Προς το περιεχόμενο

Διασύνδεση επαγγελματικού λογαριασμού με IRIS από 1η Ιανουαρίου 2024


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

https://www.insider.gr/oikonomia/299476/eleytheroi-epaggelmaties-diasyndesi-epaggelmatikoy-logariasmoy-me-iris-apo-1i

Άντε, να βάλουμε και IRIS! Για πληρωμή μεταξύ επαγγελματιών είναι χρήσιμο, άμα έχουμε διαφορετικές τράπεζες.

Αλλά θα πρέπει να βάλουμε στα καταστήματα μας εμφανή ανακοίνωση ότι δεχόμαστε πληρωμές με IRIS;  🤬

Αν το αφεντικό λείπει, και κάποιος πελάτης απαιτήσει να πληρώσει με IRIS... πώς θα ξέρει ο υπάλληλος αν ο πελάτης όντως πλήρωσε;

Επίσης πώς θα το χτυπάμε στην ταμειακή; Αν χτυπάμε "μετρητά", δε θα μπορούμε να αποδείξουμε σε περίπτωση ελέγχου από την εφορικά ότι κόψαμε απόδειξη. Αν χτυπάμε "κάρτα", δε θα βγαίνει απόδειξη καθώς η ταμειακή θα είναι συνδεδεμένη με το POS!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Κοίτα κακό δεν φαίνεται, ειδικά για τα eshop που όντως αν δεν έχεις ίδια τράπεζα, υπάρχει προμήθεια.  Επίσης πρέπει και οι καταναλωτές να το ενεργοποιήσουν ως υπηρεσία οπότε θεωρώ λίγοι θα το κάνουν και μόνο όσοι ασχολούνται με online αγορές. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, 1comment said:

Κοίτα κακό δεν φαίνεται, ειδικά για τα eshop που όντως αν δεν έχεις ίδια τράπεζα, υπάρχει προμήθεια.  Επίσης πρέπει και οι καταναλωτές να το ενεργοποιήσουν ως υπηρεσία οπότε θεωρώ λίγοι θα το κάνουν και μόνο όσοι ασχολούνται με online αγορές. 

Βρε συμφωνώ... αλλά γιατί να είναι υποχρεωτικό και στα φυσικά καταστήματα; Πες ότι έχεις ένα περίπτερο ή ένα σουβλατζίδικο κι είσαι σπίτι με την οικογένεια σου... θα πάρει ο υπάλληλος την ευθύνη να δώσει το προϊόν στον πελάτη χωρίς να γνωρίζει αν έχει πραγματοποιηθεί η συναλλαγή ή όχι; Θα μας αναγκάσουν δηλαδή να πληρώνουμε επιπλέον 130 το χρόνο (το κόστος εντός καρτοκινητού) για να έχουμε μονίμως ένα κινητό στην επιχείρηση γι'αυτή τη δουλειά;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τους κακους ΕΕ γινονται ολα τα υποχρεωτικα....

Θα επρεπε να ειναι μονο για ΚΑΔ που μπορουν να κανουν την δουλεια απομακρυσμενα (τεχνιτες, κλαδοι υγειας κτλ κτλ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, ekrepali είπε

Βρε συμφωνώ... αλλά γιατί να είναι υποχρεωτικό και στα φυσικά καταστήματα; Πες ότι έχεις ένα περίπτερο ή ένα σουβλατζίδικο κι είσαι σπίτι με την οικογένεια σου... θα πάρει ο υπάλληλος την ευθύνη να δώσει το προϊόν στον πελάτη χωρίς να γνωρίζει αν έχει πραγματοποιηθεί η συναλλαγή ή όχι; Θα μας αναγκάσουν δηλαδή να πληρώνουμε επιπλέον 130 το χρόνο (το κόστος εντός καρτοκινητού) για να έχουμε μονίμως ένα κινητό στην επιχείρηση γι'αυτή τη δουλειά;

 

Εσύ που έχεις φυσικό κατάστημα δεν πιστεύω ότι θα σου τύχει ποτέ πελάτης να πληρώσει έτσι. Ή περίπτερο κλπ. Το θεωρώ απίθανο. Δεν ξέρω με ποιά λογική το κάνουν υποχρεωτικό σε φυσικά καταστήματα, θα το βλεπα λογικό μόνο σε online. Δεν νομίζω να μας τύχει τέτοιο "περιστατικό". 

Επεξ/σία από 1comment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήγα σήμερα τράπεζα γιατί δε λειτουργούσε η πληρωμή (από 3ο πρόσωπο προς εμένα) με καταχώρηση του ΑΦΜ μου.

Φαινόμουν στο σύστημα της Εθνικής ως μη επικαιροποιημένος από το 2016, παρόλο που στην εφαρμογή είχα επικαιροποιήσει όλα τα στοιχεία μέσω GOV.

Αυτό που μου ζήτησαν είναι τα στοιχεία του μητρώου επιχείρησης (τη παλιά έναρξη δηλαδή, αλλά σε πρόσφατο έγγραφο απ'την ΑΑΔΕ).

