sphinxgr Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου Μόλις τώρα, tutuyo είπε Τωρα για αυτους που κανουν το σερβις μονοι τους με γεια τους με χαρα τους, αφου εχουν την υπομονη, τον χωρο και τις γνωσεις αλλα για εμενα προσωπικα ειναι red flag. Γιατι οκ να δεχτω οτι υπαρχουν αυτοι που το κανουν επειδη το γουσταρουν και πιανουν τα χερια τους αλλα η πλειοψηφια το κανει λογω οικονομιας. Οποτε γιατι να μην τσιγκουνευτει και τα ανταλλακτικα? Εχω παρει τηλεφωνο για αμαξι που πουλιοταν, οταν ο φιλος μου ειπε κανω τα σερβις μονος μου, οκ γεια σας αντιο σας και χαρηκα. Που ξερω εγω τι εχει βαλει και τι δεν εχει βαλει, αν τα εχει βαλει σωστα κτλ Ο κύριος λόγος ειναι να γουστάρεις. ΝΑΙ παίζει κ ο ρόλος της οικονομίας, αλλά βασικός σκοπός είναι να γουστάρεις όπως λες κ εσυ. Εγω ας πουμε αλλάζω πάντα λάδια ανά 3000-5000χμ. Δεν το λες και οικονομία αυτό να γλιτώσω 15€ εργασία, ούτε οικονομία είναι να έχεις δώσει κάτι χιλιάδες € σε εργαλεία. Το κάνεις κυρίως γιατί γουστάρεις. Ή ας πουμε για τακάκια. Μόνο να πάρεις το εργαλείο που ξεβιδώνει το πιστόνι, έχεις βγάλει ότι εργασία θα έδινες. Χώρια του ότι πιάνουν άπειρο χώρο όλα αυτα.
MARIOSNURSE Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 18 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Παρατηστε τα συνεργεια και φτιαχτε τα μονοι σας... Μονον ετσι θα εχετε την μεγιστη ποιοτητα εργασιας και ανταλλακτικων. Το Lada Samara του 1992 το κάνω μόνος μου, σχεδόν σε ό,τι βγάλει. Έχω αλλάξει αντλία βενζίνης, τρισυμπιτέρ και εννοείται σέρβις (ιμάντα δυναμό, λάδια, μπουζί κλπ) μόνος μου, όλα αγορασμένα μέσω Ρωσίας, πολύ φθηνά και γνήσια Made in Russia. Τώρα με τις κυρώσεις, πρέπει να έρχονται μέσω Σερβίας. Ευτυχώς έχω γνωστό εκεί και βοηθά. Στο συνεργείο πάω για τα φρένα. Το κάνω, όμως, γιατί είναι απλό αυτοκίνητο από την κατασκευή του, δεν χρειάζεται να λύσεις το μισό κινητήρα για να αλλάξεις π.χ. ιμάντα. Επίσης δεν έχει τίποτα από ηλεκτρονικά, αισθητήρες κλπ Ήταν έτσι κατασκευασμένο, που μάλιστα η σοβιετική Lada έδινε μαζί κιτ επισκευής με τρόμπα, 3 κατσαβίδια, μπουζόκλειδο, πενσάκι κλπ, ώστε να μπορείς να το φτιάξεις μόνος σου. Αυτά δεν υπάρχουν πλέον, δεν είναι εφικτό λοιπόν, αυτό που λες.
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 3 λεπτά πριν, MARIOSNURSE είπε Το Lada Samara του 1992 το κάνω μόνος μου, σχεδόν σε ό,τι βγάλει. ΑΜΑΞΑΡΑ. La DA ρα. Δεν κανω πλακα! 4 λεπτά πριν, MARIOSNURSE είπε Αυτά δεν υπάρχουν πλέον, δεν είναι εφικτό λοιπόν, αυτό που λες. Ειναι ειναι, ευκολο ακομα...
