Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,

αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με επιστροφή παραγγελίας από Temu και θα ήθελα να δω αν έχει τύχει σε κάποιον κάτι παρόμοιο.

 

Η Temu στην Ελλάδα συνεργάζεται συνήθως με BoxNow για αποστολές και επιστροφές. Στην περίπτωσή μου όμως, η παραγγελία στάλθηκε κατ’ εξαίρεση μέσω Γενικής Ταχυδρομικής, επειδή το πακέτο ήταν αρκετά μεγάλο και δεν χωρούσε σε locker της BoxNow.

 

Τώρα που θέλω να το επιστρέψω (είμαι μέσα στο όριο των 90 ημερών), το αυτοματοποιημένο σύστημα επιστροφών της Temu μου δίνει μόνο BoxNow ως επιλογή μεταφορικής — χωρίς καμία δυνατότητα να επιλέξω κάτι άλλο. Φυσικά, το πακέτο δεν χωράει σε locker, οπότε είμαι πρακτικά μπλοκαρισμένος.

 

Έχω προσπαθήσει να επικοινωνήσω με το “support”, αλλά είναι πλήρως αυτοματοποιημένο και δεν οδηγεί σε κάποιον εκπρόσωπο. Δεν υπάρχει τρόπος να στείλω το δέμα πίσω, ούτε κάποια εναλλακτική μέθοδος επιστροφής (π.χ. Γενική Ταχυδρομική ή courier pick-up).

 

Έχει βρεθεί κανείς άλλος σε ανάλογη κατάσταση;

Υπάρχει κάποιος τρόπος να μιλήσεις με πραγματικό άτομο στην Temu ή να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων χωρίς αποστολή, αφού η μέθοδος που προτείνουν είναι αδύνατη;

  • Απαντ. 512
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Καλημέρα. Η ενημέρωση μέσω email από το Temu από την αποστολή του δέματος αξίας 27€ περίπου λέει ότι αναχώρησε από το αεροδρόμιο ΜFM και έφτασε στο αεροδρόμιο ATH. Το mfm είδα ότι είναι στο Μακάου και Ath της Αθήνας. Σίγουρα δεν έχει θέμα να μπει κάποια χρέωση τελωνείου? Νόμιζα ότι θα ερχόταν τριγωνικά μέσα Ευρώπης. Ευχαριστώ!

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tzitzikas2 είπε

Καλημέρα. Η ενημέρωση μέσω email από το Temu από την αποστολή του δέματος αξίας 27€ περίπου λέει ότι αναχώρησε από το αεροδρόμιο ΜFM και έφτασε στο αεροδρόμιο ATH. Το mfm είδα ότι είναι στο Μακάου και Ath της Αθήνας. Σίγουρα δεν έχει θέμα να μπει κάποια χρέωση τελωνείου? Νόμιζα ότι θα ερχόταν τριγωνικά μέσα Ευρώπης. Ευχαριστώ!

Καμία επιπλέον χρέωση. Σίγουρα.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Ενω ερχονταν με boxnow τωρα τελευταια βλεπω easymail το οποιο ειναι απλα τραγικο 

Πας στο καταστημα στο οποιο ειναι ενας υπαλληλος πανικοβλητος που παιρνει νουμερα απο 30 ατομα που περιμενουν στο πεζοδρομιο και μετα παει και ψαχνει να τα βρει 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά αυτό που λέει η κυβέρνηση ότι θα κοστολογεί με 7 ευρώ τελωνείο(ή φόρο δεν ξέρω με τι ονομασία θα το δικαιολογήσουν) κάθε παραγγελία από temu & shein?

Ακόμα και αν έρχονται από ευρωπαϊκές αποθήκες.

Κανονικά αυτό δεν είναι παράνομο ρε παιδιά?

Δεν υπάρχει νομοθεσία οτιδήποτε δέμα παίρνεις από Ευρώπη δεν έχει τελωνείο?

