Προς το περιεχόμενο

Ο πρόεδρος της Toyota λέει ότι ο κόσμος βλέπει επιτέλους την πραγματικότητα για τα ηλεκτρικά οχήματα


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κανένας δεν νοιάζεται για το περιβάλλον. Όταν υπάρχει δίλημμα αν θα διανύσει κάποιος 600 km με το αυτοκίνητο ηλεκτρικό ή εσωτερικής καύσης αλλά δεν υπάρχει καν στο τραπέζι η λύση των ΜΜΜ, σημαίνει ότι δεν υπάρχει καμία ανησυχία για το περιβάλλον. Αυτό που χρειάζεται είναι σύγχρονα τρένα παντού στη χώρα, ΜΜΜ πολύ καλά στις πόλεις με ΔΙΚΗ τους λωρίδα. Τα ιδιωτικά οχήματα θα έπρεπε να είναι λύση ανάγκης. Όπως το κάνουν τα γερμανοειδη, μόνο που αυτοί το κάνουν από τσιγκουνιά 

Επεξ/σία από Macosj
  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 141
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τα "αρνητικά" αποτελέσματα της Tesla για το 3ο τρίμηνο είναι στη πραγματικότητα μειωμένο μέρισμα ανά μετοχή, από 73 cent που ήταν ο στόχος στα 66 cent. Δηλαδή μείωση των κερδών.

Από την άλλη βέβαια, τα νούμερα σε αριθμό οχημάτων δείχνουν τεράστια αύξηση.

tesla_sales.jpg.2b57ad7e456960ee7361f006198b9a89.jpg

Έχει πιάσει ήδη από το 3ο quarter, τον αριθμό του περυσινού έτους. Το ίδιο σχεδόν είχε γίνει και το 22, ενώ το 21 είχε ξεπεράσει σε πωλήσεις τη προηγούμενη χρονιά πριν καν κλείσει το 3ο quarter.

Αυτό που γίνεται είναι πως η Tesla αλλά και οι Κινέζοι που έρχονται με αντίστοιχους ρυθμούς θα πάρουν τα σώβρακα της Toyota, του VW group και των άλλων εταιρειών. Ούτε θα καταλάβουν πότε θα κλείσουν. Η VW μειώνει τη παραγωγή ηλεκτρικών, όχι γιατί ο κόσμος δε θέλει να αγοράσει, αλλά γιατί ανταγωνιστικά βγαίνει πολύ ακριβότερη από τους Κινέζους που έχουν ήδη έρθει στην Ευρώπη. Ποιος θα προτιμήσει το VW ID.3 στα 44.000 όταν παίρνεις BYD Dolphin ή MG4 με 36000 και με περισσότερα πράγματα στο βασικό εξοπλισμό; Κι αν είναι να δώσεις 44000, δίνεις 42000 και παίρνεις Tesla Model 3 που είναι σαφώς ανώτερο όχημα.

Όταν βγάλει και η Tesla οικονομικότερο μοντέλο από το Model 3 των 42000, θα κλάψουνε μανούλες.

Η Toyota είναι καταδικασμένη, είναι 10 χρόνια πίσω από την Tesla, θα τους πάρει το σκαλπ ο Elon. Το ηλεκτρικό της Toyota είναι ένα ανέκδοτο μπροστά στον ανταγωνισμό.

Όσο γι' αυτούς που αναφέρουν ότι παράγουμε ρεύμα από κάρβουνο, μάλλον πρέπει να ψάξουν καλύτερα τις πηγές τους. Το πρώτο 9μηνο του 2023 η ζήτηση καλύφθηκε σε ποσοστό 50,2% από ΑΠΕ και υδροηλεκτρικά. Κάρβουνο ήταν το 8.7% και φυσικό αέριο το 29,5%.

https://www.energymag.gr/energeia/ape/89715_meiosame-tin-ilektroparagogi-apo-aerio-kai-ligniti-ektoxeysi-eisagogon-reymatos

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, StavrosD είπε

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μόνο για όσους έχουν

1. Δικιά τους θέση στάθμευσης.

