Προς το περιεχόμενο

ONEPLUS 11 8/128 | Amazon.es | €521.86 [ΤΕΛΟΣ]


giantzeron

Προτεινόμενες αναρτήσεις

19 λεπτά πριν, badounask είπε

Το tracking που σου είχαν δώσει σου έδειχνε την πορεία του δέματος σου στην ups?έχω παραγγείλει από 17/11 και είναι να μου έρθει αύριο σαν τελευταία μέρα αλλά μπαίνοντας στην ups δεν μου δείχνει κάποια πληροφορία.

Ναι μου έδειχνε κανονικά. Το ίδιο με σένα μου συμβαίνει με κάτι θήκες από το αγγλικό, μάλλον για επιστροφή χρημάτων πάμε αν και δεν είναι απίθανο να σκάσει ξαφνικά κάτι μέρες μετά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μην κουράζω,είχα κάνει παραγγελία 17/11 έπρεπε να παραλάβω έως τις 30/12 ,την επόμενη μέρα με ενημέρωσαν ότι θα έστελναν το κινητό έως τις 14/12 πράγμα που φυσικά δεν έγινε ,την επόμενη 15/12 (Παρασκευή) μέρα με ενημέρωσαν ότι θα μου επιστρέψουν τα χρήματα μου,το αρνήθηκα θέλοντας το κινητό,  επέμειναν ότι αυτό δεν γίνεται, την Κυριακή θόλωσε ο εγκέφαλος μου τους έστειλα ένα ολόκληρο κατεβατό ότι είναι απατεώνες και βγάζουν ψεύτικες προσφορές δεσμεύοντας  τα χρήματα για ενάμιση μήνα και απαίτησα την πίστωση την Δευτέρα, με πήραν τηλ από Ισπανία την Δευτέρα για να μου επιβεβαιώσουν την επιστροφή φυσίκα και τους έκραξα με επιχειρήματα και τους ανακοίνωσα ότι ήταν η τελευταία   φορά που έκανα παραγγελία από το άμαζον πράγμα που θα πραγματοποιήσω κάνοντας αφαίρεση της κάρτας μου και διαγραφή του λογαριασμού μου μετά από δυο βδομάδες κράζοντας του σε mail πριν την διαγραφή .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, badounask said:

Για να μην κουράζω,είχα κάνει παραγγελία 17/11 έπρεπε να παραλάβω έως τις 30/12 ,την επόμενη μέρα με ενημέρωσαν ότι θα έστελναν το κινητό έως τις 14/12 πράγμα που φυσικά δεν έγινε ,την επόμενη 15/12 (Παρασκευή) μέρα με ενημέρωσαν ότι θα μου επιστρέψουν τα χρήματα μου,το αρνήθηκα θέλοντας το κινητό,  επέμειναν ότι αυτό δεν γίνεται, την Κυριακή θόλωσε ο εγκέφαλος μου τους έστειλα ένα ολόκληρο κατεβατό ότι είναι απατεώνες και βγάζουν ψεύτικες προσφορές δεσμεύοντας  τα χρήματα για ενάμιση μήνα και απαίτησα την πίστωση την Δευτέρα, με πήραν τηλ από Ισπανία την Δευτέρα για να μου επιβεβαιώσουν την επιστροφή φυσίκα και τους έκραξα με επιχειρήματα και τους ανακοίνωσα ότι ήταν η τελευταία   φορά που έκανα παραγγελία από το άμαζον πράγμα που θα πραγματοποιήσω κάνοντας αφαίρεση της κάρτας μου και διαγραφή του λογαριασμού μου μετά από δυο βδομάδες κράζοντας του σε mail πριν την διαγραφή .

Σου είχε έρθει θήκη και εσένα και την επέστρεψες ? Η δεν σου έστειλαν ποτέ τίποτα ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, VagTz είπε

Σου είχε έρθει θήκη και εσένα και την επέστρεψες ? Η δεν σου έστειλαν ποτέ τίποτα ? 

Δεν έλαβα ποτέ τίποτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε εμένα ήρθε θήκη αντί για κινητό.  Ούτε εγώ έχω πάρει ακόμα τα χρήματα μου πίσω. Η θήκη που τους έστειλα πίσω δεν φαίνεται καν ότι την έχω στείλει πόσο μάλλον  ότι την παρέλαβαν(στο σύστημα τους)! Την έστειλα συστημένη 29/11 και έφτασε σύμφωνα με το tracking του ταχυδρομείου 12/12. Σήμερα μου είπε η τράπεζα μου που τους είχα στείλει ερώτηση για αμφισβήτηση συναλλαγής να τους στείλω τα στοιχεία και φωτογραφίες για να προχωρήσουν σε αμφισβήτηση. Δεν θα στείλω προς το παρόν και θα περιμένω λίγες μέρες ακόμα μπας και μου επιστρέψουν τα χρήματα. Μόλις έχω νέα από αμαζον θα σας ενημερώσω!

Υγ. Έχω ζητήσει άπειρες φορές να μου στείλουν το κινητό (το έχουν άμεσα διαθέσιμο) που παρήγγειλα και όχι τα χρήματα μου καθώς πλέον δεν τρέχει κάποια προσφορά από αλλού αλλά με γράφουν κανονικά!  

Επεξ/σία από Tarsierkajdh
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρω τι μπορείτε να αποκομίσετε από την παρακάτω πληροφορία αλλά εγώ την παραθέτω.  Μετά από επικοινωνία μου με ups έλαβα το ακόλουθο email:

 

Αγαπητέ πελάτη καλησπέρα σας,

 

Παρόλες τις προσπάθειες μας δεν κατέστη δυνατόν να εντοπιστεί το κινητό.

Η αναφορά ζημιάς-απώλειας  ολοκληρώθηκε .

Claim Number : ********

 

 

Το σύστημα της UPS θα ενημερωθεί όπως και ο αποστολέας από την UPS της χώρας εξαγωγής καθώς η αποστολή παραλήφθηκε προπληρωμένη.

Μπορείτε πλεον να απευθυνθείτε στον αποστολέα σας για κάθε απαίτηση.

 

Ευχαριστώ πολύ

 

Επεξ/σία από Tarsierkajdh
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω την εντύπωση ότι το θέμα ίσως έχει να κάνει με ασφαλιστική κάλυψη δηλαδή η αμαζον έχει συμβόλαιο με κάποια ασφάλεια για αποζημίωση σε περίπτωση απώλειας/κλοπής αλλά για να τα διεκδικήσει θα πρέπει να δώσει στην ασφαλιστική εταιρεία κάποιο χαρτί που να το δικαιολογεί.

Για αυτό κάνει τον Κινέζο ενώ είναι σαφές ότι το πρόβλημα είναι στο warehouse της Ιταλίας,η ups μάλλον παίζει μπάλα για χάρη της αμαζον.

Αυτό θα εξηγούσε και γιατί ζητούσε από τους παραλήπτες να πάνε στην αστυνομία και να κάνουν αναφορά για κλοπή.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά θεωρούσα το άμαζον από τα καλύτερα e-shops διάβαζα τα σχόλια εδώ μέσα και δεν τα πίστευα έως ότου έτυχε και σε μένα, κλασικό παράδειγμα ψεύτικης προσφοράς,δεν παρέλαβα πότε το oneplus , μου πίστωσαν τα χρήματα μου  και μετά από μία μέρα έγινε το προϊόν διαθέσιμο στα 650 ευρώ με χρόνο αποστολής έως τις 31/12 , αν δεν είναι αυτό απατεωνιά τότε τι είναι? όλα αυτά σε περίοδο black friday και cyber monday, όπου σου κρατάνε τα χρήματα σου για σχεδόν ενάμιση μήνα χάνεις όλες τις προσφορές από Ελλάδα βλέπε  nothing phone 2 στα 500 ευρώ ή xiaomi 13t στα 450 από μεγάλα καταστήματα και στο τέλος μένεις με το πουλί στο χέρι

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα δει τις προάλλες ότι ο ο κωτσοβολος έφαγε πρόστιμο 2.000.000€ για ψεύτικες προσφορές την περίοδο της black friday. Φαντάζομαι θα υπάρχει κάτι αντίστοιχο και ευρωπαϊκά ή στην Ιταλική αγορά.

Επεξ/σία από Tarsierkajdh
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά και εγώ δεν έχω βγάλει άκρη σε καμία από τις 2 παραγγελίες μου. 

Στο amazon.es που το έστειλα πίσω 30/11 ακόμα δεν έχει παραληφθεί στην Ισπανία....

Στο amazon.it που με έστειλαν να πάω αστυνομία για αναφορά, το έκανα, τους την έστειλα και δεν αναγνωρίζουν αυτά που ζητάνε λένε....τους απάντησα μαρκαροντας όλα αυτά που λένε αλλά πάλι τα ίδια... Νομίζω ότι απλά επειδή είναι στα ελληνικά δεν βγαίνει άκρη αλλά δυστυχώς η ελληνική αστυνομία δεν βγάζει σε άλλη γλώσσα και εγώ δεν ψήνομαι να τρέχω σε μετάφραση που σημαίνει έξτρα λεφτά.

Σκέφτομαι να επικοινωνήσω για αμφισβήτηση των συναλλαγών γιατί πλέον έχω αρχίσει και αγχώνομαι με τα λεφτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια από τα ίδια... Και εγώ δεν έχω βγάλει άκρη....

Το δέμα με την "πανάκριβη" θήκη δεν έχει φτάσει ακόμα Ισπανία και το αμαζόν αρνείται να δώσει τα λεφτά μου πίσω.... 

edit: 

Και μόλις μίλησα με το ισπανικό chat και απλά μου ειπαν να περιμενω άλλες 10 μέρες (οπως και σε εσάς) και όταν ζήτησα να μιλήσω με προϊστάμενο απλά τερμάτισαν οι ίδιοι το chat….

