Προς το περιεχόμενο

Το ανανεωμένο Tesla Model 3 έρχεται με μεγαλύτερη αυτονομία και νέο εσωτερικό


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 hours ago, niCk_eleCtro said:

Με την οθονη που ειναι σαν κουμουτσα εκει κατι πρεπει να κανουν....

Δεν τα γραφει ολα το άρθρο, ο επιλογεας ταχυτήτων ειναι στην οθόνη αφης. Θες όπισθεν; Οθόνη αφης. 

Να ειναι καλα η μοδα και το trend και ουρα θα κάνουν να το αγορασουν. Μου αρεσει που γραφουν και αυτονομία αλλα δεν γραφουν και με τι καιρο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 ώρες πριν, dbrillis είπε

Δεν τα γραφει ολα το άρθρο, ο επιλογεας ταχυτήτων ειναι στην οθόνη αφης. Θες όπισθεν; Οθόνη αφης. 

Να ειναι καλα η μοδα και το trend και ουρα θα κάνουν να το αγορασουν. Μου αρεσει που γραφουν και αυτονομία αλλα δεν γραφουν και με τι καιρο. 

Φίλε μου τι ανακρίβειες είναι αυτές;

Για βασικές λειτουργίες του αυτοκινητου όλα γίνονται απο το τιμόνι όπως όπισθεν νεκρα και drive. (Πριν γινόντουσαν απο το control στους υαλοκαθαριστήρες οπως τους έχετε συνηθίσει στα συμβατικά)

Απο την οθόνη ελέγχονται οι δευτερεύοντες λειτουργίες του αυτοκινήτο, με μια εξαίρεση στο προηγούμενο μοντέλο τουλάχιστον, τους υαλοκαθαριστήρες που για να ελενξεις την ενταση το κανεις απο την οθονη.

Γιαί τέτοιο μίσος για τα Τέσλα, γιατί δεν πάτε να κάνετε ενα τεστ drive να σας πέσει το σαγόνι; Τζάμπα ειναι

  • Like 11
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 hours ago, Eloy said:

Ευκαιρία για upgrade σε φετινό μοντέλο...

«Μπορείτε να ταξιδέψετε σε απόσταση έως και 629 χιλιομέτρων (390 μίλια) με μία μόνο φόρτιση χάρη στην ανανεωμένη εξωτερική εμφάνιση που είναι βελτιστοποιημένη για μέγιστη αεροδυναμική» αναφέρει η Tesla.με Το παραπάνω, ισοδυναμεί με 10-12% βελτιωμένη εμβέλεια σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο.

10% διαφορά μόνο απο την βελτιωμένη εξωτερική εμφάνιση ? Μόνο αν είχε σχήμα τρακτερ το προηγούμενο - τόσο χάλια αεροδυναμική είχε ? Τι αεροδυναμική μελέτη είχαν κάνει γι'αυτό ?

 

Aπό που προκύπτει πως μόνο λόγω της εξωτερικής εμφάνισης βελτιώθηκε η εμβέλεια; Εχω την εντύπωση πως είναι συνδυασμός μπαταρίας και αεροδυναμικής - κάτι που θα ήταν λογικό - όμως ίσως κάνω και λάθος.

Επεξ/σία από DrFreeman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, doflamingo13 said:

Φίλε μου τι ανακρίβειες είναι αυτές;

Για βασικές λειτουργίες του αυτοκινητου όλα γίνονται απο το τιμόνι όπως όπισθεν νεκρα και drive. (Πριν γινόντουσαν απο το control στους υαλοκαθαριστήρες οπως τους έχετε συνηθίσει στα συμβατικά)

Απο την οθόνη ελέγχονται οι δευτερεύοντες λειτουργίες του αυτοκινήτο, με μια εξαίρεση στο προηγούμενο μοντέλο τουλάχιστον, τους υαλοκαθαριστήρες που για να ελενξεις την ενταση το κανεις απο την οθονη.

Γιαί τέτοιο μίσος για τα Τέσλα, γιατί δεν πάτε να κάνετε ενα τεστ drive να σας πέσει το σαγόνι; Τζάμπα ειναι

Φίλε μου το διαβασα εδω

https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/ananeothike-to-tesla-model-3-oi-times-stin-ellada/

"Επίσης, ο επιλογέας ταχυτήτων έχει μεταφερθεί στην οθόνη."

Ποιος εχει δικιο, εσυ ή το άρθρο παραπάνω ή το μισο αρθρο του insomnia;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, dstilio είπε

Τελικά έχει καταλάβει κανεις πως ψωνίζει Tesla στην Ελλάδα;

Απο την αντιπροσωπεία στην Κηφησιάς κοντά στο δαχτυλίδι; Ή online? 

online

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν εξαιρεσεις την οθονη το εσωτερικο θυμιζει τα συγκρουομενα του λουναπαρκ. Ακομα και τα lada εχουν κατι παραπανω

Η "μεγαλοφυια" του musk αφαιρεσε ολα τα φυσικα κουμπια για να τα βάλει στην οθονη , αλλα μαντεψε τι το να πρεπει να κανεις πλοηγηση σε οθονη αφης οσο οδηγας ειναι κουλ αλλα καθολου καλο για την ασφάλεια. Συν οτι σε τρακαρισματα η οθονη σπάει και υπαρχουν οδηγοι που εγκλωβίστηκαν μεσα στο αμαξι γιατι η κλειδαρια ανοιγε μονο απο την οθονη.  Μεγαλοφυια απο τα Lidl που ετρεχε να μαζεψει την γελοιοτητα αυτη με firmware update . Google it

