Προς το περιεχόμενο

Ταχυφορτιστές κάθε 60 χιλιόμετρα σε βασικούς αυτοκινητόδρομους της ΕΕ μέχρι το 2028


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Το ότι  δεν ξέρω πολλά πράγματα το αναγγνωρίζω, σε αντιθεση με κάποιους που τα γνωρίζουν ΟΛΑ.

Γι αυτό σου παραθέτω screenshot από το επίσημο site της TOYOTA σε σχεση με την ηλεκτροκίνηση ως φιλοσοφία, και οχι με το ένα αυτοκίνητο που έβγαλε ....

 

Επίσης οφείλω να ομολογήσω  ότι λύγισα από το κύρος της παράθεσης σου (AUTOTRITI / Rowan Attkinson).

Το μέσο  είναι γνωστό για το κύρος του και ο (συμπαθεστατος κατα τα άλλα Mr. Bean), είναι γνωστός πολέμιος της ηλεκτροκινησης. 
 

Παρ ότι κατοχος και θερμικών, το ένα μάλιστα με κατανάλωση πορθμείου, θα σου πω το εξής. 
1. Απ οτι φαινεται η ηλεκτροκινηση, με τα όποια ακόμη κενα της είναι the next big thing. Θα επικρατησει. Ειτε το θέλουν κάποιοι είτε όχι. Εδώ που 'εχουμε φτασει δεν υπάρχει επιστροφή. 
2. Πριν την καταργηση - απαγορευση πωλησης των θερμικων οχηματων το 2035 ή όποτε  άλλοτε αυτό γίνει, η χρήση τους θα γίνει τόσο ασύμφορη από  άποψη φορολογίας / τελών κικλοφορίας  κλπ που όσοι μείνουν με τον μουτζουρη στο χέρι, μ'αλλον  θα δυσκολευτούν.

Τα Yaris θα πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας για Maserati.  Έχει ηδη αναφερθεί ότι θα υπάρξουν αντικίνητρα για την χρήση τους. 

Και για να αντιγραψω μέλος  διπλανού φορουμ .....  ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ.... δεν φτάνουν  για όλους (προς το παρόν).  

IMG_2938.png

Η ουδετερότητα που λέει η Τοyota είναι για εσένα λίθιο και μπαταρίες ;

Είναι ο μόνος τρόπος; Είσαι σίγουρος για αυτό;

Το κινητήρα υδρογόνου γιατί τον έφτιαξαν για να σπαταλούν κεφάλαιο και εργατοώρες ; 

Είδες το mr.bean αλλά το yaris που έκαιγε υδρογόνο δεν το είδες;

Κάνε εικόνισμα τον Elon και τις θεωρίες του και άσε μας εμάς στη αυταπάτη μας ότι δεν βιώσιμη λύση αυτή που θέλει εξόρυξη λιθίου και το αποτύπωμα άνθρακα που είχε αυτό.Εκτός και αν πιστεύεις ότι το λίθιο φυτρώνει μόνο του σαν τις παπαρούνες...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι αλήθεια ότι δεν γνωρίζω αν το λίθιο φυτρώνει σαν τις παπαρούνες..... μ επιασες... Θα το ψάξω όμως 

Επειδη βλέπω ότι επιμένεις στο vs (αμιγως ηλεκτρικα vs υδρογόνο), θα παραθέσω 'ενα link  από  το site της Toyota Hellas αυτη τη φορά. 
 

https://www.toyota.gr/electrified/fuel-cell-electric


Για τα οχήματα  της που κινουνται με υδρογόνο δίνει εγγύηση 100.000 χλμ στην μπαταρία τους. 
Φανταζομαι οτι αυτές οι μπαταρίες δεν φτιάχνονται από λίθιο. ...... οχι ....
 

Αυτά  περί λιθίου, παπαρουνών κλπ. 
Τέλος για σήμερα. 
Πάω να ακούσω  λίγη μουσική. 

 

Επεξ/σία από Jiakometi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Είναι αλήθεια ότι δεν γνωρίζω αν το λίθιο φυτρώνει σαν τις παπαρούνες..... μ επιασες... Θα το ψάξω όμως 

Επειδη βλέπω ότι επιμένεις στο vs (αμιγως ηλεκτρικα vs υδρογόνο), θα παραθέσω 'ενα link  από  το site της Toyota Hellas αυτη τη φορά. 
 

https://www.toyota.gr/electrified/fuel-cell-electric


Για τα οχήματα  της που κινουνται με υδρογόνο δίνει εγγύηση 100.000 χλμ στην μπαταρία τους. 
Φανταζομαι οτι αυτές οι μπαταρίες δεν φτιάχνονται από λίθιο. ...... οχι ....
 

Αυτά  περί λιθίου, παπαρουνών κλπ. 
Τέλος για σήμερα. 
Πάω να ακούσω  λίγη μουσική. 

