Προς το περιεχόμενο

Μου χάκαραν το Xbox Live - Τώρα?


ParafronGR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σόρρυ, παίδες, και για τον τίτλο και που ανοίγω νέο θέμα, αλλά μ'έχει λούσει κρύος ιδρώτας. 

Δάνεισα το Xbox μου στο ξαδερφάκι μου για να παίξει Fortnite και έχασα τα πάντα. Μου είπε ότι του μιλούσε ένας να του κάνει grind στο battlepass όλο το βράδυ όσο εκείνος και θα κοιμάται και άρχισαν στη δουλειά να χτυπάνε απανωτά email. Για κακή μου τύχη, έδωσα μόνος μου χωρίς να ξέρω το λόγο, το 2step verication code - και μαλακία μου - αλλά ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΛΙΣ κωδικό ο τύπος διέγραψε τα πάντα, recovery email, κινητό, ΤΑ ΠΑΝΤΑ, σα να μην το είχα εγώ ποτέ το account. 

Μίλησα με MSFT Αμερικής, μου ζήτησαν ένα σωρό στοιχεία να τους τα στείλω, μου είπαν σε 3-5 business days και μου ζήτησαν να φτιάξω ένα reocvery email για να μου στείλουν το προφίλ εκεί και στο μεταξύ, μου είπαν ότι, πάγωσαν email κτλ. 

Τώρα τι κάνουμε? Καλώ MSFT Hellas ή θα με στείλουν?? Και η μλκία είναι ότι επειδή πίστευα ότι θα την φάω από αλλού (ότι θα αγοράσει κάτι με την κάρτα μου ή το paypal), διέγραψα ο μλκας τις κάρτες και το Paypal από το λογαριασμό που ναι μεν, ήταν σωτήρια κίνηση, αλλά τώρα δεν μπορώ ν α αποδείξω τί κάρτες είχα μέσα - μόνο το email του Paypal.

Κανείς καμια γνώμη>

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/10/2023 στις 6:10 ΠΜ, ParafronGR είπε

Τώρα τι κάνουμε? Καλώ MSFT Hellas ή θα με στείλουν

Καλείς την εδώ υποστήριξη και λες ότι μίλησες με Αμερική μήπως δουν κάποιο ανοιχτό ticket. Όσο για καρτες και στοιχεία, μπορούν να δουν προηγούμενες αγορές και ίσως να φαίνεται η κάρτα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες, προσοχή στους λογαριασμούς σας που έχετε στο Xbox ειδικά όσοι έχετε χτίσει περιουσία με παιχνίδια/συνδρομές κτλ γιατί η MSFT είναι ΑΧΡΗΣΤΗ στο να σας δώσει χακαραρισμένο account πίσω!!

Μόλις έριξα τρελό χ@σιμο σ'έναν στο chat της Αμερικής και θα σας πω κι εδώ την έως τώρα ιστορία μου για να προσέχετε.

Όπως σας είπα μου χάκαραν το λογαριασμό, αμέσως άνοιξα case στη MSFT και έδωσα ό,τι στοιχεία μπορούσα να δώσω γιατί ήμουν στη δουλειά την ώρα της "επίθεσης". Την επομένη, αρχίζω να μαζέυω διάφορα στοιχεία και ταυτόχρονα ανοίγω case και με τη MSFT Hellas. Στο μεταξύ, οι αμερικάνοι να μου έχουν κάνει "escalate" την υπόθεση και να μην μ'αφήνουν να δώσω παραπάνω πληροφορίες - ό,τι ήθελα να προσθέσω σαν στοιχείο, έπρεπε να περιμένω μήνυμα από αυτούς και να μου τα ζητήσουν εκείνοι. Οπότε, στράφηκα να δώσω ό,τι μπορούσα στο case το ελληνικό. 

Ξεκίνησα και έδωσα: λογαριασμό PayPal, χρεωστική κάρτα που είχα χρησιμοποιήσει για αγορά και στο μεταξύ βρήκα και ληγμένη (!!) χρεωστική κάρτα που είχα χρησιμοποιήσει σαν παραπάνω απόδειξη, console ID από Xbox 360 & Series S που είχα χρησιμοποιήσει τελευταία φορά με το λογαριασμό καθώς και κλειδιά (product keys) παιχνιδιών που είχα αγοράσει  & ενεργοποιήσει! 

Μαζί, τους έστειλα και φώτο από τα μηνύματα που έστελνε ο χάκερ στον ξαδερφο μου του στυλ "πάρτα τα @ μου, πες γεια στο λογαριασμό σου" κτλ κτλ. 

Το αποτελεσμα?? 1 βδομάδα τώρα το μόνο που έχει κάνει η MSFT είναι να παγώσει το λογαριασμό και να μην μπορεί κανείς να έχει πρόσβαση, ούτε ο χάκερ από την πρώτη κιόλας μέρα. Κατά τ'άλλα, από την προηγούμενη Τετάρτη που είχα δώσει τα στοιχεία δεν μου είχε απαντήσει κανείς, ούτε έλληνας, ούτε αμερικάνος, τους έστειλα εγώ μήνυμα προχθές, Δευτέρα, να ρωτήσω τί γίνεται και οι δύο μου έδωσαν την ίδια απαντηση "θέλει μέρες το account department, περιμένετε απάντηση" και χθες, άρχισαν τα όργανα.

Μου έστειλαν πρωί πρωί ξημερώματα από Αμερική ότι ο λογαριασμός ΔΕΝ μου ανήκει, ότι δεν τους έδωσα επαρκή στοιχεία για να μου το δώσουν πίσω. Τους στέλνω μήνυμα στο chat να δω τί γίνεται, μου λενε "συγγνώμη, είχαμε σημειωσει λάθος email που θέλετε να ανακτήσετε, στείλτε μας ξανά τις πληροφορίες για να σας ανοίξουμε ξανά case". Τους τα ξαναστέλνω και σήμερα τα ξημερωματα πάλι τα ίδια! 2 email στη σειρά το ένα να μου ξαναζητάνε CONSOLE ID (που τους τα έχω δώσει 1000 φορές΅) και το άλλο "δεν δώσατε επαρκή στοιχεία ότι ο λογαριασμός σας ανήκει".

Επίσης, επειδή το συγκεκριμένο λογαριασμό τον είχα μέχρι πριν ένα μήνα σαν account που εκεί ενεργοποιούσα συνδρομές και αγοραζα παιχνίδια μέσω VPN, τον είχα πάντα μαζί με τον κύριο λογαριασμό μου, οπότε μέσω του κύριου λογαριασμού, έχω τη δυνατότητα να βλέπω και S/N κονσολών που πλέον δεν έχω. Τα έστειλα μαζί και αυτά ώς αποδεικτικό ότι έχω χρησιμοποιήσει το account κανονικά σε πάνω από 10+ κονσόλες Xbox συνολικά έως σήμερα. Και μαντέψτε, δεν επαρκούν τα στοιχεία για να το πάρω πίσω!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα σου το δωσουν επεμεινε . Το support της Microsoft είναι έτη φωτός μπροστά απο πολλούς άλλους . Και μόλις το πάρεις βάλε authenticator πάση θυσία . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, GaGaS_Thess είπε

Και μόλις το πάρεις βάλε authenticator πάση θυσία . 

Μα όπως λεει, είχε και εδωσε μόνος του τους κωδικούς....

Επεξ/σία από vorlon68
  • Like 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, ParafronGR said:

Παίδες, προσοχή στους λογαριασμούς σας που έχετε στο Xbox ειδικά όσοι έχετε χτίσει περιουσία με παιχνίδια/συνδρομές κτλ γιατί η MSFT είναι ΑΧΡΗΣΤΗ στο να σας δώσει χακαραρισμένο account πίσω!!

Μόλις έριξα τρελό χ@σιμο σ'έναν στο chat της Αμερικής και θα σας πω κι εδώ την έως τώρα ιστορία μου για να προσέχετε.

Όπως σας είπα μου χάκαραν το λογαριασμό, αμέσως άνοιξα case στη MSFT και έδωσα ό,τι στοιχεία μπορούσα να δώσω γιατί ήμουν στη δουλειά την ώρα της "επίθεσης". Την επομένη, αρχίζω να μαζέυω διάφορα στοιχεία και ταυτόχρονα ανοίγω case και με τη MSFT Hellas. Στο μεταξύ, οι αμερικάνοι να μου έχουν κάνει "escalate" την υπόθεση και να μην μ'αφήνουν να δώσω παραπάνω πληροφορίες - ό,τι ήθελα να προσθέσω σαν στοιχείο, έπρεπε να περιμένω μήνυμα από αυτούς και να μου τα ζητήσουν εκείνοι. Οπότε, στράφηκα να δώσω ό,τι μπορούσα στο case το ελληνικό. 

Ξεκίνησα και έδωσα: λογαριασμό PayPal, χρεωστική κάρτα που είχα χρησιμοποιήσει για αγορά και στο μεταξύ βρήκα και ληγμένη (!!) χρεωστική κάρτα που είχα χρησιμοποιήσει σαν παραπάνω απόδειξη, console ID από Xbox 360 & Series S που είχα χρησιμοποιήσει τελευταία φορά με το λογαριασμό καθώς και κλειδιά (product keys) παιχνιδιών που είχα αγοράσει  & ενεργοποιήσει! 

Μαζί, τους έστειλα και φώτο από τα μηνύματα που έστελνε ο χάκερ στον ξαδερφο μου του στυλ "πάρτα τα @ μου, πες γεια στο λογαριασμό σου" κτλ κτλ. 

Το αποτελεσμα?? 1 βδομάδα τώρα το μόνο που έχει κάνει η MSFT είναι να παγώσει το λογαριασμό και να μην μπορεί κανείς να έχει πρόσβαση, ούτε ο χάκερ από την πρώτη κιόλας μέρα. Κατά τ'άλλα, από την προηγούμενη Τετάρτη που είχα δώσει τα στοιχεία δεν μου είχε απαντήσει κανείς, ούτε έλληνας, ούτε αμερικάνος, τους έστειλα εγώ μήνυμα προχθές, Δευτέρα, να ρωτήσω τί γίνεται και οι δύο μου έδωσαν την ίδια απαντηση "θέλει μέρες το account department, περιμένετε απάντηση" και χθες, άρχισαν τα όργανα.

Μου έστειλαν πρωί πρωί ξημερώματα από Αμερική ότι ο λογαριασμός ΔΕΝ μου ανήκει, ότι δεν τους έδωσα επαρκή στοιχεία για να μου το δώσουν πίσω. Τους στέλνω μήνυμα στο chat να δω τί γίνεται, μου λενε "συγγνώμη, είχαμε σημειωσει λάθος email που θέλετε να ανακτήσετε, στείλτε μας ξανά τις πληροφορίες για να σας ανοίξουμε ξανά case". Τους τα ξαναστέλνω και σήμερα τα ξημερωματα πάλι τα ίδια! 2 email στη σειρά το ένα να μου ξαναζητάνε CONSOLE ID (που τους τα έχω δώσει 1000 φορές΅) και το άλλο "δεν δώσατε επαρκή στοιχεία ότι ο λογαριασμός σας ανήκει".

Επίσης, επειδή το συγκεκριμένο λογαριασμό τον είχα μέχρι πριν ένα μήνα σαν account που εκεί ενεργοποιούσα συνδρομές και αγοραζα παιχνίδια μέσω VPN, τον είχα πάντα μαζί με τον κύριο λογαριασμό μου, οπότε μέσω του κύριου λογαριασμού, έχω τη δυνατότητα να βλέπω και S/N κονσολών που πλέον δεν έχω. Τα έστειλα μαζί και αυτά ώς αποδεικτικό ότι έχω χρησιμοποιήσει το account κανονικά σε πάνω από 10+ κονσόλες Xbox συνολικά έως σήμερα. Και μαντέψτε, δεν επαρκούν τα στοιχεία για να το πάρω πίσω!

 

Πολύ πιθανό να το πάρεις πίσω γιατί έχεις στοιχεία όπως λες ,πολύ πιθανό και όχι. Αλλά σίγουρα δεν φταίει η κάθε μικροσοφτ όταν μόνοι μας δίνουμε τους κωδικούς αβερτα σε αγνώστους. Το πρώτο πράγμα που λέει η epic στο fortnite, λόγο ότι από εκεί ξεκίνησε ,είναι "δεν ζητάμε ποτέ κωδικούς σαν εταιρεία, και δεν δίνεται επουδενί κωδικούς σε τρίτους." Αυτό πάει σε όλες τις εταιρείες. 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το παραπάνω δεν το έγραψα για να ρίξω το φταίξιμο στη MSFT ή να απαιτήσω να μου δώσει πίσω το λογαριασμό. Ξέρω ότι η μλκία έγινε από δική μου πλευρά και ο μόνος που φταίει γι'αυτό είμαι εγώ.

Αυτό που ήθελα να τονίσω (και να το βγάλω και από μέσα μου, βρε αδερφέ) είναι η προχειρότητα με την οποία η MSFT αντιμετώπισε τη δική μου υπόθεση (και απ'ότι είδα και στο Reddit μια βδομάδα τώρα, το ίδιο έκαναν και σε άλλους).

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η προχθεσινή συνομιλία που είχα σε άλλη μια απόπειρα να ανακτήσω το λογαριασμό μου: 

( κρατήστε ότι την προηγούμενη βδομάδα μου είχαν ζητήσει να τους στείλω ό,τι αποδεικτικό έχω είτε σε WORD, είτε σε PDF)

- "η υπόθεση σας μάλλον δεν προχώρησε επειδή το αρχείο που στείλατε ήταν σε Word, η ομάδα ανάκτησης δεν μπορεί να ανοίξει αρχεία Word, καλύτερα να το στείλετε σε TXT ή PDF". (επειδή ήμουν στο κινητό, το κατέβασα, το αποθήκευσα ώς txt, της το έστειλα και είπε ότι όλα είναι κομπλέ).

- η κοπέλα στα μισά της συνομιλίας αποσυνδέεται και μπαίνει νέος εκπρόσωπος. Διαβάζει ό,τι είχαμε γράψει με την προηγούμενη και αφού του ζητάω να μου επιβεβαίωσει ότι έχει λάβει τα αρχεία της προηγούμενης, η απάντησή του είναι "η ομάδα ανάκτησης έχει πολιτική να μην ανοίγει αρχεία TXT, στείλ'τε όλα τα αποδεικτικά του TXT σε screenshot". 

Για να πάρω μετά από 3 ώρες απαντηση ότι τα στοιχεία δεν επαρκούν.

Στο τέλος της ημέρας, έμεινα με την ικανοποίηση ότι ο λογαριασμός κλειδώθηκε επ'αόριστον, οπότε όποιος το πήρε δεν έχει πλέον πρόσβαση σε τίποτα. Ευτυχώς ήταν λογαριασμός backup και είχα να τον χρησιμοποιήσω χρόνια απλά το μόνο στο οποίο ήταν χρήσιμο ήταν ότι είχα ένα λογαριασμό Ubisoft με 2 step verification που πρέπει να βρω πώς θα αλλάξω email εκεί. Αλλά και να μην πάρω και το Ubisoft account, έχω μια ζημιά των 50€ μαξ, χαλάλι. 

Απλά, επειδή ήταν η πρώτη φορά που συνέβη κάτι τέτοιο, ειλικρινά, δεν μπορώ να καταλάβω τί άλλο ήθελαν ώς αποδείξη. Δηλαδή, αφού έφαγα άκυρο 3 φορές ακόμα και κάρτες που έχουν λήξει ή κλειδιά που έχω ενεργοποιήσει στο λογαριασμό, σημαίνει ένα πράγμα: ότι η εξυπηρέτηση δεν έχει ιδέα σε τί έχει πρόσβαση η ομάδα ανάκτησης και ζητάνε ό,τι θέλουν ως αποδεικτικό ή ότι η ομάδα ανάκτησης κοιτάει τί έχει ο λογαριασμός πριν το κλειδώσουν γιατί, όπως έγραψα και πιο πριν, είχα πρόσβαση για λίγα λεπτά μετά το breach και πρόλαβα και έσβησα ευαίσθητες πληροφορίες. 

Και είς άλλα με υγεία! :) 

PS: Για να μην θυμηθώ πόσες φορές μου ζητούσαν να τους στείλω το CONSOLE ID της κονσόλας (το οποίο ακόμα και στη Βοηθεια της Microsoft, στη σελίδα τους γράφει ότι είναι η δεύτερη γραμμή στις πληροφορίες συσκευής - αν το κοιτάξετε θα δείτε, τουλάχιστον στο Series S|X ότι είναι ένα μακρινάρι με τελείες), τους έστελνα το CONSOLE ID όπως ακριβώς το έβλεπα και απ'όλους τους εκπροσώπους μόνο ΕΝΑΣ (!) μου είπε ότι "με το CONSOLE ID, δεν εννοούμε το CONSOLE ID της δεύτερης γραμμής, αλλά το Xbox Network Device ID που ξεκινάει με FXXXX". 

Κι όλοι οι υπόλοιποι ενώ λέγανε πώς βλέπανε τί πληροφορίες τους στέλνω, "σας ευχαριστούμε πολύ, μας έχετε στείλει υπεραρκετά και πιστεύούμε ότι θα το πάρετε πίσω".

Συν ότι όλες οι φόρμες που ζητούσαν CONSOLE ID ανέφεραν Xbox 360 & Xbox One. Να σου κλέψουν εσένα το λογαριασμό και να σου πει η MSFT "δεν στο δίνω πίσω γιατί δεν μου έστειλες το CONSOLE ID του 360 που έπαιζες Halo το 2006. Τι? Σου έπαθε RROD και δεν μπορείς να μπει στο μενού? Λυπάμαι, δεν έχεις επαρκή στοιχεία να αποδείξεις ότι είσαι ο κατοχος του λογαριασμού) :p 

Συν ότι σε όλα τα email που ζητάνε CONSOLE ID τονίζουν με έντονα γράμματα "αναφέρετε ΟΛΕΣ τις συσκευές, προσωπικές και φίλων/συγγενών που έχετε κάνει σύνδεση με αυτό το λογαριασμό". Δηλαδή, αγοράζεις ένα Xbox, το πουλάς, αγοράζεις ένα άλλο, σου κλέβουν το λογαριασμό, τρέχα βρες τον αγοραστή να σου δώσει το CONSOLE ID από την κονσόλα που του πούλησες γιατί είχες κάνει log in εκεί. 

Ουφ, τα είπα και ηρέμησα τελείως τώρα. :) 

Επεξ/σία από ParafronGR
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεγάλο fail είναι ότι σε οποιοδήποτε case αλλάζεις συνεχώς εκπρόσωπο, και πρέπει να απαντήσεις τα ίδια και τα ίδια πολλές φορές και μέχρι να βρεθεί άκρη έχεις απευδησει και λες άι σιχτιρ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, mikele13- είπε

Μεγάλο fail είναι ότι σε οποιοδήποτε case αλλάζεις συνεχώς εκπρόσωπο, και πρέπει να απαντήσεις τα ίδια και τα ίδια πολλές φορές και μέχρι να βρεθεί άκρη έχεις απευδησει και λες άι σιχτιρ.

Το αυτό!

Επί μία βδομάδα να γράφω τα ίδια και τα ίδια, όλοι "είμαι σίγουρος/η ότι θα το πάρετε πίσω, μας έχετε δώσει υπεραρκετά" και στο τέλος σου στέλνουν την κονσέρβα "τα στοιχεία σας είναι ελλειπή ή λανθασμένα, έχετε περιθώριο 7 μέρες να απαντήσετε με περισσότερα στοιχεία για να συνεχίσουμε".

Δεν θα ήθελα πραγματικά να συμβεί σε κανέναν αυτό και να του έχουν πάρει το main account. ΕΙλικρινά, η εξυπηρέτησή τους είναι για τα σκουπίδια. Απ'όλες τις υποθέσεις που έψαξα στο reddit μόνο σ'έναν του το γύρισαν πίσω μετά από 3 βδομάδες που τους έστελνε κάθε μέρα και αφού τον είχαν χρεώσει στην κάρτα και έτρεχε μετά για refund/dispute κτλ. 

Εντάξει, αν είναι να σου βγάζουν την Παναγία, καλύτερα να το κλείσουν. 