Όποιος δεν έχει θέση στάθμευσης ώστε να βάλει δικό του φορτιστή υπολογίζει και τον χαμένο χρόνο για την φόρτιση ο οποίος είτε θα είναι χρόνος από την δουλειά (χαμένα έσοδα) είτε από την οικογένειά του και τους φίλους του.

2. Δεν κάνουν μεγάλα ταξίδια ή έχουν δεύτερο αυτοκίνητο γι' αυτά.

Μένω στην επαρχία. Για να πάω στο Αεροδρόμιο (Ελευθέριος Βενιζέλος) και μετά να επιστρέψω στο σπίτι μου πρέπει να διανύσω 650χλμ σε Εθνική Οδό και αυτοκινητόδρομο.

Με ποιο ηλεκτρικό θα μπορώ να διανύσω αυτή την απόσταση οδηγώντας με τα όρια ταχύτητας (130χλμ/ώρα στον αυτοκινητόδρομο) χωρίς να το φορτίσω στην διαδρομή;

Με το τωρινό αυτοκίνητο με ένα γέμισμα  διανύω πάνω από 1000 χλμ (όταν ήταν καινούργιο έως 1500χλμ με ταχύτητα 80χλμ/ώρα και συντηρητική οδήγηση).

Έχω συνηθίσει να ταξιδεύω και να μην κάνω στάση για καύσιμα.  Φτάνω στον προορισμό μου, κάνω τις δουλειές μου, επιστρέφω. Δεν σκέφτομαι αν θα είναι ώρα αιχμής και δεν θα υπάρχει διαθέσιμος φορτιστής, δεν σκέφτομαι αν θα είμαι κουρασμένος/νυσταγμένος το βράδυ στην επιστροφή και θα πρέπει να περιμένω μισή-μία ώρα για φόρτιση, κλπ.

Αν επιτρέψουν κάποτε τα πλήρως αυτόνομα αυτοκίνητα στην Ελλάδα ίσως το σκεφτώ να πάρω ηλεκτρικό καθώς τον χρόνο που θα χάνω στην φόρτιση θα μπορώ να τον αναπληρώσω στον δρόμο καθώς δεν θα χρειάζεται να ασχολούμαι με την οδήγηση, αλλά μέχρι τότε προτιμώ συμβατικό αυτοκίνητο.

Το ίδιο σκεπτικό έχει και η μισή Ελλάδα που μένει στην επαρχία.

καλά τα λες, αλλά δυσκολεύομαι να πιστέψω το 1500km. Τι αμάξι έχεις και τι δεξαμενή?

Εδώ εγώ έχω βάλει υγραέριο στο αμάξι, και με νευριάζει που γεμίζει πιο αργά απο τη βενζινη, αν η βενζινη θελει 1.5 λεπτο για 40 λιτρα το αέριο θέλει 3 (για περίπου 450 km), σκέψου πόσο ενοχλητικό θα είναι να φορτίζεις τουλαχιστον 3 ωρες για την ιδια αποσταση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, malakudi είπε

Τα "αρνητικά" αποτελέσματα της Tesla για το 3ο τρίμηνο είναι στη πραγματικότητα μειωμένο μέρισμα ανά μετοχή, από 73 cent που ήταν ο στόχος στα 66 cent. Δηλαδή μείωση των κερδών.

Από την άλλη βέβαια, τα νούμερα σε αριθμό οχημάτων δείχνουν τεράστια αύξηση.

tesla_sales.jpg.2b57ad7e456960ee7361f006198b9a89.jpg

Έχει πιάσει ήδη από το 3ο quarter, τον αριθμό του περυσινού έτους. Το ίδιο σχεδόν είχε γίνει και το 22, ενώ το 21 είχε ξεπεράσει σε πωλήσεις τη προηγούμενη χρονιά πριν καν κλείσει το 3ο quarter.