Μyaade --> κλικ στο όνομα --> μητρώο και επικοινωνία --> στοιχεία επιχείρησης --> συνοπτική έκδοση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έκανα δοκιμές αν λειτουργεί σωστά... με κινητό τηλέφωνο όλα κομπλέ. Με πληκτρολόγηση ΑΦΜ από Εθνική τράπεζα με βρίσκουν κανονικά. Με πληκτρολόγηση ΑΦΜ από άλλη τράπεζα δε με βρίσκουν, βγάζει σφάλμα.

Έστειλα mail στην Εθνική και μου απάντησαν αυτό: 😅

Spoiler

4.jpg.c1d18593ff2c207e26a4522f56c7e7c7.jpg

Δηλαδή από 1/1 μπαίνει "υποχρεωτικότητα" σε κάτι που οι τράπεζες δεν έχουν ετοιμάσει και και οι χρεώσεις προμήθειας από μηδενικές που ήταν, θα πάρουν την ανηφόρα απ'όσο διαβάζω. 👍

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Μην ξεχασετε να το ενεργοποιησετε-με οι ΕΕ. Και για να το καταλαβουμε λιγο καλυτερα, οτι αν πχ λειπει το αφεντικο και θελει καποιος να πληρωσει με iris, ο υπαλληλος θα πρεπει πρωτα να επικοινωνησει με το αφεντικο, να δει αυτος αν μπηκαν τα χρηματα και να επικοινωνησει πισω για να δωσει το οκ να φυγει ο πελατης. Πρακτικοτατο, και υποχρεωτικοτατο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, nikx είπε

Στην ταμειακη τι παταμε ;

Μετρητα δεν ειναι ουτε πιστωτικη.

Απο 1η Ιανουαριου ειναι αυτο, απο Φεβρουαριο μπαινει η αναβαθμιση λογισμικου, Ιουνιο ξανα αλλαζουν οι ταμειακες. Ε καποια στιμη ισως πουν τι να παταμε

Anyway, εμεις τα παταμε ολα μετρητα και δεν μας εχει πει κατι ο λογιστης. Λογικα με την αναβαθμιση λογισμικου θα πρεπει να τα διαχωρισουμε αφου θεωρητικα θα περναει κατευθειαν το ποσο στο pos

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, SabotazNic said:

Μην ξεχασετε να το ενεργοποιησετε-με οι ΕΕ.

Άμα δεις το mail παραπάνω της Εθνικής, δε δουλεύει σωστά το IRIS για τους επαγγελματίες.

Ακόμα δε με βρίσκουν από άλλες τράπεζες με πληκτρολόγηση ΑΦΜ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ "φανατικός" των τραπεζικών μεθόδων πληρωμών, αλλά δεν κατάλαβα τι εξυπηρετεί (και μάλιστα με υποχρεωτικότητα) αυτό.

Δλδ, έχουμε μετρητά, έχουμε κάρτα/POS, έχουμε μεταφορά σε λογαριασμό. Ποια ακριβώς ανάγκη (κρατική ή καταναλωτών) καλύπτει το IRIS??? Έχει καταλάβει κανείς;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Άμα δεις το mail παραπάνω της Εθνικής, δε δουλεύει σωστά το IRIS για τους επαγγελματίες.

Ακόμα δε με βρίσκουν από άλλες τράπεζες με πληκτρολόγηση ΑΦΜ

Βρε το ειδα αυτο. Εσυ πρεπει να εισαι ετοιμος ασχετως αν το συστημα δεν ειναι ετοιμο. 

3 λεπτά πριν, panostza είπε

Ποια ακριβώς ανάγκη (κρατική ή καταναλωτών) καλύπτει το IRIS??? Έχει καταλάβει κανείς;

Θεωρητικα το να πας σε εστιαση, και να εχεις ξεχασει καρτες, και να μην χρησιμοποιεις wallet, βολευει απο το να στελνεις σε τραπεζικο λογαριασμο. Αλλα υπαρχει πιθανοτητα καποιος που χρησιμοποιει iris, να μην χρησιμοποιει εστω wallet? Και ακομα μεσω wallet, οι περισσοτεροι δεν εχουμε τουλαχιστον 2 τραπεζες, ωστε να πεις οτι ετυχε η μια καρτα να μπλοκαρει?

Επεξ/σία από SabotazNic
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, SabotazNic said:

Βρε το ειδα αυτο. Εσυ πρεπει να εισαι ετοιμος ασχετως αν το συστημα δεν ειναι ετοιμο.

Εγώ έτοιμος είμαι θεωρητικά, έχω συνδέσει επαγγελματικό λογαριασμό με ΙRIS.

H AAΔΕ πώς θα κάνει διασταύρωση ποιος έβαλε IRIS και ποιος δεν έβαλε; Θα ζητήσει στοιχεία από τράπεζες ή θα αναζητήσει όλα τα ΑΦΜ; Στο 2ο ενδεχόμενο μπορεί η αναζήτηση να μη βρίσκει τα ΑΦΜ για τον ίδιο λόγο που ανέφερα παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...