευσης για να μπορεις να βαλεις φορτιστή (καθώς αν παρκαρεις στον δρόμο και θέλει  να το φορτίζεις και από την απλή πριζα θα κυνηγάς θεση εξω από το σπιτι να πεταξεις μπαλαντέζα........ και δεν λέει

4. αν δεν υπάρχει θέση στάθμευσης σπιτι κοιτάς αν εχεις κάπου κοντά ταχυφορτηση καθώς κανείς δεν θέλει να τρώει της ώρες του σε κάποιον απλό φορτιστή  (περισσότεροι μας ειμαστε με μηδέν ελεύθερο χρόνο φάση δουλειά σπιτι σπιτι δουλειά

5. αν κάνεις μεγάλες αποστάσεις και ποσο συχνά και το ποιο συμαντικο που και αν υπαρχει χρονικό περιθώριο σε αυτα τα ταξιδια για στασεις με σκπο φόρτιση

ολα αυτα αν το αυτοκίνητο προορίζεται για κύριο όχημα.... αν το παιρνεις για δεύτερο κλπ......... προφανώς ολα τα απο πάνω τα εχεις λυμενα και ελαχιστα σε ενδιαφέρουν

Δημοσ.

Για συνεργεία που λέμε από τι μου είπαν από την KIA το μόνο που χρειάζονται αυτά τα αυτοκίνητα στο service τους είναι ένα φίλτρο καμπίνας και υγρά φρένων. Δηλαδή δεν χρειάζεται πιστεύω και κανένα ειδικευμένο συνεργείο απλά να έχεις μια αντιπροσωπεία συνεργείο και την κάνεις τη δουλειά σου. 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, chek2fire είπε

Για συνεργεία που λέμε από τι μου είπαν από την KIA το μόνο που χρειάζονται αυτά τα αυτοκίνητα στο service τους είναι ένα φίλτρο καμπίνας και υγρά φρένων. Δηλαδή δεν χρειάζεται πιστεύω και κανένα ειδικευμένο συνεργείο απλά να έχεις μια αντιπροσωπεία συνεργείο και την κάνεις τη δουλειά σου. 

Δεν διαφωνώ. 

Απλά, όπως ετυχε στον άνθρωπο που αγόρασε dolphin και σύμφωνα με συνφορουμιτη, τον εχει ταράξει στα προβλήματα. 

Σε αυτή την περίπτωση βέβαια και στη πόλη σου να έχει συνεργείο είναι άλλο θέμα. 

Δημοσ.
6 minutes ago, chek2fire said:

Για συνεργεία που λέμε από τι μου είπαν από την KIA το μόνο που χρειάζονται αυτά τα αυτοκίνητα στο service τους είναι ένα φίλτρο καμπίνας και υγρά φρένων. Δηλαδή δεν χρειάζεται πιστεύω και κανένα ειδικευμένο συνεργείο απλά να έχεις μια αντιπροσωπεία συνεργείο και την κάνεις τη δουλειά σου. 

δλδ αν μια μερα πας και ξαφνικά βλέπεις οτι όχημα δεν φορτίζει 100% αλλα παει μεχρι 40% (χαλασμένη συστειχεια) η βλεπεις οτι δεν δουλεύει σωστά το ac/dc converter η ακομη και το σύστημα infortaiment εχει θέμα... καποιος που δεν εχει εκπαιδευτεί σε αυτα ..... απλα θα το κοιτάει σαν εξωγήινο σκάφος να εχει κατεβεί......

ξανά λέμε δεν μηλαμε για service εκει όντος δεν θέλει κάτι μηλαμε για βλάβες στην λειτουργεια του οχήματος

ακομη θυμαμαι γνωστός με το model 3 της tesla είχε ένα θέμα με την φόρτιση η οποία μετα απο λίγη ώρα σταμάταγε απλά χωρίς καποιο error κλπ.... remote δεν βρήκαν τπτ ......... ε μαντεψε..... αναγκαστικέ να πάει αθηνα από την θεσαλονικη και να μείνει εκεί 2 μέρες μεχρι να βρουν τι και πως......

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 3/3/2025 στις 9:31 ΜΜ, h3342 είπε

δλδ αν πάρεις ηλεκτρικο π χ  από τογιότα ή vw υπάρχει πιθανοτητα η αντιπροσωπεία στην πόλη σου να μην έχει service για το ηλεκτρικό σου??δλδ η VW στο Ηράκλειο να σου πει το ID3 σου δεν μπορούμε να το αναλάβουμε??σαν κακό αστείο μ φαίνεται.

Σε αυτό μπορώ να σού απαντήσω με σιγουριά, ναι ισχύει, για τα ηλεκτρικά μόνο και ειδικά εντός εγγύησης. Δεν έχουν όλοι εξουσιοδότηση για επισκευή ηλεκτρικών και εάν έχουν δεν σημαίνει ότι καλύπτει ΟΛΕΣ τι βλάβες όλων των μοντέλων. Υπάρχουν επίπεδα εξουσιοδότηση και εξοπλισμού που ΔΕΝ τα κατέχουν όλα τα συνεργεία του εκάστοτε δυκτιου.

Χαίρομαι πάντως που αρχίζουν κάποιοι και καταλαβαίνουν ότι ηλεκτρικό δεν σημαίνει τέρμα τα συνεργεία, ΟΧΙ ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου βγάλει, πότε και υπό ποιες συνθήκες. Σίγουρα δεν έχουν καμία σχέση με τα συμβατικά αλλά να ξέρετε ότι αυξάνει η πολυπλοκότητα τους σε κάθε νέο μοντέλο με ότι συνεπάγεται αυτό. Πχ η Τέσλα πλέον έχει αντικαταστήσει την θέρμανση μπαταρίας και καμπίνας τρεις φορές, με την πρόσφατη να έχει αντλία θερμότητας. Το σύστημα της αυτό είναι κατά πολύ πιο σύνθετο από τα προηγούμενα που ήταν με ptc. Αυτό λοιπόν σίγουρα θα βγάλει βλάβες 

Επεξ/σία από Zakzam
  • Like 1
Δημοσ.

