Προς το περιεχόμενο

Αγορά εκτυπωτή για περιστασιακή χρήση και εκτύπωση σε χοντρό χαρτί


Eatos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαιρετώ την ομαδάρα!


Καταρχάς να διευκρινίσω ότι είμαι παντελώς άσχετος από εκτυπωτές και ότι όσοι εκτυπωτές είχα στο παρελθόν ήταν κάτι άκυροι εκτυπωτές του 50άρικου, της κακιάς ώρας δηλαδή, με πανάκριβα μελάνια, που δεν έβγαζαν ούτε χρόνο.

Αυτή τη φορά, είμαι σε διαδικασία αναζήτησης για ένα καλύτερο έγχρωμο εκτυπωτή inkjet, μέχρι γύρω στα 250€.
Η χρήση για την οποία τον χρειάζομαι είναι εκτός από την περιστασιακή εκτύπωση ασπρόμαυρων εγγράφων, η εκτύπωση έγχρωμων φυλλαδίων Α4 (με χρωματιστό background συνήθως) σε χαρτί πιο χοντρό από το απλό 80άρι (δηλαδή μέχρι 250άρι max και πολύ λέω), καθώς και η εκτύπωση σε αυτοκόλλητο χαρτί.

Όταν λέω περιστασιακή εκτύπωση, το εννοώ, στην ουσία θέλω να εκτυπώσω γύρω στα 50 κομμάτια αυτό το μήνα και μετά μπορεί για κάνα δυο μήνες να μην εκτυπώσω και τίποτα.

Έχω καταλήξει στον Epson EcoTank L3260 λόγω του ότι είναι ink tank, έχει ψιλοτσάμπα μελάνια (και ευκολογέμιστα) και έχει αρκετά θετικά reviews.
Βέβαια δεν υποστηρίζει borderless Α4 εκτύπωση απ' ότι καταλαβαίνω αλλά δε βρίσκω και κάτι καλύτερο σε αυτό το budget.

Έχει να προτείνει κανείς κάτι άλλο; Θα 'χω λέτε πρόβλημα με την περιστασιακή εκτύπωση; Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για να αποφύγω να "χαλάσει" ο εκτυπωτής;

Σας ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ecotank που θα μείνει χωρίς χρήση δύο μήνες, και μετά θα δώσεις λίγες εκτυπώσεις και θα ξαναμείνει χωρίς χρήση άλλους δύο μήνες κλπ, σε λιγότερο απο μισό χρόνο θα τον έχεις πετάξει.

Πάρε Laser

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, highpriest είπε

Ecotank που θα μείνει χωρίς χρήση δύο μήνες, και μετά θα δώσεις λίγες εκτυπώσεις και θα ξαναμείνει χωρίς χρήση άλλους δύο μήνες κλπ, σε λιγότερο απο μισό χρόνο θα τον έχεις πετάξει.

Πάρε Laser

Σύμφωνοι, αλλά με το χοντρό χαρτί, τι γίνεται;

  • Like 1