Προς το περιεχόμενο

Ηχεια HI-FI


lnwolfgr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σχετικά με το στρώσιμο δεν χρειάζεται ν' αγχώνεσαι, στο ριπίτ τα στρώνουμε όλοι και σε 4-5 μέρες αρχίζουν να ξεδιπλώνουν τις αρετές τους. Ο πιο γρήγορος τρόπος (αλλά σου είπα δεν αγχωνόμαστε) είναι να βάλεις τα ηχεία πρόσωπο το ένα με το άλλο, όσο πιο κοντά γίνεται, ενώ το ένα από τα δύο το συνδέεις ανάποδα (την φάση, μαύρο κόκκινο). Έτσι, στην ίδια νότα, οι μεν μονάδες τραβάνε ενώ οι άλλες σπρώχνουνε και η δουλειά γίνεται πιο γρήγορα. Δεν το συνιστώ. Στην πραγματικότητα τα ηχεία δεν σταματάνε να στρώνονται ποτέ. Οι μαγνήτες όσο πιο πολύ χρόνο παίζουν τόσο πιο πολύ γλυκαίνουν (κυρίως). Αυτός είναι και ο λόγος που οι μεταχειρισμένες ηλεκτρικές κιθάρες είναι ακριβότερες από τις καινούργιες. (Ο Knophler έχει περίπου 135 κιθάρες. Άσχετο😌). 

Δεν είναι τίποτα όμως η γείωση, έχω φίλους που την έχουν κάνει σε πολυκατοικία. Στήν ουσία ένα καλώδιο γείωσης είναι που κατεβαίνει από την πρίζα καιτο συνδέεις με σφιγκτήρα στο πάνω μέρος της καρφωμένης στο έδαφος (ένα σημείο με χώμα να υπάρχει) χάλκινης ράβδου (το ύψος της πχ 1,5 m). To μόνο κακό είναι πως τις ξηρές εποχές θέλει που και που πότισμα 😌

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 29/9/2023 στις 3:33 ΜΜ, lnwolfgr είπε

Τα woofer είναι τα πιο χρονοβόρα το ξέρω, θα το κατεβάσω το αρχείο, αλλά και πάλι ακόμα και στα 20 Hz 2 ώρες θα είναι αρκετές? μου φαίνονται λίγες.

Καθόλου λίγες δεν είναι. Όσο και να σου φαίνεται απίστευτο τα wooferάκια σου θα γράψουν χιλιόμετρα κυριολεκτικά, μέσα σε δυο ώρες.

Hz ισούται με επαναλήψεις (ή μετατοπίσεις ή κύκλοι) ανά δευτερόλεπτο, άρα 20Hz = 20 επαναλήψεις ανά second.

2 ώρες ισούνται με 2 x 60 x 60 = 7200 secs.

 

Σε 1 sec    ->   20 επαναλήψεις

Σε 7200 sec -> x επαναλήψεις

x = (20 x 7200 sec) / 1 = 144000 επαναλήψεις (απλή μέθοδος τριών)

Άρα σε 2 ώρες θα έχουμε 144 χιλιάδες κύκλους φόρτισης του κάθε εξάιντσου.

 

'Εστω ότι το εύρος της παλινδρόμισης είναι 7 χιλιοστά (3.5mm εκατέροθεν της θέσης ισορροπίας), η συνολική μετατόπιση που θα καταγράψει το κάθε woofer μέσα σε αυτές τις 2 ώρες θα είναι:

Total distance traveled = 144000 x 7mm = 144000 x 0.007m = 144 x 7m = 1008m = 1.008km

Ένα χιλιόμετρο και οχτώ μέτρα. Καθόλου άσχημα!

 

Για να πετύχεις το ίδιο αποτέλεσμα με συνηθισμένα είδη μουσικής και παραλείποντας να σας παρουσιάσω τους υπολογισμούς, το υπολογίζω ότι συγκεκριμένα τα evo 4.4 σου θα χρειασtούν από 50-100 φορές περισσότερο χρόνο για το ίδιο αποτέλεσμα (οχτάωρα για 2-4 βδομάδες).

