Προς το περιεχόμενο

MG MG4 ( ηλεκτρικο) η επελαση των κινεζων


gbras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

To ποσο καλο ειναι τελικα θα το δουμε αφου περασουν καποια χρονια και ποσο συχνα τα καινουργια θα χρειαστουν συνεργειο ( και τι ανταποκριση εχει αυτο).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, gbras είπε

To ποσο καλο ειναι τελικα θα το δουμε αφου περασουν καποια χρονια και ποσο συχνα τα καινουργια θα χρειαστουν συνεργειο ( και τι ανταποκριση εχει αυτο).

For context, εδώ, αυτά τα «χρόνια» έχουν ήδη περάσει και τα αυτοκίνητα είναι κομπλέ. Δεν είναι τυχαίο που δίνουν τόσα χρόνια warranty και service free (εδώ) για τα πρώτα 20,000χλμ. Αντιλαμβάνομαι πως για ηλεκτρικά είναι διαφορετικά καθώς ουσιαστικά (πέραν ας πούμε της Tesla), κανένα από τα ηλεκτρικά καμίας μάρκας δεν είναι στο δρόμο πάνω από 3-4 χρόνια σκάρτα. 

Εξαιρεση σε πούμε, πολύ μεμονωμένα μοντέλα όπως το i8 της ΒΜW και κάποια αλλά που δε μου έρχεται τώρα το μοντέλο (άλλο ένα μικρό της BMW -leaf???) και ένα της Νισσαν. Ίσως το leaf είναι της Νισσαν, τεσπα μικρή σημασία έχει. Το 85% του στόλου των ηλεκτρικών (δίκη μου ποσοστό) πιστεύω δεν έχει στο δρόμο πάνω από 3-4 χρόνια, κατά προσέγγιση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, hexenlord said:

For context, εδώ, αυτά τα «χρόνια» έχουν ήδη περάσει και τα αυτοκίνητα είναι κομπλέ. Δεν είναι τυχαίο που δίνουν τόσα χρόνια warranty και service free (εδώ) για τα πρώτα 20,000χλμ.

Εδω μιλαμε ομως για συγκεκριμενο μοντελο το οποιο ειναι ουτε δυο χρονια σε κυκλοφορια. Εχω διαβασει διαφορα απο πολυ καλα μεχρι πολυ κακα σχολια.. Προς το παρον μενει οτι ειναι τιμιο για τα λεφτα του αλλα ο καιρος θα δειξει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλές διακρίσεις το συγκεκριμένο αμάξι, και άρχισα να το βλέπω και στους δρόμους της Κύπρου.

Περιμένω πρόγραμμα επιδότησης και σκέφτομαι σοβαρά να το αγοράσω.

Έχω φωτοβολταϊκά και η εξοικονόμηση από ιδιοπαραγωγή ρεύματος θα πληρώνει ουσιαστικά τη δόση του αυτοκινήτου.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, panther_512 said:

Πολλές διακρίσεις το συγκεκριμένο αμάξι, και άρχισα να το βλέπω και στους δρόμους της Κύπρου.

Περιμένω πρόγραμμα επιδότησης και σκέφτομαι σοβαρά να το αγοράσω.

Έχω φωτοβολταϊκά και η εξοικονόμηση από ιδιοπαραγωγή ρεύματος θα πληρώνει ουσιαστικά τη δόση του αυτοκινήτου.

Και μπορεις να δωσεις και ρευμα στο σπιτι αν κοπει η κεντρικη παροχη, η αλλιως γλιτωνεις και τις μπαταριες για τα φωτοβολταικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παντως εδω στην Αγγλια γινεται χαμος με τα συγκεκριμενα. Τους τελευταιους μηνες τα βλεπεις παντου στον δρομο.

Την Δευτερα που μας περασε παρελαβα και το δικο μου.
MG4 EV Trophy Extended range με την μεγαλη μπαταρια των 77kW.

Πρωτη φορα με ηλεκτρικο αυτοκινητο και η αληθεια ειναι πως ακομα μαθαινω και προσαρμοζομαι με το στυλ οδηγησης που απαιτει και ολες τις νεες τεχνολογιες και ορους που φερνει μαζι του.

Η πρωτη εντυπωση παντως ειναι ιδιαιτερα θετικη, το αυτοκινητο φαινεται πολυ καλο ποιοτικα και δε θα το περνουσες οτι ειναι κινεζικης κατασκευης με τιποτα.
Εχει πανω ενα καρο εξοπλισμο, απο blind spot assistant, adaptive CC, θερμαινομενα καθισματα και τιμονι μεχρι ο,τι μπορεις να φανταστεις - η ονομαστικη του εμβελεια με 100% μπαταρια μου την εμφανιζει στα 310 μιλια (δηλαδη γυρω στα 490 χλμ) που φυσικα αμφιβαλλω πως θα τα καταφερει να βγαζει τοσα αλλα ακουγεται καλο.

