sts4x4 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 Στις 4/12/2024 στις 1:50 ΜΜ, sts4x4 είπε Εν τω μεταξύ, έχω ζητήσει εδώ και μια βδομάδα να αφαιρεθεί η κάρτα μου από το σύστημα τους, αφού όπως ήταν προαπαιτούμενο έπρεπε πρώτα να μεταβεί η συνδρομή μου σε Free, όπως και έγινε. Φυσικά η αφαίρεση της κάρτας δεν έχει γίνει και σε στο email που τους έστειλα μου απάντησαν ότι είναι χρονοβόρα η συγκεκριμένη διαδικασία..... Μιλάμε για απατεώνες ολκής. Να ενημερώσω, μετά από 20 ημέρες και πολλές ενοχλήσεις, τελικά αφαιρέθηκε η κάρτα μου από το σύστημα τους. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ANTENNA plus. 1
kxtsao Δημοσ. 16 Ιανουαρίου Δημοσ. 16 Ιανουαρίου τέλος καλό όλα καλά, μετά από καταγγελίες στον συνήγορο του καταναλωτή και στο εθνικό συμβούλιο ραδιοτηλεόρασης 1
ioannischr Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου με αυτα που περασες επρεπε να ζητησεις και για ψυχικη οδυνη 1
itheodo Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου Έχω μια συνδρομή που λήγει Ιανουάριο 2026 (από αυτές τις προπληρωμένες που μοίραζε η Cosmote). Ενώ έχω ακυρώσει την αυτόματη ανανέωση, αρνούνται πεισματικά να αφαιρέσουν τα στοιχεία της κάρτας μου από τα συστήματά τους. Όσο και αν προσπάθησα η απάντηση είναι ότι πρέπει να το ζητήσω εκ νέου μετά τον Ιανουάριο του 2026 που η συνδρομή θα έχει γίνει free. Είναι αδιανόητο να διατηρούν την κάρτα μου με το έτσι θέλω, ενώ έχω ακυρώσει την αυτόματη ανανέωση. Προχώρησα σε έγγραφη επώνυμη καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. Μεταξύ άλλων ανέφερα ότι παραβιάζουν κατάφωρα τα κάτοθι: Το δικαίωμα στη διαγραφή ("δικαίωμα στη λήθη") (Άρθρο 17 GDPR), το οποίο μου επιτρέπει να ζητήσω τη διαγραφή των προσωπικών μου δεδομένων όταν αυτά δεν είναι πλέον απαραίτητα για τους σκοπούς για τους οποίους συλλέχθηκαν ή όταν ανακαλώ τη συγκατάθεσή μου. Τα στοιχεία της κάρτας μου δεν είναι απαραίτητα για την παροχή της υπηρεσίας, δεδομένου ότι η συνδρομή είναι προπληρωμένη και η αυτόματη ανανέωση έχει ακυρωθεί. Την αρχή της ελαχιστοποίησης των δεδομένων (Άρθρο 5 παρ. 1 περ. γ' GDPR), η οποία ορίζει ότι τα δεδομένα πρέπει να είναι κατάλληλα, συναφή και περιορισμένα σε ό,τι είναι αναγκαίο για τους σκοπούς για τους οποίους υποβάλλονται σε επεξεργασία. Η διατήρηση των στοιχείων της κάρτας μου μετά την ακύρωση της αυτόματης ανανέωσης δεν εξυπηρετεί κανένα νόμιμο σκοπό. 2
NikosKallithea Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου Αν θυμαμαι καλα προσπαθουν μετα την λήξη να ανανεώσουν την συνδρομη 3-4 μηνες και αν αυτό δεν επιτευχθεί αυτοματα απενεργοποιείται η συνδρομή, η καρτα δεν διαγράφεται αλλα δεν υπαρχει και περιπτωση να την ξαναχρησιμοποιήσουν απο μονοι τους.
