Προς το περιεχόμενο

Η Tesla ετοιμάζει δύο νέα ηλεκτρικά οχήματα με προδιαγραφές «ανώτερες απ' οτιδήποτε άλλο στον κλάδο»


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 ώρες πριν, Nos20VT είπε

Τι να σου πω...δεν νομιζω πως η τεσλα θα ανταγωνιστει στα ισα τους μεγαλους κατασκευαστες οταν ολοι βγαλουν σοβαρα ηλεκτρικα γιατι τωρα αυτα ειναι για το hype.

Εχω ακουσει δε απο biased πελατες (κλασσικος@ πηρα Τεσλα για οικονομια και εχει σκασει 50κ....αλλα κατα τα αλλα οικονομος..) οτι εχουν ατελειες στα κενα καπω/φτερα κλπ...γενικα η ποιοτητα δεν ειναι η ιδια με τους μεγαλους κατασκευαστες, δεν σημαινει οτι ειναι ο κανονας.

Αλλα θα δουμε..οταν ολοι βγαλουν ηλεκτρικα με 15κ που λεει ο λογος..ας παρει ο κοσμος Μασκ...εγω θα παρω τογιοτα και vw...και αυτο γιατι δεν θεωρω οτι θα ειναι μπροστα σε εμβελεια κλπ τα Τεσλα..τωρα αν μου πεις οτι θα εχει 20" οθονη οκ μπορει....

Γενικα υπαρχουν ανθρωποι που ενθουσιαζονται...νομιζει κανεις οτι επειδη ο αλλος εχει βγαλει κατι πρωτοποριακο ειναι ισαξιος με τον αλλο που εχει μπιζνα ποιοτητας 70 χρονια...νταξει τι να πω εγω, ο καθενας την αποψη του.

Όπως έγραψα και παραπάνω δεν τον χωνεύω τον Έλονα αν και τον παραδέχομαι.

Πριν από δύο χρόνια άλλαξα αυτοκίνητο στην σύζυγο, ξεκίνησα από ένα budget στα 25000(Toyota CHR), έκανα κέφι και το ανέβασα λίγο και άλλο λίγο μην τα πολυλογώ το έφτασα στα 50000 και βλέπαμε διάφορα, όλα υβριδικά X1, X2, C5 aircross(τα 300 άλογα) και 1-2 ακόμα. Εκείνη την περίοδο έβγαλε η VW στην αγορά τα ID3/ID4. Καταλήξαμε στο ID4 με την μεγάλη μπαταρία για (περίπου) όλους τους λόγους που αναφέρεις και εσύ. Εκτίμησα ότι δεν μπορεί η TESLA να φτάσει τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν τόσα χρόνια στην πλάτη τους σε συνδυασμό με αυτά που είχα διαβάσει για τις ατέλειες στα καπώ(και όχι μόνο) και σε συνδυασμό με το ότι δεν γουστάρω τον Έλονα. Αν και το αμάξι δεν μπορώ να πω ότι δεν είναι ωραίο(είναι και παραείναι) μάντεψε πόσα προβλήματα έχει βγάλει και πόσο έχουμε τρέξει για αυτά.

Και επειδή στο ενδιάμεσο είδα και οδήγησα 2 model 3 performance πελατών μου και έμαθα αν είναι ευχατιστημένοι μάντεψε πιο θα είναι το δικό μου όταν αγοράσω σε λίγους μήνες από τώρα(αρχικά είχα επιλέξει το KIA EV6 και για να μην νομίζετε ότι είμαι κανένας που αλλάζει αυτοκίνητα σαν πουκάμισα το τελευταίο αυτοκίνητο που αγόρασα για εμένα ήταν το Peugeot 206 GT του 1999). Αν υποθέτεις κάποιο TESLA καλά υποθέτεις. Όχι μόνο για τους λόγους ποιότητας-προβλημάτων των παραδοσιακών κατασκευαστών(που έτυχε να δω-βιώσω) αλλά και επειδή ο Έλονας έχει ρίξει τις τιμές 5-6 φορές τον τελευταίο 1-1,5 χρόνο.

Όταν όμως παραδέχεται την TESLA η ΤΟΥΟΤΑ τι να λέμε εμείς:

https://www.carandmotor.gr/nea/toyota-ergo-tehnis-tesla-model-y

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Evangelos Anagnostou είπε

Η αλήθεια είναι παντως ότι η τεσλα πρέπει να εισέλθει σε νέα εποχή γιατί αρχιζει να έχει σοβαρό ανταγωνισμο με πολλα παραπάνω από αξιοπρεπή επερχόμενα μοντέλα με τιμές κάτω των 30χιλιαδων, από αυτοκινητοβιομηχανίες που ξέρουν να φτιάχνουν αξιόπιστα αυτοκίνητα. (στο σοφτγουερ έχουν ένα ζήτημα βέβαια)

Αξιοπρεπή θεωρούνται τα αυτοκίνητα που έχουν 120Km/h τελική έναντι του 200Km/h επιτάχυνση 10.0s στα 100km έναντι του <6.0 και range 300Km έναντι του 450km+ ; 

Εκτός και αν μιλάμε για εξωτερικό. Ελλάδα πάντως δεν βρίσκω λόγο να δώσεις 5,000€ λιγότερα για να πάρεις Peugeot 208 για παράδειγμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/5/2023 στις 6:00 ΜΜ, Vasilisxd είπε

According to the International Energy Agency (IEA), global electric vehicle sales are set to climb 35% in 2023 from the previous year to a record 14 million units1 which would bring the global electric sales share to around 18%, up from 14% in 2022

Εαν όντως φτάσουν να ειναι στο ~20% φέτος μιλάμε για μεγάλο κλάμα και λουκέτα, στο προσεχές μελλον οι πωλήσεις θα ανέβουν δραματικά.   

Αν κατάλαβα καλά οι πωλήσεις ηλεκτρικών για το 2022 ήταν 18% και όλων των υπολοίπων υδρογονανθράκων 82%. Και 20%  να φτάσουν οι πωλήσεις τον ηλεκτρικών αυτό είναι αστείο νούμερο αν δεν ξεπεράσουν το 50% για να έχουμε πραγματική μετάβαση στην ηλεκτρική τεχνολογία και σε αυτό συνηγορούνε οι δύο παρακάτω λόγοι.

1Kg βενζίνης αντιστοιχεί σε 42,4 MJ αυτό το νούμερο αν το διαιρέσουμε με 3,600,000 joule που είναι μια 1Kwh βρίσκουμε

ότι 1Kg βενζίνης αντιστοιχεί σε 11,78Kwh ενώ. 

για 1Κwh σε ηλεκτροκίνητο χρειαζόμαστε 5-7Κg βάρος σε μπαταρίες  τύπου LiFePO4 που αντέχουν πάνω από 2000 φορτίσεις. Πολλά ηλεκτροκίνητα κυρίως πατίνια δεν έχουν αυτές αλλά έχουν τις απλές λιθίου LiPo που χρησιμοποιούνται στα κινητά που αποθηκεύουν διπλάσια ενέργεια αλλά αντέχουν και λιγότερες φορτίσεις περίπου 1000.

Δηλαδή σε ένα τυπικό αυτοκίνητο με ρεζερβουαρ 50λίτρων ή 40Kg περίπου έχουμε 500Κwh στο αυτοκίνητο που σε ένα ηλεκτρικό θα χρειαζόμασταν  2,5τόνους μπαταρίες.

Βέβαια σε ένα ηλεκτρικό όπως το Τέσλα Model 1 είχε μπαταρίες 85Kwh και έδινε αυτονομία περίπου 400Km παλιά που είχα διαβάσει και αυτό γιατί οι ηλεκτροκινητήρες είναι καλύτεροι από τους πετρελαιοκινήτηρες έχουν καλύτερη απόδοση.

Αυτό από μόνο του μας λέει ότι δεν θα αποχωριστούμε εύκολα  το πετρέλαιο και τη βενζίνη και ενώ οι ηλεκτροκινητήρες είναι πολλοί καλύτεροι  από τους πετρελαιοκινητήρες η μεγάλη ενέργεια που έχουν τα καύσιμα  του πετρελαίου και της βενζίνης δείχνει ότι δεν θα το αποχωριστούμε σύντομα.

