Προς το περιεχόμενο

Η Nova έδωσε τον αριθμό μου αλλού


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,

Έχω στην κατοχή μου, έναν αριθμό κινητού που ήταν f2g εδώ και 10 χρόνια περίπου. Η τελευταία ανανέωση που έκανα, ήταν τον περασμένο Μάρτιο.

Θέλησα να κάνω ανανέωση πάλι αυτόν τον μήνα και βλέπω ότι δεν έχει σήμα το κινητό. Καλώ την Nova και μου λένε ότι έχουν δώσει τον τηλεφωνικό μου αριθμό σε άλλον συνδρομητή και έχει γίνει σύνδεση. Μου αναφέρουν ψευδώς ότι όλες οι εταιρείες κινητής, έχουν ζητήσει μέσω sms από τους συνδρομητές τους, να γίνει επικαιροποίηση των στοιχείων τους το περασμένο καλοκαίρι, χωρίς να έχω λάβει κανένα τέτοιου είδους sms. Και τέλος μου αναφέρουν ότι δεν μπορεί να γίνει τίποτα..

Ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει αντίστοιχη εμπειρία και τι έγινε.

Επιπλέον ποιο είναι το email της nova που μπορώ να στείλω γραπτώς το πρόβλημά μου, γτ θέλω να κάνω αναφορά και στην ΕΕΤΤ;

Ευχαριστώ.

Επεξ/σία από blazar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε Η Nova έδωσε τον αριθμό μου αλλού

Υπάρχει κάπου που να αναφέρει ότι αν δεν βάζεις κάρτα κάθε 3μηνο, ο αριθμός σου πάει σε άλλον;

Επιπλέον ο αριθμός ήταν λειτουργικός μέχρι πριν λίγες μέρες...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 minutes ago, blazar said:

Επιπλέον ποιο είναι το email της nova που μπορώ να στείλω γραπτώς το πρόβλημά μου, γτ θέλω να κάνω αναφορά και στην ΕΕΤΤ;

Ευχαριστώ.

Δοκίμασε μέσα από την φόρμα επικοινωνίας που έχουν στο site τους

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Sablj είπε

Δοκίμασε μέσα από την φόρμα επικοινωνίας που έχουν στο site τους

Ευχαριστώ, το έκανα ήδη αυτό, απλά θα ήθελα αν υπήρχε και κάποιο mail, για να επισυνάψω την ΕΕΤΤ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, blazar είπε

Υπάρχει κάπου που να αναφέρει ότι αν δεν βάζεις κάρτα κάθε 3μηνο, ο αριθμός σου πάει σε άλλον;

Επιπλέον ο αριθμός ήταν λειτουργικός μέχρι πριν λίγες μέρες...

Στους 13 μήνες χωρίς καμία ανανέωση ξέρω.Για 8 μήνες είναι πολύ περίεργο.

Ποτέ δεν έχω λάβει κατι για επικαιροποίηση,ταυτοποίηση μονο πριν πολλά χρόνια

Πολλά τα περίεργα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζοντας τους όρους χρήσης αναφέρει στην σελίδα 12-13 

"Μετά την παρέλευση δώδεκα (12) μηνών από την τελευταία αγορά υπολοίπου, η Σύνδεση διακόπτεται πλήρως και παύει να συνδέεται με το δίκτυο κινητής της Εταιρείας, ενώ η εκ 13 νέου ενεργοποίησή της δεν είναι πλέον δυνατή με απλή αγορά υπολοίπου, αλλά απαιτείται εκ νέου υποβολή Αίτησης Σύνδεσης. Μετά το πέρας έξι (6) μηνών από την από την ημερομηνία διακοπής της Σύνδεσης, ο τηλεφωνικός αριθμός που αντιστοιχεί σε αυτήν μπορεί να εκχωρηθεί σε νέο συνδρομητή. Κατ’ εξαίρεση, οι παραπάνω προβλέψεις δεν εφαρμόζονται και η Εταιρεία δύναται να προβεί σε άμεση διακοπή της Σύνδεσης του Συνδρομητή χωρίς δυνατότητα εκ νέου ενεργοποίησής της με την ανανέωση χρηματικού υπολοίπου, σε περίπτωση που ο Συνδρομητής κληθεί να επικαιροποιήσει τα προσωπικά του στοιχεία και δεν το πράξει εντός της προθεσμίας που θα του τάξει η Εταιρεία ειδοποιώντας τον σχετικά."

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 minutes ago, blazar said:

Η τελευταία ανανέωση που έκανα, ήταν τον περασμένο Μάρτιο.

Μήπως εννοείς τον προπερασμένο Μάρτιο (03/2022), και όχι τον περασμένο (03/2023)?

Αν ναι, τότε τότε ορθώς έδωσαν τον αριθμό σου αλλού μια και έχει περάσει πάνω από 1,5 έτος.

Αν όχι τότε κακώς έδωσαν τον αριθμό σου, κάνε καταγγελία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρόμοιο λάθος έκανε και η Κοσμοτέ στο δικό μου αριθμό και μάλιστα ενώ τον χρησιμοποιούσα κανονικά. Ένα πρωί ξύπνησα και δεν είχα τηλέφωνο. Μετά από ψάξιμο και ταλαιπωρία 4-5 ημερών βρήκαμε πως ο αριθμός είχε δοθεί σε άλλον συνδρομητή και μου επέστρεψαν τον αριθμό πίσω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βαζω καρτα στον  ανηψιο μου που και που και για καποιους μηνες μου εβγαινε ειδοποιηση οταν εβαζα την καρτα να παει ο κατοχος να κανει επικαιροποιηση στοιχειων με καταληκτικη ημερομηνια "ταδε". Το ελεγα εγω στον μικρο και αυτος πηγε 3 μερες πριν την ημερομηνια. Αρα και καρτα να εβαζες, αν δεν εκανες την εικαιροποιηση στοιχειων, σου πηραν το νουμερο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως έχεις μπλοκάρει τον αριθμό της Νονα και γι αυτό δεν πήρες ποτέ τα sms? Συνήθως σε ζαλίζουν με κάτι τέτοια. Κάθε τρεις και λίγο στέλνουν μνμ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε @Joshua21 είναι το 2023 όπως ανέφερα.

@filip123go σωστά το αναφέρεις, αλλά όχι, δεν έχω κάνει φραγή.

@dbrillis δεν μου ζητήθηκε ποτέ να γίνει επικαιροποίηση.

@djcat Θα μπορούσες να αναφέρεις τι διαδικασία ακολούθησες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, blazar said:

Φίλε @Joshua21 είναι το 2023 όπως ανέφερα.

Κάνε καταγγελία τότε. Όχι πως θα γίνει κάτι, λίγο απίθανο το βρίσκω, αλλιώς το κυνηγάς μόνος σου ξοδεύοντας αρκετό χρήμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Κάνε καταγγελία τότε. Όχι πως θα γίνει κάτι, λίγο απίθανο το βρίσκω, αλλιώς το κυνηγάς μόνος σου ξοδεύοντας αρκετό χρήμα.

Θα κάνω, απλά περιμένω γραπτώς την απάντηση, για να προχωρήσω.

Σήμερα ήταν μόνο τηλεφωνικώς αρχικά, και μετά προχώρησα σε γραπτή επικοινωνία 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...