Προς το περιεχόμενο

Αγορά μέσω skroutz!


gtferrari

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στο forum. Θα ήθελα μια βοήθεια και αν κάποιος το έχει αντιμετωπίσει ξανά αυτό που μου συμβαίνει.

Αγόρασα από αγγελία ένα MiBox με την απόδειξη του κανονικά καινούργιο και σφραγισμένο. Συναντήθηκα με τον άνθρωπο και έκανα την συναλλαγή χέρι με χέρι. Έτυχε μετά από 4-5 μήνες να χαλάσει και εκεί ξεκίνησε ο γολγοθάς μου. Πήρα τηλέφωνο το κατάστημα από το οποίο είναι αγορασμένο και μου είπαν ότι δεν μπορούν να το δεχτούν πίσω γιατί είναι αγορασμένο μέσω skroutz και θα πρέπει η διαδικασία να γίνει μέσω αυτού και μου έδωσαν και τον κωδικό παραγγελίας για να τον δώσω στο skroutz. Επικοινώνησα λοιπόν με το skroutz μέσω email και αφού κατάφερα να τους εξηγήσω ότι δεν είναι αγορασμένο από εμένα αλλά από κάποιον άλλον που μου το πούλησε η τελική τους απάντηση ήταν ότι δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν και ότι θα πρέπει να μιλήσω με τον αγοραστή και να το στείλει αυτός πίσω κάτι που είναι αδύνατον να γίνει.

Αυτό σημαίνει ότι όταν κάποιος αγοράζει κάτι μέσω skroutz και το πουλάει σε κάποιον άλλον παύει να έχει πλέον και εγγύηση για αυτό το αντικείμενο γιατί δεν μπορεί να το επιστρέψει ο νέος ιδιοκτήτης!!!!

Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος αυτό το πρόβλημα; Μπορώ να κάνω κάτι για να διεκδικήσω την εγγύηση του αντικειμένου; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, gtferrari είπε

Καλησπέρα στο forum. Θα ήθελα μια βοήθεια και αν κάποιος το έχει αντιμετωπίσει ξανά αυτό που μου συμβαίνει.

Αγόρασα από αγγελία ένα MiBox με την απόδειξη του κανονικά καινούργιο και σφραγισμένο. Συναντήθηκα με τον άνθρωπο και έκανα την συναλλαγή χέρι με χέρι. Έτυχε μετά από 4-5 μήνες να χαλάσει και εκεί ξεκίνησε ο γολγοθάς μου. Πήρα τηλέφωνο το κατάστημα από το οποίο είναι αγορασμένο και μου είπαν ότι δεν μπορούν να το δεχτούν πίσω γιατί είναι αγορασμένο μέσω skroutz και θα πρέπει η διαδικασία να γίνει μέσω αυτού και μου έδωσαν και τον κωδικό παραγγελίας για να τον δώσω στο skroutz. Επικοινώνησα λοιπόν με το skroutz μέσω email και αφού κατάφερα να τους εξηγήσω ότι δεν είναι αγορασμένο από εμένα αλλά από κάποιον άλλον που μου το πούλησε η τελική τους απάντηση ήταν ότι δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν και ότι θα πρέπει να μιλήσω με τον αγοραστή και να το στείλει αυτός πίσω κάτι που είναι αδύνατον να γίνει.

Αυτό σημαίνει ότι όταν κάποιος αγοράζει κάτι μέσω skroutz και το πουλάει σε κάποιον άλλον παύει να έχει πλέον και εγγύηση για αυτό το αντικείμενο γιατί δεν μπορεί να το επιστρέψει ο νέος ιδιοκτήτης!!!!

Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος αυτό το πρόβλημα; Μπορώ να κάνω κάτι για να διεκδικήσω την εγγύηση του αντικειμένου; 

ναι πάρε κ πες ότι είσαι ο αγοραστής και σου χάλασε το mibox κ έχεις αλλάξει διεύθυνση.  😉

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, rodosf1 είπε

ναι πάρε κ πες ότι είσαι ο αγοραστής και σου χάλασε το mibox κ έχεις αλλάξει διεύθυνση.  😉

Τις επιστροφές τις κάνεις μέσα από το account σου στο Skroutz οχι μέσω τηλεφώνου. 