Αν δεν φθηνύνουν  τα ηλεκτρικά και δεν ξεπεράσουν οι πωλήσεις τους το 50% των συμβατικών.

Σημείωση:

Αν κάπου έχω λάθος διορθώστε με.

Και βάλτε και καμία άλλη μάρκα εκτός από Τεσλα.

Επεξ/σία από alexpap
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 hours ago, Sakis_Geo said:

Σχεδον κανενας ομως δεν ξερει η δεν λεει οτι σχεδιαζουν αμαξωμα στο οποιο η μπαταρια θα ειναι βασικο δομικο μερος του, αρα η θα ειναι αδυνατη η αρκετα επικινδυνη η αντικατασταση της. Οποτε τι να το κανεις το φτηνο οταν σε βαθος χρονου θα εχει το ιδιο κοστος με το τωρινο ''ακριβο" και θα διμιουργει μεγαλυτερο περιβαλοντικο πλροβλημα

Αν γίνει βάση διαδικασίας της εταιρείας δλδ αλλαγή όλου του κάτω μέρος που περιλαμβάνει και την μπαταρία μια χαρά είναι. Τώρα αν κάποιος πάει ανοίξει την μπαταρία και αλλάξει μόνο κάποια στοιχεία της ναι είναι αρκετά ποιο επικίνδυνο και προφανος είναι μπακαλιστικος τρόπος

13 minutes ago, manolis940 said:

Αξιοπρεπή θεωρούνται τα αυτοκίνητα που έχουν 120Km/h τελική έναντι του 200Km/h επιτάχυνση 10.0s στα 100km έναντι του <6.0 και range 300Km έναντι του 450km+ ; 

Εκτός και αν μιλάμε για εξωτερικό. Ελλάδα πάντως δεν βρίσκω λόγο να δώσεις 5,000€ λιγότερα για να πάρεις Peugeot 208 για παράδειγμα.

Αυτός που θα πάρει την πίτα του λέοντος (αν και είναι αδύνατον λόγο κόστους της μπαταρίας) είναι αυτός που θα βγάλει ένα αμάξι σαν το ibiza, swift, polo, fabia, 208 κλπ το οποίο θα κάνει κάτω από 20 χιλιάρικα το οποίο έχει αυτονομία 450+

Δλδ αυτοκινιτο του λαού που μπορεί να πάρει απλός κόσμος όπως κάνουν τώρα

 

Αν και στην πράξη είναι αδύνατον έτσι όπως έχουν τα πράγματα και πρακτικά απλά ένα τέτοιο όχημα θα ξεκινάει από 30 35κ, έτσι πάρα μα πάρα πολλά άτομα για χρόνια ακόμη θα παίζουν μπάλα με μεταχ βενζίνης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, Aprile είπε

To έχει στο παραμύθιασμα ο Ίλωνας θα μπορούσε να βγαίνει άνετα πρωθυπουργός εδώ .

Πρόεδρος Αμερικής σε κάποια χρόνια... είναι σχεδόν σίγουρο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, Nos20VT είπε

Εχω ακουσει δε απο biased πελατες (κλασσικος@ πηρα Τεσλα για οικονομια και εχει σκασει 50κ....αλλα κατα τα αλλα οικονομος..)

13 ώρες πριν, korakios είπε

αν είναι να σκέφτεσαι τα 3€/100 ( φυσικά δεν έχουν όλοι γκαράζ ) αντί 5 ή 10€ , τότε δε δίνεις 34 χιλιάρικα κάποιος υπο νορμάλ συνθήκες

 

Μερικά πράγματα είναι υποκειμενικά αλλά τι ψάχνουμε να βρούμε όταν η συντριπτική πλειοψηφία έπαιρνε διακοποδάνεια ή 20 πιστωτικές κάρτες.