Συν ότι η MSFT Hellas δεν κάνει τίποτε απολύτως παραπάνω από τον διαμεσολαβητή με τους ξένους. Τουλάχιστον οι ξένοι έχουν και 24/7 support, αν δεν ξέρεις γρι αγγλικά είσαι καταδικασμένος στο Δ-Π 9-7 της ελληνικής υποστήριξης και το πιο σημαντικό, δεν έχεις προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Για παράδειγμα, σ'αυτό με το CONSOLE ID, στους Έλληνες έδωσα πριν 4 μέρες αυτό με τις τελείες, μου λένε "οκ , το πήραμε" και από τότε δεν έχω ξανακούσει από εκείνο το case. Σίγουρα θα μου στείλουν την άλλη βδομάδα για να μου πουν ότι θέλανε άλλο CONSOLE ID και αφού τους το στείλω, θα μου ξαναστείλουν μετά από 5 μέρες για να μου πουν ότι δεν επαρκούν τα στοιχεία μου.

ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΤΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΣΑΣ.-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, ParafronGR είπε

ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΤΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΣΑΣ.-

Μια χαρα προστατευμένοι ειναι οι λογαριασμοι. Οπως ήταν και ο δικός σου. Η προστασία του λογαριασμού δεν εχει σχέση με την χαζομάρα του να δίνουμε τους κωδικούς απο το Verification.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, vorlon68 είπε

Μια χαρα προστατευμένοι ειναι οι λογαριασμοι. Οπως ήταν και ο δικός σου. Η προστασία του λογαριασμού δεν εχει σχέση με την χαζομάρα του να δίνουμε τους κωδικούς απο το Verification.

Και ας υποθέσουμε ότι είναι όπως τα λες και έγινε η βλακεία και χάθηκε η προστασία, αυτό ήταν? Στον καιάδα? Μην τον είδατε τον Παναή?

Πρέπει να υπάρχει σωστή και γρήγορη υποστήριξη ώστε να γίνει αυτός recover, άσχετα με το λάθος του κατόχου του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, music_lover είπε

Και ας υποθέσουμε ότι είναι όπως τα λες και έγινε η βλακεία και χάθηκε η προστασία, αυτό ήταν? Στον καιάδα? Μην τον είδατε τον Παναή?

Πρέπει να υπάρχει σωστή και γρήγορη υποστήριξη ώστε να γίνει αυτός recover, άσχετα με το λάθος του κατόχου του.

Το αυτο. Δεν εχει σημασια πως εχασε καποιος τον λογαριασμο του, αλλα να μπορεσει να τον ανακτησει. Μου ειχαν χακαρει τον λογαριασμο στο τοτε Origin (EA play) και ευτυχως μεσω skype και επικοινωνια (νομιζω ειχα βαλει κανα 10αρι για να μπορεσω να τηλ την υποστηριξη) καταφερα και τον πηρα πισω σε 15 λεπτα. 

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Το αυτο. Δεν εχει σημασια πως εχασε καποιος τον λογαριασμο του, αλλα να μπορεσει να τον ανακτησει. Μου ειχαν χακαρει τον λογαριασμο στο τοτε Origin (EA play) και ευτυχως μεσω skype και επικοινωνια (νομιζω ειχα βαλει κανα 10αρι για να μπορεσω να τηλ την υποστηριξη) καταφερα και τον πηρα πισω σε 15 λεπτα. 

Αυτό ακριβώς εννοώ με την "άμεση υποστηρίξη".

Το ίδιο ακριβώς είχε πάθει φίλος το 2019 με το PSN του. Πήγε να το πουλήσει γιατί είχε OG Fortnite skins, του έκανε ένας από εξωτερικό κατάθεση σε paypal ένα μικροποσό ώς εγγύηση και καλά, του έδωσε ο μλκας τα στοιχεία του και του το πήρε σε δευτερόλεπτα. Πήρε τηλ τη SONY Hellas, τους έδωσε όλα του στοιχεία (κάρτες, ημερομηνία γέννησης, email κτλ), του ζήτησαν το SN της κονσόλας που είχε το PSN του και μόλις το επαλήθευσαν και είδαν ότι όλες οι αλλαγές έγιναν από εξωτερικό, σε μισή ώρα το πολύ το είχε πίσω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...