Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα σε C2 του 2006 (Diesel)


Κασσιόπη

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας.

Εδώ και ένα μήνα το αμάξι παρουσιάζει το εξής: ενώ βρίσκομαι εν κινήσει ξαφνικά το αμάξι κατεβάζει απότομα στροφές (σβήνει για δευτερόλεπτα) και επειδή έχω πατημένο το γκάζι ανεβάζει στροφές μόνο του και συνεχίζει (ουσιαστικά το αμάξι φρενάρει και μετά γκάζώνει απότομα μόνο του). Μάλιστα κάποιες φορές σβήνει τελείως αλλά αν γυρίσω τη μίζα παίρνει κανονικά πάλι. Αυτό δε μου το κάνει συστηματικά αλλά όποτε θέλει αυτό π.χ. έχει συμβεί να μη μου το κάνει καθόλου για κάποιες μέρες και να το πάρω μία ημέρα και να με αφήσει τρεις τέσσερις φορές στο δρόμο (αλλά πάντα παίρνει μπροστά μόλις γυρίσω τη μίζα).

Έχω μπει λοιπόν σε μία διαδικασία να τρέχω από τεχνικό σε τεχνικό όλο αυτό τον καιρό, πήγαμε σε ηλεκτρονικό ο οποίος σήκωσε τα χέρια ψηλά και με παρέπεμψε σε ένα μπεκά ο οποίος μου έδειξε τα μπεκ στον υπολογιστή (από τα οποία το ένα ήταν κόκκινο και τα υπόλοιπα πορτοκαλί) λέγοντάς μου ότι ΜΑΛΛΟΝ δύο σενάρια παίζουν: το ένα είναι να φταίνε τα μπεκ τα οποία θα πρέπει να αλλάξω (σύνολο γύρω στα 1400 ευρώ όλο το σετ των 4) ή φταίει ο εγκέφαλος οπότε δεν αξίζει καν να ασχοληθώ να το φτιάξω. Επίσης στα πλαίσια του "ταξιδιού" από τεχνικό σε τεχνικό αλλάχτηκε και η βαλβίδα καυσίμου η οποία είχε φθαρεί.

Είμαι σε προβληματισμό (και μεγάλη απόγνωση για αυτό που με βρήκε ξαφνικά) για το τι να κάνω. Τον ρώτησα μήπως είναι καλύτερα να τα καθαρίσουμε πρώτα τα μπεκ πριν την αλλαγή αλλά μου είπε ότι δεν ωφελεί και καλύτερα να τα αλλάξω. Όμως μου τόνισε ότι μπορεί και να μη φταίει αυτό...Να πω εδώ ότι το αμάξι το αγόρασα (για την ακρίβεια μου το αγόρασαν) μεταχειρισμένο και όχι καινούριο.

Οπότε πως κινούμαι; Το πάω και σε άλλο τεχνικό να πάρω και άλλη άποψη; Καθαρίζω τα μπεκ και βλέπουμε; Το πουλάω έτσι όπως είναι και παίρνω άλλο (μεταχειρισμένο φυσικά γιατί δεν έχω χρήματα για καινούριο);

Μιας και είμαι άσχετη με αυτοκίνητα θα ήθελα τη γνώμη σας γιατί πάω να τρελαθώ....

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Κασσιόπη είπε

Γεια σας.

Εδώ και ένα μήνα το αμάξι παρουσιάζει το εξής: ενώ βρίσκομαι εν κινήσει ξαφνικά το αμάξι κατεβάζει απότομα στροφές (σβήνει για δευτερόλεπτα) και επειδή έχω πατημένο το γκάζι ανεβάζει στροφές μόνο του και συνεχίζει (ουσιαστικά το αμάξι φρενάρει και μετά γκάζώνει απότομα μόνο του). Μάλιστα κάποιες φορές σβήνει τελείως αλλά αν γυρίσω τη μίζα παίρνει κανονικά πάλι. Αυτό δε μου το κάνει συστηματικά αλλά όποτε θέλει αυτό π.χ. έχει συμβεί να μη μου το κάνει καθόλου για κάποιες μέρες και να το πάρω μία ημέρα και να με αφήσει τρεις τέσσερις φορές στο δρόμο (αλλά πάντα παίρνει μπροστά μόλις γυρίσω τη μίζα).

Έχω μπει λοιπόν σε μία διαδικασία να τρέχω από τεχνικό σε τεχνικό όλο αυτό τον καιρό, πήγαμε σε ηλεκτρονικό ο οποίος σήκωσε τα χέρια ψηλά και με παρέπεμψε σε ένα μπεκά ο οποίος μου έδειξε τα μπεκ στον υπολογιστή (από τα οποία το ένα ήταν κόκκινο και τα υπόλοιπα πορτοκαλί) λέγοντάς μου ότι ΜΑΛΛΟΝ δύο σενάρια παίζουν: το ένα είναι να φταίνε τα μπεκ τα οποία θα πρέπει να αλλάξω (σύνολο γύρω στα 1400 ευρώ όλο το σετ των 4) ή φταίει ο εγκέφαλος οπότε δεν αξίζει καν να ασχοληθώ να το φτιάξω. Επίσης στα πλαίσια του "ταξιδιού" από τεχνικό σε τεχνικό αλλάχτηκε και η βαλβίδα καυσίμου η οποία είχε φθαρεί.

Είμαι σε προβληματισμό (και μεγάλη απόγνωση για αυτό που με βρήκε ξαφνικά) για το τι να κάνω. Τον ρώτησα μήπως είναι καλύτερα να τα καθαρίσουμε πρώτα τα μπεκ πριν την αλλαγή αλλά μου είπε ότι δεν ωφελεί και καλύτερα να τα αλλάξω. Όμως μου τόνισε ότι μπορεί και να μη φταίει αυτό...Να πω εδώ ότι το αμάξι το αγόρασα (για την ακρίβεια μου το αγόρασαν) μεταχειρισμένο και όχι καινούριο.

Οπότε πως κινούμαι; Το πάω και σε άλλο τεχνικό να πάρω και άλλη άποψη; Καθαρίζω τα μπεκ και βλέπουμε; Το πουλάω έτσι όπως είναι και παίρνω άλλο (μεταχειρισμένο φυσικά γιατί δεν έχω χρήματα για καινούριο);

Μιας και είμαι άσχετη με αυτοκίνητα θα ήθελα τη γνώμη σας γιατί πάω να τρελαθώ....

 

Το αμάξι σε διαγνωστικό να υποθέσω έχει μπει ; και καλύτερα σε γνήσιο.

Βγάζει κωδικούς σφαλμάτων ; 

Επιπλέον οι τεχνικοί που πας γνωρίζουν από cintroen ; πας σε εξειδικευμένο ή γενικά συνεργεία ; 

Για μπεκ  ίσως υπάρχουν και  ανακατασκευασμένα πάντως με λιγότερα χρήματα . Πρέπει να ρωτήσεις 

Ρώτησε σε δοκιμαστηρια αντλιών και μπεκ πετρελαίου.

Εάν είσαι Αθήνα υπάρχει στη λεωφόρο Κηφισού Αιγάλεω μαγαζί μόνο για μπεκ και αντλίες .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μελέτη σε ευχαριστώ για την απάντησή σου.

Για να απαντήσω στις ερωτήσεις σου:

1) Όταν αναφέρεις διαγνωστικό εννοείς για τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου; Ναι έχει μπει, όχι όμως στην αντιπροσωπεία (έχω πολύ κακές εμπειρίες εκεί που έχω χρυσοπληρώσει κάποιες άλλες βλάβες που προέκυψαν και τελικά τακτοποιήθηκαν σε συνεργείο εκτός).

2) Δυστυχώς δεν βγάζει κωδικούς σφαλμάτων και αυτό είναι που μας έχει τρελάνει.

3) Το συνεργείο είναι εξειδικευμένο σε citroen και σήκωσαν τα χέρια ψηλά.

Δεν ξέρουμε αν τελικά είναι τα μπεκ....Σήμερα πήγα σε άλλο συνεργείο (συστημένη) για μία δεύτερη γνώμη, μου είπε περίπου τα ίδια όταν έλεγξε τον εγκέφαλο. Μάλιστα του το άφησα για να το τρέξει λίγο και να δει τι ακριβώς κάνει και με πήρε τώρα ότι ενώ το κίνησε για περίπου 60 χλμ δεν του έκανε τίποτα! Θα μας τρελάνει το αυτοκινητάκι εντελώς!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...