Τέλος πάντων εγώ υπολόγισα(και ήταν σοβαρός επιπρόσθετος λόγος να επιλέξω ηλεκτρικό για την σύζυγο) ότι την άνοδο του budget από τα 35000 στα 50000 θα την βγάλω από την οικονομία στα καύσιμα μέσα σε 5 χρόνια(με τιμές ρεύματος-βενζίνης όταν κάναμε την αγορά). Το μέτρο σύγκρισης δεν ήταν τι θα έκαιγε ένα σύγχρονο υβριδικό αλλά τι καίγαμε τότε με το δίλιτρο KIA του 2010 Sportage(μετατροπή σε υγραέριο) 250-300€ τον μήνα σε υγραέριο ή 400€ σε βενζίνη(κάτι μήνες που είχε χαλάσει το αέριο) που είχε τότε η σύζυγος και έκανε πολλά χιλιόμετρα λόγω της θέσης του σπιτιού και των σχολείων/δραστηριοτήτων των παιδιών. Μπορεί το ΚΙΑ να έκαιγε κάμποσο παραπάνω από ένα σύγχρονο υβριδικό αλλά θεωρώ το αντιστάθμιζε και με το παραπάνω από το υγραέριο οπότε ο υπολογισμός στο περίπου εκτιμώ ότι ήταν σωστός.

Έβαλα στην εξίσωση και τα (λίγα) τέλη κυκλοφορίας ενός υβριδικού ή ενός καλού βενζινοκίνητου συν τον μπελά και τα service και κατέληξα στο ηλεκτρικό. Για να είμαι δίκαιος βέβαια τα λάστιχα του ID4 είναι ακριβά και σε σκάρτα 2 χρόνια και σκάρτα 40000 χλμ είναι σχεδόν σαν την καράφλα του συγχωρεμένου του Γκουζγκούνη, θέλουν αλλαγή άμεσα.

Επεξ/σία από SV1EOD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, alexpap είπε

Αν κατάλαβα καλά οι πωλήσεις ηλεκτρικών για το 2022 ήταν 18% και όλων των υπολοίπων υδρογονανθράκων 88%. Και 20%  να φτάσουν οι πωλήσεις τον ηλεκτρικών αυτό είναι αστείο νούμερο αν δεν ξεπεράσουν το 50% για να έχουμε πραγματική μετάβαση στην ηλεκτρική τεχνολογία και σε αυτό συνηγορούνε οι δύο παρακάτω λόγοι.

1Kg βενζίνης αντιστοιχεί σε 42,4  MJ/Kg αυτό το νούμερο αν το διαιρέσουμε με 3,600,000 joule που είναι μια 1Kwh βρίσκουμε

ότι 1Kg βενζίνης αντιστοιχεί σε 11,78Kwh ενώ

για 1Κwh σε ηλεκτροκίνητο χρειαζόμαστε 5-7Κg βάρος σε μπαταρίες  τύπου LiFeSO4 που αντέχουν πάνω από 2000 φορτίσεις. Πολλά ηλεκτροκίνητα κυρίως πατίνια δεν έχουν αυτές αλλά έχουν τις απλές λιθίου LiPo που χρησιμοποιούνται στα κινητά που αποθηκεύουν διπλάσια ενέργεια αλλά αντέχουν και λιγότερες φορτίσεις περίπου 1000.
Αυτό από μόνο του μας λέει ότι δεν θα αποχωριστούμε εύκολα  το πετρέλαιο και τη βενζίνη και ενώ οι ηλεκτροκινητήρες είναι πολλοί καλύτεροι  από τους πετρελαιοκινητήρες η μεγάλη ενέργεια που έχουν τα καύσιμα  του πετρελαίου και της βενζίνης δείχνει ότι δεν θα το αποχωριστούμε σύντομα.

Αν δεν φθηνύνουν  τα ηλεκτρικά και δεν ξεπεράσουν οι πωλήσεις τους το 50% των συμβατικών.

Σημείωση:

Αν κάπου έχω λάθος διορθώστε με.

Και βάλτε και καμία άλλη μάρκα εκτός από Τεσλα.