Πρέπει να κάνει πρακτικά login σαν αγοραστής και να κάνει την διαδιακασία.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον έχεις την απόδειξη αγοράς και εφόσον έγινε η αγορά μέσω Σκρουτζ, τότε κανονικά θα πρέπει να ισχύει η εγγυηση.

Προτείνω να κάνεις τα παρακάτω βήματα:
1. Επικοινωνείς απευθείας με το κατάστημα τηλεφωνικώς, ΞΑΝΑ, και αν δεν το δεχτούν τους ενημερώνεις πως θα προχωρήσεις σε καταγγελία στον ΣτΚ.

2. Επικοινωνείς γραπτώς στο Σκρουτζ και επισυνάπτεις την απόδειξη αγοράς , και αν δεν το δεχτούν τους ενημερώνεις πως θα προχωρήσεις σε καταγγελία στον ΣτΚ.

3. Θα σου πουν οχι πως δεν μπορούν να κάνουν τίποτα και οι 2. Φροντίζεις να σου απαντήσουν εγγράφως. Στέλνεις καθημερινά email & υπενθυμίσεις.

4. Εγγραφή καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή προς το Σκρούτζ & Κατάστημα αγοράς , πως δείχνουν άρνηση στην συγκεκριμένη αγορά.

5. Σε κανα 2μηνο ίσως έχεις ξεμπερδέψει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, nemesiskp είπε

Τις επιστροφές τις κάνεις μέσα από το account σου στο Skroutz οχι μέσω τηλεφώνου. 

Πρέπει να κάνει πρακτικά login σαν αγοραστής και να κάνει την διαδιακασία.

τότε αφού έχεις απόδειξη κ προϊόν στείλε τους email "αγόρασα από εσάς το παρακάτω" κ αν σε γειωσουν απευθύνεσαι στο συνήγορο καταναλωτή κ βλέπεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο που πρέπει να κάνουμε καταγγελία για να μας παρέχουν τα αυτονόητα δικαιώματα μας με ξεπερνάει. δηλαδη αλλη ορεξη δεν ειχαμε, επειδη το σκρουτζ πουλάει τρέλλα, πρεπει να χάνουμε τον χρονο μας με μειλ, τηλεφωνα και καταγγελίες. Και τι πάει να πει κάνε login στο account του σκρουτζ? Πες τους οτι θα έκανες αλλα χάλασε το λαπτοπ και επειδη ειναι αγορασμένο απο σκρουτζ δεν στο κάλυψε η εγγύηση. ημαρτον πια!

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, nemesiskp είπε

Τις επιστροφές τις κάνεις μέσα από το account σου στο Skroutz οχι μέσω τηλεφώνου. 

Πρέπει να κάνει πρακτικά login σαν αγοραστής και να κάνει την διαδιακασία.

Δεν είμαι εγώ ο πρώτος αγοραστής του αντικειμένου οπότε δεν μπορώ απλά να κάνω login για να κάνω αίτηση επισκευής. 

 

2 ώρες πριν, SilentVoice είπε

Εφόσον έχεις την απόδειξη αγοράς και εφόσον έγινε η αγορά μέσω Σκρουτζ, τότε κανονικά θα πρέπει να ισχύει η εγγυηση.

Προτείνω να κάνεις τα παρακάτω βήματα:
1. Επικοινωνείς απευθείας με το κατάστημα τηλεφωνικώς, ΞΑΝΑ, και αν δεν το δεχτούν τους ενημερώνεις πως θα προχωρήσεις σε καταγγελία στον ΣτΚ.

2. Επικοινωνείς γραπτώς στο Σκρουτζ και επισυνάπτεις την απόδειξη αγοράς , και αν δεν το δεχτούν τους ενημερώνεις πως θα προχωρήσεις σε καταγγελία στον ΣτΚ.

3. Θα σου πουν οχι πως δεν μπορούν να κάνουν τίποτα και οι 2. Φροντίζεις να σου απαντήσουν εγγράφως. Στέλνεις καθημερινά email & υπενθυμίσεις.