Αυτό που γίνεται είναι πως η Tesla αλλά και οι Κινέζοι που έρχονται με αντίστοιχους ρυθμούς θα πάρουν τα σώβρακα της Toyota, του VW group και των άλλων εταιρειών. Ούτε θα καταλάβουν πότε θα κλείσουν. Η VW μειώνει τη παραγωγή ηλεκτρικών, όχι γιατί ο κόσμος δε θέλει να αγοράσει, αλλά γιατί ανταγωνιστικά βγαίνει πολύ ακριβότερη από τους Κινέζους που έχουν ήδη έρθει στην Ευρώπη. Ποιος θα προτιμήσει το VW ID.3 στα 44.000 όταν παίρνεις BYD Dolphin ή MG4 με 36000 και με περισσότερα πράγματα στο βασικό εξοπλισμό; Κι αν είναι να δώσεις 44000, δίνεις 42000 και παίρνεις Tesla Model 3 που είναι σαφώς ανώτερο όχημα.

Όταν βγάλει και η Tesla οικονομικότερο μοντέλο από το Model 3 των 42000, θα κλάψουνε μανούλες.

Η Toyota είναι καταδικασμένη, είναι 10 χρόνια πίσω από την Tesla, θα τους πάρει το σκαλπ ο Elon. Το ηλεκτρικό της Toyota είναι ένα ανέκδοτο μπροστά στον ανταγωνισμό.

Όσο γι' αυτούς που αναφέρουν ότι παράγουμε ρεύμα από κάρβουνο, μάλλον πρέπει να ψάξουν καλύτερα τις πηγές τους. Το πρώτο 9μηνο του 2023 η ζήτηση καλύφθηκε σε ποσοστό 50,2% από ΑΠΕ και υδροηλεκτρικά. Κάρβουνο ήταν το 8.7% και φυσικό αέριο το 29,5%.

https://www.energymag.gr/energeia/ape/89715_meiosame-tin-ilektroparagogi-apo-aerio-kai-ligniti-ektoxeysi-eisagogon-reymatos

το ηλεκτρικό της Toyota μαζί με το EV6 της KIA είναι από τα καλύτερα ηλεκτρικά αυτή την στιγμή στην αγορά και μακράν καλύτερα από αυτά της tesla

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, chek2fire είπε

Εχουν ακόμα πολύ δρόμο αλλά για τους φίλους της ταχύτητας η εμπειρία εκκίνησης ενός ηλεκτρικού και επιτάχυνσης μόνο σε πανάκριβα υπερπολυτελή αυτοκίνητα μπορεί να βρεθεί. Μιλάμε τα τωρινά EV είναι πάνω από 200 άλογα

Για την ώρα. Μόλις γίνουν mainstream οι κυβερνήσεις θα φορολογήσουν τις επιδόσεις, όπως κάνουν σχεδόν παντού ανάλογα με τον κυβισμό ή τα άλογα. Δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσουν στον απλό οδηγό που δεν έχει ψαχτει, ένα αυτοκίνητο με επιδόσεις supercar. Θα γίνει μακελειό.

Επεξ/σία από fast8
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, billxl είπε

Για πες μου φίλε μου τα φορτηγά, τα λεωφορεία, τα βαρέα οχήματα θα δουλεύουν με μπαταρία; Θα έχουμε έναν τράκτορα νταλίκας να ζυγίζει όσο ένα Μ1 Abrams και να μπαίνει μπρίζα για 24 ώρες; Τα αεροπλάνα θα δουλεύουν με μπαταρίες; Τα πλοία;

Όλα αυτά λοιπόν θα χρησιμοποιούν υδρογόνο για καύσιμο, αυτήν την ενεργειακή ηλιθιότητα.

Σε όλα μέσα  έπεσες….

 

Φορτηγά

https://www.mercedes-benz-trucks.com/en_GB/emobility/world/our-offer/eactros-and-services.html

https://www.tesla.com/semi

https://www.scania.com/group/en/home/products-and-services/trucks/battery-electric-truck.html

https://blog.dbschenker.com/db-schenker-acquires-53-electric-renault-trucks-in-france/

https://www.dbschenker.com/global/insights/news-and-stories/stories/volta-trucks



Λεωφορεία

https://www.volvobuses.com/en/city-and-intercity/innovation/electric-buses.html

Πλοία

https://www.electrive.com/2021/03/02/worlds-largest-electric-ferry-yet-goes-into-service-in-norway/

Για το κόστος του δικτύου διανομής υδρογόνου να μην σχολιάσω καλύτερα. 
 

