Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Red_Bear είπε

Μονόδρομος η ηλεκτροκινηση. Μακρυς, αλλά μονόδρομος.

Δε νομίζω. Έχει άλλες χαρές ο θερμικός κινητήρας. Εγώ προσωπικά θερμικό θα παίρνω. Άντε να πάω σε υβριδικό. Σκέτο ηλεκτρικό δεν πρόκειται να πάρω 

  • Like 3
  • Haha 1
  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Νομίζουν πολλοί ότι οι Κινέζοι είναι χαζοι. Μόλις πουλήσουν αρκετά θα γίνουν Ευρωπαίοι σε όλα και θα γκρινιάζετε πάλι. Είναι κανόνας, όταν εδραιωθεί στην αγορά κάτι, όλα αλλάζουν προς το χειρότερο για τον καταναλωτή. Όσον αφορά τις επισκευές των υβριδικών- ηλεκτρικών, η πίτα θα μικρύνει δεν θα μεγαλώσει, θέλουν πολύ εξειδικευμένο προσωπικό, άδειες, ειδικά εργαλεία και εξοπλισμό και φυσικά υπάρχει κίνδυνος ηλεκτροπληξίας. Και κάτι που δεν το έχετε σκεφτεί ποτέ, οι κλοπές θα πάνε στο θεό, όταν μια μπαταρία έχει από 5 έως 35 χιλιάδες ευρώ και μπορεί να χρησιμοποιηθεί όχι μόνο για αμάξια άλλα και για αποθήκευση ενέργειας, φανταστείτε τι θα γίνει!

  • Like 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, sakks80 είπε

Δε νομίζω. Έχει άλλες χαρές ο θερμικός κινητήρας. Εγώ προσωπικά θερμικό θα παίρνω. Άντε να πάω σε υβριδικό. Σκέτο ηλεκτρικό δεν πρόκειται να πάρω 

Τρομερές χαρές, μη γραμμική απόκριση, βρωμάει, κάνει βρουμ βρουμ.

Σε 15 χρόνια από σήμερα δε θα πουλιέται κανένα θερμικό και σε 30-35 χρόνια από σήμερα δε θα υπάρχει κανένα θερμικό.

  • Like 3
  • Haha 2
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, malakudi είπε

Τρομερές χαρές, μη γραμμική απόκριση, βρωμάει, κάνει βρουμ βρουμ.

Σε 15 χρόνια από σήμερα δε θα πουλιέται κανένα θερμικό και σε 30-35 χρόνια από σήμερα δε θα υπάρχει κανένα θερμικό.

δεν θα ζούμε...:lol:

  • Haha 3
Δημοσ.

Σε 30 χρόνια θα είμαι με ένα πόδι στα κυπαρίσσια, δεν με απασχολεί τι θα υπάρχει τότε, εάν ζω. Αλλά θερμικά θα υπάρχουν για πολλά χρόνια ακόμα, όπως έγινε με τα άλογα, θα γίνει σπορ των πλουσίων 

  • Like 5
Δημοσ.
12 ώρες πριν, sakks80 είπε

Θερμικά τα πας σε όποιον μάστορα θες. Παντού έχει. Στα ηλεκτρικά δεν έχουν γνώση οι μάστορες εκεί έξω 

Δεν νομίζω. Εγω γνωστούς με ακριβά αυτοκίνητα που "αναγκάζονται" να τα πάνε Αθήνα.  Επίσης τόσα χρόνια φίλοι μου με bmw μοτοσυκλέτες  κατεβαίνουν Αθήνα ή Πάτρα.

Και εγώ δεν τα πάω σε όποιον μάστορα. Εχω καεί απο τα μαστόρια. Αντιπροσωπεία τα πήγαινα και ας πλήρωνα 100€ παραπάνω. Οχι εκεί είναι καλύτερα τα μαστόρια, απλά ακολουθούν συγκεκριμένες διαδικασίες γιατί έτσι πρέπει. Βέβαια ο καθένας κάνει οτι νομίζει. Αλλά και με τα θερμικά υπάρχει θέμα στα συνεργεία.

