Προς το περιεχόμενο

MG MG4 ( ηλεκτρικο) η επελαση των κινεζων


gbras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

O καπιταλισμός δεν έχει χρώμα. Το ζήτημα είναι να μην είμαστε γκαρσόνια και υποτελείς κανενός. Σκεφθείτε την ύψιστη βλακεία που έχουν ξεστομίσει τόσες κα τόσες κυβερνήσεις ότι καλά και ντε "ο τουρισμός είναι η βαρεια βιομηχανία της Ελλάδας".

Χωρίς βαρειά βιομηχανία, εξαγωγές, ανάπτυξη τεχνολογίας, μείωση εξάρτησης από εισαγωγές, ανάπτυξη πολεμικής βιομηχανίας κλπ. ανάπτυξη δεν υπάρχει. Δείτε την Τουρκία που βρίσκεται σήμερα από πλευράς παραγωγής, βιομηχανίας, πολεμικής βιομηχανίας με δικά της προϊόντα και κλάψτε.

Επεξ/σία από kalmik
  • Like 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, kalmik said:

O καπιταλισμός δεν έχει χρώμα. Το ζήτημα είναι να μην είμαστε γκαρσόνια και υποτελείς κανενός. Σκεφθείτε την ύψιστη βλακεία που έχουν ξεστομίσει τόσες κα τόσες κυβερνήσεις ότι καλά και ντε "ο τουρισμός είναι η βαρεια βιομηχανία της Ελλάδας".

Χωρίς βαρειά βιομηχανία, εξαγωγές, ανάπτυξη τεχνολογίας, μείωση εξάρτησης από εισαγωγές, ανάπτυξη πολεμικής βιομηχανίας κλπ. ανάπτυξη δεν υπάρχει. Δείτε την Τουρκία που βρίσκεται σήμερα από πλευράς παραγωγής, βιομηχανίας, πολεμικής βιομηχανίας με δικά της προϊόντα και κλάψτε.

Συμφωνώ απόλυτα.
Οποιος έχει τη hardware παραγωγή έχει και το πλεονέκτημα. Οι Ασιάτες (όλες οι χώρες, από Ιαπωνία, Ταιβαν, Ν.Κορεα, Κίνα τωρα Βιετναμ, Ινδονησια κλπ) δούλεψαν και δουλευουν πάρα πολύ σκληρά για να ανεβάσουν το βιοτικό τους επίπεδο. Και όλα τα έκαναν σε 20-30 χρόνια μόνο.
Οι Τούρκοι επίσης, έχουν φτιαξει μια τρομερή εφοδιαστική αλυσίδα σε πολλούς τομεις. Ξερω Ελληνικές εταιρείες ηλεκτρονικών που σχεδιάζουν και παράγουν τα πάντα Τουρκία. Η μία, όταν επιχείρησε απλά να φτιαξει 1 τηλεκτρονολ για αυτοματισμό Ελλάδα, της πήρε 2 χρόνια.... Ελεος.

Παντως, σχετικά με τη ποιότητα, και τα Στελαντις, μπορει να έχουν τα προβλήματά τους.
 

 

Επεξ/σία από a_f_a
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

LOL ο μοναδικος λογος που Κινεζοι/Ασιατες εχουν hardware παραγωγη ειναι η πληρης απουσια νομικου πλαισιου για την προστασια του περιβαλλοντος με συνεπεια να εξορυσσουν/επεξεργαζονται χωρις κανενα απολυτως ελεγχο

για τουρκικο hw δεν θα μπω καν στον κοπο. Ειναι πολυ χαμηλης ποιοτητας, χειροτερα ακομη και απο κινεζιες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τωρα για τον καπιταλισμο και δεν σημαζευεται δεν σχολιαζω οχι γιατι ειμαι πολιτικοποιημενος προς καπου αδιαφορω πληρως γιατι ολοι ειναι ανεκπαιδευτοι μπαγλαμαδες που βολευουν τους δικους τους φροντιζουν την οικογενειακη μπιζνα και τελειωσε αριστερα δεξια κεντρο το αποτελεσμα ειναι το ιδιο με διαφορετικο δρομο.Λες και οποιες χωρες ηταν κοντα στον σοσιαλισμο προκοψαν και πιστευει κανεις οτι μπορει να λειτουργησει εδω καλυτερα.