Εν ολίγοις πιστεύω ότι: είτε τα woofer είναι ήδη στρωμένα και δε θα ακούσεις καμία περαιτέρω αλλαγή, είτε 2 ώρες ημίτονα 20Ηz είναι υπεραρκετά.

 

Παρατήρηση:

Τα 7 χιλιοστά που γράφω παραπάνω είναι τελείως, μα τελείως ενδεικτικά. Αν ασχοληθείς, θα ξεκινήσεις από τελείως χαμηλές εντάσεις. Από την ένταση που θα έβαζες αν έβαζες να ακούσεις μουσική 5 η ώρα το πρωί και θα δυναμώσεις λίγο μόνο, όσο χρειάζεται. Όσο παίρνουν τα woofer χωρίς να διαμαρτύρονται.

Το ίδιο δίωρο τεστ που κουβεντιάζω, με π.χ.15 χιλιοστά εύρος παλίνδρόμισης σε ένα πολύ μαλακό subwoofer θα πετύχει τo ίδιο ακριβως αποτέλεσμα, με μόλις μισό χιλιοστό σε ένα θεόσφιχτο, καθαρά midwoofer. Τα εξίντσα των evo 4.4 δεν είναι ούτε sub, ούτε mid, θα παίξουν κάπου ενδιάμεσα. Πιθανότερα από (2 έως 4) 4 έως 8 χιλιοστά.

Αν δεν είσαι σίγουρος και δικαιολογημένα φοβάσαι να βρεις ακριβώς πόσο θέλουν, τα αφήνεις χαμηλότερα περισσότερες ώρες (π.χ. ένα οχτάωρο ολονυχτίς, δε θα ακούγεται κιχ).

Επεξ/σία από PC_Science_Lefkada
διόρθωση το διεγραμμένο της προτελευταίας παραγράφου
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε λευκαδίτη, χωρίς να θέλω να σε προσβάλω, τα 20 χέρτζ, σωστά γράφεις πως είναι 20 ταλαντώσεις ανά δευτ/το. Οι μονάδες των χαμηλών όμως παίζουν συχνότητες μέχρι το σημείο που κόβει το εκάστοτε κροσόβερ. Έτσι, πχ, παίζουν και συχνότητες όπως; 50, 100, 400... και παραπάνω κύκλων. Με το σκεπτικό να τροφοδοτήσεις τις μονάδες μόνο με ένα ημιτόνιο των 20 κύκλων, και όχι με όλο το μουσικό φάσμα, οι ταλαντώσεις στο τέλος του χρόνου που θα τις αφήσεις να το αναπαραγάγουν θα είναι υπο10πλάσιες, υπο20πλάσιες ή και ακόμα λιγότερες, οπότε θα έχουν διανύσει και μικρότερη διαδρομή. Τα ημιτόνια που δίνει η φοκάλ είναι για άλλες χρήσεις.

Φιλικά και αγαπημένα πάντα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντάξει, τα ηχεία αρχίζουν και ανοίγουν με φυσικό τρόπο και νομίζω ότι είναι το καλύτερο για να ανοίξουν ομοιόμορφα.

Τώρα το επόμενο στάδιο είναι η αντικατάσταση του cd player, εκεί δεν θέλω να ξεφύγω πολύ μέχρι τα 600-700 νομίζω είναι καλά, είμαι ανάμεσα σε 3, τα έξεις

1 Marantz CD6007

2 Rotel Tribute CD11

3 Denon DCD-900NE

Έχει κανείς άποψη για κάποιο από αυτά?

Θα αντικατασταθεί το marantz cd 63 special edition.

Επεξ/σία από lnwolfgr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, lnwolfgr είπε

Εντάξει, τα ηχεία αρχίζουν και ανοίγουν με φυσικό τρόπο και νομίζω ότι είναι το καλύτερο για να ανοίξουν ομοιόμορφα.

