Προς το περιεχόμενο

Το Tesla Model 3 παρουσιάζει τις περισσότερες… βλάβες από όλα τα οχήματα


toniantoing

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, manolis940 είπε

Η απάντηση του @darkmatinee είναι πρακτικά ότι εγώ φέρω το βάρος της απόδειξης και φυσικά ουδέν λόγος για μεθοδολογία, γι αυτό και την προσπέρασα. Καλό είναι να το κάνεις και εσύ.

Μπορεί η εξίσωση με τον κυρ Μπάμπη να γίνεται από πολλούς για τους λάθος λόγους αλλά και η δικός σου παραλληλισμός της TUV με την Ιατρική κοινότητα γίνεται για τους λάθος λόγους επίσης. Μια Ιατρική κοινότητα δεν σου λέει Trust me bro I am Doctor.

 

Αν το διαβάσεις θα καταλάβεις πως προέκυψε το αποτέλεσμα αν θες λεπτομέρειες την πουλάει γύρω στα 6 €. 

Η ιατρική κοινότητα σου λέει βάσει την βιβλιογραφία και την μελέτη που κάναμε ισχύει αυτό. Επίσης οι δημοσιεύσεις σε περιοδικά του χώρου περνάν από peer review.

Η TUV βγάζει μια έκθεση με μια μεθοδολογία. Αν έπαιζε παιχνίδια κανείς δεν θα την λάμβανε υπόψιν ως μη αξιόπιστη . Αν βγω εγώ και δίνω πιστοποίηση η βγάζω εκθέσεις  για προϊόντα δεν νομίζω να έχω επιτυχία. 
 

5 ώρες πριν, pW είπε

το αν είναι Site η φορέας πιστοποίησης δεν μου λέει κάτι. Θα μπορούσε μια ομάδα με ένα site να κάνει να κάνει πολύ καλύτερη δουλειά στο τέλος της ημέρας ή οχι. Το θέμα είναι οτι υπάρχουν πολλά αντικρουόμενα στοιχεία. Επίσης δεν μας δίνουν επίσημα νούμερα για την έρευνα. Προσωπικά θεωρώ οτι πονάνε λίγο οι Γερμανοί όσον αφορά τα EV.

Το site είναι σαν τα κανάλια έχεις δει πολλά κανάλια να βρίζουν κυβερνήσεις ή τράπεζες και μετά να παίρνουν διαφήμιση; Επίσης αν ίσχυε αυτό που λες δεν θα χρειαζόταν να υπάρχουν φορείς όπως η TUV. Πρόσεξε δεν λέω ότι δεν μπορεί να κάνει λάθος ή να είναι biased λέω ότι μεταξύ ενός φορέα και ενός site θα δεχτώ την άποψη του φορέα ως πιο πιθανά αξιόπιστη. Συνήθως τα σκάνδαλα με αυτούς τους φορείς είναι να δίνουν πιστοποιήσεις που δεν έπρεπε…..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

7 ώρες πριν, Dimitris_1981 είπε

Αν το διαβάσεις θα καταλάβεις πως προέκυψε το αποτέλεσμα αν θες λεπτομέρειες την πουλάει γύρω στα 6 €. 

Η ιατρική κοινότητα σου λέει βάσει την βιβλιογραφία και την μελέτη που κάναμε ισχύει αυτό. Επίσης οι δημοσιεύσεις σε περιοδικά του χώρου περνάν από peer review.

Η TUV βγάζει μια έκθεση με μια μεθοδολογία. Αν έπαιζε παιχνίδια κανείς δεν θα την λάμβανε υπόψιν ως μη αξιόπιστη . Αν βγω εγώ και δίνω πιστοποίηση η βγάζω εκθέσεις  για προϊόντα δεν νομίζω να έχω επιτυχία. 

Επειδή το διάβασα δεν νομίζω να αξίζει τώρα να εξηγώ τι σημαίνει μεθοδολογία και πως γίνεται μια επιστημονική έρευνα.

 

Αναφορά σε κείμενο

δεν θα χρειαζόταν να υπάρχουν φορείς όπως η TUV.

Η TUV είναι ένας ιδιωτικός φορέας πιστοποίησης. Επειδή έχει χρειαστεί για διάφορους λόγους να πάρω πιστοποιήσεις για τους οποίους δεν αξίζει να εξηγώ, θα σου πω ένα κοινό παρανομαστή που έχω βρει εγώ και είναι κοινός και με κάθε επιχείρηση. Ο ιδιωτικός φορέας προσπαθεί να ικανοποιήσει αυτόν που τον πληρώνει. δηλαδή τον πελάτη.