Πως βγάζεις αρχικά το συμπέρασμα ότι 1Kwh που μιλάμε για το έργο που καταναλώνεται αντιστοιχεί σε ένα συγκεκριμένο αριθμό παραγόμενου έργου; Γιατί συγκρίνεις Κιλά με Kwh;

Δεν έχει σημασία βέβαια γιατί κάνουμε ανούσιες συγκρίσεις. Δεν χρειάζεται πολύ σκέψη! Για αρχή μας ενδιαφέρει η τσέπη μας. Για να κάνω 500Km με ένα όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης θέλω X λεφτά και Y με ηλεκτρικό που φορτίζει από ηλεκτρικό δίκτυο. Δεν θα σου πω γι αυτά που φορτίζουμε με 1-2 πανελάκια απ'΄την οροφή του γκαράζ, διότι αυτό είναι game changer.

Εγώ δεν πιστεύω σε ένα μέλλον που τα ηλεκτρικά οχήματα θα είναι τα μοναδικά στον κόσμο. Βαρέα μηχανήματα με αντλίες λαδιού, δεν ξέρω αν θα καταφέρουν ποτέ να εξηλεκτριστούν και να ξεπεράσουν σε απόδοση ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης(πχ μπουλντόζες, εκσκαφείς ), αλλά το καθημερινό μας όχημα που μας πάει απ΄ το σπίτι στην δουλειά μπορεί να είναι ηλεκτρικό στις περισσότερες περιπτώσεις. Ας αφήσουμε απ' έξω τα αν θέλω να πάρω το αμάξι μου και να κάνω ένα ταξίδι 2000km που ένα απειροελάχιστο ποσοστό από εμάς θα κάνει και αξίζει εκείνη την στιγμή να ενοικιάσεις ένα άλλο όχημα κατάλληλο γι αυτή την χρήση.
Και τώρα με τους εσωτερικής καύσης, το να πάρεις ένα μεγάλο SUV μέσα στην πόλη γιατί μια φορά τον χρόνο κατεβαίνεις Πάτρα, το θεωρώ απόλυτη κουταμάρα.

25 λεπτά πριν, Black Demis είπε

Αυτός που θα πάρει την πίτα του λέοντος (αν και είναι αδύνατον λόγο κόστους της μπαταρίας) είναι αυτός που θα βγάλει ένα αμάξι σαν το ibiza, swift, polo, fabia, 208 κλπ το οποίο θα κάνει κάτω από 20 χιλιάρικα το οποίο έχει αυτονομία 450+

Δλδ αυτοκινιτο του λαού που μπορεί να πάρει απλός κόσμος όπως κάνουν τώρα

 

Αν και στην πράξη είναι αδύνατον έτσι όπως έχουν τα πράγματα και πρακτικά απλά ένα τέτοιο όχημα θα ξεκινάει από 30 35κ, έτσι πάρα μα πάρα πολλά άτομα για χρόνια ακόμη θα παίζουν μπάλα με μεταχ βενζίνης

Για μένα η απόδοση παίζει σημασία όσον αφορά την επιτάχυνση και την τελική όχι γιατί θέλω να τρέχω σαν τον τρελό, αλλά το πόσο εύκολα βγάζει μία ανηφόρα το αυτοκίνητο. Με αυτές τις τιμές επίσης δείχνει ότι σε πουσάρει σε μία πολύ οικονομική οδήγηση. Ας έχει και 300Km αυτονομία, θεωρώ τέτοια μικρά αυτοκίνητα για τον περισσότερο κόσμο είναι υπέραρκετα. Αλλά αν δίνει ένα τέτοιο αυτοκινήτο 35000€ γιατί να μην δώσει λίγα παραπάνω και να πας σε Tesla Model 3 που βγαίνει κάπου στα 42000€ που και καλή απόδοση έχει και οι μπαταρίες δεν χαλάνε και δεν χρειάζεται ιδιαίτερα πολύ συντήρηση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, mgeor είπε

Πρόεδρος Αμερικής σε κάποια χρόνια... είναι σχεδόν σίγουρο 

Τόσο σίγουρο που δεν γίνεται γιατί δεν έχει γεννηθεί στην Αμερική...

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, alexpap είπε

 

Και βάλτε και καμία άλλη μάρκα εκτός από Τεσλα.