21 ώρες πριν, macodin είπε

Φίλε λευκαδίτη, χωρίς να θέλω να σε προσβάλω,

Για να μη λερώνω το νήμα του @lnwolfgr, με πληροφορίες εκτός θέματος, @macodin και όποιος άλλος θέλει, κάνει κλικ στο κρυμμένο περιεχόμενο:
 

Spoiler
19 ώρες πριν, macodin είπε

Με το σκεπτικό να τροφοδοτήσεις τις μονάδες μόνο με ένα ημιτόνιο των 20 κύκλων, και όχι με όλο το μουσικό φάσμα, οι ταλαντώσεις στο τέλος του χρόνου που θα τις αφήσεις να το αναπαραγάγουν θα είναι υπο10πλάσιες, υπο20πλάσιες ή και ακόμα λιγότερες, οπότε θα έχουν διανύσει και μικρότερη διαδρομή.

Το πλήθος, ο αριθμός των ταλαντώσεων θα είναι πολλαπλάσιο σε συχνότητες μεγαλύτερες των 20Hz, σωστά. Το πλάτος της ταλάντωσης όμως είναι ακόμα μικρότερο (ένα τέταρτο στη μεγαλύτερη περιοχή συχνοτήτων).

Για να πάρουμε το αρχικό πλάτος δίνουμε περισσότερα watt. Θέλει 4 φορές περισσότερη ισχύ για να πάρουμε διπλό πλάτος.

 

Αν με 1watt έχουμε 8mm παλινδρόμιση (αρχικό πλάτος) στα 20Hz,

Με 1watt έχουμε μόνο 2mm παλινδρόμιση στα 40Ηz.

Χρειαζόμαστε 4watt για να έχουμε μόνο 4mm παλινδρόμιση στα 40Ηz.

Χρειαζόμαστε 16watt για να έχουμε τα αρχικά 8mm παλινδρόμιση στα 40Ηz.

 

Προσπαθώντας να πάρουμε παλινδόμιση σε μεγαλύτερες συχνότητες, πλησιάζουμε το θερμικό-ηλεκτρικό power limit ταχύτητατα. Στα 80Ηz θα χρειαζόμασταν 256watt που αν τα δώσουμε, θα μυρίσει το πηνίο φωνής σε dt, επειδή είμαστε power limited σε αυτές τις συχνότητες, όπως και πρέπει να είναι ένα καλά σχεδιασμένο ηχείο σε όλη την έκταση συχνοτήτων που ισχυρίζεται ο κατασκευαστής ότι αναπαράγει.

Για να επιταχυνθεί το στρώσιμο, σκεφτόμαστε πονηρά και πάμε εντελώς αντίθετα από την ακρόαση, εκτός του passband. Εκεί που το ηχείο πριν γίνει power limited, έχει προλάβει να είναι ήδη displacement limited. Ο χαμηλότερος αριθμός επαναλήψεων υπερκαλύπτεται από το μεγαλύτερο πλάτος παλινδρόμισης. Πετυχαίνουμε έτσι γρήγορο και αθόρυβο στρώσιμο των αναρτήσεων και των surround των woofer, χωρίς να ζεσταίνουμε τα πηνία φωνής τους. Το στρώσιμο με αυτό τον τρόπο μπορεί να γίνει ακόμα και από πολύ μικρό ενισχυτή ο οποίος είναι ακατάλληλος να τα οδηγήσει για χρήση μουσικής.

Τέλος, να σημειώσω ότι η μέθοδος αυτή δεν είναι δική μου, αλλά την έχω εντοπίσει σε Bruce Dickason - Loudspeaker design cookbook, παράγραφος 8.20, σελ. 195-196.

Δε θέλω να λήξω αυτή τη συζήτηση, αλλά ίσως θα ήταν καλύτερα αν χρειάζεται συνέχεια, αυτό να γίνει σε καινούριο νήμα ή με προσωπικά μηνύματα.

 

18 ώρες πριν, lnwolfgr είπε

Τώρα το επόμενο στάδιο είναι η αντικατάσταση του cd player

Θα ήθελα να βοηθήσω, αλλά δυστυχώς δεν τα γνωρίζω τα hi-fi cd players.