Είναι πραγματικά τσίρκο αυτό με τους ιδιωτικούς φορείς πιστοποίησης.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Επειδή το διάβασα δεν νομίζω να αξίζει τώρα να εξηγώ τι σημαίνει μεθοδολογία και πως γίνεται μια επιστημονική έρευνα.

 

Η TUV είναι ένας ιδιωτικός φορέας πιστοποίησης. Επειδή έχει χρειαστεί για διάφορους λόγους να πάρω πιστοποιήσεις για τους οποίους δεν αξίζει να εξηγώ, θα σου πω ένα κοινό παρανομαστή που έχω βρει εγώ και είναι κοινός και με κάθε επιχείρηση. Ο ιδιωτικός φορέας προσπαθεί να ικανοποιήσει αυτόν που τον πληρώνει. δηλαδή τον πελάτη.

Είναι πραγματικά τσίρκο αυτό με τους ιδιωτικούς φορείς πιστοποίησης.

Πχ η πιστοποίηση γνώσης αγγλικών από το Cambridge είναι τσίρκο τα αγγλικά τα μαθαίνεις στην πιάτσα ….. είμαστε σοβαροί τώρα; Μιλάμε για έναν από τους μεγαλύτερους φορείς (TUV). Και μάλιστα αν δώσει λάθος πιστοποίηση και σκοτωθούν άνθρωποι διώκεται ποινικά. Έχει συμβεί στο παρελθόν.

τελος παντως δεν το συνεχίζω…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Dimitris_1981 είπε

Πχ η πιστοποίηση γνώσης αγγλικών από το Cambridge είναι τσίρκο τα αγγλικά τα μαθαίνεις στην πιάτσα ….. είμαστε σοβαροί τώρα; Μιλάμε για έναν από τους μεγαλύτερους φορείς (TUV). Και μάλιστα αν δώσει λάθος πιστοποίηση και σκοτωθούν άνθρωποι διώκεται ποινικά. Έχει συμβεί στο παρελθόν.

τελος παντως δεν το συνεχίζω…

Κανείς δεν θα πεθάνει απ' το παραπάνω άρθρο όπως κανείς δεν θα πάθει ζημιά στα μάτια του απ' το μπλε φως της οθόνης, αλλά η TUV δίνει τέτοια πιστοποίηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Κανείς δεν θα πεθάνει απ' το παραπάνω άρθρο όπως κανείς δεν θα πάθει ζημιά στα μάτια του απ' το μπλε φως της οθόνης, αλλά η TUV δίνει τέτοια πιστοποίηση.

Ναι αλλά το φράγμα στην Βραζιλία που πιστοποίησε η TUV κατέρρευσε και πέθανε κόσμος.....

Φυσικά και υπήρχαν νομικές συνέπειες και υποβάθμιση της αξιοπιστίας της. Αν κάνει μερικές τέτοιες στραβές και με σχετική συχνότητα το αυτοκόλλητο TUV certified και οι αναφορές τους θα γίνουν ισάξια με τα αυτοκόλλητα στα γαριδάκια.

Για αυτό δεν μπορούν να λένε ότι θέλουν και όταν και αν κάνουν στραβές θα είναι ένα λιθαράκι στην αποκαθήλωση τους ως αξιόπιστο φορέα....


 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Dimitris_1981 είπε

Ναι αλλά το φράγμα στην Βραζιλία που πιστοποίησε η TUV κατέρρευσε και πέθανε κόσμος.....

Φυσικά και υπήρχαν νομικές συνέπειες και υποβάθμιση της αξιοπιστίας της. Αν κάνει μερικές τέτοιες στραβές και με σχετική συχνότητα το αυτοκόλλητο TUV certified και οι αναφορές τους θα γίνουν ισάξια με τα αυτοκόλλητα στα γαριδάκια.

Για αυτό δεν μπορούν να λένε ότι θέλουν και όταν και αν κάνουν στραβές θα είναι ένα λιθαράκι στην αποκαθήλωση τους ως αξιόπιστο φορέα....


 

Εγώ για το φράγμα δεν ήξερα να πω την αλήθεια και τον ρόλο της TUV πίσω από αυτό. Επέτρεψε μου όμως να μην καταλαβαίνω πως αυτό αυξάνει την αξιοπιστία της TUV που για μένα πρακτικά δεν έχει και κανένα νόημα καθώς όπως είπα αποφεύγω να λαμβάνω στηριζόμενα στην αυθεντία κάποιου κερδοσκοπικού ιδιωτικού οργανισμού.

Τέλος πάντων νομίζω ότι είναι το σωστό μέρος για μαθήματα ορθολογισμού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Εγώ για το φράγμα δεν ήξερα να πω την αλήθεια και τον ρόλο της TUV πίσω από αυτό. Επέτρεψε μου όμως να μην καταλαβαίνω πως αυτό αυξάνει την αξιοπιστία της TUV που για μένα πρακτικά δεν έχει και κανένα νόημα καθώς όπως είπα αποφεύγω να λαμβάνω στηριζόμενα στην αυθεντία κάποιου κερδοσκοπικού ιδιωτικού οργανισμού.