Ευτυχως η εποχη που ολοι θεωρουσαν τον Musk αλαθητη μεγαλοφυια εχει περασει , Τωρα λεει πανω απο τους μισους εχουν ξενερωσει με την παρτυ του και τις ιδεες του και κολλανε αυτοκολητα σαν και αυτα

image.png.c3800a7effe85faecc3a1954dcd584ba.png

  • Like 5
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φοβερή αναβάθμιση! Πήραν το μεγαλύτερο VFM στα ηλεκτικά και το έκαναν ακόμα καλύτερο. ΑΛΛΑ, αυτή η εμμονή του Musk ενάντια στα κουμπιά που πλέον έβαλαν μέχρι και τα φλας στο τιμόνι, είναι τεράστια χαζομάρα για μένα. Αν ήταν να το αγοράσω σήμερα, μπορεί να ήταν και deal breaker (παρότι δεν υπάρχει αμάξι που να μπορεί να το ανταγωνιστεί σε αυτά τα λεφτά).

2 hours ago, vbeka9733 said:

Η "μεγαλοφυια" του musk αφαιρεσε ολα τα φυσικα κουμπια για να τα βάλει στην οθονη , αλλα μαντεψε τι το να πρεπει να κανεις πλοηγηση σε οθονη αφης οσο οδηγας ειναι κουλ αλλα καθολου καλο για την ασφάλεια. Συν οτι σε τρακαρισματα η οθονη σπάει και υπαρχουν οδηγοι που εγκλωβίστηκαν μεσα στο αμαξι γιατι η κλειδαρια ανοιγε μονο απο την οθονη.  Μεγαλοφυια απο τα Lidl που ετρεχε να μαζεψει την γελοιοτητα αυτη με firmware update . Google it

Δεν υπάρχει αυτό που λες. Υπάρχει φυσικός λεβιές για emergency exit σε κάθε (μπροστινή) πόρτα. Και αν σπάσει η οθόνη, μπορείς έτσι κι αλλιώς να το ξεκλειδώσεις από την εφαρμογή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, liberostelios είπε

Φοβερή αναβάθμιση! Πήραν το μεγαλύτερο VFM στα ηλεκτικά και το έκαναν ακόμα καλύτερο. ΑΛΛΑ, αυτή η εμμονή του Musk ενάντια στα κουμπιά που πλέον έβαλαν μέχρι και τα φλας στο τιμόνι, είναι τεράστια χαζομάρα για μένα. Αν ήταν να το αγοράσω σήμερα, μπορεί να ήταν και deal breaker (παρότι δεν υπάρχει αμάξι που να μπορεί να το ανταγωνιστεί σε αυτά τα λεφτά).

 

καμια λογικη να φτιαχνεις fsd και να προσπαθεις να κανεις την οδηγηση πιο απλη και ευκολη αλλα να βγαζεις το λεβιε των φλας για να βαλεις κουμπια. στις χωρες που εχουν roundabouts διαβαζω πολυ κλάμα. αυτοι συνεχως δουλευουν τα φλας με το τιμονι γυρισμένο. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Eloy είπε

Ευκαιρία για upgrade σε φετινό μοντέλο...

«Μπορείτε να ταξιδέψετε σε απόσταση έως και 629 χιλιομέτρων (390 μίλια) με μία μόνο φόρτιση χάρη στην ανανεωμένη εξωτερική εμφάνιση που είναι βελτιστοποιημένη για μέγιστη αεροδυναμική» αναφέρει η Tesla.με Το παραπάνω, ισοδυναμεί με 10-12% βελτιωμένη εμβέλεια σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο.

10% διαφορά μόνο απο την βελτιωμένη εξωτερική εμφάνιση ? Μόνο αν είχε σχήμα τρακτερ το προηγούμενο - τόσο χάλια αεροδυναμική είχε ? Τι αεροδυναμική μελέτη είχαν κάνει γι'αυτό ?

Άλλαξε το drag coefficient από 0,23 σε 0,219. Είναι διαφορά 5%. Αν αυτό δικαιολογεί βελτιωμένη εμβέλεια 10-12% δε το γνωρίζω. Θα φανεί όταν γίνουν real world range tests σαν αυτά που κάνει ο Bjorn Nyland.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραιο καλη αναβάθμιση με αλλαγες στα σημεία. Οτι ολα πηγαν στο τιμόνι μοιαζει ξενο αλλα με 1-2 εβδομάδες χρήσης εχει γινει δικο σου. Ελπιζω σύντομα να βγει και το μικρο model 2. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντού όλοι μιλάνε για φυσικά πλήκτρα και πόσο σημαντικά μοντέλα. Και πολλοί κατασκευαστές που πήγαιναν προς την αφή έχουν επιστρέψει στα κουμπιά και τις ροδέλες. Επίσης έχει πάει κανείς βουνό με αυτό το αμάξι και γενικά με ηλεκτρικό ;  Τέλος είναι κακό iteration της ηλεκτροκίνησης, δυστυχώς οι Κινέζοι μας έχουν προσπεράσει σε τεχνογνωσία και ποιότητα κατασκευής αλλά και κυρίως πρακτικό επίπεδο. Η μανία με τα Tesla είναι καθαρά λόγο social mind fuck από το marketing των προηγουμένων ετών... 

άποψη ανθρώπου που ψάχνει να αγοράσει οικονομικό αυτοκίνητο και μένει και σε νησί, όπου παίρνουμε επιπλέον έκπτωση για ηλεκτρικά...  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...