Προς το περιεχόμενο

Η Cosmote κι η Vodafone αυξάνουν κατά ένα ευρώ τον μήνα τα συμβόλαια σταθερής και κινητής τηλεφωνίας με πλάγιο τρόπο


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από dimitris_sal,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 201
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators

Γατάκια ξένοι, έτσι αυξάνεται ο αριθμός συνδρομητών FTTH κι ο μέσος όρος της χώρας, αυξάνοντας τιμές! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
1 hour ago, EnergosPolitis said:

δεν αυξήσαν ρε παιδιά κανένα λογαριασμό απλά κόψαν το μονοευρω της έκπτωσης του e-bill

Στη συνέντευξή του (δες link στο post του Titos301) όμως ο Τσαμάζ το έθεσε ως πιθανότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, EnergosPolitis said:

δεν αυξήσαν ρε παιδιά κανένα λογαριασμό απλά κόψαν το μονοευρω της έκπτωσης του e-bill

Ε τότε θα πρέπει να επαναφέρουν και τον έντυπο λογαριασμό. Αυτή δεν ήταν άλλωστε και η προϋπόθεση, όταν κάποιοι εξ ημών δεχτήκαμε την αποκλειστική έκδοση του ηλεκτρονικού λογαριασμού ; Win^2 συμφωνία.

Δεν γίνεται και κατάργηση του 1€ έκπτωσης και υποχρεωτική "συμμόρφωση" σε e-bill.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Tο είχε ρωτήσει και άλλος φίλος μερικές σελίδες πριν και έχω και εγώ το ίδιο ερώτημα 

Έχω vodafone και το συμβόλαιο μου λήγει σε 10 μήνες, μπορώ λόγω της επικείμενης αύξησης να κάνω απλά αίτηση φορητότητας σε άλλο πάροχο ή θα πρέπει να έρθει ο νέος λογαριασμός να κάνω καταγγελία σύμβασης και μετά να κάνω αίτηση φορητότητας. Ρωτάω γιατί η καταγελία σύμβασης ακυρώνει το συμβόλαιο και κατά συνέπεια και τη σύνδεση (αριθμό τηλεφώνου).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το πόσο εκνευρίστηκα δεν θα κάτσω να γράψω κατεβατό. Θα μπώ στο ζουμί συνοπτικά για την δική μου περίπτωση.

Πήγα κατάστημα Κοσμοτέ.Έφυγα!

Τηλέφωνο στο 13888:

Ο λόγος που έγινε: Οι εταιρείες πήραν επιδότηση , είτε απο το κράτος είτε απο Ε.Ε. ( δεν είναι εντελώς ξεκάθαρο ) , έτσι ώστε να καταργηθεί ο έντυπος λογαριασμός λόγω οικολογίας και περιβάλλοντος...
Σταμάτησε η επιδότηση , σταμάτησε η "έκπτωση" ...

Από δικαιολογίες και οικολογίες άλλο τίποτα...

Το δικό μου συμβόλαιο είχε γίνει ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ και η συμφωνία επίσης.

Ζήτησα ( ...και ευχαριστώ για τα σχόλιά σας και την αντίδραση σας, τα οποία με βοήθησαν αρκετά ) :
 

  • Κατάργηση ηλεκτρονικού λογαριασμού και αλλαγή σε έντυπο
  • Καταγγελία σύμβασης
  • Να μιλήσω με τον άνθρωπο που είχαμε κλείσει την συμφωνία
  • Να μου σταλούν στο e-mail οι ηχογραφημένες κλήσεις 

Καταλήξαμε μετά απο κουβέντα σε αναίρεση των ανωτέρω και εντέλει κατάργηση δύο(2) παγίων έτσι ώστε να καλυφθούν οι υπόλοιποι μήνες ( σύν καποια ευρώ που μένουν απο την κατάργηση αναγκαστικά ) του συμβολαίου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
42 minutes ago, trident2 said:

Οι εταιρείες πήραν επιδότηση , είτε απο το κράτος είτε απο Ε.Ε. ( δεν είναι εντελώς ξεκάθαρο ) ,

1η φορά ακούω κάτι τέτοιο, link?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Thresh είπε

1η φορά ακούω κάτι τέτοιο, link?

Δεν υπάρχει λίνκ. Αναφέρθηκε στην τηλεφωνική επικοινωνία...γιατί επέμενα για όλο αυτό το τσίρκο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Just now, trident2 said:

Δεν υπάρχει λίνκ. Αναφέρθηκε στην τηλεφωνική επικοινωνία...γιατί επέμενα για όλο αυτό το τσίρκο...

Παπάτζες του τηλεφωνικού τότε. Η αύξηση έγινε ξεκάθαρα λόγω του αυξημένου ενεργειακού κόστους + πληθωρισμού, ώστε να αποφύγουν όσο μπορούν τις καθαρές αυξήσεις στα πάγια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Thresh είπε

Παπάτζες του τηλεφωνικού τότε. Η αύξηση έγινε ξεκάθαρα λόγω του αυξημένου ενεργειακού κόστους + πληθωρισμού, ώστε να αποφύγουν όσο μπορούν τις καθαρές αυξήσεις στα πάγια.