 

Edit: Τώρα διάβασα το λινκ που παρέθεσα. Μάλλον δεν είναι του Ελληνικού κράτους αλλά της Ευρώπης γιατί τον έχουν π..... από αυτά τα 2 online stores και θέλουν να μειώσουν τη κίνηση τους.

Επεξ/σία από Paragontas-x
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Paragontas-x είπε

Ακόμα και αν έρχονται από ευρωπαϊκές αποθήκες.

για δεματα απο τριτες χωρες ειναι οχι απο Ευρωπη.και να γινει ομως αυτο απο τριτες χωρες θα βρεθει τροπος παλι.

κατα δευτερον μηπως καποιος γνωριζει απο temu για δωρεαν εξοδα αποστολης η αξια πρεεπι να ειναι 10 ευρω τουλαχιστον η οχι;

Δημοσ.
Στις 8/10/2025 στις 2:32 ΠΜ, yianniskar4 είπε

Καλησπέρα σε όλους,

αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με επιστροφή παραγγελίας από Temu και θα ήθελα να δω αν έχει τύχει σε κάποιον κάτι παρόμοιο.

 

Η Temu στην Ελλάδα συνεργάζεται συνήθως με BoxNow για αποστολές και επιστροφές. Στην περίπτωσή μου όμως, η παραγγελία στάλθηκε κατ’ εξαίρεση μέσω Γενικής Ταχυδρομικής, επειδή το πακέτο ήταν αρκετά μεγάλο και δεν χωρούσε σε locker της BoxNow.

 

Τώρα που θέλω να το επιστρέψω (είμαι μέσα στο όριο των 90 ημερών), το αυτοματοποιημένο σύστημα επιστροφών της Temu μου δίνει μόνο BoxNow ως επιλογή μεταφορικής — χωρίς καμία δυνατότητα να επιλέξω κάτι άλλο. Φυσικά, το πακέτο δεν χωράει σε locker, οπότε είμαι πρακτικά μπλοκαρισμένος.

 

Έχω προσπαθήσει να επικοινωνήσω με το “support”, αλλά είναι πλήρως αυτοματοποιημένο και δεν οδηγεί σε κάποιον εκπρόσωπο. Δεν υπάρχει τρόπος να στείλω το δέμα πίσω, ούτε κάποια εναλλακτική μέθοδος επιστροφής (π.χ. Γενική Ταχυδρομική ή courier pick-up).

 

Έχει βρεθεί κανείς άλλος σε ανάλογη κατάσταση;

Υπάρχει κάποιος τρόπος να μιλήσεις με πραγματικό άτομο στην Temu ή να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων χωρίς αποστολή, αφού η μέθοδος που προτείνουν είναι αδύνατη;

Γράψε στο αυτόματο σύστημα ότι θέλεις να μιλήσεις με εκπρόσωπο επειδή έχεις πρόβλημα με το δέμα.  Με 2-3 προσπάθειες στην ανάγκη θα σε συνδέσει κανονικά ώστε να μιλήσεις με εκπρόσωπο. 

Δημοσ.

Εκανα 4/10 μια αγορα απο τεμου 100ε μεσω paypal με χρεωση απο μια προπληρωμενη που της εβαλα 100ε . Εγινε κανονικα η παραγγελια και ερχεται . Τα λεφτα ομως παραμενουν στην καρτα μεχρι σημερα .

Τι γινεται ?

(Παντα εχω φραγη online συναλλαγων στην καρτα και τη βγαζω μονο την ωρα που αγοραζω κατι)

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Paragontas-x είπε

Κάθε φορά που πατάς σε ένα προϊόν σας ανοίγει νέο παράθυρο με αυτό το αντικείμενο ή απλά σας πάει στο προϊόν που πατήσατε πάνω?

Το πρώτο 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω φτιάξει ήδη πολλούς λογαριασμούς στο ΤΕΜΥ, αλλά δεν μου εμφανίζει κουπόνια πουθενά. Όλα τα κάνω σωστά — ίδια διαδικασία, σωστά στοιχεία, επιβεβαιώσεις κλπ — αλλά τίποτα.

