Προς το περιεχόμενο

Εγγύηση από amazon.com


marios02

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είχα αγοράσει ένα smartwatch από το amazon.com όπου πωλητής ήταν η ίδια η amazon και το έλαβα σε διεύθυνση αποστολής στην Ελλάδα.

Το ρολόι μετά από ενάμισι χρόνο πέθανε και όταν επικοινώνησα με amazon μου πε ότι δεν γινεται να το επιστρέψω γιατί καλύπτεται από 1 χρονο εγγύηση και όχι 2.

Τους είπα ότι στην ΕΕ έχουμε 2 χρόνια εγγύηση και ότι εφόσον το πουλάνε εδώ είναι υποχρεωμένοι να το πάρουν πίσω αλλά αρνούνται να το κάνουν

https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/consumer-contracts-guarantees/consumer-guarantees/index_en.htm

 

EU law also stipulates that you must give the consumer a minimum 2-year guarantee (legal guarantee) as a protection against faulty goods, or goods that don't look or work as advertised. In some countries national law may require you to provide longer guarantees.

Υπάρχει κάποια λύση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, marios02 είπε

Είχα αγοράσει ένα smartwatch από το amazon.com όπου πωλητής ήταν η ίδια η amazon και το έλαβα σε διεύθυνση αποστολής στην Ελλάδα.

Το ρολόι μετά από ενάμισι χρόνο πέθανε και όταν επικοινώνησα με amazon μου πε ότι δεν γινεται να το επιστρέψω γιατί καλύπτεται από 1 χρονο εγγύηση και όχι 2.

Τους είπα ότι στην ΕΕ έχουμε 2 χρόνια εγγύηση και ότι εφόσον το πουλάνε εδώ είναι υποχρεωμένοι να το πάρουν πίσω αλλά αρνούνται να το κάνουν

https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/consumer-contracts-guarantees/consumer-guarantees/index_en.htm

 

EU law also stipulates that you must give the consumer a minimum 2-year guarantee (legal guarantee) as a protection against faulty goods, or goods that don't look or work as advertised. In some countries national law may require you to provide longer guarantees.

Υπάρχει κάποια λύση;

Αν το πήρες και δούλευε για 1,5 χρόνο   είναι οκ

Η εγγύηση του πωλητή για 2 χρόνια είναι αν πάρεις κάτι και σου λέει πχ έχει bluetooth call και εσύ ξαφνικά μετά απο 22 μήνες πεις να το δοκιμάσεις και δεν έχει,  δεν είναι για κάτι που δούλευε αλλά χάλασε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, sdikr είπε

Αν το πήρες και δούλευε για 1,5 χρόνο   είναι οκ

Η εγγύηση του πωλητή για 2 χρόνια είναι αν πάρεις κάτι και σου λέει πχ έχει bluetooth call και εσύ ξαφνικά μετά απο 22 μήνες πεις να το δοκιμάσεις και δεν έχει,  δεν είναι για κάτι που δούλευε αλλά χάλασε.

Δε νομίζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, marios02 είπε

Δε νομίζω.

Είναι ξεκάθαρο Πάντως

Δεν χάνεις κάτι να στείλεις μια ερώτηση και εδώ https://www.eccnet.eu/contact-your-local-ecc

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_en.htm

Αναφορά σε κείμενο


The legal guarantee is valid for a period of two years throughout the EU. But there are certain conditions.

The legal guarantee covers any defects presumed to have existed at the time of delivery and which become apparent within a period of two years. However, the crucial period is the first year after you bought your product:

  • Any fault that appears within one year will be presumed to have existed at the time of delivery. The seller must then repair or replace your phone free of charge, or reimburse you if repair or replacement is impossible.
  • After one year, you can still hold the seller responsible for any defects up to the end of the two-year guarantee period. However, the seller can ask you to prove that the defect existed when your goods were delivered. This is often difficult, and you will may have to involve a technical expert.

 

Και εδώ https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.trader.register

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, marios02 είπε

Δε νομίζω.

να νομιζεις.

Η 2ετης νομιμη εγγυηση αφορα προυπαρχοντα ελαττωματα. Αν μπορεις να αποδειξεις οτι η δυσλειτουργια που εμφανισει μετα απο 1.5 χρονο που το φορας, το γραντζουνας, κανεις μπανιο, τρεχεις και κανεις ποδηλατο, προυπήρχε της πώλησης, και ο πωλησής σου ηταν στην ΕΕ θα σε κάλυπτε. 