vamvakoolas Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 16 hours ago, MARIOSNURSE said: Το Lada Samara του 1992 το κάνω μόνος μου, σχεδόν σε ό,τι βγάλει. Έχω αλλάξει αντλία βενζίνης, τρισυμπιτέρ και εννοείται σέρβις (ιμάντα δυναμό, λάδια, μπουζί κλπ) μόνος μου, όλα αγορασμένα μέσω Ρωσίας, πολύ φθηνά και γνήσια Made in Russia. Τώρα με τις κυρώσεις, πρέπει να έρχονται μέσω Σερβίας. Ευτυχώς έχω γνωστό εκεί και βοηθά. Στο συνεργείο πάω για τα φρένα. Το κάνω, όμως, γιατί είναι απλό αυτοκίνητο από την κατασκευή του, δεν χρειάζεται να λύσεις το μισό κινητήρα για να αλλάξεις π.χ. ιμάντα. Επίσης δεν έχει τίποτα από ηλεκτρονικά, αισθητήρες κλπ Ήταν έτσι κατασκευασμένο, που μάλιστα η σοβιετική Lada έδινε μαζί κιτ επισκευής με τρόμπα, 3 κατσαβίδια, μπουζόκλειδο, πενσάκι κλπ, ώστε να μπορείς να το φτιάξεις μόνος σου. Αυτά δεν υπάρχουν πλέον, δεν είναι εφικτό λοιπόν, αυτό που λες. και ελεγα ο #$@3ας να παω για ηλεκτρικο... 2
Ukforthemoment Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 17 ώρες πριν, MARIOSNURSE είπε Το Lada Samara του 1992 το κάνω μόνος μου, σχεδόν σε ό,τι βγάλει. Έχω αλλάξει αντλία βενζίνης, τρισυμπιτέρ και εννοείται σέρβις (ιμάντα δυναμό, λάδια, μπουζί κλπ) μόνος μου, όλα αγορασμένα μέσω Ρωσίας, πολύ φθηνά και γνήσια Made in Russia. Τώρα με τις κυρώσεις, πρέπει να έρχονται μέσω Σερβίας. Ευτυχώς έχω γνωστό εκεί και βοηθά. Στο συνεργείο πάω για τα φρένα. Το κάνω, όμως, γιατί είναι απλό αυτοκίνητο από την κατασκευή του, δεν χρειάζεται να λύσεις το μισό κινητήρα για να αλλάξεις π.χ. ιμάντα. Επίσης δεν έχει τίποτα από ηλεκτρονικά, αισθητήρες κλπ Ήταν έτσι κατασκευασμένο, που μάλιστα η σοβιετική Lada έδινε μαζί κιτ επισκευής με τρόμπα, 3 κατσαβίδια, μπουζόκλειδο, πενσάκι κλπ, ώστε να μπορείς να το φτιάξεις μόνος σου. Αυτά δεν υπάρχουν πλέον, δεν είναι εφικτό λοιπόν, αυτό που λες. το κιτ επισκευής το έδιναν γιατί ήξεραν ότι τα παραδίδουν με πρόβλημα.
tutuyo Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου γνησια Lada ανταλλακτικα made in Russia αυτο πρεπει να ειναι η αρχη για καποιο ανεκδοτο.... 3
Nabuko Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 9 λεπτά πριν, tutuyo είπε γνησια Lada ανταλλακτικα made in Russia Ναι υπάρχουν και τέτοια, τα κατασκευάζει η AvtoVAZ και μπορείς να τα βρεις και να τα φέρεις είτε από Ολλανδία είτε από Εσθονία. ΥΓ ξέρω ότι δε σε νοιάζει αλλά μπορεί να διαβάσει και κανένας που ψάχνεται 😄 2
MARIOSNURSE Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 6 ώρες πριν, Nabuko είπε Ναι υπάρχουν και τέτοια, τα κατασκευάζει η AvtoVAZ και μπορείς να τα βρεις και να τα φέρεις είτε από Ολλανδία είτε από Εσθονία. ΥΓ ξέρω ότι δε σε νοιάζει αλλά μπορεί να διαβάσει και κανένας που ψάχνεται 😄 Ακριβώς.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα