Προς το περιεχόμενο

Opera


Jiakometi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό το νήμα ανοίγει μιά και δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο και οι λιγοστές φορές που ποστάρονται κομμάτια Όπερας αυτό γίνεται στο νήμα
« Κλασική Μουσική »

Η Όπερα όμως αξίζει ένα δικό της νήμα, ειδικά όταν στο είδος αυτό μεσουράνησε η « δική μας », η θεϊκή Maria Callas.

Σαφώς μπορούν να μπουν αποσπάσματα  και άριες αλλά και ολόκληρες Όπερες, για όποιον έχει την υπομονή και την διάθεση να ακούσει.

Ακόμα και γι αυτούς που δεν είναι ιδιαίτερα κοντά με το είδος, θα μπορούν να αφήσουν την μουσική να μιλήσει

Αν αυτό που ακούν τους αγγίξει…καλώς. Αν όχι… πάλι καλώς θα συνεχίσουν με κάτι άλλο.

Το νήμα δεν έχει κανένα άρωμα εκλεκτισμού και περι-χαρακώματος.  

Η όπερα είναι τραγούδι,  μουσική και υποκριτική που σκοπό έχουν να μας κάνουν να περνάμε καλά. 

 

 

Το πρώτο  post δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από μια γνωστή άρια με την Μαρία Κάλλας.

Habanera από την οπερα Carmen του Bizet, απο παρασταση στο Αμβουργο το 1962.

Εκτός από τη φωνή η γλώσσα του σώματος (της) κατα την εισαγωγή είναι επίσης ενδιαφέρουσα.

 

 

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


Ο Pavarotti δεν είναι από τους τενορους που ακούω συχνά ή συμπαθώ αλλά αυτή η εκτέλεση από την Turandot είναι συγκλονιστική, ειδικά στο φιναλε της άριας και γι αυτό έχει γίνει viral σε reaction videos. 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έγινε ήδη το αγαπημένο μου θέμα.

Από την δεκαετία του 70 και μετά όταν η τεχνική του κλασικού τραγουδιού άρχισε να αλλάζει προς μια μορφή ελιτισμού, δεν παρεξηγώ τον κόσμο που δεν του αρέσει η όπερα γιατί ακούει τραγουδιστές που είναι στενοί,θαμποι υπερβολικοί στο παίξιμο,φωνές κοντες όχι για θέατρο αλλά για μικρές αίθουσες, κλπ και μόνο belcanto ωραίο τραγουδισμα δεν ειναι. 

Aκουστε και δείτε πως θα έπρεπε να είναι οι σημερινοί τραγουδιστές που λανθασμένα ακολουθούν την τεχνική της λεγόμενης μάσκας και έχουν χάσει τις χαμηλές τους νότες και βγάζουν σφιγμένες ψηλές νοτες. Η όπερα χρειάζεται φώναρες όπως του Κορέλι για παράδειγμα η της Καλλας

Franco Corelli vesti la  Giubba

 

Suicidio from la Gioconda -Rosa Ponselle από τις μεγαλύτερες δραματικές σοπράνο που πέρασαν στην αρχή του 20ου αιώνα και από την οποία αντέγραψε πολλά στοιχεία η Μαρία Καλλας που την θαύμαζε. Οι χαμηλές νότες τις ακούγονται ίδιες με της Μαρία. Η παλιά σχολή είναι και θα παραμείνει αθάνατη.

 

 

Επεξ/σία από XrysaKakou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δείτε και προπάντων ακούστε 3 ειδών ακούσματα σωστού και λάθος τραγουδιού όπερας, και θα καταλάβετε γιατί η όπερα και οι νέοι τραγουδιστές αυτής είναι τόσο βαρετοί...πότε είναι χωρίς αναπνευστική στήριξη η φωνή τους,πότε χωρίς βάθος κλπ. 

Mario del Monaco E lucevan le stelle 

Εκ πείρας σας λέω ότι αυτή η τεχνική είναι η καλύτερη αρκεί ο τραγουδιστής να μάθει καλά την διαφραγμάτων αναπνοή. Η τεχνική της μάσκας είναι τραγικη

 

 

Επεξ/σία από XrysaKakou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Dmitri Hvorostovsky - Eri tu che macchiavi

 

29 λεπτά πριν, Brainkill4r είπε

Sarah Brightman & Antonio Banderas - The Phantom of The Opera

 

This is not opera my dear...

Στις 8/9/2023 στις 12:29 ΠΜ, NovaLacertae είπε

Freddie Mercury & Montserrat Caballé - Barcelona   (Original David Mallet Video 1987 Remastered)

 

This is not opera too..

 

Αλλά οκ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τhis is not opera too..

Aγνη Μπαλτα το τρένο φεύγει στις 8

 

5 λεπτά πριν, Brainkill4r είπε

Είναι κάπως μοντέρνα

Έζησα να το διαβάσω κι αυτό....🤐

Renata Tebaldi - Un bel di vedremo

 

Turandot - In Questa reggia - Ghena Dimitrova

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν συνηθίζω στα σχολιάζω στα video που αναρτώ αλλά το παρακάτω είναι απόσπασμα από μία από τις θεωρούμενες ως καλύτερες εμφανίσεις της Μαρίας Κάλλας.
 

Traviata στο Theatro National της Λισαβώνας τον Μάρτιο (και τον Αύγουστο του 1958). 

Η φωνή της στην ακμή της. Οι Πορτογάλοι ενθουσιάστηκαν και την κάλεσαν πίσω τον ίδιο χρόνο (Αύγουστος 1958). 
Ο Alfredo Kraus επίσης απολαυστικός.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...