Προς το περιεχόμενο

Δωρεάν Hosting!!


mastoras007

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα!

Είμαι άσχετος με όλα αυτα αλλά εχει λίγες μέρες που το παλεύω και εχω φτιάξει ενα site τύπου σαν Bloκ

Ενα κατεβατό ειναι ουσιαστικά ουτε σελίδες εχει ούτε τίποτα,

Εχω αγοράσει και ενα domain και θέλω τώρα να το βάλω live, γενικά είναι προχειροδουλειά, κοιτάω κάτι δωρεάν, αλλά οσο ψάχνω οι πληροφορίες ειναι τόσες πολλές και οι παγίδες άλλες τόσες!

Τι θα μου προτείνατε ? 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποιοι hosts με την αγορά domain σου δίνουν και δωρεάν hosting.
Για στατική ιστοσελίδα προφανώς, χωρίς βάση δεδομένων και για πολυ βασικα πράγματα με πολλούς περιορισμούς.
Τώρα που έχει αγοράσει ήδη το domain θα πρέπει να κοιτάξεις αν σου προσφέρει κάτι τέτοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, labros1995 είπε

Κάποιοι hosts με την αγορά domain σου δίνουν και δωρεάν hosting.
Για στατική ιστοσελίδα προφανώς, χωρίς βάση δεδομένων και για πολυ βασικα πράγματα με πολλούς περιορισμούς.
Τώρα που έχει αγοράσει ήδη το domain θα πρέπει να κοιτάξεις αν σου προσφέρει κάτι τέτοιο.

Όχι δεν προσφέρει..

Οπότε υπάρχει κάποια άλλη επιλογή?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, mastoras007 said:

Όχι δεν προσφέρει..

Οπότε υπάρχει κάποια άλλη επιλογή?

Για δωρεάν εντελώς δεν γνωρίζω κάποιο πακέτο, και να υπάρχει θα ειναι για περιορισμένο διάστημα.
Ίσως να μπορέσει να σε βοηθήσει κάποιος άλλος χρήστης.
Η άλλη επιλογή ειναι να κάνεις εσυ host την ιστοσελίδα-blog σε δικό σου μηχάνημα το οποίο χρειάζεται δουλίτσα και δεν ξέρω αν σε συμφέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, labros1995 είπε

Για δωρεάν εντελώς δεν γνωρίζω κάποιο πακέτο, και να υπάρχει θα ειναι για περιορισμένο διάστημα.
Ίσως να μπορέσει να σε βοηθήσει κάποιος άλλος χρήστης.