5 ώρες πριν, Zakzam είπε

Νομίζουν πολλοί ότι οι Κινέζοι είναι χαζοι. Μόλις πουλήσουν αρκετά θα γίνουν Ευρωπαίοι σε όλα και θα γκρινιάζετε πάλι. Είναι κανόνας, όταν εδραιωθεί στην αγορά κάτι, όλα αλλάζουν προς το χειρότερο για τον καταναλωτή. Όσον αφορά τις επισκευές των υβριδικών- ηλεκτρικών, η πίτα θα μικρύνει δεν θα μεγαλώσει, θέλουν πολύ εξειδικευμένο προσωπικό, άδειες, ειδικά εργαλεία και εξοπλισμό και φυσικά υπάρχει κίνδυνος ηλεκτροπληξίας. Και κάτι που δεν το έχετε σκεφτεί ποτέ, οι κλοπές θα πάνε στο θεό, όταν μια μπαταρία έχει από 5 έως 35 χιλιάδες ευρώ και μπορεί να χρησιμοποιηθεί όχι μόνο για αμάξια άλλα και για αποθήκευση ενέργειας, φανταστείτε τι θα γίνει!

Το βιώνουμε τόσα χρόνια με τα θερμικά των Ευρωπαίων. Βγήκε η Fiat και λέει οτι στο καινούργιο Panda βάζει vintage σιδερένιες ζάντες επειδή μοιάζει με το αρχικό μοντέλο!!!!!!! Και το πουλάει 5.000€ παραπάνω!!!!!!!!
 

Για τα συνεργεία τα πράγματα είναι απλά. Θέλει τεχνίτη με άδεια, και φυσικά να έχει εκπαιδευτεί στην εταιρεία του, κάτι που το κάνουν ήδη (πχ Τoyota). Απλά δεν θα μπορεί να ανοίξει εύκολα χωρίς καμία εκπαίδευση κάποιος, ανεξάρτητο συνεργείο.

Οσον αφορά τις μπαταρίες τι εννοείς; Οτι θα μας δίνουν αυτοκίνητα χωρίς μπαταρίες; Θα μας σηκώνουν τα αυτοκίνητα και θα μας κλέβουν τις μπαταρίες;;;;

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Zakzam είπε

Νομίζουν πολλοί ότι οι Κινέζοι είναι χαζοι. Μόλις πουλήσουν αρκετά θα γίνουν Ευρωπαίοι σε όλα και θα γκρινιάζετε πάλι. Είναι κανόνας, όταν εδραιωθεί στην αγορά κάτι, όλα αλλάζουν προς το χειρότερο για τον καταναλωτή. Όσον αφορά τις επισκευές των υβριδικών- ηλεκτρικών, η πίτα θα μικρύνει δεν θα μεγαλώσει, θέλουν πολύ εξειδικευμένο προσωπικό, άδειες, ειδικά εργαλεία και εξοπλισμό και φυσικά υπάρχει κίνδυνος ηλεκτροπληξίας. Και κάτι που δεν το έχετε σκεφτεί ποτέ, οι κλοπές θα πάνε στο θεό, όταν μια μπαταρία έχει από 5 έως 35 χιλιάδες ευρώ και μπορεί να χρησιμοποιηθεί όχι μόνο για αμάξια άλλα και για αποθήκευση ενέργειας, φανταστείτε τι θα γίνει!

Σε 5 χρόνια από τώρα δεν θα θες να θυμάσαι ότι έγραψες αυτό το post...

45 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Οσον αφορά τις μπαταρίες τι εννοείς; Οτι θα μας δίνουν αυτοκίνητα χωρίς μπαταρίες; Θα μας σηκώνουν τα αυτοκίνητα και θα μας κλέβουν τις μπαταρίες;;;;

E, λέει και κανα αστείο να περνά η ώρα.