4. Εγγραφή καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή προς το Σκρούτζ & Κατάστημα αγοράς , πως δείχνουν άρνηση στην συγκεκριμένη αγορά.

5. Σε κανα 2μηνο ίσως έχεις ξεμπερδέψει.

Τα 3 πρώτα τα έχω ήδη κάνει. Τώρα αναγκαστικά στον συνήγορο του καταναλωτή. 

Απλά ενημερώνω και εδώ το forum ότι τελικά οι αγορές μέσω skroutz δεν είναι και τόσο καλές τουλάχιστον αν σκεφτόμαστε ότι μπορεί να το πουλήσουμε σε κάποιον άλλον. Και όταν αγοράζετε να μην λέει αγορά μέσω σκρουτζ γιατί αν ήταν τώρα κάτι ακριβό θα έκλαιγα τα λεφτά μου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, gtferrari είπε

Δεν είμαι εγώ ο πρώτος αγοραστής του αντικειμένου οπότε δεν μπορώ απλά να κάνω login για να κάνω αίτηση επισκευής. 

 

Τα 3 πρώτα τα έχω ήδη κάνει. Τώρα αναγκαστικά στον συνήγορο του καταναλωτή. 

Απλά ενημερώνω και εδώ το forum ότι τελικά οι αγορές μέσω skroutz δεν είναι και τόσο καλές τουλάχιστον αν σκεφτόμαστε ότι μπορεί να το πουλήσουμε σε κάποιον άλλον. Και όταν αγοράζετε να μην λέει αγορά μέσω σκρουτζ γιατί αν ήταν τώρα κάτι ακριβό θα έκλαιγα τα λεφτά μου. 

Ναι απάντησα στον φίλο που λέει να εμφανιστείς σαν αγοραστής με άλλη διευθυνση.

Από το να μπλέκεις με καταγγελίες γιατί δεν ρωτάς τον αγοραστή να κάνει αυτός την διαδικασία μέσω skroutz απλά να βάλει την δική σου διευθυνση;

Δεν είναι κάτι το τόσο χρονοβόρο για να σε εξυπηρετήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, SilentVoice είπε

Εφόσον έχεις την απόδειξη αγοράς και εφόσον έγινε η αγορά μέσω Σκρουτζ, τότε κανονικά θα πρέπει να ισχύει η εγγυηση.

Προτείνω να κάνεις τα παρακάτω βήματα:
1. Επικοινωνείς απευθείας με το κατάστημα τηλεφωνικώς, ΞΑΝΑ, και αν δεν το δεχτούν τους ενημερώνεις πως θα προχωρήσεις σε καταγγελία στον ΣτΚ.

2. Επικοινωνείς γραπτώς στο Σκρουτζ και επισυνάπτεις την απόδειξη αγοράς , και αν δεν το δεχτούν τους ενημερώνεις πως θα προχωρήσεις σε καταγγελία στον ΣτΚ.

3. Θα σου πουν οχι πως δεν μπορούν να κάνουν τίποτα και οι 2. Φροντίζεις να σου απαντήσουν εγγράφως. Στέλνεις καθημερινά email & υπενθυμίσεις.

4. Εγγραφή καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή προς το Σκρούτζ & Κατάστημα αγοράς , πως δείχνουν άρνηση στην συγκεκριμένη αγορά.

5. Σε κανα 2μηνο ίσως έχεις ξεμπερδέψει.

Η εγγύηση απο το κατάστημα είναι στον αγοραστή,  η εγγύηση του κατασκευαστή είναι με την απόδειξη

Οπότε πρέπει να το στείλει (με δικά του έξοδα) και την απόδειξη στον κατασκευαστή.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η οδηγια παντως της Ε.Ε ειναι η παρακατω,ερμηνευστε την οπως θελετε,αλλα ομοιως μπορει να την ερμηνευσει και καποιο καταστημα:

Τονιζω παλι το "ερμηνευστε την οπως θελετε".

"Μεταχειρισμένα προϊόντα

Τα μεταχειρισμένα προϊόντα που αγοράζετε από έμπορο καλύπτονται επίσης από την ελάχιστη 2ετή εγγύηση. Ωστόσο, καμία εγγύηση δεν καλύπτει τα προϊόντα που αγοράζετε από ιδιώτες."