 

Σου είπαν αυτά και απάντησες με τις ασυναρτησίες παραπάνω.

"Κάνε εικόνισμα τον Elon και τις θεωρίες του και άσε μας εμάς στη αυταπάτη μας ότι δεν βιώσιμη λύση αυτή που θέλει εξόρυξη λιθίου και το αποτύπωμα άνθρακα που είχε αυτό.Εκτός και αν πιστεύεις ότι το λίθιο φυτρώνει μόνο του σαν τις παπαρούνες..."

Δυστυχώς πουλάς τρέλα με παπαρούνες .

Πάρε λίγο λίθιο καλό θα σου κάνει για να βάλεις μια τάξη σε όσα λες και να μην ρωτάς ότι σε ρωτάνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, malakudi είπε

Ποιος πάει και έρχεται αυθημερόν; Πάρε το αεροπλάνο αν είναι να πας και να έρθεις την ίδια μέρα, πιο φθηνό (αν υπολογίσεις και τα διόδια) και πιο γρήγορο.

Αν δεν είναι αυθημερόν, εξαρτάται που θα φορτίσεις στη Θεσσαλονίκη. Πχ αν πας για δουλειά σε πελάτη, μπορεί να φορτίσεις από πρίζα στο χώρο του. Αν μείνεις σε ξενοδοχείο, κάποια προσφέρουν δωρεάν φόρτιση ή φόρτιση με κόστος οικιακού. Αν μείνεις σε φίλο/συγγενή, πάλι από πρίζα κτλ κτλ. Στη χειρότερη, η επιστροφή σου θα είναι αντί για 42, 63 ευρώ. Δηλαδή αντί για 60 KWh σε σπίτι με 0,2 ευρώ/KWh για 12 ευρώ, 60 KWh με 0,55 στα 33 ευρώ. Όλο μαζί δηλαδή 105 ευρώ, ή 10 περίπου ευρώ τα 100km, ή περίπου 5,5lt βενζίνης/100km.

Ποιο θερμικό πάει με 130km/h και καταναλώνει μόνο 5,5lt/100km

το μερσεντεσ το C 180 DIESEL , μεσο ορο 4,7λτ  /  100 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, pentraks είπε

Ακριβώς γι αυτό θα πάρει ηλεκτρικό, γιατί θα ξέρει ότι εκτός πόλης θα μπορεί οπουδήποτε να κάνει μια στάση 15 λεπτά και θα συνεχίσει την πορεία του!
Στο σπίτι ή στην δουλειά ΔΕΝ ΘΕΣ ταχυφορτιστή, θες ΑΡΓΗ και φθηνή φόρτιση, που φροντίζει την μπαταρία, το όχημα ΚΑΘΕΤΑΙ πολλές ώρες εξάλλου. Δεν έχει ανάγκη ταχυφόρτισης η καθημερινότητα. Η φιλοσοφία της πλήρωσης ενός ηλεκτρικού είναι λίγο διαφορετική απ ότι ένα θερμικό. 
Το βάλε- βγάλε στα βενζινάδικα είναι αχρείαστο και κάνεις περισσότερο χρόνο στην τελική όταν μπορείς να κάνεις μικρές στάσεις, άσε που εγείρονται άλλα προβλήματα, τι μπαταρία θα σου λάχει αφού δε θα τις προσέχει κανείς, περιορισμοί στο στήσιμο του οχήματος κλπ. Τα συνθετικά καύσιμα ίσως θα μπορούσαν, αλλά κουβαλάς πάλι τα ίδια κουσούρια θερμικών κινητήρων συν πιθανά προβλήματα νοθείας συνθετικών (και οτι προκύπτει απο αυτό στους κινητήρες) αυτό βέβαια είναι το καλύτερο σενάριο για τις πετρελαϊκές,  αλλά προσωπικά όχι, ευχαριστώ. Όσο αφορά το υδρογόνο μάλλον πρέπει να δεις πως είναι ένας σταθμός πλήρωσης και πως λειτουργεί, πόσο κοστίζει και τα ερωτήματα θα προκύψουν απο μόνα τους. Θεωρώ οτι αυτό μπορεί να βοηθήσει μεγάλα οχήματα με μετρημένους σταθμούς πλήρωσης σε κομβικά σημεία.
Η φόρτιση σε ιδιωτικό γκαράζ/πυλωτή/ελεγχόμενο χώρο είναι το καλύτερο, συμφωνούμε κι εδώ είναι ένα πρόβλημα για τον κόσμο που ζει στις μεγαλουπόλεις και παρκάρει "έξω".  Το καλό της υπόθεσης είναι ότι δεν υπάρχει λόγος να λέμε που θα φορτίσουν όλοι αυτοί, αφού δε πρόκειται να γίνει μαζική μετάβαση αλλά σταδιακή ενώ ταυτόχρονα θα έρχονται/βρίσκουν οι ενδιαφερόμενοι λύσεις.

