Προς το περιεχόμενο

Πώληση ψεύτικων airpods από ηλεκτρονικό κατάστημα


Christos_Tsek67
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Christos_Tsek67,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρόσφατα μου έκαναν δώρο airpods 2 pro. Ήταν ηλεκτρονική παραγγελία από κατάστημα με την Αθήνα

Τόσο η συσκευασία, η εξωτερική εμφάνιση και η λειτουργίες (απομόνωση θορύβου) του ήταν σαν τα αυθεντικά. Το μόνο που δεν δούλευε ήταν το find my device ενώ δεν έκανε update.

Αντιλήφθηκα ότι ήταν κλώνοι κατόπιν ολίγων ημερών από την χρήση, καθώς λόγο δουλειάς και υποχρεώσεων δεν ασχολήθηκα πολύ.

Μίλησα με το κατάστημα και μου είπαν ότι μάλλον είναι ελατωματικά και όχι ψεύτικα και να τους τα στείλω να τα στείλουν στην Infoquest που είναι ο προμηθευτής τους με εκτιμώμενη απάντηση 02 εβδομάδων. Απάντησα ότι αφού είναι παραεισαγωγή, αυτό που μου λένε είναι ψέμα και μπορώ να τα στείλω και μόνος μου να μου απαντήσουν (Έτσι και αλλιώς δεν τους εμπιστέυομαι να τους τα παραδώσω πριν κάνω τις δικές μου ενέργειες).

1. Πήγα στο istorm και μου είπαν ότι είναι ψεύτικα και περιμένω γραπτή απάντηση (αν χρειαστεί θα κάνω το ίδιο και στην infoquest).

2. Κατόπιν θα απευθυνθώ με email στο κατάστημα επισυνάπτοντας την απάντηση του istorm.

3. Αν δεν βρεθεί λύση (επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση με γνήσιο προϊόν) θα απευθυνθώ αρμοδίως και όπου μπορώ να κάνω καταγγελία.

Το παρόν είναι προς γνώση, ενημέρωση και συνεισφορά αν έχετε να προτείνετε κάτι παραπάνω.

Επεξ/σία από Christos_Tsek67
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Mikelpcpro_GR είπε

Η απόδειξει έχει να φαντάστω χαμηλότερη τιμή από την κανονική ? 

Όχι πολύ..στα 235 ήταν...το καλό είναι ότι η απόδειξη ανέγραφε το σειριακό αριθμό της θήκης..Επίσης ο σειριακός αριθμός με check στην Apple πέρναγε ως γνήσιος.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Christos_Tsek67 είπε

Πρόσφατα μου έκαναν δώρο airpods 2 pro.

Λες ότι σου τα έκαναν δώρο. Τις ενέργειες που ανέφερες παρακάτω στο αρχικό ποστ σου, μπορείς να τις κάνεις κι εσύ ή μόνο ο αρχικός αγοραστής? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Nabuko είπε

Λες ότι σου τα έκαναν δώρο. Τις ενέργειες που ανέφερες παρακάτω στο αρχικό ποστ σου, μπορείς να τις κάνεις κι εσύ ή μόνο ο αρχικός αγοραστής? 

τις κάνω εγώ αφανώς για λογαριασμό του αγοραστή (κοπέλα)..σε όλες τις επικοινωνίες αυτή φαίνεται γιατί αυτή έπαθε ζημιά..εγώ τα προετοιμάζω όσο μπορώ..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έβγαλες άκρη φίλε τελικά? 

Στις 7/11/2023 στις 9:26 ΜΜ, Christos_Tsek67 είπε

Όχι πολύ..στα 235 ήταν...το καλό είναι ότι η απόδειξη ανέγραφε το σειριακό αριθμό της θήκης..Επίσης ο σειριακός αριθμός με check στην Apple πέρναγε ως γνήσιος.. 