Οσον αφορα την οδηγηση ειναι αρκετη θετικη η εμπειρια μου μεχρι στιγμης, πολυ ομαλο στον δρομο χωρις θορυβους ή κοπανηματα - βεβαια μην ξεχναμε πως ειναι και του κουτιου - αλλα αυτη η απολυτη ησυχια οταν οδηγας και το οτι δεν ακους τον ηχο του μοτερ ειναι πολυ περιεργη.

Παραθετω και μια φωτογραφια αν θελετε να ρωτησετε οτιδηποτε αλλο και μπορω να βοηθησω ειμαι στην διαθεση σας!

spacer.png

Επεξ/σία από merkon
  • Like 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/11/2023 στις 3:22 ΜΜ, panther_512 είπε

Πολλές διακρίσεις το συγκεκριμένο αμάξι, και άρχισα να το βλέπω και στους δρόμους της Κύπρου.

Περιμένω πρόγραμμα επιδότησης και σκέφτομαι σοβαρά να το αγοράσω.

Έχω φωτοβολταϊκά και η εξοικονόμηση από ιδιοπαραγωγή ρεύματος θα πληρώνει ουσιαστικά τη δόση του αυτοκινήτου.

Ίδια περίπτωση και εγώ. Στη Λεμεσό με φωτοβολταικά 7kW στο σπίτι και με κάποιους υπολογισμούς είδα ότι μέσες άκρες λύπες, η εξοικονόμηση από την ιδιοπαραγωγή πληρώνει τη δόση. Μήπως έχεις ακούσει πότε θα ξανατρέξει η επιδότηση; Για αυτούς που δεν γνωρίζουν, στην Κύπρο η επιδότηση δίνεται με κλήρωση !!! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, merkon είπε

Παντως εδω στην Αγγλια γινεται χαμος με τα συγκεκριμενα. Τους τελευταιους μηνες τα βλεπεις παντου στον δρομο.

Την Δευτερα που μας περασε παρελαβα και το δικο μου.
MG4 EV Trophy Extended range με την μεγαλη μπαταρια των 77kW.

Πρωτη φορα με ηλεκτρικο αυτοκινητο και η αληθεια ειναι πως ακομα μαθαινω και προσαρμοζομαι με το στυλ οδηγησης που απαιτει και ολες τις νεες τεχνολογιες και ορους που φερνει μαζι του.

Η πρωτη εντυπωση παντως ειναι ιδιαιτερα θετικη, το αυτοκινητο φαινεται πολυ καλο ποιοτικα και δε θα το περνουσες οτι ειναι κινεζικης κατασκευης με τιποτα.
Εχει πανω ενα καρο εξοπλισμο, απο blind spot assistant, adaptive CC, θερμαινομενα καθισματα και τιμονι μεχρι ο,τι μπορεις να φανταστεις - η ονομαστικη του εμβελεια με 100% μπαταρια μου την εμφανιζει στα 310 μιλια (δηλαδη γυρω στα 490 χλμ) που φυσικα αμφιβαλλω πως θα τα καταφερει να βγαζει τοσα αλλα ακουγεται καλο.

Οσον αφορα την οδηγηση ειναι αρκετη θετικη η εμπειρια μου μεχρι στιγμης, πολυ ομαλο στον δρομο χωρις θορυβους ή κοπανηματα - βεβαια μην ξεχναμε πως ειναι και του κουτιου - αλλα αυτη η απολυτη ησυχια οταν οδηγας και το οτι δεν ακους τον ηχο του μοτερ ειναι πολυ περιεργη.

Παραθετω και μια φωτογραφια αν θελετε να ρωτησετε οτιδηποτε αλλο και μπορω να βοηθησω ειμαι στην διαθεση σας!

spacer.png

Ωραιο, αλλα ζαντα με πλαστικο τασι δεν αγοραζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, Ntinaras said:

Ωραιο, αλλα ζαντα με πλαστικο τασι δεν αγοραζω.

Απο οσο γνωριζω τα συγκεκριμενα ειναι καλυμματα που βοηθανε για χαμηλη αντισταση στον αερα και απο κατω υπαρχει μια απλη ζαντα αλουμινιου - πολλα ηλεκτρικα αυτοκινητα το εχουν αυτο.

Τωρα αν εσενα σε χαλαει κανεις δε σου ειπε να το παρεις με το ζορι, μπορεις να παρεις το XPOWER που ερχεται αποκλειστικα με ζαντες αλουμινιου 🙂

XPOWER alloy.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, merkon είπε

Απο οσο γνωριζω τα συγκεκριμενα ειναι καλυμματα που βοηθανε για χαμηλη αντισταση στον αερα και απο κατω υπαρχει μια απλη ζαντα αλουμινιου - πολλα ηλεκτρικα αυτοκινητα το εχουν αυτο.