Ότι και να είναι, το θέμα και ο λόγος που έγραψα είναι για να αντιδράσουμε και να ενημερώσουμε και τους οικείους μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, trident2 είπε

Για το πόσο εκνευρίστηκα δεν θα κάτσω να γράψω κατεβατό. Θα μπώ στο ζουμί συνοπτικά για την δική μου περίπτωση.

Πήγα κατάστημα Κοσμοτέ.Έφυγα!

Τηλέφωνο στο 13888:

Ο λόγος που έγινε: Οι εταιρείες πήραν επιδότηση , είτε απο το κράτος είτε απο Ε.Ε. ( δεν είναι εντελώς ξεκάθαρο ) , έτσι ώστε να καταργηθεί ο έντυπος λογαριασμός λόγω οικολογίας και περιβάλλοντος...
Σταμάτησε η επιδότηση , σταμάτησε η "έκπτωση" ...

Από δικαιολογίες και οικολογίες άλλο τίποτα...

Το δικό μου συμβόλαιο είχε γίνει ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ και η συμφωνία επίσης.

Ζήτησα ( ...και ευχαριστώ για τα σχόλιά σας και την αντίδραση σας, τα οποία με βοήθησαν αρκετά ) :
 

  • Κατάργηση ηλεκτρονικού λογαριασμού και αλλαγή σε έντυπο
  • Καταγγελία σύμβασης
  • Να μιλήσω με τον άνθρωπο που είχαμε κλείσει την συμφωνία
  • Να μου σταλούν στο e-mail οι ηχογραφημένες κλήσεις 

Καταλήξαμε μετά απο κουβέντα σε αναίρεση των ανωτέρω και εντέλει κατάργηση δύο(2) παγίων έτσι ώστε να καλυφθούν οι υπόλοιποι μήνες ( σύν καποια ευρώ που μένουν απο την κατάργηση αναγκαστικά ) του συμβολαίου. 

Λοιπόν παίδες, τα ίδια και με το συμβόλαιο της μητέρας μου. Αφαίρεση 5 ευρώ ( δλδ για 5 μήνες ) μέχρι λήξης συμβολαίου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Titos301 είπε

τωρα αν πω οτι δεν καταλαβα γρι ουτε απο το 1ο σου ποστ ουτε απο το 2ο θα ειμαι κακος; τουλαχιστον ειμαι ο μονος ή ειναι και αλλοι;

Δεν ξέρω . Αλλά θα βοηθούσε να μου εξηγήσεις ποιό σημείο δεν καταλάβες...

Εξηγώ πάλι. Στο συμβόλαιό μου υπολοίπονται περίπου 15 μήνες.

Απο την κατάργηση του 1 ευρώ ( αρχικής έκπτωσης ) πλέον θα χρεώνομαι κάθε μήνα 1 ευρώ επιπλέον στο πάγιό μου. 

Κάναμε εξήγηση με το 13888 και μου κάνει 0 ευρώ τα δύο πάγια που θα έρθουν τους επόμενους δύο μήνες.

Συνολικά λοιπόν, τα δύο πάγια καλύπτουν  την χρέωση του ενός ευρώ που θα είχα μήνα-μήνα συνολικά, μέχρι τη λήξη του συμβολαίου...

Κανονικά θα πληρώνω τον κατά 1 ευρώ αυξημένο λογαριασμό , αλλά εφόσον 2 πάγια βγήκαν εκτός εντελώς, στην ουσία θα είναι σαν μην πληρώνω.

Επεξ/σία από trident2
Επεξήγηση
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, trident2 είπε

Δεν ξέρω . Αλλά θα βοηθούσε να μου εξηγήσεις ποιό σημείο δεν καταλάβες...

Εξηγώ πάλι. Στο συμβόλαιό μου υπολοίπονται περίπου 15 μήνες.

Απο την κατάργηση του 1 ευρώ ( αρχικής έκπτωσης ) πλέον θα χρεώνομαι κάθε μήνα 1 ευρώ επιπλέον στο πάγιό μου. 

Κάναμε εξήγηση με το 13888 και μου κάνει 0 ευρώ τα δύο πάγια που θα έρθουν τους επόμενους δύο μήνες.

Συνολικά λοιπόν, τα δύο πάγια καλύπτουν  την χρέωση του ενός ευρώ που θα είχα μήνα-μήνα συνολικά, μέχρι τη λήξη του συμβολαίου...

Κανονικά θα πληρώνω τον κατά 1 ευρώ αυξημένο λογαριασμό , αλλά εφόσον 2 πάγια βγήκαν εκτός εντελώς, στην ουσία θα είναι σαν μην πληρώνω.

Αχα τωρα το καταλαβα, κομπλε συμφωνια, αν μπορουσες θα εκανες καταγγελια συμβασης ή δεν γινοτανε οποτε το συμφωνησατε ετσι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...