Δεν νομιζω να εχει αναγκη κανενας αλλος για διαφημιση.

Μονο οι αδειοι τενεκεδες κανουνε θορυβο.

Πρωτα ο Θεος θα δουμε σε λιγα χρονια τι θα γινει. Στην Ευρωπη παντα.

Γιατι στο ελλαδισταν για πολλα χρονια θα σμπρωχνει ολη η Ευρωπη οτι δεν θα μπορει να κυκλοφορησει εκει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Πως βγάζεις αρχικά το συμπέρασμα ότι 1Kwh που μιλάμε για το έργο που καταναλώνεται αντιστοιχεί σε ένα συγκεκριμένο αριθμό παραγόμενου έργου; Γιατί συγκρίνεις Κιλά με Kwh;

Δεν έχει σημασία βέβαια γιατί κάνουμε ανούσιες συγκρίσεις. Δεν χρειάζεται πολύ σκέψη! Για αρχή μας ενδιαφέρει η τσέπη μας. Για να κάνω 500Km με ένα όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης θέλω X λεφτά και Y με ηλεκτρικό που φορτίζει από ηλεκτρικό δίκτυο. Δεν θα σου πω γι αυτά που φορτίζουμε με 1-2 πανελάκια απ'΄την οροφή του γκαράζ, διότι αυτό είναι game changer.

Εγώ δεν πιστεύω σε ένα μέλλον που τα ηλεκτρικά οχήματα θα είναι τα μοναδικά στον κόσμο. Βαρέα μηχανήματα με αντλίες λαδιού, δεν ξέρω αν θα καταφέρουν ποτέ να εξηλεκτριστούν και να ξεπεράσουν σε απόδοση ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης(πχ μπουλντόζες, εκσκαφείς ), αλλά το καθημερινό μας όχημα που μας πάει απ΄ το σπίτι στην δουλειά μπορεί να είναι ηλεκτρικό στις περισσότερες περιπτώσεις. Ας αφήσουμε απ' έξω τα αν θέλω να πάρω το αμάξι μου και να κάνω ένα ταξίδι 2000km που ένα απειροελάχιστο ποσοστό από εμάς θα κάνει και αξίζει εκείνη την στιγμή να ενοικιάσεις ένα άλλο όχημα κατάλληλο γι αυτή την χρήση.
Και τώρα με τους εσωτερικής καύσης, το να πάρεις ένα μεγάλο SUV μέσα στην πόλη γιατί μια φορά τον χρόνο κατεβαίνεις Πάτρα, το θεωρώ απόλυτη κουταμάρα.

Για μένα η απόδοση παίζει σημασία όσον αφορά την επιτάχυνση και την τελική όχι γιατί θέλω να τρέχω σαν τον τρελό, αλλά το πόσο εύκολα βγάζει μία ανηφόρα το αυτοκίνητο. Με αυτές τις τιμές επίσης δείχνει ότι σε πουσάρει σε μία πολύ οικονομική οδήγηση. Ας έχει και 300Km αυτονομία, θεωρώ τέτοια μικρά αυτοκίνητα για τον περισσότερο κόσμο είναι υπέραρκετα. Αλλά αν δίνει ένα τέτοιο αυτοκινήτο 35000€ γιατί να μην δώσει λίγα παραπάνω και να πας σε Tesla Model 3 που βγαίνει κάπου στα 42000€ που και καλή απόδοση έχει και οι μπαταρίες δεν χαλάνε και δεν χρειάζεται ιδιαίτερα πολύ συντήρηση.

Για αρχή μας ενδιαφέρει η τσέπη μας

Για αρχή μας ενδιαφέρει λιγότερο δούλεμα, μετά ναι μας ενδιαφέρει η τσέπη μας.

Συγκρίνω το βάρος με την ενέργεια για να καταλάβεις πόσο πίσω είναι οι μπαταρίες ακόμα και οι λιθίου σε σχέση με τη βενζίνη.