Τωρα αν εσενα σε χαλαει κανεις δε σου ειπε να το παρεις με το ζορι, μπορεις να παρεις το XPOWER που ερχεται αποκλειστικα με ζαντες αλουμινιου 🙂

XPOWER alloy.png

Το ξερω περι αεροδυναμικης, αλλα θελω το αμαξι να μ αρεσει κιολας.

Δυστυχως η εκδοση αυτη ουτε ερχεται στην ελλαδα ουτε ειναι σε λογικη τιμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Gorgio said:

Ίδια περίπτωση και εγώ. Στη Λεμεσό με φωτοβολταικά 7kW στο σπίτι και με κάποιους υπολογισμούς είδα ότι μέσες άκρες λύπες, η εξοικονόμηση από την ιδιοπαραγωγή πληρώνει τη δόση. Μήπως έχεις ακούσει πότε θα ξανατρέξει η επιδότηση; Για αυτούς που δεν γνωρίζουν, στην Κύπρο η επιδότηση δίνεται με κλήρωση !!! 

Εξαρτάται πάντα από την κατανάλωση στο σπίτι και αν σου περισσεύουν KWh.

Εγώ σε ένα χρόνο έχω πλεόνασμα παραγωγής 3000KWh, που αντιστοιχεί σε 50 φούλ γεμίσματα ή 17000 - 22500 χιλιόμετρα για την έκδοση με την μπαταρία 60KWh.

Με ένα κανονικό αυτοκίνητο το κόστος κίνησης θα ήταν με τιμή βενζίνης 1.5€ (πολύ χαμηλό νούμερο σε βάθος δεκαετίας) και κατανάλωση 7lt/100km μεταξύ 1.785 και 2360€

Στη δεκαετία θα έχεις εξοικονομήσει οπουδήποτε μεταξύ 17800€ και 23600€, με τιμή πάντα 1,5€ το λίτρο βενζίνης και εφόσον κάνεις τουλάχιστον 300-350 χιλιόμετρα την εβδομάδα.

Τώρα για την επιδότηση, η προηγούμενη φορά ήταν με κλήρωση (υποτίθεται). Ευελπιστώ αυτή τη φορά να δώσουν μεγαλύτερο κονδύλι. Είπαν για Νοέμβριο και είμαστε στον Νοέμβριο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, merkon said:

η ονομαστικη του εμβελεια με 100% μπαταρια μου την εμφανιζει στα 310 μιλια (δηλαδη γυρω στα 490 χλμ) που φυσικα αμφιβαλλω πως θα τα καταφερει να βγαζει τοσα αλλα ακουγεται καλο

Αναλογως συνθηκων μπορει να σου βγαζει και αρκετα περισσοτερα.

Η εκδοση που πηρες ειναι και η μονη που πραγματικα αξιζει. Μου ειχαν πει οτι θα την φερουν Ελλαδα αυτο τον μηνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 minutes ago, gbras said:

Αναλογως συνθηκων μπορει να σου βγαζει και αρκετα περισσοτερα.

Η εκδοση που πηρες ειναι και η μονη που πραγματικα αξιζει. Μου ειχαν πει οτι θα την φερουν Ελλαδα αυτο τον μηνα.

Δεν ειμαι σιγουρος, πιστευω πως ειδικα τους μηνες του χειμωνα θα βγαζει αρκετα λιγοτερα λογω και του κλιματιστικου και του κρυου κλιματος - για αυτο ακριβως προτιμησα να παω για την Extended εκδοση.
Σκεφτομουν να παω για το XPOWER αλλα δε θα ηθελα να ειμαι περιορισμενος στην ονομαστικη εμβελεια των 230 μιλιων, η οποια απο οσο γνωριζω σε πραγματικες συνθηκες ειναι λιγοτερη απο 190 μιλια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, merkon είπε

=

Εχει πανω ενα καρο εξοπλισμο, απο blind spot assistant, adaptive CC, θερμαινομενα καθισματα και τιμονι μεχρι ο,τι μπορεις να φανταστεις - η ονομαστικη του εμβελεια με 100% μπαταρια μου την εμφανιζει στα 310 μιλια (δηλαδη γυρω στα 490 χλμ) που φυσικα αμφιβαλλω πως θα τα καταφερει να βγαζει τοσα αλλα ακουγεται καλο.

Γενικά μιλάμε για μια κατανάλωση στα 15.7kW/100km με τα παραπάνω δεδομένα που ακούγεται αρκετά λογικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...