dtk-386 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, itheodo είπε Έχω μια συνδρομή που λήγει Ιανουάριο 2026 (από αυτές τις προπληρωμένες που μοίραζε η Cosmote). Ενώ έχω ακυρώσει την αυτόματη ανανέωση, αρνούνται πεισματικά να αφαιρέσουν τα στοιχεία της κάρτας μου από τα συστήματά τους. Όσο και αν προσπάθησα η απάντηση είναι ότι πρέπει να το ζητήσω εκ νέου μετά τον Ιανουάριο του 2026 που η συνδρομή θα έχει γίνει free. Είναι αδιανόητο να διατηρούν την κάρτα μου με το έτσι θέλω, ενώ έχω ακυρώσει την αυτόματη ανανέωση. Προχώρησα σε έγγραφη επώνυμη καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. Μεταξύ άλλων ανέφερα ότι παραβιάζουν κατάφωρα τα κάτοθι: Το δικαίωμα στη διαγραφή ("δικαίωμα στη λήθη") (Άρθρο 17 GDPR), το οποίο μου επιτρέπει να ζητήσω τη διαγραφή των προσωπικών μου δεδομένων όταν αυτά δεν είναι πλέον απαραίτητα για τους σκοπούς για τους οποίους συλλέχθηκαν ή όταν ανακαλώ τη συγκατάθεσή μου. Τα στοιχεία της κάρτας μου δεν είναι απαραίτητα για την παροχή της υπηρεσίας, δεδομένου ότι η συνδρομή είναι προπληρωμένη και η αυτόματη ανανέωση έχει ακυρωθεί. Την αρχή της ελαχιστοποίησης των δεδομένων (Άρθρο 5 παρ. 1 περ. γ' GDPR), η οποία ορίζει ότι τα δεδομένα πρέπει να είναι κατάλληλα, συναφή και περιορισμένα σε ό,τι είναι αναγκαίο για τους σκοπούς για τους οποίους υποβάλλονται σε επεξεργασία. Η διατήρηση των στοιχείων της κάρτας μου μετά την ακύρωση της αυτόματης ανανέωσης δεν εξυπηρετεί κανένα νόμιμο σκοπό. τα ίδια και εγώ μαύρη η ώρα που πήγα στην κ@λοπλατφόρμα τους. από το free 9μηνο έκατσα 2 μήνες και την ακύρωσα και ζητώντας να αφαιρεθεί η κάρτα, πετάνε το παπατζηλίκι ότι είναι χρονοβόρα διαδικασία. που μπορώ να υποβάλλω καταγγελία? υπάρχει τρόπος να τους μπλοκάρω σε alphabank? Επεξ/σία 5 Ιουνίου από dtk-386
NikosKallithea Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 1 λεπτό πριν, dtk-386 είπε τα ίδια και εγώ μαύρη η ώρα που πήγα στην κ@λοπλατφόρμα τους. από το free 9μηνο έκατσα 2 μήνες και την ακύρωσα και ζητώντας να αφαιρεθεί η κάρτα, πετάνε το παπατζηλίκι ότι είναι χρονοβόρα διαδικασία. που μπορώ να υποβάλλω καταγγελία? υπάρχει τρόπος να τους μπλοκάρω σε alphabank? Αν ειχες βαλει μια ρεβο τα πραγματα θα ηταν πολυ απλα, με τις ελληνικες καρτες δεν ξερω τι παίζει
dtk-386 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου oύτως ή άλλως την έχω πάντα κλειδωμένη στις online αγορές και την ανοίγω για κανα 3λεπτο όποτε είναι να αγοράσω κάτι οπότε....
NikosKallithea Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 1 λεπτό πριν, dtk-386 είπε oύτως ή άλλως την έχω πάντα κλειδωμένη στις online αγορές και την ανοίγω για κανα 3λεπτο όποτε είναι να αγοράσω κάτι οπότε.... Να εισαι προσεκτικός γιατι νομίζω(δεν ημαι και σιγουρος) οτι το κλειδωμα δεν συμπεριλαμβάνει και τις συνδρομές για τις οποιες εχεις δώσει την συναίνεση σου
dtk-386 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου (επεξεργασμένο) δεν μπορεί να γίνει χρέωση, το έχω τσεκάρει με cosmote που είχα ξεχάσει να την ανοίξω και δεν μπόρεσε να με χρεώσει. που μπορώ να κάνω καταγγελία? edit: θα κάνω στην ΑΠΠΔ Επεξ/σία 5 Ιουνίου από dtk-386
Nasiasot Δημοσ. 24 Ιουνίου Δημοσ. 24 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Στις 16/1/2025 στις 11:23 ΜΜ, kxtsao είπε τέλος καλό όλα καλά, μετά από καταγγελίες στον συνήγορο του καταναλωτή και στο εθνικό συμβούλιο Επεξ/σία 24 Ιουνίου από Nasiasot
dtk-386 Δημοσ. 24 Ιουνίου Δημοσ. 24 Ιουνίου Τελικά την αφαίρεσαν άμεσα μετά απο 1 μήνα αφού προέβη στις κατάλληλες ενέργειες. Ούτε απέξω ξανά. Ούτε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα