Προς το περιεχόμενο

Η Mercedes-Benz θα ξεκινήσει τη διάθεση συστημάτων ημιαυτόματης οδήγησης επιπέδου 3 σε αυτοκίνητα από το 2024


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 ώρες πριν, dikasths είπε

Ήδη το κάνω εικόνα, νεοέλληνας μεσήλικας, η ώρα 4:30 το πρωί, με τσιγάρο στο ένα χέρι, ποτό στο άλλο, στη θέση του οδηγού, με ξανθιά γκομενα σκυμμενη κάπου δίπλα στο λεβιε, και το μερσεντικο να τους πηγαίνει σπίτι μετά τα μπουζούκια...

εκει εντοπιζεις εσυ το προβλημα; 10 στις 10 θειτσες στα φαναρια που βλεπουν το κινητο πριν να σταματησουν καλα καλα ειναι οκ; η αυτονομη γινεται για να μην χρειαζεται να αφηνεις το κινητο για να οδηγησεις μιας και εχει περισσοτερο ενδιαφερον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, filip123go είπε

Εάν όλα ήταν αυτο-οδηγουμενα και υπηρχε συννενόηση μεταξύ των αυτοκινήτων, τα θανατηφόρα ατυχήματα, θα έπεφταν κατακόρυφα στην Ελλάδα.

Ο αλγόριθμος δεν είναι αφηρημένος ποτέ. Δεν κοιτάζει το κινητό του, δεν είναι κουρασμένος επειδή δούλευε 12 ώρες. Δεν είναι μεθυσμένος επειδή τον παράτησε η γκόμενα, ούτε τρελό-καγκουρας που θέλει να τρέξει με 200 σε δρόμο των 60.

Θα καταλήξουμε σε κάποια χρόνια (10-100-1000, δεν ξέρω πόσα) ,όταν γίνεται ατύχημα με αυτοκίνητο, να βγαίνει στις ειδήσεις, όπως γίνεται τώρα με τα αεροπλάνα.

Ακριβώς όπως τα λες. Αναπτύσσουν ήδη σύστημα ενδοεπικοινωνίας των αυτοκινήτων και μιλάω για αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο. Σε κάποια χρόνια από τώρα, όπως είπες, τα αυτοκίνητα θα οδηγούνται μόνα τους και πιθανότατα δεν θα χρειάζονται καθρέπτες, φλας, κόρνες, φανάρια, πινακίδες, τροχονόμους, διαγραμμίσεις κτλ διότι θα ακολουθούν πρωτόκολλα. Και τα πρωτόκολλα αυτά δεν είναι σε καμία σφαίρα φαντασίας, υπάρχουν ήδη τέτοια, πχ στο Router όπου περνούν αμέτρητα δεδομένα από δεκάδες ή εκατοντάδες υπολογιστές και ρυθμίζει την κυκλοφορία σωστά.

Επεξ/σία από john_
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 hours ago, gakost said:

Το έγραψε και κάποιος παραπάνω. Για τι beta testers μιλάτε; Η Mercedes πιστοποιημένο σύστημα θα διαθέτει. Κανένα τεστ καμία δοκιμή. αλλού κοιταξτε  για άδειες υποσχέσεις.

 

Επίσης για οποίους δεν ξέρουν αυτοκινητιστική ιστορία η S Class είναι πλατφόρμα για καινοτομία. Παρά πολλά συστήματα που τώρα θεωρούνται δεδομένα ξεκίνησαν από την S Class

Μα ακριβώς αυτό λέω, η Μερσεντές ιστορικά δεν πουλάει φουμαρα (γιατί το κοινό της δεν θα δεχόταν να γίνει beta tester όπως... άλλοι) άρα αυτό έχει πολύ καλές πιθανότητες να είναι σοβαρό και όχι vaporware. Είναι όμως τεράστιο βήμα η level 3 αυτονομία, και δεν το περίμενα από μια εταιρεία που ήταν πολύ ήσυχη στον τομέα αυτό μέχρι τώρα.

Επεξ/σία από anonymous999
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...