Μετά δεν έχεις καταλάβει ότι αν αγοράσουμε όλοι ηλεκτρικά θα ακριβύνει η Kwh της ΔΕΗ που χρειάζεται για να το φορτίσουμε. Αν πάμε όλοι σε φυσικό αέριο που έχει ένα σκασμό προβλήματα θα ακριβύνει το φυσικό αέριο. Μετά οι πετρελαϊκές εταιρείες δεν θα οδηγήσουν τη μετάβαση εύκολα προς την ηλεκτρική τεχνολογία τουλάχιστον όχι αμάχητή.

Μετά και το λίθιο δεν  είναι άπειρο για να βάζεις 500kg σε κάθε καινούριο αυτοκίνητο αλλά κουβέντα να κάνουμε.

 Μετά οι πολιτικοί θα μας δουλεύουν για πολλές δεκαετίες ακόμα για τη μετάβαση προς αυτή τουλάχιστον έτσι δείχνουν τα νούμερα αφού μας υπόσχονται ήδη φούμαρα.

Μετά ο Musk μας δουλεύει κι αυτός τάζοντας μας φθηνά Τέσλα. Το Insomnia δεν θέλει να βάλει μυαλό και παίζει μόνο Musk.

Τώρα εσύ τα λεφτά σου δώστα όπου θες. Εγώ πάντως δεν τα δίνω στο κάθε Musk χωρίς να έχει υποδομή η χώρα για ηλεκτροκίνηση.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνω περίπου 60000 km το χρόνο, σε όλη την επικράτεια. Τα EVs ξεφυτρώνουν παντού σαν τα μανιτάρια, στις επαρχιακές πόλεις, στα νησιά... Στην συντριπτική τους πλειοψηφία TESLA Μ3 κυρίως, αλλά τα ΜΥ αρχίζουν και κάνουν αισθητή την παρουσία τους. Συζητάμε για μοντέλα μεσαίας κατηγορίας, όχι μικρής-μικρομεσαίας, άρα δεν έχει νόημα η κουβέντα για το πόσο ακριβά είναι. Άλλωστε, μετά την εκπτώσεις, η εταιρεία τσάκισε τον ανταγωνισμό στην ηλεκτροκίνηση (και όχι μόνο), οι Ευρωπαίοι αιφνιδιάστηκαν από την επιθετική τιμολογιακή πολιτική του Μασκ και δεν μπορούν να ακολουθήσουν. Οι Κινέζοι, μετά την εγχώρια επιτυχία τους θα βγουν σε λίγο να κατακλύσουν την διεθνή αγορά με πλήρη γκάμα αυτοκινήτων, και το νόημα της παρουσίασης είναι να κάνει πάλι το βήμα μπροστά ο Νοτιοαφρικανός με την καλλιέργεια προσδοκιών για το μικρό μοντέλο που θα γίνει προσιτό σε μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού. Άλλωστε, η αναγνωρισιμότητα του σήματος Τ θα του εξασφαλίσει το μεγαλύτερο μέρος της πίτας για κάμποσο καιρό, τουλάχιστον μέχρι να εμφανιστεί η αντίστοιχη ΧΙΑΟΜΙ των αυτοκινήτων  :)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Ρεεεε mate, εάν κοιτάξεις λίγο γύρω σου θα δεις άπειρα Peugeot 3008, NISSAN Qashqai κλπ αμάξια εκεί στα 30.000€.

Tα 34.000€ (8.000€ επιδότηση) που ζητάει ένα Model 3 full extra (Ηλιοροφή, θερμαινόμενα—ηλεκτρικά καθίσματα, 360 καταγραφικά, 300 άλογα, το πιο εξελιγμένο σύστημα Infotainment, κατανάλωση 3€/100χλμ κλπ) είναι τζάμπα.

Συμφωνώ, εν μέρει όμως....για συντήρηση δε γνωρίζω τα κόστη....Επίσης αν χρειαστεί να αλλάξεις πόρτα, επειδή είναι από αλουμίνιο μπορεί να στοιχίσει και 1500€

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, alexpap είπε

Συγκρίνω το βάρος με την ενέργεια για να καταλάβεις πόσο πίσω είναι οι μπαταρίες ακόμα και οι λιθίου σε σχέση με τη βενζίνη.

