Προς το περιεχόμενο

Ant1+ χρέωση


InternalSunshine

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

Κοιτούσα σήμερα τις χρεώσεις της κάρτας μου και βλέπω χρέωση 7.99 ευρώ από Antenna Group.

Μετά από αρκετό ψάξιμο και επαναφορά κωδικού στο Ant1+ βλέπω ότι έχει κάνει αυτόματη χρέωση στην κάρτα μου. Πριν αρκετούς μήνες είχα κάνει εγγραφή τότε για το παγκόσμιο κύπελλο που δεν προβλήθηκε ποτέ από την υπηρεσία και τώρα 8-9 μήνες μετά αποφάσισαν να με χρεώσουν ξανά.

Προφανώς δεν έχω κάνει χρήση ούτε λεπτό της υπηρεσίας και μου έστειλαν απάντηση σε μέιλ ότι αποδέχτηκα την υπηρεσία που έγγραφε για αυτόματη πληρωμή.

Εγώ ουδέποτε θυμάμαι να συμφώνησα σε συνδρομή και 100% δεν συμφώνησα σε αποθήκευση των στοιχείων της κάρτας μου, εκτός και εάν υπήρχε κάπου κάτι γραμμένο με μικρά γράμματα για να μην το βλέπει ο κόσμος.

Με λίγα λόγια, έχω δώσει 28 ευρώ σε αυτά τα λαμόγια χωρίς να έχω κάνει χρήση της άθλιας υπηρεσίας τους.

Υπάρχει περίπτωση να μπορέσω να πάρω αυτά τα 7.99 ευρώ πίσω; Δεν υπάρχει κάποια οδηγία της ΕΕ σχετικά με τις συνδομές κατα την εγγραφή;

Η χρέωση έχει γίνει σε κάρτα revolut.

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ουσιαστικά ξεκινάς μια συνδρομή η οποία σου παρέχει τον πρώτο μήνα ΔΩΡΕΑΝ, και έπειτα πληρώνεις τα 7,99 ανά μήνα.

Προφανώς κάπου στους όρους θα το είχαν αναφέρει, αλλά έχουμε συνηθίσει στο να πατάμε "Επόμενο, επόμενο, ολοκλήρωση" χωρίς να ξέρουμε τι αποδεχόμαστε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα αυτό λέω φίλε μου, λόγο εμπειρίας πάντα προσέχω τι πατάω και δεν θυμάμαι πουθενά στην εγγραφή να είχε επιλογή για ακύρωση συνδρομής η να ανέφερε αυτόματη συνδρομή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν αναφερει αυτοματη συνδρομη, αναφέρει πρώτος μήνας δωρεάν και η επόμενοι με χρέωση, άλλωστε για αυτό σου ζήτησε και εσυ έβαλες την κάρτα με τα χεράκια σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την εγγραφή την είχα κάνει πριν 8-9 μήνες τότε με το μουντιάλ όπως ανέφερα πάνω.

Φυσικά και την έβαλα με τα χεράκια μου, αυτό τι σημαίνει ότι μπορεί να χρεώνει όποτε θέλει ;

Λαμογιά μεγάλη είναι, δεν θυμάμαι λεπτομέρειες γιατί πέρασε καιρός αλλά είμαι 100% σίγουρος ότι αν κάπου ανέφερε για συνδρομή στην εγγραφή θα το είχα απενεργοποιήσει όπως κάνω πάντα με netflix, spotify κτλ για να πληρώνω κάθε μήνα.

Απλά στο Ελλαδιστάν εννοείτε ότι η υπηρεσία ποτέ δεν έχει κάποια ευθύνη 

Και άντε ας πούμε ότι έκανα λάθος εγώ το έγραφε κάπου ξεκάθαρα και μου διέφυγε (ξαναλέω πριν 8 μήνες), δεν θα πρέπει να υπάρχει μια ειδοποίηση πριν την χρέωση ;

Από την στιγμή που στέλνω μειλ και αναφέρω ότι η χρέωση δεν έγινε εν γνώση μου και φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν έχει γίνει ποτέ χρήση της υπηρεσίας, δεν θα έπρεπε μια σοβαρή υπηρεσία να ακυρώσει την συνδρομή και να επιστρέψει τα χρήματα; Αν αυτό δεν είναι λαμογιά τότε τι είναι ;

Για να μην αναφέρω τότε με το παγκόσμιο που δεν προβλήθηκε ποτέ από το plus και αντί να κάνει επιστροφή χρημάτων έδωσε 6 μήνες δωρεάν, γνωρίζοντας προφανώς ότι οι περισσότεροι δεν ενδιαφέρονται και πλήρωσαν μόνο και μόνο για να δουν το παγκόσμιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως λες δεν είναι η πρώτη φορά που σε χρεώσανε,  εσύ γιατί δεν το πήρες χαμπάρι την πρώτη φορά;

σίγουρα υπήρχε αναφορά,  πχ πρόσφατα είχα κάνει εγγραφή σε vodafone tv, 3 μήνες δωρεάν και μετά χρέωση,   σύμφωνα με τους όρους πριν λήξουν οι δωρεάν μήνες έπρεπε να κάνω ακύρωση, όπως και έκανα.