Έχοντας εμπειρία από dj cd players θα έδινα μόνο τη συμβουλή να αξιολογίσεις ως πρώτη παράμετρο στην επιλογή σου, το πόσο αξιόπιστα έχουν βγει τα λέιζερ του κάθε ενός μοντέλου που εξετάζεις. Πάνε λεφτα και είναι κρίμα να τα πληρώνουμε δύο φορές. Όσο περνάν τα χρόνια τα ανταλλακτικά λέιζερ σπανίζουν και ακριβαίνουν και έχουμε καταλύξει 2023 να κάνουν τα ανταλλακτικά αρκετών μοντέλων, όσο το cd player ολόκληρο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε συ φίλε μου, κρίμα για τα λεφτά που έδωσες στα ηχεία να πέσεις σ' αυτήν την κατηγορία πηγών. Και μην καταλάβεις λάθος: τα μηχανάκια που σκέφτεσαι, καί πολύ καλά είναι, καί βραβευμένα. Αλλά νά, η πηγή μας είναι ο 1ος και βασικότερος κρίκος στην αλυσίδα. Ό,τι δώσει αυτή θ' ακούσεις. Η προενίσχυση, το τελικό στάδιο και τα ηχεία δεν βρίσκονται εκεί για να προσθέσουν κάτι στον ήχο παρά μόνο να αποκαλύψουν τις χάρες της πηγής. Γι' αυτό πολύ συχνά τα καλύτερα ηχεία παίζουν χειρότερα από τα φτηνότερα: γιατί αποκαλύπτουν αυτό που παίρνουν από τους 2 πρώτους κρίκους.

Τέλος πάντων, θα πω την γνώμη μου αλλά δεν μπορώ να συμβουλέψω γιατί θα έπρεπε να γράψω δοκίμιο με πολλά κεφάλαια και δεν έχω χρόνο. Μάραντζ είχα το 63 το απλό, μετά το 63 το σίνιατουρ και μετά το σίνιατουρ το ακριβό (το 16 ή 17 αν θυμάμαι καλά). Τιμιότατα μηχανάκια (όχι τόσο τα φτηνά). Η γνώμη μου είναι, πέρα από τις αρετές τους, πως είναι λεπτόηχα. Δεν μ' άρεσαν ύστερα από καιρό. Ναι μεν καταπληκτική σκηνή, ως προς την ακρίβεια των οργάνων (κυρίως το ακριβό), καλή ατάκα και χαμηλό με σθένος, όπως και η άρθρωση αλλά και οι γυναικίες (κυρίως) φωνές, αλλά κάτι του έλειπε σε όγκο και κυρίως σε φυσικότητα (για την τιμή του).

Τα  Ντένον δεν ξέρω, μάλλον θα τα προτιμούσα σε πολυκάναλα συστήματα, εάν έβλεπα περιπέτειες και ήθελα και 'γω να  'κουω τα ελικόπτερα να πετάνε πίσω από την πλάτη μου. Μάλλον το ίδιο φτηνότερο μοντέλο παίζει το ίδιο, απλά δεν έχει το usb (που μπορεί να το θέλεις) και κάποιες άλλες λεπτομέρειες που δεν κάνουν την διαφορά στον ήχο για τα εξτρά 150 ευρώ (περίπου). Δεν θα πω τίποτα εδώ, είμαι άσχετος.

Τα Ροτέλ, τιμιότατα κ' αυτά. Είχα έναν ολοκληρωμένο μικρό, ο πρώτος μου. Αργότερα είχα έναν τελικό θηρίο, 200ρη. Μούσκουλα πολλά, για την ροκ ήταν ό,τι έπρεπε. Τελεία. Χάι φάι τίμιο αλλά ως εκεί. Αλλά εδώ μιλάμε για σιντί. Δεν έχω ακούσει ποτέ σιντί της και δεν ξέρω τί γίνεται σε αυτές τις γενιές αλλά επειδή εμπιστεύομαι πολύ το Hi-Fi news (ήμουν πριν πολλά χρόνια συνδρομητής, όπως και σε κάποια άλλα), και επειδή, κυρίως, το βαθμολογεί ως outstanding product, θα το προτιμούσα από τα υπόλοιπα (εδώ το έχει με τον αντίστοιχο ενισχυτή βέβαια):

https://www.hifinews.com/content/rotel-cd11a11-tribute-cd-playerintegrated-amplifer

Εδώ θα δώσω την συμβουλή: βρίσκουμε έμπορα που να τα έχει και τα 3 και πάνω στο ίδιο σετάπ αλλάζουμε τα πλέιερς και προσπαθούμε να καταλάβουμε/μαντέψουμε (και έχοντας πάντα υπόψιν τον χαρακτήρα του ηχείου μας και του ενισχυτή μας) ποιο μας κάνει. Με δικό μας δισκάκι που το ξέρουμε καλά.