Μα δεν γίνεται να συγκρίνεις βάρος με ενέργεια. Πως αποφασίζεις ότι ένα 1Kg Βενζίνης είναι ίσο με 1Kwh; Κάνεις μια σύγκριση τύπου μίλα με πορτοκάλια και εκεί ξεκινάει το λάθος.

 

15 λεπτά πριν, alexpap είπε

Μετά δεν έχεις καταλάβει ότι αν αγοράσουμε όλοι ηλεκτρικά θα ακριβύνει η Kwh της ΔΕΗ που χρειάζεται για να το φορτίσουμε. Αν πάμε όλοι σε φυσικό αέριο που έχει ένα σκασμό προβλήματα θα ακριβύνει το φυσικό αέριο. Μετά οι πετρελαϊκές εταιρείες δεν θα οδηγήσουν τη μετάβαση εύκολα προς την ηλεκτρική τεχνολογία τουλάχιστον όχι αμάχητή.

Όχι αυτό είναι απόλυτα κατανοητό! Ότι έχει υψηλή ζήτηση ακριβαίνει. Φυσικά σε σχέση πάντα με την προσφορά του. Αυτό που μπορεί να αλλάξει στο ηλεκτρικό είναι η φόρτιση του με δικές σου ανανεώσιμες πηγές ενέργειας όπως τα φωτοβολταϊκά.

 

21 λεπτά πριν, alexpap είπε

Μετά και το λίθιο δεν  είναι άπειρο για να βάζεις 500kg σε κάθε καινούριο αυτοκίνητο αλλά κουβέντα να κάνουμε.

Ούτε ο ήλιος είναι άπειρος. Το λίθιο βρίσκεται σε μεγάλες ποσότητες και επίσης ανακυκλώνεται.
Όταν σε ένα long range που έχει πολύ μεγάλη μπαταρία που τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν την μισή από αυτό και ζυγίζει 489kg, τότε αδυνατώ να πιστέψω ότι  θέλουμε 500kg για κάθε μπαταρία. Θα ξεχυλίσει το ποτήρι και θα το μαζεύομε απ' το πάτωμα.
Πάντως με μια μικρή αναζήτηση βρίσκω ότι το υπάρχων λίθιο της γης είναι αρκετό !
https://hannahritchie.substack.com/p/lithium-electric-vehicles

34 λεπτά πριν, alexpap είπε

Μετά οι πολιτικοί θα μας δουλεύουν για πολλές δεκαετίες ακόμα για τη μετάβαση προς αυτή τουλάχιστον έτσι δείχνουν τα νούμερα αφού μας υπόσχονται ήδη φούμαρα.

Μετά ο Musk μας δουλεύει κι αυτός τάζοντας μας φθηνά Τέσλα. Το Insomnia δεν θέλει να βάλει μυαλό και παίζει μόνο Musk.

Τώρα εσύ τα λεφτά σου δώστα όπου θες. Εγώ πάντως δεν τα δίνω στο κάθε Musk χωρίς να έχει υποδομή η χώρα για ηλεκτροκίνηση.

Αν έχεις κάτι συγκεκριμένο για το δούλεμα των πολιτικών προς την ηλεκτροκίνηση αναμένω να το ακούσω. Ένα Tesla πάντως στα 40.000€ προ επιδότησης μπορείς να φαίνεται ακριβό για μένα και για σένα, αλλά για χώρες που έχουν οικονομία είναι μια normal τιμή. Εκεί ναι μας δουλεύουν οι πολιτικοί ότι έρχεται η ανάπτυξη και άλλα τέτοια και έχουμε γεμίσει με μεταχειρισμένα ή αγοράζουμε φθηνιάρικα αυτοκίνητα τύπου yaris, polo, aygo με κύρια χρήση τον αυτοκινητόδρομο και επαρχιακές οδούς που η πραγματική ταχύτητα είναι στα 80 χιλιόμετρα και με μία μετωπική σε αυτές τις ταχύτητες τα αυτοκίνητα αυτά μετατρέπονται σε μία ομοιόμορφη μάζα !

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...