Επεξ/σία από Red_Bear
  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Zakzam είπε

Σε 30 χρόνια θα είμαι με ένα πόδι στα κυπαρίσσια, δεν με απασχολεί τι θα υπάρχει τότε, εάν ζω. Αλλά θερμικά θα υπάρχουν για πολλά χρόνια ακόμα, όπως έγινε με τα άλογα, θα γίνει σπορ των πλουσίων 

Δεν υπάρχει κανείς που να κυκλοφορεί με άλογο. Ούτε καν άμαξες με άλογα. Το αν θα είσαι στα κυπαρίσσια εσύ είναι αδιάφορο, αυτοί που είναι παιδιά σήμερα σε 35 χρόνια θα οδηγάνε όλοι ηλεκτρικό. Ίσως και νωρίτερα.

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 4
Δημοσ.
4 ώρες πριν, malakudi είπε

Τρομερές χαρές, μη γραμμική απόκριση, βρωμάει, κάνει βρουμ βρουμ.

Σε 15 χρόνια από σήμερα δε θα πουλιέται κανένα θερμικό και σε 30-35 χρόνια από σήμερα δε θα υπάρχει κανένα θερμικό.

δεν βρωμανε τα αμαξια. σχεδον ολα τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν εξω ειναι 2000+ μοντελα. ενα παλιο φορτηγο να πετυχεις στο δρομο βγαζει ντουμανι για 1000 αμαξια και σε καθε αλλαγη ταχυτητας στα σκαει ολα στη μουρη. αυτα ειναι η κυρια μολυνση πλεον και δεν θα γινουν ηλεκτρικα ουτε σε 20 χρονια. 

σε 15 θα βρισκεις ανετα θερμικο. ισως αναγκαστικα να ειναι υβριδικο αλλα σιγουρα θα υπαρχουν εσωτερικης καυσης για παρα πολλα χρονια ακομα. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε

σε 15 θα βρισκεις ανετα θερμικο. ισως αναγκαστικα να ειναι υβριδικο αλλα σιγουρα θα υπαρχουν εσωτερικης καυσης για παρα πολλα χρονια ακομα. 

35 είπα, όχι 15. Σε 15 δε θα πωλούνται νέα. Βάλε και +20 χρόνια να φύγουν όλα τα παλιά, φτάνουμε στα 35. Κανονικά σε 10 θα σταματήσουν να πωλούνται αλλά έβαλα +5 χρόνια γιατί μάλλον θα δώσουν παρατάσεις.

Όλα τα θερμικά αυτοκίνητα βρωμάνε, ακόμα και το πιο καλορυθμισμένο, κάτσε από πίσω του και θα έχει μυρωδιά.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, malakudi είπε

35 είπα, όχι 15. Σε 15 δε θα πωλούνται νέα. Βάλε και +20 χρόνια να φύγουν όλα τα παλιά, φτάνουμε στα 35. Κανονικά σε 10 θα σταματήσουν να πωλούνται αλλά έβαλα +5 χρόνια γιατί μάλλον θα δώσουν παρατάσεις.

Όλα τα θερμικά αυτοκίνητα βρωμάνε, ακόμα και το πιο καλορυθμισμένο, κάτσε από πίσω του και θα έχει μυρωδιά.

ναι προφανως αλλα δεν το λες βρωμανε αυτο. μολις ζεσταθει ο καταλυτης σε εξωτερικο χωρο και κοντα να εισαι δεν μυριζεις κατι. δεν βαζουμε και τη μυτη μας στην εξατμιση. 

σε 15 δεν γινετε να μην μπορεις να παρεις θερμικο. ισως να μην υπαρχουν φθηνα θερμικα για τις μαζες αλλα καθολου ειναι αδυνατον.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

σε 15 δεν γινετε να μην μπορεις να παρεις θερμικο. ισως να μην υπαρχουν φθηνα θερμικα για τις μαζες αλλα καθολου ειναι αδυνατον.