Τελειώνοντας όμως ξαναλέω: Κρίμα. Θα πάρεις έντρι λέβελ πηγή, στα μισά λεφτά από το ηχείο, οπότε θα το "φρενάρεις". Θα 'θελες πηγή που να σκάβει βαθύτερα. Ναι μεν θα δεις τεράστιες διαφορές με αυτά τα μηχανάκια σε σχέση με το 63 σου αλλά θα 'πρεπε η σκέψη σου να βλέπει το μέλλον: βάζεις για λίγο καιρό 100-150 ευρώ τον μήνα στην άκρη και πας για κάτι πιο πρίμιουμ, που θα κάνει την διαφορά, και θα αναδείξει και το ηχείο σου. Όχι κάποιο απλώς καλό μηχανάκι για την εποχή του (όπως ήταν το 63). Και 2-3 χρόνια μετά κοιτάς και για ανάλογο ενισχυτή (τίμια και τα Ναντ αλλά μετά από μια σοβαρή πηγή αυτό θα είναι το "φρένο").

Τέλος πάντων, ξέρω πως οι εποχές είναι δύσκολες οπότε πράξε κατά συνείδηση. Μην βιαστείς όμως, σκέψου καλά πρώτα.

Αυτά από 'μένα.

 

 

54 λεπτά πριν, PC_Science_Lefkada είπε

Στα 80Ηz θα χρειαζόμασταν 256watt

Φίλε μου κάτι δεν έχεις καταλάβει σε σχέση με τα ρεύματα και με τις συχνότητες και τα έχεις μπερδέψει. Δεν διαβάζω παρακάτω, απλά να σου πω ότι δεν έχουν καμμία σχέση τα βατ με τις συχνότητες. Το σταματάω εδώ.

Φίλε λευκαδίτη (τώρα είδα πως συνδέεις τα βατ με την διαδρομή), η γνώμη μου είναι πως καλύτερα να επενδύουμε τον χρόνο μας ακούγοντας μουσική παρά να τον σπαταλάμε κάνοντας μαθηματικές αναλύσεις στρωσίματος. Πολύ χρόνος για το τίποτα.

Φιλικά.

Επεξ/σία από macodin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, macodin είπε

Φίλε λευκαδίτη (τώρα είδα πως συνδέεις τα βατ με την διαδρομή), η γνώμη μου είναι πως καλύτερα να επενδύουμε τον χρόνο μας ακούγοντας μουσική παρά να τον σπαταλάμε κάνοντας μαθηματικές αναλύσεις στρωσίματος. Πολύ χρόνος για το τίποτα.

Είναι του αντικειμένου μου αυτές οι αναλύσεις και δε μου παίρνουν πολύ χρόνο. Πολύ χρόνο θα μου έπαιρνε αν σχολίαζα την κάθε ανακρίβεια που διαβάζω συνολικά στο insomnia, αλλά και σε αυτό το νήμα συγκεκριμμένα. Ακόμα και αναπάντητες να μένουν απόψεις όπως αυτή:

12 ώρες πριν, macodin είπε

Ρε συ φίλε μου, κρίμα για τα λεφτά που έδωσες στα ηχεία να πέσεις σ' αυτήν την κατηγορία πηγών. Και μην καταλάβεις λάθος: τα μηχανάκια που σκέφτεσαι, καί πολύ καλά είναι, καί βραβευμένα. Αλλά νά, η πηγή μας είναι ο 1ος και βασικότερος κρίκος στην αλυσίδα. Ό,τι δώσει αυτή θ' ακούσεις. Η προενίσχυση, το τελικό στάδιο και τα ηχεία δεν βρίσκονται εκεί για να προσθέσουν κάτι στον ήχο παρά μόνο να αποκαλύψουν τις χάρες της πηγής. Γι' αυτό πολύ συχνά τα καλύτερα ηχεία παίζουν χειρότερα από τα φτηνότερα: γιατί αποκαλύπτουν αυτό που παίρνουν από τους 2 πρώτους κρίκους.