Αυτό που ίσως μπορείς να ζητήσεις είναι να σου επιστρέψουν το υπόλοιπο για τον μήνα που προπλήρωσες, οχι όμως για προηγούμενους

 

Επεξ/σία από sdikr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Γιατί προφανώς θα το έιχα καπου γραμμένο με μικρά γράμματα ώστε να μην το δει ο περισσότερος κόσμος. 

Συγνώμη μετά από αυτά που γράφω παραπανο (και ειδικά την μεταχείριση μετά την αποτυχία με το παγκόσμιο) θεωρείς το Ant1+ σοβαρή υπηρεσία και όχι λαμόγια ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, InternalSunshine είπε

 

Από την στιγμή που στέλνω μειλ και αναφέρω ότι η χρέωση δεν έγινε εν γνώση μου και φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν έχει γίνει ποτέ χρήση της υπηρεσίας, δεν θα έπρεπε μια σοβαρή υπηρεσία να ακυρώσει την συνδρομή και να επιστρέψει τα χρήματα; Αν αυτό δεν είναι λαμογιά τότε τι είναι ;

 

ας αφαιρούσες τα στοιχεία πληρωμής. Το κάνω πάντα αν ειναι να χρησιμοποιήσω κάτι πχ για 2-3 μήνες (καλή ώρα για την F1 αλλα τελικά έβαλα f1tv pro ξανά)

Αν θυμάμαι καλά πάντως, το disney με ενημέρωσε οτι στις 14 ιουνιου λήγει το πακέτο και θα ανανεωθεί αυτόματα ξανά αφού δεν έχω αλλάξει/αφαιρέσει κάτι.

Λογικά επίσης, στην αυτόματη χρέωση ξανά θα σου είχε χτυπήσει το e-banking. Όχι οτι τότε θα μπορούσες να είχες προλάβει κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι απατεώνες γιατί δε μπορείς να κάνεις ακύρωση της συνδρομής. Όταν πατάς στο αντίστοιχο κουμπί δεν κάνει τίποτα και απλα δείχνει πως φορτώνει .... Έχω δοκιμάσει απο πολλούς διαφορετικούς browsers & κινητό. Η εφαρμογή δεν ανοίγει καν!

Μάλλον πάμε για καταγγελία !

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού είσαι με revolut, έπρεπε να κάνεις μια dedicated card και να την παγώσεις κατευθείαν η μία single use.
Τώρα τι θέλεις να σου κάνουν... Πολύ που τους νοιάζει εαν χρησιμοποιείς την υπηρεσία τους. Ο πρώτος νομίζεις είσαι ή ο τελευταίος που το έπαθε αυτό.

Τους προηγούμενους μήνες δύσκολα να στους επιστρέψουν, εκτος αν μπορεις να αποδείξεις ότι σου κράτησαν την κάρτα, χωρίς την συγκατάθεσή σου. 

2 minutes ago, Sa1as said:

Είναι απατεώνες γιατί δε μπορείς να κάνεις ακύρωση της συνδρομής. Όταν πατάς στο αντίστοιχο κουμπί δεν κάνει τίποτα και απλα δείχνει πως φορτώνει .... Έχω δοκιμάσει απο πολλούς διαφορετικούς browsers & κινητό. Η εφαρμογή δεν ανοίγει καν!

Μάλλον πάμε για καταγγελία !

τα add-blocks τα έχεις disabled και τα cookies τα έχεις αποδεχθεί; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θυμαμαι καλα, τοτε εδινε με ενα εφαπαξ ποσο καπου 20Ε 3-4 μηνες, για να μας πιασουν τον κ...ο που θελαμε να δουμε μονο 1 μηνα μουντιαλ. Νομιζω ειχα κανει απενεργοποιηση συνδρομης με το που την εκανα, ακριβως για να μη βρεθω χρεωμενος οπως εσυ για τη σαχλαμαρα του αντ1 μετα απο μηνες. Τα χρηματα τα πηρα πισω μετα το ξεφτιλικι του Μουντιαλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, InternalSunshine said:

 Γιατί προφανώς θα το έιχα καπου γραμμένο με μικρά γράμματα ώστε να μην το δει ο περισσότερος κόσμος. 