Ο Πωλητής σου ειναι στην Αμερική. Οτι και να συζητάμε ειναι άχρηστο. Απο Αμερική το ψώνισες το ρολόι.

https://e-hts.gr/el/blog/warranty--b79.html

 

Επεξ/σία από andreaspA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, marios02 είπε

Είχα αγοράσει ένα smartwatch από το amazon.com όπου πωλητής ήταν η ίδια η amazon και το έλαβα σε διεύθυνση αποστολής στην Ελλάδα.

Το ρολόι μετά από ενάμισι χρόνο πέθανε και όταν επικοινώνησα με amazon μου πε ότι δεν γινεται να το επιστρέψω γιατί καλύπτεται από 1 χρονο εγγύηση και όχι 2.

Τους είπα ότι στην ΕΕ έχουμε 2 χρόνια εγγύηση και ότι εφόσον το πουλάνε εδώ είναι υποχρεωμένοι να το πάρουν πίσω αλλά αρνούνται να το κάνουν

https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/consumer-contracts-guarantees/consumer-guarantees/index_en.htm

 

EU law also stipulates that you must give the consumer a minimum 2-year guarantee (legal guarantee) as a protection against faulty goods, or goods that don't look or work as advertised. In some countries national law may require you to provide longer guarantees.

Υπάρχει κάποια λύση;

Η αγορά έγινε από το Αμερικανικό Αμαζον ή από τα Ευρωπαϊκά;

Αν έγινε από Αμερική μεριά δύσκολα τα πράγματα.

Την επόμενη να αγοράζεις μόνο από Ευρώπη…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, marios02 είπε

Τους είπα ότι στην ΕΕ έχουμε 2 χρόνια εγγύηση και ότι εφόσον το πουλάνε εδώ είναι υποχρεωμένοι να το πάρουν πίσω αλλά αρνούνται να το κάνουν

Δε το πουλάνε εδώ. Στις ΗΠΑ το πουλάνε. Η απόδειξή σου (που φαντάζομαι την έχεις κρατήσει για να το επιβεβαιώσεις) έχει εκδοθεί από το κατάστημα στις ΗΠΑ (μιας και αγόρασες από Amazon.com). Απλώς στο έστειλαν εδώ. Αν είχες πάρει από Amazon.de, ή άλλο εντός ΕΕ, ναι, θα είχες δίκιο. Αλλά πήρες από το αμερικάνικο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, andreas1gr είπε

Η αγορά έγινε από το Αμερικανικό Αμαζον ή από τα Ευρωπαϊκά;

Αν έγινε από Αμερική μεριά δύσκολα τα πράγματα.

Την επόμενη να αγοράζεις μόνο από Ευρώπη…

αμερικανικο

 

4 ώρες πριν, andreaspA είπε

να νομιζεις.

Η 2ετης νομιμη εγγυηση αφορα προυπαρχοντα ελαττωματα. Αν μπορεις να αποδειξεις οτι η δυσλειτουργια που εμφανισει μετα απο 1.5 χρονο που το φορας, το γραντζουνας, κανεις μπανιο, τρεχεις και κανεις ποδηλατο, προυπήρχε της πώλησης, και ο πωλησής σου ηταν στην ΕΕ θα σε κάλυπτε. 

Ο Πωλητής σου ειναι στην Αμερική. Οτι και να συζητάμε ειναι άχρηστο. Απο Αμερική το ψώνισες το ρολόι.

https://e-hts.gr/el/blog/warranty--b79.html

 

από εδώ το ψώνισα, δεν έδωσα αμερικανική διεύθυνση. Το ίδιο το amazon ήταν ο πωλητής και κάνει shipping ελλάδα. Οταν ένα κατάστημα πουλάει εδώ, από την στιγμή που είναι η ίδια εταιρεία (amazon), το αν το πρόθεμα στο τέλος είναι de ή com νομικά δεν τους καλύπτει.

 

Ειλικρινά, τι γραφεις;

Επεξ/σία από marios02
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, marios02 είπε

από εδώ το ψώνισα, δεν έδωσα αμερικανική διεύθυνση. Το ίδιο το amazon ήταν ο πωλητής και κάνει shipping ελλάδα. Οταν ένα κατάστημα πουλάει εδώ, από την στιγμή που είναι η ίδια εταιρεία (amazon), το αν το πρόθεμα στο τέλος είναι de ή com νομικά δεν τους καλύπτει

Πλήρωσες δηλαδή ελληνικό ΦΠΑ; :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μάλιστα. Κακώς ρώτησα γτ τελικά βλέπω ο οι περισσότεροι λένε το μακρύ και το κοντό τους.