Γενικά συμφωνώ με τα περισσότερα από όσα λες, απλά κάποιες σκέψεις:

1) Η ανάγκη για θέση parking αυτομάτως αποκλείει για τα επόμενα 60-70 χρόνια το 80% των ενοίκων. 

2) Το 1 σημαίνει πως η ανάγκη για συνθετικά καύσιμα ή υδρογόνο ειναι επίσης μεγάλη. Απλά τα συνθετικά θα κάτσουν καλύτερα λόγω μη ανάγκης αλλαγής του υπάρχοντος δικτύου σε τίποτα. Ενώ το υδρογόνο θα χρησιμοποιείται σε εργοστάσια, καράβια, ίσως και φορτηγά, δλδ σε μαγάλες υλοποιήσεις. 

3) Εγώ έχω θέση parking πυλωτής και θα φοβόμουν να αφήσω καλώδιο έτσι χύμα όλο το βράδυ. Εδώ κλέβουν τα λάστιχα ποτίσματος.....Γενικά σε περιβάλλον αστικό, χλωμό το βλέπω να γινεται mainstream το ηλεκτρικό με μπαταρίες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, Intsourapis είπε

Στην Ελλάδα φίλε μου το μετρητοίς(και το μαύρο χρήμα) δεν θα πεθάνουν ούτε σε 50 χρόνια να είσαι σίγουρος

Όταν βλέπεις 70χρονους με κάρτα, έχει πεθάνει ήδη. Θα στο κόψουν και επίσημα κάποια στιγμή χωρις να σε ρωτήσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Volga είπε

Όταν βλέπεις 70χρονους με κάρτα, έχει πεθάνει ήδη. Θα στο κόψουν και επίσημα κάποια στιγμή χωρις να σε ρωτήσουν.

Από το παράδειγμα σου καταλαβαίνω ότι δεν έχεις καμία επαφή με το αντικείμενο,άρα καλή συνέχεια 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Intsourapis είπε

Από το παράδειγμα σου καταλαβαίνω ότι δεν έχεις καμία επαφή με το αντικείμενο,άρα καλή συνέχεια 

Έχω αψογη επαφή με το αντικείμενο. Ο μόνος λόγος που οι μεγάλες επιχειρήσεις καθημερινής κατανάλωσης δεν έχουν σταματήσει να δέχονται μετρητά είναι απλώς η κατακραυγή του κοινού. Σιγά σιγά όλα πάνε εκεί.

Ηλεκτρονικές αγορές.

Αν δεν βλέπεις τι γίνεται γύρω σου εθελοτυφλείς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Aprile είπε

Και εγώ αυτό.

https://www.topspeed.com/toyotas-hydrogen-combustion-engine-has-the-potential-to-make-evs-obsolete/#introducing-the-corolla-cross-h2-concept

Το πρόβλημα της Toyota είναι το ίδιο με παλιά που δεν ήθελαν οι γιαπωνέζοι κινητήρες με καταλύτη των Γερμανών αλλά την δική τους τεχνολογία φτωχού μείγματος.

Οι Γερμανοί έλυσαν αυτό το θέμα βάζοντας τους Αμερικανούς να απαγορεύσουν την εισαγωγή αυτοκινήτων που δεν έχουν καταλύτη.

Τώρα η Toyota δεν είναι ότι εγκαταλείπει το υδρογόνο αλλά ότι μπορεί να μην τα αφήσουν να κυκλοφορήσουν πρώτα στη Κίνα και μετά στη αμερικανική αγορά. Για αυτό κάνει κίνηση και με μπαταριοκίνητα αυτοκίνητα.

Αν έβλεπες το video που ανέφερα θα καταλάβαινες ποιο είναι το "πρόβλημα" με το υδρογόνο. Αλλά προφανώς δε το είδες.

Το πρόβλημα με το υδρογόνο, πέρα από τα άπειρα χρήματα που χρειάζονται για να φτιαχτούν οι υποδομές, είναι πως είναι πολύ ακριβό όταν παράγεται από ΑΠΕ. Αν δε παράγεται από ΑΠΕ, τότε δεν είναι καθαρό. Ακόμα κι όταν παράγεται από ΑΠΕ, έχουμε το 1/5 της απόδοσης απ' ότι όταν φορτίζουμε ένα BEV από ΑΠΕ. Και αυτό χωρίς να συμπεριλάβουμε την ενέργεια που χρειάζεται για το δίκτυο διανομής του υδρογόνου.