Σε αναλογη συζητηση,με εναν πιτσιρικα που φωναζε για εγγυηση,το καταστημα του απαντησε εδω μεσα οτι δεν ηταν δικος τους πελατης,καθως την ειχε αγορασει απο ιδιωτη,με μειωμενη τιμη.

Εδω το νημα

Αυτο που μπορει να κανει ο φιλος,ειναι να μιλησει απευθειας με Χιαομι.

 

 

Επισης,ο τιτλος θελει αλλαγη.

Επεξ/σία από StamTheMan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Η οδηγια παντως της Ε.Ε ειναι η παρακατω,ερμηνευστε την οπως θελετε,αλλα ομοιως μπορει να την ερμηνευσει και καποιο καταστημα:

Τονιζω παλι το "ερμηνευστε την οπως θελετε".

"Μεταχειρισμένα προϊόντα

Τα μεταχειρισμένα προϊόντα που αγοράζετε από έμπορο καλύπτονται επίσης από την ελάχιστη 2ετή εγγύηση. Ωστόσο, καμία εγγύηση δεν καλύπτει τα προϊόντα που αγοράζετε από ιδιώτες."

Σε αναλογη συζητηση,με εναν πιτσιρικα που φωναζε για εγγυηση,το καταστημα του απαντησε εδω μεσα οτι δεν ηταν δικος τους πελατης,καθως την ειχε αγορασει απο ιδιωτη,με μειωμενη τιμη.

Εδω το νημα

Αυτο που μπορει να κανει ο φιλος,ειναι να μιλησει απευθειας με Χιαομι.

 

 

Επισης,ο τιτλος θελει αλλαγη.

Εντωμεταξυ διαμαντι η απαντηση της εταιρειας και πραγματικα για εμενα ειναι το λογικο.

Ας μιλησει ο OP με xiaomi γιατι το σκρουτζ απλα δουλευει νομικα. Η αλλη λυση ειναι να μιλησει με τον πωλητη, να κανει ο ιδιος αιτημα επιστροφης και να τα βρουν μεταξυ τους στο πως θα γινει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
2 hours ago, Kag1ante said:

Η αλλη λυση ειναι να μιλησει με τον πωλητη, να κανει ο ιδιος αιτημα επιστροφης και να τα βρουν μεταξυ τους στο πως θα γινει

Θα πρέπει να πάει σπίτι του πωλητή το προϊόν, ώστε να πάει σε αυτόν ο courier να το παραλάβει για να το πάει στο κατάστημα.

Μετά άντε να είσαι σίγουρος ότι δεν θα κρατήσει τη συσκευή ο πωλητής κι ότι δεν θα κάνει τον κινέζο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Thresh είπε

Θα πρέπει να πάει σπίτι του πωλητή το προϊόν, ώστε να πάει σε αυτόν ο courier να το παραλάβει για να το πάει στο κατάστημα.

Μετά άντε να είσαι σίγουρος ότι δεν θα κρατήσει τη συσκευή ο πωλητής κι ότι δεν θα κάνει τον κινέζο.

Υπάρχει και επιλογή η επιστροφή να γίνει σε κατάστημα της ACS. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
9 minutes ago, Kag1ante said:

Υπάρχει και επιλογή η επιστροφή να γίνει σε κατάστημα της ACS. 

Αν έχει γίνει παράδοση μέσω Skroutz Last Mile το δέχεται η ACS?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Thresh είπε

Αν έχει γίνει παράδοση μέσω Skroutz Last Mile το δέχεται η ACS?

Σε ενημερώνει το skroutz πως θα γίνει η παραλαβή, μπορεί να έχει έρθει με LM  και να σου πεί στείλε το με acs,  τουλάχιστον εδώ θεσσαλονικη όσες φόρες έχω στείλει κάτι  ακόμα και αν είχα παραλάβει με LM  μου λέει να το στείλω με acs  και μπορείς και απο το κατάστημα,  αλλά την επιστροφή την στέλνει στο σπίτι και στο όνομα του αγοραστή. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...