EDIT: Ξέχασα τα αεροπλάνα

https://www.dhl.com/global-en/delivered/sustainability/electric-aircraft-sustainable-logistics.html
 

https://www.msn.com/en-us/money/other/beta-technologies-electric-aircraft-flown-2000-miles-for-air-force-testing/ar-AA1iUAGY

 

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, nzeppos είπε

Εγώ πάντως από τότε που μετακόμισα στην επαρχία ούτε για ηλεκτρικά ενδιαφέρομαι, ούτε για σταθμούς φόρτισης, ούτε για πάρκινγκ, ούτε για κίνηση, ούτε για εμβέλεια. Ένα αγροτικό θέλω να πάρω, όσο πιο παλιό και σάπιο, τόσο καλύτερα 😄

Και με βγαλμενο καταλυτη, σπασμενα φαναρια, και 50ρικο για να περασε κτεο...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Ο Τογιόντα έχει επανειλημμένως αρνηθεί ότι τα ηλεκτρικά οχήματα αποτελούν τον μοναδικό τρόπο για την αυτοκινητοβιομηχανία να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα, λέγοντας: «Υπάρχουν πολλοί τρόποι να ανέβεις στο βουνό». "

...ε γιατί δεν βγάζει τέτοια αμάξια; Δεν λέει η Ευρώπη φτιάξτε ηλεκτρικά, λέει φτιάξτε οχήματα με ουδετερότητα άνθρακα.

Τι τον εμποδίζει να ..."δείξει το δρόμο;" :D 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οτι καποια γιδια, κατηγορουν σαν ασχετοι τον Νο 1 προεδρο τις αυτοκινητοβιομηχανιας επι σειρα  δεκαετιων, με ξεπερναει.Εγγονος του Ιδρυτη και επι προεδριας του νουμερο η toyota  επι σειρα ετων.Και γιδια δεν τον εδιωξαν, εκανε στην ακρη, αραξε και σαν νουμερο 1 εβαλε το δεξι του χερι.Αυτος παλι κινει τα νηματα στην εταιρεια που εφτιαξε παπους του.Ετσι τετοιες παπαντσες λεγανε πριν χρονια, οταν εβγαλε το πρωτο υβριδικο και τωρα τρωνε την σκονη του Ακιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Ο πρόεδρος της Toyota λέει ότι ο κόσμος βλέπει επιτέλους την πραγματικότητα για τα ηλεκτρικά οχήματα" είναι σαν να λέμε "Ο πρόεδρος των χασάπηδων λέει ότι ο κόσμος βλέπει επιτέλους την πραγματικότητα για τους βίγκαν" 😛

Συμφωνώ πάντως κι εγώ ότι δόθηκαν περισσότερες υποσχέσεις για την ηλεκτροκίνηση από πολλές εταιρίες που μετέπειτα δε μπόρεσαν να τηρήσουν.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, StavrosD said:

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μόνο για όσους έχουν

1. Δικιά τους θέση στάθμευσης.

Όποιος δεν έχει θέση στάθμευσης ώστε να βάλει δικό του φορτιστή υπολογίζει και τον χαμένο χρόνο για την φόρτιση ο οποίος είτε θα είναι χρόνος από την δουλειά (χαμένα έσοδα) είτε από την οικογένειά του και τους φίλους του.

2. Δεν κάνουν μεγάλα ταξίδια ή έχουν δεύτερο αυτοκίνητο γι' αυτά.

Μένω στην επαρχία. Για να πάω στο Αεροδρόμιο (Ελευθέριος Βενιζέλος) και μετά να επιστρέψω στο σπίτι μου πρέπει να διανύσω 650χλμ σε Εθνική Οδό και αυτοκινητόδρομο.