Να σημειώσω ότι τα έχω δοκιμάσει όλα από την ίδια συσκευή (υπολογιστή/κινητό), μήπως παίζει ρόλο αυτό; Δηλαδή αν το σύστημα “βλέπει” τη συσκευή και μπλοκάρει τα υπόλοιπα accounts;

Έχω ακούσει ότι μερικοί τα πήραν κανονικά, οπότε δεν καταλαβαίνω αν φταίει κάτι στις ρυθμίσεις, στο IP, ή αν απλά το ΤΕΜΥ έχει βαλθεί να με αγνοεί

Αν κάποιος ξέρει αν γίνεται να πάρεις κουπόνια από την ίδια συσκευή ή αν πρέπει να μπεις από αλλού (άλλο κινητό, άλλη IP, VPN κλπ), ρίξτε καμιά ιδέα!

Έχω αρχίσει να πιστεύω πως το σύστημα έχει μυστικούς κανόνες που δεν αναφέρονται πουθενά

 

Έχω φτιάξει τόσους λογαριασμούς στο ΤΕΜΥ που αν τους μετρούσαν για εμπειρία, τώρα θα ήμουν Level 100 κουπονοκυνηγός.

Όλα από μία και μοναδική συσκευή, το πιστό μου κινητό, που πια με βλέπει να ανοίγω το ΤΕΜΥ και κάνει lag από απόγνωση.

Κάθε φορά λέω “άντε, αυτή τη φορά θα μου δώσει τα κουπόνια” — και κάθε φορά, τίποτα. Μηδέν. Silence.

Έχω δοκιμάσει:

  • Άλλα emails 

  • Άλλα στοιχεία 

  • Clear cache / cookies 

  • Restart συσκευής 

  • Προσευχές και θετική ενέργεια 

  • Και όμως… όχι κουπόνια.

Στο μεταξύ, βλέπω άλλους να γράφουν “πήρα τα κουπόνια μου σήμερα!” και νιώθω σαν να βλέπω ανθρώπους να παίρνουν ΕΥΤΥΧΙΑ ενώ εγώ μένω με το loading screen της ζωής μου.

Οπότε, ερωτήσεις προς το σύμπαν (και όποιον ξέρει):
 Μήπως το ΤΕΜΥ “βλέπει” ότι μπαίνω από την ίδια συσκευή και μπλοκάρει τα υπόλοιπα accounts;
 Υπάρχει κάποιο μυστικό κόλπο ή πρέπει να μπω με VPN από άλλον πλανήτη;
 Ή απλά το σύστημα μου λέει “όχι, δεν είσαι ο εκλεκτός”; 

Αν κάποιος έχει καταφέρει να πάρει κουπόνια πρόσφατα — ΠΩΣ; ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ!

Έχω αρχίσει να πιστεύω πως τα κουπόνια του ΤΕΜΥ είναι σαν τα shiny Pokémon — υπάρχουν, αλλά μόνο λίγοι τα βρίσκουν.

 

 

Επεξ/σία από Cubicolor
Δημοσ.

Δεν ξέρω πως εντοπίζει το temu ότι έχεις διπλό λογαριασμό και στην ουσία σου ακυρώνει όλα τα κουπόνια που είναι για νέο λογαριασμό ακόμα και αν ο λογαριασμός που έχεις κάνει είναι μερικών λεπτών.

Ισως απο το ιδιο κινητο που εχεις και στους 2 ή παραπάνω λογαριασμούς, ίσως από την ip σου δεν ξέρω πάντως και εγώ είχα δοκιμάσει να φτιάξω δεύτερο λογαριασμό με νέο μειλ και κινητό και πάλι εντόπισε ότι είχα ήδη λογαριασμό και δεν δεχότανε κανένα κουπόνι για νέους λογαριασμούς.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...