Γνωστό το κόλπο τους, έχουν κάποια γνήσια serial numbers κι τα κοτσάρουν στα μούφα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/11/2023 στις 9:26 ΜΜ, Christos_Tsek67 είπε

Όχι πολύ..στα 235 ήταν...το καλό είναι ότι η απόδειξη ανέγραφε το σειριακό αριθμό της θήκης..Επίσης ο σειριακός αριθμός με check στην Apple πέρναγε ως γνήσιος.. 

μα δεν ειναι μονο οι συμφορουμητες μας που ψωνιζουν απο pandabuy κ μεταπουλανε για αυθεντικα....εχει πολλους και πιο τολμηρους!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Λύση
Στις 12/11/2023 στις 12:20 ΜΜ, Mikelpcpro_GR είπε

έβγαλες άκρη φίλε τελικά? 

Γνωστό το κόλπο τους, έχουν κάποια γνήσια serial numbers κι τα κοτσάρουν στα μούφα. 

ναι..το κατάστημα ανέλαβε πλήρως την ευθύνη και έκανε επιστροφή χρημάτων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Christos_Tsek67 ξεκινησε απο καταγγελια στο ΣΔΟΕ, στη γεννικη γραμματεια καταναλωτη, και ενημερωσε την iSTORM που ειναι και οι επισημοι μεταπωλητες της Apple στην Ελλαδα.

https://www.minfin.gr/web/eidike-grammateia-sdoe

https://kataggelies.mindev.gov.gr/

https://www.istorm.gr/contact

Κανονικα θα επρεπε να ειχαν κανει ΗΔΗ κινησεις οι ιδιοι, αφου η Apple απαιτει να ενημερωνεται για τετοια ζητηματα. Οποτε μιλα και με την ιδια την Apple για το ζητημα, και οτι δεν εχεις απαντηση απο την iSTORM

https://support.apple.com/el-gr/HT201232

 

Υπαρχουν υπερβολικα πολλοι απατεωνες οπου εισαγουν ψευτικα προιοντα, καιρος να κλεινουν τα τσαντιρια τους σιγα σιγα.

Επεξ/σία από Getta Robo
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 26/11/2023 στις 12:03 ΜΜ, Getta Robo είπε

@Christos_Tsek67 ξεκινησε απο καταγγελια στο ΣΔΟΕ, στη γεννικη γραμματεια καταναλωτη, και ενημερωσε την iSTORM που ειναι και οι επισημοι μεταπωλητες της Apple στην Ελλαδα.

https://www.minfin.gr/web/eidike-grammateia-sdoe

https://kataggelies.mindev.gov.gr/

https://www.istorm.gr/contact

Κανονικα θα επρεπε να ειχαν κανει ΗΔΗ κινησεις οι ιδιοι, αφου η Apple απαιτει να ενημερωνεται για τετοια ζητηματα. Οποτε μιλα και με την ιδια την Apple για το ζητημα, και οτι δεν εχεις απαντηση απο την iSTORM

https://support.apple.com/el-gr/HT201232

 

Υπαρχουν υπερβολικα πολλοι απατεωνες οπου εισαγουν ψευτικα προιοντα, καιρος να κλεινουν τα τσαντιρια τους σιγα σιγα.

Επειδή μίλησα με την apple η προσέγγισή τους ήταν δε μπορούμε να κάνουμε κάτι μίλα με το κατάστημα αγοράς. Η ενασχόλησή τους εξαντλούνταν στο ότι το S/N φαινόταν ως γνήσιο.

Το ίδιο και το ISTORM (μάλιστα οι υπάλληλοι με δασκαλίστικο ύφος μου την είπαν εμμέσως του στυλ "καλά να πάθεις αφού για να γλιτώσεις λεφτά πας και ψωνίζεις από αλλού".. δεν τους πολυνοιάζει...

