Προς το περιεχόμενο

Αύξηση Αποδόσεως - Πιέσεως Τούρμπο (Turbo boost)


meletis11

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για τα συνεργεια σίγουρα.Ενα καρο φραγκα έχεις δωσει .Κατα τα αλλα μια χαρα και δυο τρομαρες.

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικα ειναι τσεκαρισμενο;
Μου λαγκαρει το ιντερνετ αποψε και δε μπορω να στριμαρω ταινια,λεω να πα'να ανεβασω μια τα αλογα στο TSI.

Στις 11/11/2023 στις 2:31 ΜΜ, suboy99 είπε

Long shot αλλα θα έλεγα Ford 1.0 turbo ecoboost. Για να δούμε.

Μπορεις να μου πεις πως το βρηκες αυτο;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αριστη ειναι η αποδοση.

Afr 11,4-11,8 με τεταρτη ταχυτητα.

Πιεση απο 1.2 (1.3 υπερωθηση) εφθασε 1.4 bar.

Ειναι αριστο και ασφαλες πολυ καιρο τωρα σε πολυ απαιτητικη χρηση.

 

Επεξ/σία από meletis11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, StamTheMan said:

 

Μπορεις να μου πεις πως το βρηκες αυτο;

 

Δες την πρώτη φώτο. Η wastgate είναι σχετικά κάθετη με την τον κώλο της τουρμπίνας στο background. Ψάξε και για ecoboost μοτερ και θα δεις ότι μοιάζουν.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, meletis11 είπε

Αριστη ειναι η αποδοση.

Afr 11,4-11,8 με τεταρτη ταχυτητα.

Πιεση απο 1.2 (1.3 υπερωθηση) εφθασε 1.4 bar.

Ειναι αριστο και ασφαλες πολυ καιρο τωρα σε πολυ απαιτητικη χρηση.

Απολυτως λογικο εφοσον το αμαξι ειναι μαμα........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το προγραμμα ειναι εργοστασιακο.

Οι αλλαγες ειναι:

Sprint booster, ροδελες στο αξονιο της τουρμπινας για αυξημενη πιεση (οπως αναφερεται στο παρον θεμα), φαρδυτερη εξατμιση με ελευθερα καζανια και εισαγωγη αερος απο st με φιλτρο KN.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, meletis11 είπε

Το προγραμμα ειναι εργοστασιακο.

Οι αλλαγες ειναι:

Sprint booster, ροδελες στο αξονιο της τουρμπινας για αυξημενη πιεση (οπως αναφερεται στο παρον θεμα), φαρδυτερη εξατμιση με ελευθερα καζανια και εισαγωγη αερος απο st με φιλτρο KN.

Προγραμμάτισε το σε έναν σωστό προγραμματιστή θα δεις μεγάλη διαφορά,με το εργοστασιακό πρόγραμμα και το 0.1 μπαρ διαφορά ζήτημα να έχεις πάρει 10 άλογα. 5-10 άλογα το πολύ έχει κερδίσει το αμάξι απλά έχει πολύ καλύτερη απόκριση λόγω σπριντ μπουστερ κιολλας.

Είναι κρίμα να έχεις κάνει αυτές τις μετατροπές κ να το δουλεύεις με μαμά πρόγραμμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, meletis11 είπε

αυξημενη πιεση

Ουτε καν............

διοτι το μαμα προγραμα και 45 ροδελες να βαλεις παντα θα μετραει και θα κοβει την πιεση εκει που ειναι ρυθμισμένη εργοστασιακα.Και απλα αν το παρακανεις θα αναψει λαμπακι και θα πεταξει εκτος την τουρμπινα τελειος.Αυτα απο ενα μηχανικο..

Ο εγκέφαλος στα τουρμπατα παντα γνωρίζει ατμοσφαιρικη πιεση και πραγματικη πιεση εισαγωγής και κοβει εκει που θελει οσο και να προσπαθήσεις να τον ξεγελασεις με κολπα

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εργοστασιακο 1.2 (1.3 overboost).

Με ροδελες 1.4 εφθασε.

Οταν δοκιμασθηκε με περισσοτερες ροδελες η ecu εδινε μονο εργοστασιακή πιεση, δηλαδη μεχρι 1.2.

Επρεπε να διανυθουν 600 χλμ χωρις ροδελες, ωστε να γινει σαν επανεκινηση στην ecu και να δεχθη παλι την αυξημένη πιεση απο τις ροδελες.

Παρακατω ενδειξη (εχει μετρηθει και απο αλλα λογισμικα) απο torque pro.

IMG_20231119_164537.jpg

Επεξ/σία από meletis11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...