Τέλος πάντων νομίζω ότι είναι το σωστό μέρος για μαθήματα ορθολογισμού.

Αν το δεις από την οπτική γωνία ότι θα τιμωρηθεί αν κάνει απατεωνιές σε σχέση με το Bloomberg που λέει ότι παπατζα θέλει και δεν τρέχει κάστανο.
Πχ σε ελληνικά κανάλια γίναν ομοφοβικά σχόλια και τάχα μου απέσυραν τον θύτη και τον επανέφεραν μετά από λίγο καιρό. Ενώ στο ίδιο κανάλι άλλος για το ίδιο λόγο δεν κουνήθηκε καν. Και φυσικά πολλά ψέμματα από κανάλια και καμία δίωξη από πουθενά ούτε για συκοφαντική δυσφήμηση.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διαβασα το αρθρο στα γρηγορα...

Ολο για VW Audi και Mercedes λεει.. Πωπω περιεργο.. Οι γερμανοι να βγαλουν τα γερμανικα αυτοκινητα top σε αξιοπιστια! Μα γιατι αραγε; 😇

Οσοι ειχαμε ειδικα golf ξερουμε τι εστι αξιοπιστο αυτοκινητο. DAS AUTO. Τελος. 

Επισης το αρθρο λεει αξιοπιστια = συνεργεια.. 

Sorry αλλα για καθε κοινο νου αξιοπιστια=δε χρειαζομαι συνεργειο..

Οσο για την Tesla ναι ειχε καποια προβληματα κυριως quality control. Τα προβληματα επιλυοντια εντος εγγυησης.. Οποτε ισως εμφανιζονταν παραπανω ποσοστα. Οσο παει βελτιωνεται ομως και τα νεοτερα Tesla  ηταν καλυτερα απο τα προηγουμενα ενω και το τελευταιο Model 3 Highland που θα ερθει οπου να ναι στην Ελλαδα δεν εχει σχεση με το προηγουμενο..

Επεξ/σία από baskon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, baskon είπε

Διαβασα το αρθρο στα γρηγορα...

Ολο για VW Audi και Mercedes λεει.. Πωπω περιεργο.. Οι γερμανοι να βγαλουν τα γερμανικα αυτοκινητα top σε αξιοπιστια! Μα γιατι αραγε; 😇

Οσοι ειχαμε ειδικα golf ξερουμε τι εστι αξιοπιστο αυτοκινητο. DAS AUTO. Τελος. 

Επισης το αρθρο λεει αξιοπιστια = συνεργεια.. 

Sorry αλλα για καθε κοινο νου αξιοπιστια=δε χρειαζομαι συνεργειο..

Οσο για την Tesla ναι ειχε καποια προβληματα κυριως quality control. Τα προβληματα επιλυοντια εντος εγγυησης.. Οποτε ισως εμφανιζονταν παραπανω ποσοστα. Οσο παει βελτιωνεται ομως και τα νεοτερα Tesla  ηταν καλυτερα απο τα προηγουμενα ενω και το τελευταιο Model 3 Highland που θα ερθει οπου να ναι στην Ελλαδα δεν εχει σχεση με το προηγουμενο..

Ακριβώς σε VW ο αισθητήρας Λάμδα το ήξερες ότι θα καεί σε λιγότερο από 1000 χιλιόμετρα και όταν πήγαινες στην εταιρεία θα έπρεπε να βγάλεις φασαρία για να στον καλύψουν εντός εγγύησης.

Το συγκεκριμένο Model 3 πρέπει να έχει έρθει Ελλάδα. Αν πάω για παραγγελία μόνο αυτό μου δείχνει.

Το θέμα όμως με τα συνεργεία είναι drawback. Γενικά πες ότι και για δική μου υπετιότητα το Tesla πάθει κάποια βλάβη. Μένοντας στην Κρήτη, το remote service θα έρθει μέχρι εδώ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/11/2023 στις 2:31 ΜΜ, satsok2 είπε

Επιβεβαιώνω. Ελλάδα, δεν είχα προλάβει καν να δηλώσω τη βλάβη όταν είδα ένα ειδικά διαμορφωμένο βανάκι της εταιρείας που μου πηρε τα προβληματικά καλώδια. 5 το πρωί. Χωρίς να χτυπήσουν καν την πόρτα.

image.png.671f821aaaec93a210cdab5b7b8b523b.png

Κλαιω με το περιπολικο διπλα...!!!!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...