Ευχαριστώ για τα link. Τα είχα κοιτάξει και εγώ αλλά δεν προχώρησα καθώς η λύση δόθηκε με πλήρη την επιστροφή χρημάτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, Christos_Tsek67 said:

Επειδή μίλησα με την apple η προσέγγισή τους ήταν δε μπορούμε να κάνουμε κάτι μίλα με το κατάστημα αγοράς. Η ενασχόλησή τους εξαντλούνταν στο ότι το S/N φαινόταν ως γνήσιο.

Το ίδιο και το ISTORM (μάλιστα οι υπάλληλοι με δασκαλίστικο ύφος μου την είπαν εμμέσως του στυλ "καλά να πάθεις αφού για να γλιτώσεις λεφτά πας και ψωνίζεις από αλλού".. δεν τους πολυνοιάζει...

Ευχαριστώ για τα link. Τα είχα κοιτάξει και εγώ αλλά δεν προχώρησα καθώς η λύση δόθηκε με πλήρη την επιστροφή χρημάτων.

Επειδη ηταν στα καθηκοντα μου, πριν λιγα χρονια οταν κανανε παραπονα οι πελατες για ψευτικο περιφερειακο, τους λεγαμε να μιλησουν με τις τοπικες αρχες και εμεις το προωθουσαμε αντιστοιχως το παραπονο στο νομικο τμημα της εταιρειας.
Η istorm φαινεται κλασικη περιπτωση δυο λαλουν και τρεις χορευουν, δεν μου κανει εντυπωση. Ευτυχως ομως που ελαβες τα χρηματα σου πισω, να ξερεις ομως οτι υπαρχουν υπερβολικα πολλοι απατεωνες. Και μιλαμε και για επιχειρησεις σε πολυ κεντρικα σημεια, με πιστοποιησεις και με "ονομα" στην αγορα. Προσοχη λοιπον

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 27/11/2023 στις 4:40 ΜΜ, Christos_Tsek67 είπε

Επειδή μίλησα με την apple η προσέγγισή τους ήταν δε μπορούμε να κάνουμε κάτι μίλα με το κατάστημα αγοράς. Η ενασχόλησή τους εξαντλούνταν στο ότι το S/N φαινόταν ως γνήσιο.

Το ίδιο και το ISTORM (μάλιστα οι υπάλληλοι με δασκαλίστικο ύφος μου την είπαν εμμέσως του στυλ "καλά να πάθεις αφού για να γλιτώσεις λεφτά πας και ψωνίζεις από αλλού".. δεν τους πολυνοιάζει...

Ευχαριστώ για τα link. Τα είχα κοιτάξει και εγώ αλλά δεν προχώρησα καθώς η λύση δόθηκε με πλήρη την επιστροφή χρημάτων.

Κανονικά δεν θα έπρεπε να δεχθεί επιστροφή χρημάτων, είναι η εύκολη λύση για αυτούς, θα έπρεπε να σου δώσουν αυτό που διαφημίζουν. Χωρίς καμμία επιβάρυνση να σου δώσουν τα γνήσια. Μόνο έτσι θα αρχίσουν να το σκέφτονται και ίσως γλυτώσουμε από απατεώνες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, alfa1312 είπε

Κανονικά δεν θα έπρεπε να δεχθεί επιστροφή χρημάτων, είναι η εύκολη λύση για αυτούς, θα έπρεπε να σου δώσουν αυτό που διαφημίζουν. Χωρίς καμμία επιβάρυνση να σου δώσουν τα γνήσια. Μόνο έτσι θα αρχίσουν να το σκέφτονται και ίσως γλυτώσουμε από απατεώνες.

Το παραπάνω θα ίσχυε μόνο σε περίπτωση που τα ακουστικά είχαν αγοραστεί σε έκπτωση(και άρα για να αγοράσει άλλα θα έπρεπε να δώσει επιπλέον χρήματα).

Προσωπικά θα έλεγα η επιστροφή χρημάτων είναι η καλύτερη λύση για να αγοράσει από αλλού αν θέλει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...