Η τουρκια εχει μεγαλη παραγωγη και η πλειοψηφια της χωρας ειναι ενα βημα πριν το σισσυτιο μαντεψε ποιες περιοχες ειναι οι μονες που υπαρχει χρημα στην τουρκια....στις τουριστικες.

Οσο αφορα την βιομηχανια ειναι απλα τα πραγματα ειμαστε απλα ακριβοι (ακριβη ενεργεια, υψηλους φορους, υψηλους μισθους σε συγκριση με τριτοκοσμικες χωρες , υψηλες πρωτες υλες) αυτο σημαινει πως απλα δεν συμφερει να εχεις θα μου πεις υπαρχει λυση να στηριζει η κυβερνηση...ορθο αλλα παλι θα το πληρωνουμε εμεις εμμεσα σαν φορολογουμενοι για να επωφελειται ενας επιχειρηματιας φορολογικα.Μετα θα μου πεις ναι αλλα μπορει να γινει δημοσια βιομηχανια και θα σου πω... ναι για πληρωνουμε παλι εμμεσα σαν φορολογουμενοι εκει που κανουν κουμαντο οι πολιτικοι και οι συνδικαλιστες και χωνουν αβερτα ατομα που δεν χρειαζονται με μισθους παραλογους για να παραγουν μηδεν εργο και να μπαινει μεσα η βιομηχανια.

Ενα πραγμα μπορουμε να παραγουμε και να εξαγουμε καλα και ευκολα το λαδι και η απληστια , ανοργανοσια και τεμπελια των ελληνων τους κανει απλα να δινουμε το παραπανισιο στους ιταλους που μπορουν να το εξαγουν καλυτερα.Αμα θες μπορω να σου αναφερω και πολλα αλλα που πανε στραβα στην χωρα μας και σε αλλες οχι αλλα δεν εχει κανενα νοημα γιατι λογικα μεχρι να πεθανουμε ετσι θα παραμεινουν γιατι τον Ελληνα τον νοιαζει να κανουν μονο πραγματα οι αλλοι για να βελτιωθει κατι και οχι αυτος

Επεξ/σία από chrisxkar
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω περιέργεια να δω πώς μια τέτοια τιμή για ηλεκτρικό - της τάξης των 25000 ευρώ - θα καθορίσει τις πωλήσεις ενός μοντέλου στη χώρα μας (για το MG4 λέω), ακόμα και υπό τον παράγοντα ανασφάλειας αγοράς μοντέλου μιας εταιρείας που δεν έχει χτίσει ακόμα κάποιο ισχυρό όνομα όσον αφορά την αξιοπιστία.

Επεξ/σία από kostasgr78
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, a_f_a είπε

Σε διαφορες χώρες της Ασίας, κυκλοφορεί ήδη σχεδον 1 χρόνο. Το έβλεπα αρκετά.

Ισως να άκουσες την Φον Ντερ Λαϊεν που ανακοίνωσε έρευνα για τα ηλ. αυτοκίνητα της Κίνας, για αθέμιτο αναταγωνισμό και πολύ πιθανό να τους βάλουν "καπέλο" στις τιμές ή και απαγόρευση;
Από Ινδικό ΥΤ κανάλι, άκουσα οτι στην ουσία δεν ήταν οι Γερμανοί αυτοκ/μήχανοι που πιεσαν την ΕΕ να κάνει αυτή τη κίνηση (φοβούνται αντίποινα από Κίνα), αλλά η ΕΕ η ιδια το κάνει για να προστατεύσει τις θέσεις εργασίας (που θα χαθούν όπως και να έχει).

Θα βάλουν δασμούς στα Κινέζικα για να μαζέψουν λεφτά να επιδοτήσουν τα Ευρωπαϊκά.