Το θέμα του αν μια ξένη επιχείρηση δραστηριοποιείται στην ΕΕ έχει λυθεί προ πολλού.

Εν τω μεταξύ εγώ δεν ρώτησα πουθενά αν έχουν το δικαίωμα, το ξέρω ότι δεν έχουν, ρώτησα μόνο που να απευθυνθώ για να λυθεί το πρόβλημα και βιάστηκε ο καθένας να γράψει ότι του φανεί του λωλοστεφανή.

 

 

Επεξ/σία από marios02
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, marios02 είπε

Μάλιστα. Κακώς ρώτησα γτ τελικά βλέπω ο καθένας λέει το μακρύ και το κοντό του.

Το θέμα του αν μια ξένη επιχείρηση δραστηριοποιείται στην ΕΕ έχει λυθεί προ πολλού.

Εν τω μεταξύ εγώ δεν ρώτησα πουθενά αν έχουν το δικαίωμα, το ξέρω ότι δεν έχουν, ρώτησα μόνο που να απευθυνθώ για να λυθεί το πρόβλημα και βιάστηκε ο καθένας να γράψει ότι του φανεί του λωλοστεφανή.

Δεν διαβαζεις τι σου γραφουμε. Θελεις να ακουσεις αυτα που χαιδευουν τα αυτια σου. Σου απαντησα και παραπανω. Δεν υπαρχει υποχρεωση 2ετιας. εκτος και αν αποδειξεις οτι το προβλημα προυπήρχε της πωλησης, και στο πουλησε Ευρωπαιος ή Αμερικανος έστω αλλα να έχεις πληρωσεις ΦΠΑ και δασμούς.

Σε καθε περιπτωση, μπορεις να αποδειξεις οτι το προβλημα προυπηρχε της πώλησης?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, andreaspA είπε

Δεν διαβαζεις τι σου γραφουμε. Θελεις να ακουσεις αυτα που χαιδευουν τα αυτια σου. Σου απαντησα και παραπανω. Δεν υπαρχει υποχρεωση 2ετιας. εκτος και αν αποδειξεις οτι το προβλημα προυπήρχε της πωλησης, και στο πουλησε Ευρωπαιος ή Αμερικανος έστω αλλα να έχεις πληρωσεις ΦΠΑ και δασμούς.

Σε καθε περιπτωση, μπορεις να αποδειξεις οτι το προβλημα προυπηρχε της πώλησης?

Τι προϋπήρχε και πράσινα άλογα, τι είναι αυτά που γράφεις και τι σχέση έχουν με ότι ρώτησα;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, marios02 είπε

Τι προϋπήρχε και πράσινα άλογα, τι είναι αυτά που γράφεις και τι σχέση έχουν με ότι ρώτησα;

 

Είναι δύο διαφορετικά θέματα.

Το πρώτο είναι πως δεν δικαιούσαι διετή εγγύηση για το προϊόν που αγόρασες. Το αν προπλήρωσες έξοδα εκτελωνισμού και ΦΠΑ εδώ είναι αδιάφορο, το Amazon απλά σου δίνει την δυνατότητα να αναλάβει τον εκτελωνισμό μέσω του Amazon Export Sales LLC (AES) για δική σου ευκολία. Το χρησιμοποιώ και εγώ αυτό μέσω του Amazon.co.jp, γνωρίζοντας πολύ καλά πως δεν με καλύπτει η εγγύηση εκτός Ιαπωνίας. Το έχουν κάνει επίτηδες έτσι ώστε να μην σε πιάνει το Ευρωπαϊκό δίκαιο. Και πάλι από Αμερική αγοράζεις.

Ψάξτο περισσότερο, μιλάμε για Amazon όχι για skroutzoμάγαζο. Αν σου λένε δεν παίζει τότε δεν παίζει, τέλος. Ακόμα και αν πιστεύεις πως είναι λάθος, δεν υπάρχει "κάπου που μπορείς να απευθυνθείς και να βρεις λύση". Πολύ που χέστηκαν να μην σε αποζημιώσουν, η πολιτική του Amazon είναι πάντα να το κάνουν αν υποχρεούνται, no questions asked.