Πετυχαίνω ιδιοκτήτες Dolphin εκτός Αθήνας, οι οποίοι αγόρασαν το αυτοκίνητο από αντιπροσωπείες εκτός Αθήνας, και υποθέτουν ότι θα λάβουν υποστήριξη Service από εκεί που το αγόρασαν (χωρίς να το έχουν ρωτήσει και να έχουν λάβει ρητή απάντηση), υποθέτοντας ότι αφού το αγόρασαν από εκεί, θα έχουν και Service εκεί.

Σίγουρα ΟΧΙ.

Τούς έχω βάλει να ρωτήσουν, περιγράφοντας ότι Service υπάρχει μόνο στην Αθήνα ... και όταν ρωτάνε μαθαίνουν την πικρή αλήθεια που δεν περίμεναν, ότι θα πρέπει να πηγαίνουν το αυτοκίνητο στην Αθήνα για Service και για θέματα εντός εγγύησης.

Όλοι έχουν πιαστεί αδιάβαστοι, ακούγοντας τα παραμύθια των πωλητών που το μόνο που θέλουν είναι να πετύχουν στόχους πωλήσεων.

Ρωτάμε και ζητάμε ρητές απαντήσεις, πάντα γραπτώς.

  • Like 2
Δημοσ.

Eγω νομιζω οτι δεν υπάρχει περίπτωση να πηρε καποιος ενα BYD και να μην του ειπανε που θα γινει το σερβις (ή ακομα χειρότερα, να αφήσανε να εννοηθει οτι θα γίνει στην πόλη που το αγορασε), ειναι θεμα στοιχειώδους αξιοπιστιας της εταιρίας (του εισαγωγέα δλδ) και μπορει κ να κινησει και νομικο θεμα εναντιον τους. Και αυτο φαινεται και στο site τους, οτι σερβις δλδ υπάρχει μονο στην Αθηνα. Τωρα τι υποθετει ο καθενας ειναι άλλο ζήτημα.

  • Like 2
Δημοσ.

Αισθανομαι τυχερος που εχω αντιπροσωπεια BYD κυριολεκτικα στο διπλα τετραγωνο απο το σπιτι μου :P

  • Like 1
  • Haha 2
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Red_Bear είπε

Eγω νομιζω οτι δεν υπάρχει περίπτωση να πηρε καποιος ενα BYD και να μην του ειπανε που θα γινει το σερβις (ή ακομα χειρότερα, να αφήσανε να εννοηθει οτι θα γίνει στην πόλη που το αγορασε), ειναι θεμα στοιχειώδους αξιοπιστιας της εταιρίας (του εισαγωγέα δλδ) και μπορει κ να κινησει και νομικο θεμα εναντιον τους. Και αυτο φαινεται και στο site τους, οτι σερβις δλδ υπάρχει μονο στην Αθηνα. Τωρα τι υποθετει ο καθενας ειναι άλλο ζήτημα.

Κι όμως.

Ένα σημαντικό ποσοστό αυτών που έχω πετύχει, αγοράσανε ΧΩΡΙΣ να έχει γίνει αυτός ο διάλογος για την υποστήριξη από την τοπική αντιπροσωπεία. Ήταν δική τους υπόθεση ότι αφού εδώ έχει έκθεση, θα έχει και Service, ενώ αυτό δεν ισχύει!

Τα συζητάμε εδώ για να ενημερώνεται ο κόσμος και να ρωτάει και να ζητά γραπτή απάντηση. Αρκετοί έχουν πιαστεί αδιάβαστοι στο όνομα της επίτευξης στόχων πωλήσεων.

Βασικός κανόνας στην Ελλάδα: ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΠΩΛΗΤΕΣ.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, QuantumWanderer είπε

Κι όμως.

Ένα σημαντικό ποσοστό αυτών που έχω πετύχει, αγοράσανε ΧΩΡΙΣ να έχει γίνει αυτός ο διάλογος για την υποστήριξη από την τοπική αντιπροσωπεία. Ήταν δική τους υπόθεση ότι αφού εδώ έχει έκθεση, θα έχει και Service, ενώ αυτό δεν ισχύει!

Τα συζητάμε εδώ για να ενημερώνεται ο κόσμος και να ρωτάει και να ζητά γραπτή απάντηση. Αρκετοί έχουν πιαστεί αδιάβαστοι στο όνομα της επίτευξης στόχων πωλήσεων.

Βασικός κανόνας στην Ελλάδα: ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΠΩΛΗΤΕΣ.

Αμα υποθέτεις την πατάς. 

Βασικό σε ότι αγοράζεις το που γίνεται service. Πχ στην πόλη μου δεν υπήρχε service για μηχανές bmw. Οπότε οποίος αγόραζε και ήθελε εξουσιοδοτημενο συνεργείο πήγαινε συνήθως Πάτρα... 

Το 1ο πράγμα που ρωτάς είναι, ένα υπάρχει service στην περιοχή σου, έτσι να ξέρεις όλα τα ενδεχόμενα. 

1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Αισθανομαι τυχερος που εχω αντιπροσωπεια BYD κυριολεκτικα στο διπλα τετραγωνο απο το σπιτι μου :P

Κηφισίας;;; 

Επεξ/σία από @pnea1973

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...