Είναι καλός ο καπιταλισμός όταν αυξάνεις τα κέρδη εκμεταλευόμενος χαμηλούς ασιατικούς μισθούς αλλά στο τέλος της ημέρας κάπως πρέπει να έχει εισόδημα και ο υπόλοιπος κόσμος για να αγοράζει...

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Έχω περιέργεια να δω πώς μια τέτοια τιμή για ηλεκτρικό - της τάξης των 25000 ευρώ

έχουν τελειώσει υποτίθεται οι επιδοτήσεις απο Αύγουστο (ευτυχώς)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

έχουν τελειώσει υποτίθεται οι επιδοτήσεις απο Αύγουστο (ευτυχώς)

Δεν έχουν τελειώσει συνεχίζουν ακόμα μέχρι το τέλος της χρονιάς μετά δεν ξέρουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, apostolosapok είπε

Δεν έχουν τελειώσει συνεχίζουν ακόμα μέχρι το τέλος της χρονιάς μετά δεν ξέρουμε.

σαν πρόγραμμα ναι , τα λεφτά λένε οτι έχουν εξαντληθεί , θα φανεί βασικά για το αν πάρουν όντως τα λεφτά σε πρόσφατες αιτήσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήρα στην αντιπροσωπεία της Θεσσαλονίκης. Υπάρχει άμεσα διαθέσιμο για test-drive το MG4.

Επίσης, μου είπαν ότι με το στοκ που έχει έρθει πανελληνίως από την αντιπροσωπεία, στην παρούσα φάση παραδίδουν εντός 10 ημερών.

Αναφέρθηκε ότι αυτή η τιμή που παίζει τώρα είναι τιμή γνωριμίας και ότι με τη νέα χρονιά θα ανέβει. Σε αυτό κρατάω επιφυλάξεις, με δεδομένο ανταγωνισμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ανεβασουν την τιμη δεν βλεπω πως θα ειναι ανταγωνιστικο μετα. Επισης υπαρχει μια καλυτερη εκδοση η luxury την οποια προς το παρον δεν την φερνουν και αυτη ειναι και η πιο ενδιαφερουσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ισχύουν τα παρακάτω που διάβασα αλλού, λίγοι το πλησιάζουν.

7 χρόνια / 150,000 χλμ εγγύηση στα πάντα, όχι με αστεράκια
7 χρονια οδική βοήθεια
7 χρόνια δωρεάν ετήσιος έλεγχος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έπεσε μια διαφήμιση στα μάτια μου χθες και βλέποντας το θέμα είπα να δώσω περισσότερη σημασία. Βλέπω ότι το όχημα δεν έχει κάνει εκπτώσεις στο θέμα της ασφάλειας όπως μας έχουν συνηθήσει τώρα τελευταία κάτι Renault και κάτι Dacia.

https://cdn.euroncap.com/media/76563/euroncap-2022-mg-4-electric-datasheet.pdf

Ούτε κρύο ούτε ζέστη είναι το θέμα της επιτάχυνσης και της απόδοσης του κινητήρα. Τα 7,7s στα 0-100 της standard έκδοσης έχουν κάποια διαφορά σε σχέση με τα θερμικά αλλά σίγουρα δεν δείχνουν την υπεροχή του ηλεκτροκινητήρα σε αυτό το κομμάτι.

Έχει κάνει κάποιος ερώτηση για το θέμα service ?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, kostasgr78 said:

7 χρόνια δωρεάν ετήσιος έλεγχος

Αυτο ειναι παγιδα. Δεν ειναι το τακτικο service, ειναι απλα ενας ελεγχος που αν θες τον κανεις. Την ιδια "παραχωρηση" εχει και η hyundai.

9 hours ago, manolis940 said:

Ούτε κρύο ούτε ζέστη είναι το θέμα της επιτάχυνσης και της απόδοσης του κινητήρα. Τα 7,7s στα 0-100 της standard έκδοσης έχουν κάποια διαφορά σε σχέση με τα θερμικά αλλά σίγουρα δεν δείχνουν την υπεροχή του ηλεκτροκινητήρα σε αυτό το κομμάτι.

Υπαρχει και το Xpower αν θες κατι πιο δυνατο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...