---

Το δεύτερο θέμα είναι πως ακόμα και αν είχες διετή εγγύηση για το προϊόν που αγόρασες, στην περίπτωσή σου δεν θα καλυπτόσουν καθώς θα ήσουν στον δεύτερο χρόνο.

Στον πρώτο χρόνο θα έπρεπε να αποδείξει ο κατασκευαστής πως η βλάβη δεν προέρχεται από ελάττωμα που προϋπήρχε στο προϊόν κατά την αγορά για να μην σε καλύψει. 

Στον δεύτερο χρόνο θα πρέπει να αποδείξεις εσύ πως το προϊόν χάλασε από ελάττωμα που προυπήρχε κατά την αγορά για να αποζημιωθείς.

Ψάξτο και αυτό περισσότερο. Καλή συνέχεια εύχομαι!

 

 

υγ: Υπάρχει και η περίπτωση πάντα όλοι να είμαστε λάθος, και να έχεις εσύ δίκιο. Ψάξτο και αυτό περισσότερο!

 

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, Dante80 είπε

Είναι δύο διαφορετικά θέματα.

Το πρώτο είναι πως δεν δικαιούσαι διετή εγγύηση για το προϊόν που αγόρασες. Το αν προπλήρωσες έξοδα εκτελωνισμού και ΦΠΑ εδώ είναι αδιάφορο, το Amazon απλά σου δίνει την δυνατότητα να αναλάβει τον εκτελωνισμό μέσω του Amazon Export Sales LLC (AES) για δική σου ευκολία. Το χρησιμοποιώ και εγώ αυτό μέσω του Amazon.co.jp, γνωρίζοντας πολύ καλά πως δεν με καλύπτει η εγγύηση εκτός Ιαπωνίας. Το έχουν κάνει επίτηδες έτσι ώστε να μην σε πιάνει το Ευρωπαϊκό δίκαιο. Και πάλι από Αμερική αγοράζεις.

Ψάξτο περισσότερο, μιλάμε για Amazon όχι για skroutzoμάγαζο. Αν σου λένε δεν παίζει τότε δεν παίζει, τέλος. Ακόμα και αν πιστεύεις πως είναι λάθος, δεν υπάρχει "κάπου που μπορείς να απευθυνθείς και να βρεις λύση". Πολύ που χέστηκαν να μην σε αποζημιώσουν, η πολιτική του Amazon είναι πάντα να το κάνουν αν υποχρεούνται, no questions asked.

---

Το δεύτερο θέμα είναι πως ακόμα και αν είχες διετή εγγύηση για το προϊόν που αγόρασες, στην περίπτωσή σου δεν θα καλυπτόσουν καθώς θα ήσουν στον δεύτερο χρόνο.

Στον πρώτο χρόνο θα έπρεπε να αποδείξει ο κατασκευαστής πως η βλάβη δεν προέρχεται από ελάττωμα που προϋπήρχε στο προϊόν κατά την αγορά για να μην σε καλύψει. 

Στον δεύτερο χρόνο θα πρέπει να αποδείξεις εσύ πως το προϊόν χάλασε από ελάττωμα που προυπήρχε κατά την αγορά για να αποζημιωθείς.

Ψάξτο και αυτό περισσότερο. Καλή συνέχεια εύχομαι!

γ: Υπάρχει και η περίπτωση πάντα όλοι να είμαστε λάθος, και να έχεις εσύ δίκιο. Ψάξτο και αυτό περισσότερο!

 

Να διορθωσω μονο οτι ειναι εξαμηνο. Οχι χρονο. Μονο οτι εμφανιζεται στο 1ο εξαμηνο, προυπηρχε της πωλησης, εκτος και αν ο πωλητης αποδειξει το αντίθετο.

1 ώρα πριν, marios02 είπε

Τι προϋπήρχε και πράσινα άλογα, τι είναι αυτά που γράφεις και τι σχέση έχουν με ότι ρώτησα;

 

Πρασσινα αλογα και κοκκινες φοραδες...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Όπως είπαν αν η αγορά έγινε από amazon. Com πρέπει να δεις στην Αμερική τη εγγύηση δίνουν, η ευρωπαϊκή οδηγία αφορά πωλήσεις που γίνονται εντός ευρωπαϊκής ένωσης

Με τη λογική σου θα έπρεπε και αγορές από Aliexpress να καλύπτονται από 2 χρόνια εγγύηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...