Δεν έχω ξανα συναντήσει τόσο τραγικό customer Service. Ειλικρινά.

Επεξ/σία από alexiron
  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αφού δεν έχουν παραλάβει ακόμα το δέμα ας πούμε ότι το θεωρώ λογικό να μην ξεκινάει το refund και για αυτό αναμένω και εγώ να το παραλάβουν. Αγχώνομαι όμως γιατί περνάνε οι μέρες και δεν ξέρω μετά από πόσες μέρες μπορούμε να κάνουμε αμφισβήτηση συναλλαγής για να διεκδικήσουμε τα λεφτά μέσω της τράπεζας. Αυτά όσον αφορά το amazon.es

 

Όσον αφορά το amazon.it, που με βάλανε σε διαδικασία δήλωσης κλοπής στην αστυνομία και που τώρα δεν δέχονται την αστυνομική αναφορά. Προσπάθησα να επικοινωνήσω στο chat με translator και οι τύποι πέραν από χείριστη εξυπηρέτηση είναι και αγενείς τερματίζοντας κάθε φορά τη συνομιλία και ζητώντας να στείλω αναφερώ με συγκεκριμένα στοιχεία και ενώ τα έχει κανονικά η αναφορά απλά είναι στα ελληνικά! Εγώ προχώρησα μόλις σε αμφισβήτηση για τη συγκεκριμένη συναλλαγή στη Payzy που είχα χρησιμοποιήσει οπότε αναμένω και απο εκεί.

 

Θα πρότεινα εμείς που την έχουμε φάει να κρατήσουμε επαφή για να μπορέσει ο ένας με τον άλλον να βοηθηθούμε για να πάρουμε τα λεφτά μας τουλάχιστον πίσω.

Θα γούσταρα πολύ να τους κυνηγήσουμε νομικά αλλά δεν ξέρω αν στο τέλος θα μας συμφέρει ή θα βρεθούμε ζημιωμένοι και δεν έχω κάποιον γνωστό δικηγόρο για να ρωτήσω, οπότε αν κάποιος ξέρει ας μας πει για να ξέρουμε πως να κινηθούμε και ίσως κινηθούμε συλλογικά όλοι μαζί. 

Επεξ/σία από alexandro673
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν χρόνια πολλά!  Εμένα το δέμα είναι συστημένο και το έχουν παραλάβει από 12/12. Ο αποστολέας ήταν amazon eu sarl(αγορά από αμαζον.ιτ). Στο σύστημα της αμαζον δεν φαίνεται καν ότι το έχω στείλει! Ενώ αρχικά μου είπαν ότι θα μου επιστρέψουν τα  χρήματα με δύο διαφορετικά emails που μου έστειλαν τελικά δεν μου τα γύρισαν. Τους είπα ότι τα χρήματα δεν μου τα επέστρεψαν ακόμα(πέρασε η ημερομηνία που μου είπαν) και μου είπαν να στείλω ξανά αναφορά στο αμαζον investigation με το τι έχει γίνει. Τους έχω εξηγήσει ότι μου έχετε εγκρίνει επιστροφή με ημερομηνία που παρήλθε ( τους στέλνω και screenshot τα email που λένε για επιστροφή) αλλά τίποτα. Τώρα μου λένε να περιμένω μέχρι 31/12 και μετά να τους ενοχλήσω!! Στους όρους στο site πάντως λένε για μέχρι 4 βδομάδες (6 βδομάδες σε περίπτωση που το στείλεις μόνος σου πίσω όπως εγώ) από την στιγμή που θα παραλάβουν μέχρι την επιστροφή(αν αυτό είναι νόμιμο είναι άλλη κουβέντα). Τώρα όσοι λέτε για μήνυση εγώ είμαι μέσα και έχουμε περιθώριο 3 μήνες από την στιγμή που διαπιστώσεις ότι έπεσες θύμα! Οπότε λέω να περιμένω λίγο ακόμα και αν δεν πάρω πίσω τα χρήματα μου εγώ προσωπικά θα κινηθώ νομικά! Τους δίνω βαριά άλλες 10 μέρες και μετά προχωράω! Δεν πρόκειται να χαρίσω τόσα χρήματα ειδικά μετά από τόσο ταλαιπωρία που έχω φάει! 

Υγ. Έχω ήδη ρωτήσει σε δικηγόρο ο οποίος μου συνέστησε να κάνω λίγες μέρες υπομονή και αν δεν μου τα επιστρέψουν να στείλουμε για αρχή εξώδικο. Αν ούτε με το εξώδικο συμμορφωθούν τότε θα δούμε τις επιλογές μας. Για όσους δεν γνωρίζουν η μήνυση ειναι δωρεάν και σε περίπτωση δικαίωσης τα δικαστικά έξοδα σου επιστρέφονται! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...