δεν σημαίνει ότι μετατρέπονται σε σωστές. Κάποιος λόγος θα υπάρχει αν δεν μπει κανείς στον κόπο να την ανασκευάσει. Εν πάση περιπτώσει, δε μου χρειάζεται να αποδείξω κάτι. Όποιος διαβάζει κάτι που του φαίνεται χρήσιμο εδώ μέσα, αν θέλει το κρατάει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, PC_Science_Lefkada είπε

Είναι του αντικειμένου μου αυτές οι αναλύσεις και δε μου παίρνουν πολύ χρόνο

Φίλε μου υποτιμάς a priori τον συνομιλητή σου. Έχουν κι άλλοι κάποιο γνωστικό αντικείμενο και κάποια εμπειρία πάνω σ' αυτό. Είναι και θέμα νοηματοδότησης αυτών που διαβάζουμε. Δεν εννοούσα για τον δικό σου κόπο αλλά για αυτόν που θα κάτσει να το διαβάσει. Μέχρι να το διαβάσει έχει προλάβει να στρωθεί το ηχείο, που λέει ο λόγος. Προς τί τόση βιασύνη; Ήδη ο φίλος θα τ' ακούει καλύτερα ενώ συγχρόνως δεν χάνει και την εμπειρία του στρωσίματος.

Τώρα, ότι το γούφερ για να στρωθεί αρκεί να στρώσουμε μόνο το καουτσούκ που το συγκρατεί είναι μια άποψη. Η εμπειρία μου λέει άλλα (και για ένα σωρό λόγους που μπορώ να υποστηρίξω, έγραψα νομίζω κάνα δυο στο κατάλληλο σημείο), περνώντας μήνες και χρόνια παρέα με αρκετά ηχεία, (είμαι και κάποιας ηλικίας), οπότε είπα και 'γω την γνώμη μου. Όποιος θέλει την κρατάει.Είμαι στο ιστολόγιο 10 χρόνια και έχω μέσο όρο μηνυμάτων ένα τον μήνα. Και απ' αυτά ούτε το 1/5 για τον ήχο. Οπότε καταλαβαίνεις πως και 'γω βαριέμαι (και δεν έχω τον χρόνο) να ανασκευάζω πάνω στα του ήχου, που είναι πιο πολύπλοκο θέμα απ' ό,τι καταλαβαίνει ο μέσος μή έχων την γνώση και την εμπειρία. 

Αυτά.

 

(Να συμπληρώσω κάτι που ξέχασα):

Έχεις απομονώσει κάποιο κομμάτι από το προηγούμενό μου ποστ και γράφεις:

"Ακόμα και αναπάντητες να μένουν απόψεις όπως αυτή: ... ... δεν σημαίνει ότι μετατρέπονται σε σωστές. Κάποιος λόγος θα υπάρχει αν δεν μπει κανείς στον κόπο να την ανασκευάσει"

(εκεί που γράφεις: "μετατρέπονται σε" μάλλον ήθελες να γράψεις: "είναι" έτσι; Για την συνεννόηση, γιατί αλλοιώς δεν βγάζει νόημα η πρόταση).

Ε, αν υπάρχει κάποιος λόγος τότε έχεις δίκιο: δεν ήταν σωστό αυτό που έγραψα🙂

Επεξ/σία από macodin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητε cd εν ετει 2023 δε λεει αλλα μπορεις να παρεις ενα dac και να το συνδεσεις και να ακους κι απο το cd και αυλα αρχεια, με 300- 500€ παιρνεις μετατροπεα που δεν ειχαν cd των 10000 την εποχη του 63se

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Τελικά πήρα και cd player, πήρα αυτό Taga harmony tcd-50

Είναι πολύ καλό αν αναλογιστείτε την τιμή του.

Παραπάνω από αξιοπρεπές είναι ΑΡΙΣΤΟ και όποιος ενδιαφέρετε για cd player πρέπει να του ρίξει μια ματιά οπωσδήποτε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...