Συγνώμη μετά από αυτά που γράφω παραπανο (και ειδικά την μεταχείριση μετά την αποτυχία με το παγκόσμιο) θεωρείς το Ant1+ σοβαρή υπηρεσία και όχι λαμόγια ;

Το ότι δεν είναι σοβαρή υπηρεσία είναι άλλο πράγμα και άλλα το δεν διάβασα τους όρους που δεν μπορείς να τους βγαλεις καταχρηστικούς καθως απο την αρχή σου είπανε ότι θα σε χρεώσουν μετά τον δωρεάν χρόνο.

Λες ότι σε χρεωσαν και άλλους μηνες, αλλά και πάλι δεν το πρόσεξες

Δες ξανά τους όρους που έχεις αποδεχθεί τι λένε σε περίπτωση ακύρωσης τι γίνεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, sdikr said:

Το ότι δεν είναι σοβαρή υπηρεσία είναι άλλο πράγμα και άλλα το δεν διάβασα τους όρους που δεν μπορείς να τους βγαλεις καταχρηστικούς καθως απο την αρχή σου είπανε ότι θα σε χρεώσουν μετά τον δωρεάν χρόνο.

Λες ότι σε χρεωσαν και άλλους μηνες, αλλά και πάλι δεν το πρόσεξες

Δες ξανά τους όρους που έχεις αποδεχθεί τι λένε σε περίπτωση ακύρωσης τι γίνεται

Επειδή με ξέρω, είμαι 1000% σίγουρος ότι αν είχα δει κάτι για μόνιμη χρέωση η συνδρομή θα το είχα ακυρώσει αμέσως όπως κάνω πάντα με Netflix, Spotify, Prime και άλλες υπηρεσίες. Ποτέ δεν είχα αντίστοιχο πρόβλημα ακόμα με το Bitdefender που είχε την επιλογή κάπου κρυμμένη. Τώρα για να μην έκανα κάτι σε αυτή την περίπτωση είτε δεν είχαν το συγκεκριμένο κείμενο όταν έκανα την εγγραφή ή το είχαν με γραμματοσειρά μεγεθυντικού φακού. Προφανώς δεν μπορώ να θυμάμαι πριν 8 μήνες ακριβώς πως ήταν ή να μπορώ να το αποδείξω.

Αλλά ξαναλέω, ας πούμε ότι έκανα εγώ λάθος, το ότι 2 ώρες μετά την χρέωση ζητάω ακύρωση χωρίς να έχω κάνει ποτέ χρήση της υπηρεσίας, δεν εκφράζει από μόνο του την μη επιθυμία συνδρομής;

Σε όλα τα διαδικτυακά καταστήματα όταν αγοράζεις digital περιεχόμενο και δεν το χρησιμοποιήσεις πχ. παιχνίδι από PS store χωρίς να παίξεις ή παιχνίδι από Steam με playtime λιγότερο από 2 ώρες, στο κάνουν refund. 

Η όλη φάση είναι στημένη έτσι ώστε να τραβήξουν χρήματα και μετά να σου πουν εσύ έφταιγες ας πρόσεχες. Νόμιμοι απατεώνες είναι ουσιαστικά, και δεν είμαι σίγουρος εάν υπάρχει κάποιος ρητός νόμος στην ΕΕ που να πρέπει η υπηρεσία να δίνει καθαρή επιλογή ακύρωσης της συνδρομής (η την επιλογή της μή συνδρομής) κατα την εγγραφή.

8 ευρώ είναι δεν θα πεινάσω αλλά είναι το γαμώτο για την λαμογιά..

1 hour ago, stcp said:

Αν θυμαμαι καλα, τοτε εδινε με ενα εφαπαξ ποσο καπου 20Ε 3-4 μηνες, για να μας πιασουν τον κ...ο που θελαμε να δουμε μονο 1 μηνα μουντιαλ. Νομιζω ειχα κανει απενεργοποιηση συνδρομης με το που την εκανα, ακριβως για να μη βρεθω χρεωμενος οπως εσυ για τη σαχλαμαρα του αντ1 μετα απο μηνες. Τα χρηματα τα πηρα πισω μετα το ξεφτιλικι του Μουντιαλ.

Πως τα πήρες πίσω τα χρήματα ; εμένα μου είπαν δωρεάν 6 μήνες και δεν δίνουν τίποτα πίσω τα λαμόγια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, sdikr said:

Νομίζω πως οι 2 ώρες αλλά και οι 14 ημέρες έχουν περάσει προ πολλού από την στιγμή που έδωσες το οκ για την έναρξη της υπηρεσίας

 

Παράδειγμα έδωσα για να δείξω το πώς το Ant1+  στοχεύει στο να στα φάει άρον άρον και άλλες υπηρεσίες στοχεύουν στη σψστή παρχοή υπηρεσιών και καλή εξυπηρέτηση του πελάτη. Αλλά οκ έκανα σύγκριση μεγάλων σοβαρών εταιρειών με το σκουπίδι που λέγεται Ant1+

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...