Με ποιο ηλεκτρικό θα μπορώ να διανύσω αυτή την απόσταση οδηγώντας με τα όρια ταχύτητας (130χλμ/ώρα στον αυτοκινητόδρομο) χωρίς να το φορτίσω στην διαδρομή;

Με το τωρινό αυτοκίνητο με ένα γέμισμα  διανύω πάνω από 1000 χλμ (όταν ήταν καινούργιο έως 1500χλμ με ταχύτητα 80χλμ/ώρα και συντηρητική οδήγηση).

Έχω συνηθίσει να ταξιδεύω και να μην κάνω στάση για καύσιμα.  Φτάνω στον προορισμό μου, κάνω τις δουλειές μου, επιστρέφω. Δεν σκέφτομαι αν θα είναι ώρα αιχμής και δεν θα υπάρχει διαθέσιμος φορτιστής, δεν σκέφτομαι αν θα είμαι κουρασμένος/νυσταγμένος το βράδυ στην επιστροφή και θα πρέπει να περιμένω μισή-μία ώρα για φόρτιση, κλπ.

Αν επιτρέψουν κάποτε τα πλήρως αυτόνομα αυτοκίνητα στην Ελλάδα ίσως το σκεφτώ να πάρω ηλεκτρικό καθώς τον χρόνο που θα χάνω στην φόρτιση θα μπορώ να τον αναπληρώσω στον δρόμο καθώς δεν θα χρειάζεται να ασχολούμαι με την οδήγηση, αλλά μέχρι τότε προτιμώ συμβατικό αυτοκίνητο.

Το ίδιο σκεπτικό έχει και η μισή Ελλάδα που μένει στην επαρχία.

Δεν ειμαι ειδικος και εχω παρατησει το αθλημα εδω και χρονια αλλα η αυτονομια που αναφερεις, 1000 χλμ, ακουγεται υπερβολικη για μη υβριδικο αμαξι.Το 1500 μαλλον ειναι εκτος πραγματικοτητας.Μιλαω παντα για πραγματικες συνθηκες κινησης με στροφες, ανηφορες, προσπερασεις, οχι σε μια υποθετικη ατελειωτη οριζοντια ευθεια.Ποιο αυτοκινητο εχεις?

Επεξ/σία από Noreak
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Noreak είπε

Δεν ειμαι ειδικος και εχω παρατησει το αθλημα εδω και χρονια αλλα η αυτονομια που αναφερεις, 1000 χλμ, ακουγεται υπερβολικη για μη υβριδικο αμαξι.Το 1500 μαλλον ειναι εκτος πραγματικοτητας.Μιλαω παντα για πραγματικες συνθηκες κινησης με στροφες, ανηφορες, προσπερασεις, οχι σε μια υποθετικη ατελειωτη οριζοντια ευθεια.Ποιο αυτοκινητο εχεις?

Να μου λεγες για κάποιος απομακρισμένο μέρος ναι αλλά για το αεροδρόμιο έχει φορτιστές στο πάρκινγκ που τα 20 λεπτά παρκαρίσματος του είναι δωρεάν. Δηλαδή μέχρι να περιμένεις θα το έχεις φορτίσει για την επιστροφή σου 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Το οτι καποια γιδια, κατηγορουν σαν ασχετοι τον Νο 1 προεδρο τις αυτοκινητοβιομηχανιας επι σειρα  δεκαετιων, με ξεπερναει.Εγγονος του Ιδρυτη και επι προεδριας του νουμερο η toyota  επι σειρα ετων.Και γιδια δεν τον εδιωξαν, εκανε στην ακρη, αραξε και σαν νουμερο 1 εβαλε το δεξι του χερι.Αυτος παλι κινει τα νηματα στην εταιρεια που εφτιαξε παπους του.Ετσι τετοιες παπαντσες λεγανε πριν χρονια, οταν εβγαλε το πρωτο υβριδικο και τωρα τρωνε την σκονη του Ακιο.

Το οτι κατι ειναι Νο1, δεν σημαινει οτι θα μεινει εκει για παντα.