Είναι απόφαση της ΕΕ, 2035 σταματά η πώληση ΝΕΩΝ θερμικών (μεταχειρισμένα θα υπάρχουν). Σίγουρα θα δωθεί παράταση αλλά δε νομίζω να πάει πέρα από το 2040. Δε ξέρω αν θα εξαιρούνται τα PHEV που αυτή τη στιγμή τα κατατάσουν στα ηλεκτρικά.

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, malakudi είπε

Είναι απόφαση της ΕΕ, 2035 σταματά η πώληση ΝΕΩΝ θερμικών (μεταχειρισμένα θα υπάρχουν). Σίγουρα θα δωθεί παράταση αλλά δε νομίζω να πάει πέρα από το 2040. Δε ξέρω αν θα εξαιρούνται τα PHEV που αυτή τη στιγμή τα κατατάσουν στα ηλεκτρικά.

δεν εχουν επιλογες. θα αφησουν τα plug in και απο το παραθυρο θα συνεχισουν να φτιαχνουν θερμικα. το 35 ειναι πολυ κοντα, για να μην πουλας το 35 θερμικα πρεπει το 33-34 ηδη να κλεισεις τις γραμμες παραγωγης για ολα τα εξαρτηματα κινητηρων. μονο το λογιστικο κοστος να βαλεις φτανει. μιλαμε για αδιανοητο κοστος για την ευρωπη και τις εταιρειες της. στα λογια ακουγοτανε καλο, στην πραξη ομως δεν βγαινει και φανηκε πολυ γρηγορα. και αντε πες τους αναγκαζεις, κοντρα στη ζητηση? δεν υπαρχει περιπτωση να εχεις μηδενικη ζητηση το 35. να πεσει στο 10-20% ειναι πιθανο αλλα μηδεν δεν παιζει. 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, malakudi είπε

Τρομερές χαρές, μη γραμμική απόκριση, βρωμάει, κάνει βρουμ βρουμ.

Σε 15 χρόνια από σήμερα δε θα πουλιέται κανένα θερμικό και σε 30-35 χρόνια από σήμερα δε θα υπάρχει κανένα θερμικό.

Καλά περίμενε εσύ στην Ελλάδα να έχει εγκαταστάσεις να μπορούν να εξυπηρετούν για φόρτιση μόνο ηλεκτρικά.και περίμενε να έχουν γίνει και τα φορτηγά ηλεκτρικά μέχρι τότε,να έχουν μεγάλη αυτονομία μια ένας τεράστιος όγκος οχημάτων να μπορεί να εξυπηρετηθεί από φορτιστές οι οποίοι θα το φορτίζουν το πολύ σε 5 λεπτά 

Τα φορτηγά πρέπει να έχουν μεγάλη ροπή και μεγάλη ικανότητα έλξης. Αυτό το δίνει μόνο ένας diesel κινητήρας. Τα υβριδικά Κάιντα ηλεκτρικά έχουν μικρή δύναμη έλξης σε σχέση με πετρέλαιο και βενζίνη.Δεν πρόκειται ούτε στα επόμενα 60 χρόνια να έχουν καταργηθεί οι θερμικοι κινητήρες για πρακτικούς λόγους 

  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, sakks80 είπε

Τα φορτηγά πρέπει να έχουν μεγάλη ροπή και μεγάλη ικανότητα έλξης. Αυτό το δίνει μόνο ένας diesel κινητήρας. Τα υβριδικά Κάιντα ηλεκτρικά έχουν μικρή δύναμη έλξης σε σχέση με πετρέλαιο και βενζίνη.Δεν πρόκειται ούτε στα επόμενα 60 χρόνια να έχουν καταργηθεί οι θερμικοι κινητήρες για πρακτικούς λόγους 

Δεν ισχύει αυτό, αλλά μπορείς να πιστεύεις ότι σε κάνει να νοιωθεις καλύτερα. 
 

https://electrek.co/2024/12/27/schneider-electric-semi-truck-fleet-hits-6-million-miles-driven/
 

https://electrek.co/2024/06/12/londonenergy-puts-volvo-fm-electric-semi-trucks-to-work-in-waste-management/

  • Like 2
  • Haha 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...