Το υδρογόνο το θέλουν μόνο οι μεγάλες πετρελαϊκές εταιρείες, για να διατηρήσουν το δίκτυο που τους δίνει λεφτά. Δε θέλουν να μπορείς να φορτίσεις σπίτι, όπως κάνεις με το BEV. Για μένα αυτή η ελευθερία του να φορτίζω σπίτι, είναι το πιο σημαντικό.

14 ώρες πριν, KKOFIDIS είπε

το μερσεντεσ το C 180 DIESEL , μεσο ορο 4,7λτ  /  100 

Με 130km/h στην εθνική; Απίθανο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 26/7/2023 στις 12:07 ΜΜ, pentraks είπε

1.Ηλεκτρικά, δείχνει να είναι το μέλλον της αυτοκίνησης  είτε σας αρέσει φίλοι μου petrolheads είτε όχι. Αν δε το δέχεστε/ κατανοείτε ΔΕΝ υπάρχει πρόβλημα, σταδιακά (θεωρητικά πάντα) θα το δείτε απο μόνοι σας.  Δεν υπάρχει λόγος να βγάζετε τόσο hate, όλοι χωράμε στους δρόμους και ΚΑΝΕΙΣ δε σας υποχρεώνει να αφήσετε τα οχήματα σας, τουλάχιστον όχι ακόμα.

είναι πρόβλημα απο τη στιγμή που πληρώνω αυξημένο το οικιακό ρεύμα και πληρώνω έμμεσα τις επιδοτήσεις

εκεί ειναι το "hate" . Φυσικά είναι το μέλλον αλλά και με άλλο τύπο μπαταριών , όχι αρχαιολογίες λιθίου

Στις 26/7/2023 στις 4:34 ΜΜ, thanasisxask είπε

Δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα για τα θερμικά... 

ήδη εκτοξεύθηκαν οι τιμές , τώρα στις μεγάλες κατηγορίες είναι λίγο πιο ανταγωνιστικά ανταγωνιστικά τα ηλεκτρικά , σε λίγο θα είναι και στις μικρές 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, korakios είπε

είναι πρόβλημα απο τη στιγμή που πληρώνω αυξημένο το οικιακό ρεύμα και πληρώνω έμμεσα τις επιδοτήσεις

εκεί ειναι το "hate" . Φυσικά είναι το μέλλον αλλά και με άλλο τύπο μπαταριών , όχι αρχαιολογίες λιθίου

ήδη εκτοξεύθηκαν οι τιμές , τώρα στις μεγάλες κατηγορίες είναι λίγο πιο ανταγωνιστικά ανταγωνιστικά τα ηλεκτρικά , σε λίγο θα είναι και στις μικρές 😛

Γεμίζεις το θερμικό όχημα με 80€  υγρό καύσιμο δεν είναι πρόβλημα, αλλά συνήθεια δε μπορείς να κάνεις αλλιώς.

Γεμίζεις το ηλεκτρικό όχημα οικιακά με 18€, είναι πρόβλημα επειδή είναι συνήθεια να λέμε ότι  "κοστίζει" το ρεύμα.

Logic?
 

ΥΣ To Hate πάντως δε το εντοπίζω σε αυτό το κομμάτι, αλλά στο οτι έρχονται τα  αθόρυβα (μπλιαχ) "μοντέρνα"  δήθεν οικολογικά - τοστιέρες/ κουβάδες/ τάμπλετ με ρόδες και απειλούν (?) τόσο την παραδοσιακή αυτοκίνηση συν τους θερμόαιμους με τις ατέλειωτες ώρες μελέτης/ τσιπ/προγραμματισμού εγκεφάλου/αλλαγές ζάντες- λάστιχα/εξάτμισης/πολλαπλές/βελτιωτικά/αεροτομές/ σποιλερ  και οτι άλλο έχει σκαρφιστεί ο καθένας γύρω απο αυτή την τεράστια βιομηχανία-θεσμό για να πάρει μερικά άλογα παραπάνω κι έρχεται ο άλλος με την τοστιερα "μαμά" και σου πετάει στον κάδο ότι έχεις χτίσει τόσα χρόνια σε 5sec.  Και δε κατηγορώ κανέναν φίλο που πονάει το XXετιας φτιαγμένο όχημα του (been there, done that) απλα λίγο να χαλαρώσουμε.. δεν απειλούν κανέναν όσοι έχουν ηλεκτροκίνητα οχήματα. Με μια ματιά στα σχόλια σε ΚΑΘΕ Post ηλεκτροκίνησης (fb) απο σελίδες του χώρου φαίνεται το πρόβλημα.
ΒTW θερμοκέφαλοι που προκαλούν στον δρόμο υπάρχουν παντού και πάντα ανεξαρτήτως τεχνολογίας και αξίας οχήματος, ας μη τους βάζουμε όμως όλους στο ίδιο τσουβάλι.

Επεξ/σία από pentraks
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...