Και η kodak τις ιδιες πιπες ελεγε για την ψηφιακη φωτογραφια και ειδαμε πως κατεληξε μενοντας κολλημενη στο φιλμ.

Οι ρομαντικοι υπερμαχοι του φιλμ γκρινιαζανε, αλλα εκει μεινανε.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, StavrosD είπε

Ακριβώς αυτό κάνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Συνολικά παράγουν περισσότερους ρύπους από ένα συμβατικό αυτοκίνητο αλλά απλά παράγουν αυτούς τους ρύπους στο σπίτι κάποιου άλλου, όχι στο δικό μας σπίτι.

 

Ένα εργοστάσιο με δέντρα γύρω γύρω προφανώς είναι καλύτερα από 1000άδες αμάξια με εγκλωβισμένα αέρια μέσα σε πόλεις. Δεν συγκρίνεται καν.

48 λεπτά πριν, billxl είπε

Για πες μου φίλε μου τα φορτηγά, τα λεωφορεία, τα βαρέα οχήματα θα δουλεύουν με μπαταρία; Θα έχουμε έναν τράκτορα νταλίκας να ζυγίζει όσο ένα Μ1 Abrams και να μπαίνει μπρίζα για 24 ώρες; Τα αεροπλάνα θα δουλεύουν με μπαταρίες; Τα πλοία;

Όλα αυτά λοιπόν θα χρησιμοποιούν υδρογόνο για καύσιμο, αυτήν την ενεργειακή ηλιθιότητα.

Σου απάντησε πιο πριν ένας φίλος. ΝΑΙ όλα με μπαταρίες. Σε λίγους μήνες θα κυκλοφορούν Αθήνα-Θεσσαλονίκη ηλεκτρικά λεωφορεία. 

45 λεπτά πριν, chek2fire είπε

Να δούμε λίγο τι σημαίνει ηλεκτρικό αυτοκίνητο για το περιβάλλον. 

Μεγάλη επιβράδυνση με φοβερά τοξικά στοιχεία για την παραγωγή στις μπαταρίες.

Τι σημαίνει όμως ηλεκτρικά αυτοκίνητα για την πόλη. Φυσικά και καθαρισμός της ατμόσφαιρας από το τοξικό νέφος, παράγωγο από την καύση βενζίνας που εκατομμύρια άνθρωποι είναι αναγκασμένοι να αναπνέουν καθημερινά στις πόλεις. Τώρα όποιος μου πει ότι όλα αυτά τα καυσαέρια που αναπνέουμε κάθε μέρα δεν είναι επικίνδυνα για τον άνθρωπο απλά έχει πάρει διαζύγιο με τη λογική.

Οπως και να έχει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι το μέλλον αλλά σίγουρα δεν είναι και το άμεσο μέλλον. Ο λόγος είναι φυσικά το υπερβολικό κόστος για την απόκτηση τους αλλά και η δυσκολία επαναφόρτισης τους καθώς δεν έχουν την ίδια ευκολία με το να πας σε ένα βενζινάδικο και μέσα σε λίγα λεπτά να γεμίσεις το ρεζερβουάρ σου όπου και να βρίσκεσαι.

Εχουν ακόμα πολύ δρόμο αλλά για τους φίλους της ταχύτητας η εμπειρία εκκίνησης ενός ηλεκτρικού και επιτάχυνσης μόνο σε πανάκριβα υπερπολυτελή αυτοκίνητα μπορεί να βρεθεί. Μιλάμε τα τωρινά EV είναι πάνω από 200 άλογα

Έτσι ακριβώς!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, chek2fire είπε

το ηλεκτρικό της Toyota μαζί με το EV6 της KIA είναι από τα καλύτερα ηλεκτρικά αυτή την στιγμή στην αγορά και μακράν καλύτερα από αυτά της tesla

 

Το Z4X στο 1000km challenge του Bjorn Nyland έκανε σχεδόν 12 ώρες (11:50), όταν το Tesla Model 3 κάνει 9:20. Ενημερώσου καλύτερα, το Z4X είναι ανέκδοτο.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...